حسین علیمحمدی ارائه خدماتPublic Wifi  تلفن ثابت سراسری، سیم¬کارت MVNO، اخذ مجوز فرکانسTD_LTE  و … را از جمله فن آوری های نوین آسیاتک دانست.

معاون کسب و کار آسیاتک افزود: افزایش دسترسی مردم به اینترنت و استفاده ساده تر از خدمات با کیفیت دولت الکترونیک و استفاده از مزایای آن، می تواند ضمن کاهش تردد های غیر ضروری در شهرها و کاهش آلودگی هوا، کمک شایان توجهی به محیط زیست کنند.

علیمحمدی ادامه داد: بر همین اساس طی تفاهم نامه ای بین شرکت آسیاتک و شرکت مهدیس پایاب ایرانیان به عنوان مجری طرح دفاتر پیشخوان دولت، پس از بررسی و زمینه های همکاری و ارائه کلیه خدمات خاص و حائز اهمیت این شرکت در دفاتر پیشخوان های دولت در سراسر کشور، زیرساخت مناسب امکان سنجی شد و پس از اجرای آن، از این پس مردم عزیز می توانند خدمات با کیفیت این شرکت را در کلیه دفاتر پیشخوان در سراسر کشور دریافت کنند.

حسین علیمحمدی معاون کسب و کار شرکت آسیاتک از تعدد و پراکندگی دفاتر پیشخوان دولت در سراسر کشور و خدمات گسترده و فراگیر شرکت آسیاتک برای مشتریان حقیقی و حقوقی این شرکت به همراه وجود قیمت رقابتی، به عنوان اصلی ترین دلایل انتخاب این دفاتر جهت ارائه خدمات به مردم نام برد.

علیمحمدی در پایان تصریح کرد شبکه امن آسیاتک، مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات، نه تنها برای پیشخوان های دولت، بلکه برای بیمه ها و بانک ها و سایر کسب و کارهای مشابه نیز بسیار مناسب و اقتصادی است.

علی فلاح رییس هیئت مدیره کانون کشوری دفاتر پیشخوان کشور نیز در این خصوص گفت: این همکاری گامی بلند و مهم میان دولت و بخش خصوصی است و انتظار می رود با توجه به رویکرد نظام در راستای خصوصی سازی و استفاده از ظرفیت های تخصصی بخش خصوصی، دولت و مراکز دولتی بیش از پیش از تخصص شرکت های خصوصی بهره برداری کنند.

وی با اشاره به این نکته که در زمینه پیشخوان دولت کارهای زیادی انجام داده¬ایم ادامه داد: همکاری با شرکت آسیاتک آغاز گام های جدیدتر و اساسی تر از سوی پیشخوان دولت و بخش خصوصی در زمینه توسعه ارتباطات الکترونیکی کشور است.

فلاح در خصوص علت انتخاب آسیاتک به عنوان طرف مقابل در این همکاری، مشتری مداری و ویژگی های خاص تکنیکی در فن آوری و همچنین گستردگی سبد محصول شرکت آسیاتک را از جمله دلایل این انتخاب اعلام کرد.

khabar4

***