مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نجمای مخابرات ایران درخراسان رضوی- نهضت جهادی فیبر نوری مخابرات- افتتاح شد

مخابرات ما- شرکت مخابرات ایران طرح نجمای خود را این بار در خراسان رضوی افتتاح کرد.

مخابرات ما- امروز سی ام اردیبهشت ماه، با حضور مدیران مخابرات ایران، مدیران استانی، مدیران مخابرات منطقه خراسان رضوی نشست ویژه افتتاح پروژه نجما در استان خراسان رضوی برگزار شد.

اعضای هیئت مدیره مخابرات ایران شامل دکتر محمودزاده رئیس، مهندس یافتیان،  مهندس دهناد و مهندس جند اعضای آن در این جلسه حضور داشتند.مهندس سلطانی مدیر عامل  به همراه معاونین شرکت مخابرات ایران شامل دکتر زارعیان، مهندس شکوری، مهندس خلیلی و بخشی از مدیران ستادی نیز در جلسه حاضر بودند.

دکتر نظری استاندار استان و دکتر خدایی معاون عمرانی استاندار، نمایندگان شهرهای سبزوار و قوچان در مجلس مهمانان غیر مخابراتی جلسه ای بودند که ساعت ۱۶ امروز آغاز شد.

در مراسم افتتاح طرح نجما ابتدا دکتر خدایی معاون جوان استانداری در مورد طرح ویژه استانداری برای توسعه امکانات دیجیتال استان و اتصال طرح های مخابراتی به طرح تحول استان صحبت کرد.

مراسم با خیرمقدم مهندس حسن اروجی مدیر منطقه خراسان رضوی ادامه یافت.ایشان در نشریح مشخصات ویژه پروژه نجما در استان خراسان رضوی  گفت:فاز اول این پروژه در ۹۱ زون و   ۱۳ شهر استان طی ۲ سال اجرا خواهد شد.با این طرح حدود ۵۰۰ هزار خانوار تحت پوشش خواهد رفت و ۱۳۶ هزار مشترک به فیبر نوری متصل خواهد شد.هزینه اجرای این پروژه بالغ بر ۴۰۵ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

در ادامه دکتر محمودزاده رئیس هیئت مدیره مخابرات ایران به نکات ویژه ای اشاره کرد.ایشان گفت: “در این طرح ویژه شرکت مخابرات ایران  به شکلی عمل شده است که متکی بر منابع داخلی استان ها  اجرا خواهد شد لذا منتظر منابع مالی نخواهند ماند و  با بوروکراسی اداری درگیر نمی شوند.”

دکتر محمودزاده در ادامه از سرمایه گذاری و زمان معمول برگشت سرمایه و سود حاصله سخن گفت.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی نیز دقایقی سخن گفت و اشکالاتی از نظر تکریم نیروی انسانی و رسیدگی به وضعیت روستاها  برشمرد.

مهندس سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران سخنران بعدی بود. ایشان به اهمیت اقتصاد ، وظایف مدیران برای اجرای منویات رهبری و رسیدن به ثبات اقتصادی اشاره کرد.

دکتر نظری استاندار خراسان رضوی ضمن استقبال از اجرای این پروژه قول داد تمام سازمان ها و شهرداری ها را برای کمک به اجرای پروژه بسیج خواهد کرد.

بخش بعدی، افتتاح پروژه در سه شهر مشهد، سبزوار و کاشمر بود که بصورت تصویری در سالن مشاهده می شد.در پایان تفاهم نامه نجما توسط استاندار خراسان رضوی و مدیر عامل مخابرات ایران امضا شد.

1429440cookie-checkنجمای مخابرات ایران درخراسان رضوی- نهضت جهادی فیبر نوری مخابرات- افتتاح شد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
6 نظرات
  1. فنی نگهداری می گوید

    نجما بخوره تو سرتون باتری واسه مراکز نداریم موقع قطع برق مراکز اصلی تا روشن شدن دیزل ریست میخورن واقعا جای تاسفه

  2. حمید می گوید

    با سلام کاش به جای این کارا یکم به فکر این بچه های بخش خصوصی باشند به جای افتتاح و این جلسات یه جلسه برای بچه های بخش خصوصی لزارند و خوشحالمون کنند نه اینکه اینقدر جیب خالی و روحیه خراب داشته باشیم . انشالله خدا جوابشونو بده ….

  3. همکار می گوید

    طرحی که هیچ اعتبار و بودجه مشخصی براش در نظر گرفته نشده .صداش بعدا در میاد . چهار صدو پنج میلیارد تومان هزینه خواهد شد !!!!! از کجا؟؟؟؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام دوست من
      اطلاعات ندارید از بقیه بپرسید بعدا نظر بدین

      1. حسن می گوید

        شما که می دانید اطاعات بدهید حقوق و مزایا و سنوات کلیه نیرها و رانندگان نزدیک ۲ ما است ندادند شما بفرمائید ۵۰۵ میلیارد از جیب خودش می دهد

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          نه
          از جیب ملک میده!

نظرات بسته شده است.