برگزاری نخستین کارگاه تخصصی سیستم جامع مدیریت زنجیره تامین
مخابرات ما (سایت مخابرات ایران) – به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، مهندس سلطانی مدیر عامل درنخستین کارگاه تخصصی سیستم جامع مدیریت زنجیره تأمین (SCM)، ضمن تشریح راهبردهای حوزه زنجیره تأمین درمخابرات براهمیت توسعه و پشتیبانی زیر ساخت ها با هدف درآمد زایی تأکید کرد و گفت :تعیین استراتژی ها و تاکتیک های موثر بر درآمد و تقویت همکاری بین همه ذی نفعان در حمایت از اهداف راهبری مناطق است.وی در این کارگاه دو روزه که با حضورمعاونین ، مدیران کل ستادی و مدیران مناطق کشور ۳ و ۴ خرداد در هتل بهمن مشهد به منظور آموزش ، رفع اشکال، تبادل نظر و دریافت بازخورد همکاران برگزارشد ،اظهارداشت : همه مناطق باید براساس برنامه های راهبردی حرکت کنند ودر فرآیندهای عملیاتی نیزاین برنامه ها را در اولویت فعالیت ها قرارداده و با دقت و برنامه ریزی موثر در تحقق آن یاری نمایند .
همچنین در این همایش دکتر لطفعلی زاده معاونت پشتیبانی و زنجیره تأمین، ضمن اشاره به حائز اهمیت بودن زنجیره تأمین در استراتژی شرکت، اظهار داشت: بحث تقاضا و زمان تحویل تقاضا از اهمیت خاصی در SCM برخوردار می باشد.
اوبا اشاره به تأثیر مستقیم زنجیره تأمین بر درآمد، کاهش هزینه و چالاکی کسب و کار افزود: با کنترل هزینه ها و مدیریت تقاضاها از طریق این سامانه، تأثیر مثبت آن را در همه حوزه ها مشاهده خواهیم کرد.
معاونت پشتیبانی و زنجیره تأمین افزود: استاندارد کردن فرآیندها، مستندها و قراردادها، خودکار بودن به جای سیستم دستی، استاندارد کردن داده ها، ایجاد دیتا بیس و تصمیم گیری بر اساس تحلیل داده ها از اهداف این سامانه می باشد.
ماشالله فقط خبر مدیران
سردبیر اینجوری نبودی خبر هات میسوزونه جیگر ما بیچاره ها رو
دوست من
بخش خبرهای اختصاصی اوناییه که خودمون نوشتیمچ
خبرهای از رسانه های دیگر، خبرهاییه که به نظر میرسه به درد چند نفر بخوره توی مخابرات.
بچه های مختلفی با سلایق مختلف کار و انتخاب می کنن.
اینا خبر مدیران نیست. اگر میخواستیم خبر مدیران رو بذاریم چیزهای دیگری هم بود …
آفتابه لگن هفت دست، شام و نهار هیچی
کسی نیست به مدیرعامل محترم و بی خیال یاداوری بکنه که هنوز حقوق پزداخت نکردی؟؟؟؟ مردم چه گناهی کردم که اسیر شما شدند
سلام خدمت مدیرعامل محترم
بلی مدیریت زنجیره تامین یکی از اساسی ترین اموراتی هست که باید سر لوحه امور قرار گیرد و حق همیشه با مشتری می باشد ولی
۱_در بحث واگذاری سرویس ها خصوصا FTTH داری را داده اند دست پیمانکار و آن هم با تامین مصالح..که بدون اینکه اتفاقی بیفتد پیمانکار به مشتری می گوید فلان مبلغ را واریز کن به فلان حساب(اکثرا هم حساب خود پیمانکار هست) بالاخره بعد از مدتی پیمانکار با تهیه تجهیزات نا مرغوب به حالت PING ارتباط را تحویل مشتری میدهد بعد از آن مشتری درگیر مخابرات هست و کار به جایی نمی رسد
۲_زنجیره تامین بایستی براساس محاسبه نرخ خرابیهای استانی باید مد نظر باشد
۳_سایر مواردی هست که جای بحث اش اینجا نیست و بنده دیگر از مخابرات بازنشسته شده ام ولی اگر خریداری باشد (صرفا گوش شنوا) قابل گفتن هست