مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

3 در 2 کلید طلائی برای دکتر سرائیان .6.

[box]مخابرات ما- در ادامه بحث کلیدهای طلائی , سه نفر از همکاران یادداشت جالب و مشابهی نوشته اند که با هم می خوانیم.[/box]

shoma-neveshte-eed-100x100

نفر اول:

[box]

ناشناس

۱– صداقت درگفتارتان باشد وانچه وعده می دهید به قولتان عمل کنید
۲– حق وحقوق پرسنل را براساس انچه حقیقت است پرداخت نمایید حق الناس با کسی شوخی ندارد

[/box]

نفر دوم:

[box]

محمد

آقای دکتر!
۱. چرا بسیاری از مدیران دوست دارند پشت درهای بسته پنهان شوند تا کمتر با افراد برخورد داشته باشند؟
۲. جهت اجرای برنامه ره نگاشت نیاز به تقویت اعتماد در کارکنان دارید چرا اعتماد در کارکنان را تقویت نمی کنید؟

[/box]

نفر سوم:

[box]

آرمان

سلام
۱- بزرگترین ضربه را مدیران موروثی به شرکت وارد کرده اند . اگر مدیر ریسک پذیری هستید خون تازه ای را جایگزین خون مرده مدیریت کنید در غیر این صورت ره نگاشت هم مانند بقیه طرحها شکست می خورد .
۲- بعصی از همکاران شرکتی فکر می کنند مملکت برای ما گل وبلبل است . لطفا اگر طرحی برای بازنشستگی دارید زودتر اقدام نمایید و حقوق ما را بین بچه های شرکتی سر شکن کنید تا آنها هم دلگرم شده و شرکت پیشرفت کند .

[/box]

 

677390cookie-check3 در 2 کلید طلائی برای دکتر سرائیان .6.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    باسلام ،خدمت دکتر اعلام نمائید حق وحقوقی که برای کارکنان اعم ازشاغل یابازنشستگی قابل پرداخت است خود شرکت اقدام نماید چراباید هم تعدادپرونده هارا بالابرد وهم ازطریق قوه قهریه اقدام شود.
    وامابعد کدام مدیر برای صرفه جوئی ازحق کارکنان زده است .جنابعالی باید مدافع حق وحقوق کارکنان باشید نه دولت وغیره ..وتلاش مضاعف برای اجرای حفظ ابروی نیروی انسانی که شعار سرمایه ای برسر زبان همه مسئولین میباشدنمائید.
    مگرپاداش بازنشستگی برای بالاترین حقوق ومنصب کارکنان شرکت مخابرات چقدراست که اینقدراین جماعت اذیت میشوند ایاواقعا”درمقابل فیش های نجومی ماهانه مدیران که ازرسانه ملی نیز پخش شدبعدازسی سال پاداش پایان خدمت عددی است هرچند برای ماهاحیات بخش میباشد.

نظرات بسته شده است.