مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نحوه پاسخگویی ایرانسل!

[box] مخابرات ما – شرکت ایرانسل بدون رضایت مشترکان هزاران پیام‌ تبلیغاتی آزاردهنده ارسال می‌کند و هزینه آن را از جیب مشترکان کسر می‌کند.[/box]

مخابرات ما (محمد – بولتن نیوز) – وقتی که با شماره 777 شرکت ایرانسل برای دانلود آهنگ‌های انتخابی تمدید یا تعویض آنها تماس گرفته شود، از حساب مشترکان مبلغی بابت مکالمه کسر می‌شود.

هزینه‌هایی که مشخص نیست بر چه اساس و معیار و با نظارت چه دستگاه و سازمانی آن هم بدون رضایت مردم از حساب آنان کسر می‌شود.

چهارشنبه 20 بهمن ماه جاری برای آهنگ‌های پیشواز با شماره 777 تماس گرفتم،‌ نوار ضبط شده‌ای ـالبته بسیار طولانی به دلیل اینکه هزینه مکالمه را از تماس گیرنده دریافت کنند،ـ پخش می‌شود. آهنگی را دانلود کردم اما نتوانستم آهنگ را از گوشی‌ام بشنوم.

khabar4

سپس با خط 700 شرکت ایرانسل با یکی از اپراتورها (کد 3064) تماس گرفتم و اعتراض‌ کردم و خواستم مرا به گوشیِ مدیرعامل ایرانسل وصل کند ولی ‌او گفت هیچ راهی برای ارتباط با مدیرعامل وجود ندارد. گفتم چرا شما تنها راه… را آموخته‌اید؟ که او تماس را قطع کرد.

هنگامی‌که پای حساب‌رسی به میان می‌آید، اُپراتور هم ظرفیت پذیرفتن و شنیدن ندارد!

به راستی هیچ سازمان مسئولی در این کشور بر کار این ها نظارت ندارد؟

تازه تنها همین نیست و برای یک شارژ ناقابل 2 هزار تومانی، دست‌کم دویست سیصد تومن به نام مالیات از کارت بانکی کاربر کسر می‌شود.

یعنی 2300 تومان می دهی اما 2000 تومان حق مکالمه داری.

به دیگر سخن، در این کشور که صاحب گوشی خودت هستی و سیم‌کارت را نیز خودت پول داده و خریده‌ای، باید برای حرف زدن با همسر و فرزندت، مالیات بدهی!

***

746450cookie-checkنحوه پاسخگویی ایرانسل!

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.