مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

به شیوه ارائه خدمات تلفن ثابت شاتل توجه کنید

[box]مخابرات ما – گراش یکی از اولین شهرهایی است که قرار است از خدمات تلفن ثابت شرکت شاتل استفاده کند.[/box]

 

مخابرات ما – جعفر یوسفی، مسئول نمایندگی شرکت شاتل در گراش، می‌گوید: «دفتر شاتل در گراش از تیر ماه سال ۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده است. خدمات تلفن ثابت شاتل با پیش شماره‌ی ۹۱۰۰ در مجتمع‌های مسکونی و تجاری بالای ۲۰ واحد ارائه می‌شود و سیستم پرداخت این تلفن‌ها اعتباری است و نیازی به چاپ قبض  تلفن ندارد. مجتمع‌های مسکونی و تجاری در صورت عقد قرارداد با شرکت شاتل می‌توانند از خدمات اینترنت پرسرعت شاتل نیز استفاده کنند.»

 همایون، مدیر دفتر شاتل فارس، به امتیاز‌های تلفن ثابت شاتل در مقایسه با تلفن ثابت مخابرات اشاره می‌کند و می‌گوید: «مخابرات برای ارائه خدمات خود به مشترکین می‌بایست از مخابرات تا مجتمع سیم‌کشی کند. نگهداری و احتمال سرقت سیم، طول فاصله و نویز‌ خط، مشکلاتی است که تلفن ثابت مخابرات دارد. اما تلفن ثابت شاتل بر پایه‌ی اینترنت نیاز به سیم‌کشی ندارد و تمام تجهیزات به صورت فشرده در مجتمع مورد نظر نصب خواهد شد. یعنی ما مجوز داریم به جای کابل‌کشی تا مکان مشترکین، با استفاده از اینترنت، ارتباط را برقرار کنیم که این راه هم سریع‌تر و هم کم‌هزینه‌تر است. کیفیت صدا به صورت HD و چند برابر باکیفیت‌تر از مخابرات خواهد بود. کارخانجات و مراکز تجاری نیز می‌توانند بدون نیاز به سیم‌کشی‌های متعدد، چندین ورودی و خروجی به صورت هم‌زمان داشته باشند. ارتباط دادن تلفن ثابت به تلفن همراه و در دسترس بودن تلفن ثابت در تمام مکان‌ها از دیگر خدمات شاتل محسوب می‌شود.»
او ادامه می‌دهد: «تعرفه‌ی آن نیز زیر نظر سازمان تنظیم مقررات سازمانی است، یعنی همان سازمانی که بر روی مخابرات نظارت دارد. با توجه به رقابت با مخابرات، ما تعرفه‌ها را ده درصد زیر تعرفه مخابرات تنظیم کرده‌ایم. افراد برای ثبت‌نام در ابتدا صد هزار تومان پرداخت می‌کنند و مابقی به صورت قسطی طی ۳۶ قسط پرداخت می‌شود.»
یوسفی می‌گوید: «افرادی که در گراش متقاضی این سرویس هستند، می‌‌توانند از امروز به دفتر شاتل گراش واقع در پاساژ زارعی برای عقد قرارداد اولیه مراجعه کنند.» هر چند در تماسی که با مرتضوی، رییس مخابرات گراش، داشتیم او می‌‌‌گوید هنوز در زمینه‌ی راه‌اندازی از سوی شرکت شاتل اطلاعی ندارد و تاکنون اقدامی نشده است.
خبرگزاری تسنیم در مصاحبه‌ای که با بابک تراکمه، عضو هیات مدیره مخابرات ایران، داشته به قرارداد ارائه خدمات تلفن ثابت با شرکت شاتل در شیراز اشاره کرده است. در این مصاحبه آمده است: «اولین FCP که برای ارائه خدمات ثابت به مخابرات درخواست داد، شاتل بود که در دو سه ماه اخیر مقدمات ارائه آن فراهم شد. ممکن است شیراز به عنوان نقطه پایلوت این سرمایه‌گذاری معرفی شود و در آن صورت به سمت تبدیل کافوهای مسی به فیبر نوری می‌رویم.»
مخابرات ما در این مورد خبر دیگری هم امروز منتشر میکند.
694540cookie-checkبه شیوه ارائه خدمات تلفن ثابت شاتل توجه کنید

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. مخابراتی می گوید

    فلسفه درخواست مردم برای تلفن ثابت وجود بستری برای دریافت خدمات اینترنتی هستش وگرنه کسی چه نیازی به تلفن ثابت داره اینکه در بستر اینترنت تلفن ثابت بدیم به مشترک بنظر من کار زیاد مطلوبی نیست مگر اینکه مشترک این روش رو پیشنهاد کنه . تلفن ثابت هدف نیست وسیله برای رسیدن به هدفه

    1. علی تنها می گوید

      یک دقیقه سکوت به احترام این دوست مخابراتی و مدیران شرکت مخابرات ایران و حومه

نظرات بسته شده است.