مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

لزوم شفاف سازی پیرامون شبهات ماجرای مالک کلاهبردار «کوروش کمپانی»

برخی رسانه‌ها این سوال را طرح کرده اند که امیرحسین شریفیان مالک ۲۷ ساله کوروش کمپانی که با سوءاستفاده از سلبریتی‌ها، پول هنگفتی را به جیب زد و به خارج از کشور متواری شد، از سال ۱۴۰۰ تا به امروز سرباز فراری است، لذا شفاف سازی شود که این کلاهبردار در کوروش کمپانی چه سمتی داشته و چگونه توانسته نسبت به تبلیغات گسترده روی بیلبوردها اقدام کند؟!

 

مخابرات ما- به نقل از سیتنا

به گزارش سیتنا، برخی رسانه‌ها معتقدند در داستان کلاهبرداری امیرحسین شریفیان مالک ۲۷ ساله کوروش کمپانی که با سوءاستفاده از سلبریتی‌ها، پول هنگفتی را به جیب زد و به خارج از کشور متواری شده، باید شفاف سازی بیشتری شود.

امیرحسین شریفیان متولد سال ۱۳۷۵ خورشیدی، مالک شرکت کوروش کمپانی است که باوجود سربازفراری بودن توانسته مجوزهای لازم را از مراجع ذیربط گرفته و با تبلیغات گسترده و سوءاستفاده از سلبریتی‌ها، پول هنگفتی را از مردم بگیرد و متواری شود.

پس از آشکار شدن کلاهبرداری شرکت کوروش کمپانی تمام مال‌باختگان انگشت اتهام خود را به سمت سلبریتی‌هایی گرفتند که با تبلیغات این مجموعه مردم را ترغیب کردند تا از این شرکت خرید کنند.

شرکتی که این مدت بر سر زبان‌ها افتاده بود توسط برخی از چهره‌های سینمایی و ورزشی ایران و برخی اینفلوئنسرها تحت حمایت قرار گرفت. اشخاصی که بدون اطلاع از سابقه مالک جوان این شرکت اقدام به تبلیغ محصول او کردند و مردم را برای خرید از این مجموعه ترغیب کردند.

این شرکت مدعی شده بود که می‌تواند با حذف واسطه‌ها آیفون ۱۳ را به جای ۴۰ میلیون تومان با ۲۰ میلیون به دست مصرف‌کننده برساند که این سود دو برابری مردم را برای خرید از آن وسوسه کرد.

اما سوال این‌جاست که امیرحسین شریفیان مالک اصلی مجموعه «کوروش کمپانی» که با ۱۸۰ روز غیبت اولیه اقدام به تکمیل دفترچه سربازی می‌کند اما از رفتن به سربازی خودداری کرده و از سال ۱۴۰۰ تا به امروز سرباز فراری است، چگونه توانسته نسبت به تبلیغات گسترده روی بیلبوردهای شهر اقدام کند.

در اینجا باید نهادهای مسئول و مربوطه به‌صورت شفاف به افکار عمومی اعلام کنند که امیرحسین شریفیان در مجموعه کوروش کمپانی چه‌عنوانی داشته است، تا اگر در روند ثبت شرکت تخلفی شده باشد با فرد متخلف برخورد شود چرا که حتی اگر شاکیان این پرونده به مال ازدست‌رفته خود دست پیدا کنند، اما این غفلت یا سهل‌انگاری باعث تشکیل یک پرونده کثیرالشاکی دیگر در دستگاه قضایی شده است.

بر اساس قانون ثبت شرکت‌ها، اگر فردی بخواهد مدیرعامل، عضو هیئت مدیره یا بازرس یک شرکت باشد باید حتماً کارت پایان خدمت داشته باشد اما اگر به‌عنوان مثال این فرد (فردی که کارت پایان خدمت ندارد) بخواهد در مجموعه‌ای سهامدار باشد از نظر قانون مشکلی ندارد.

 

1478140cookie-checkلزوم شفاف سازی پیرامون شبهات ماجرای مالک کلاهبردار «کوروش کمپانی»

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.