مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

خجالت بکشید! بر شاخ نشسته بن می برید؟ (مدیر عامل مخابرات ایران بخواند!)

[box]مخابرات ما- بزودی متن چند مکالمه فروشنده ADSL مخابرات را با خریدار منتشر می کنیم تا بدانید چرا مخابرات هرگز جلو نمی افتد!این یکی است! بعدی هم بزودی …[/box]

نویسنده: سردبیر

مخابرات ما- متاسفم! در این آخرهای سال اصلا قصد ایجاد تنش نداشتیم.کرکره سایت را هم کشیدیم! اما وقتی این مکالمه را شنیدم عدم انتشارش را خیانت در حق مخابرات و مدیریت ارشد آن دانستم!

در این مکالمه , فروشنده اینترنت , از دفتر مخابراتی و مرکز مخابراتی به مشترکی زنگ میزند که سرویس adsl مخابرات را دارد اما مدتی است آن را شارژ نکرده!

فقط می توانم بگویم از مجموعه مخابرات و کارمندان قدیمیش عذر می خواهم بابت انتشار این مکالمه! ما در میان کارمندان مخابرات هرگز از این کارها  نداشته ایم!

متاسفم که عده ای بر سر سفره مخابرات نشسته اند , از امکانات مخابرات استفاده می کنند اما …. بر شاخ نشسته و بن می برند!

بزودی متن صوتی این مکالمه را نیز منتشر می کنیم.

*****

اپراتور : الو سلام وقت بخیر! … آقای …!

مشتری : سلام بله بفرمایید!

اپراتور : … هستم از سامانه مرکزی اینترنت تماس میگیرم خدمت شما. .. خط شماره … متعلق به شماست؟

مشتری : بله!

اپراتور : روی این خط سرویس های پارس آنلاین باز شده و یک سری سرویس های جشنواره روی خط شما فعال میشه تماس گرفتم تا اجازه بگیرم سرویس های جشنواره را روی خط شما فعال کنم.مثل سرویس  سه گیگ, با شبانه رایگان.

مشتری: یعنی سرویس مخابرات مرا غیر فعال کنیم بعد پارس آنلاین بگیریم؟

اپراتور : البته الان سرویس مخابراتتون کلا تموم شده 196 روز از زمانش گذشته و تمدید نشده.حالا اگر میخواهید پارس آنلاین را انتخاب کنید … آره … باید سرویس مخابرات قطع بشه و از طریق شرکت پارس آنلاین پورتتون رانژه بشه.

مشتری: خب یعنی شما پیشنهاد می کنید من اصلا از مخابرات نگیرم و بیام از پارس آنلاین بگیرم؟

اپراتور : … ا … میگم که …. اگر تمایل دارین …. خیلی از مشترکین مخابرات ناراضی هستن هم از سرعتش و هم از قیمتش ولی شرکت پارس آنلاین پهنای باند را باز میذاره و … سرویس های جشنواره که خدمتتون عرض میکنم پهنای باندش تا 10 مگ باز هست!

مشتری: …ا … !

اپراتور: چون سرویس جشنواره است هم از نظر سرعت خوبه هم از نظر ترافیک! هم از نظر قیمت ….

مشتری: یعنی پارس آنلاین از مخابرات هم بهتره ؟!…

اپراتور : بله! … بله! … صد در صد!..

مشتری: شما فرمودین از کجا تماس گرفتین؟

اپراتور: سامانه مرکزی اینترنت!

مشتری: سامانه مرکزی اینترنت؟ … کجا خب؟! … پارس آنلاین؟!…

اپراتور: نه ! سامانه مرکزی است که … شرکت پارس آنلاین هست … شرکت آسیاتک هم هست … ما شرکت مرکزی هستیم … چند تا سرویس شرکتهای مختلف را داریم … البته الان آسیاتک و شاتل و شرکتهای دیگه سرویس جشنواره نداره و الان فعلا پارس آنلاین داره سرویس های جشنواره ارائه میده ….اگر تمایل داشته باشید از سرویس های جشنواره استفاده کنید!

مشتری: خب اشکالی نداره! این چیزهایی که شما گفتید … خیلی هم خوبه …. چون شما هم میگین ..خب مطمئنا بهتره …

اپراتور : خب ..آره … صد در صد بهتره … همینطوره …! … میتونید آقای … یه کاری بکنید .. شما شماره تلگرامتونو بمن بدین من ..سرویس جشنواره رو براتون بفرستم بهمراه اسم شرکت و شماره تلفن و آدرس شرکت … تمایل داشتین بمن اطلاع بدین که فرمتونو کامل کنم …

مشتری: خب بعد چطوری میتونیم اینترنت مخابرات رو تخلیه کنیم؟!

اپراتور: اون از بیرون پیگیرتون میشیم.لازمه توی پروفایلتون درخواست تخلیه رو بدیم پیگیر میشیم تماس میگیریم باهاشون میگیم شماره رو تخلیه کنن!

مشتری: … اوکی … مرسی ممنونم! … باشه … لطف کردین ….

اپراتور: خب شماره تلگرامتونو میخواین بدین که من لیست را براتون بفرستم؟

مشتری: با تلگرامم همین شماره ای که تماس گرفتین!

اپراتور: باشه من الان براتون تلگرام میکنم آقای ….! … فقط خبرشو بعد به من بدین خب؟! …

مشتری: خب یعنی باز من با 1818 تماس بگیرم؟ … این 1818 مال پارتنره …مال چیه؟ … من متوجه نشدم؟!

اپراتور: متوجه منظورتون نمیشم؟ … پارتنر؟!

مشتری: میگم این 1818 مال کیه؟ مال کجا هست؟

اپراتور: سامانه مرکزی فروش اینترنت هست جنب سینما… آدرس ماست!

مشتری: … آها .. مال دوستمون هم هست آقای ….  ((پارتنر مخابرات است))!

اپراتور : … آره … آره ….!

مشتری: مگه ایشون پارتنر مخابرات نیست؟!

اپراتور: چرا! میگم ما کنار اینا هستیم! .. جنب ایشون هستیم!

مشتری: …اوکی! … باشه! …خب! …چون من تعجب کردم گفتین اینجوری هستش ! ایشون … (همان پارتنر) … از دوستان صمیمی بنده هست …

اپراتور: … جدا؟! … خیلی خوبه … عالیه …!

مشتری: آره … بعد دیدم ..کار مخابرات را هم انجام میده …پارس آنلاین هم میفروشه … چی رو گفتین؟

اپراتور: … آره! پارس آنلاین, آسیا تک … ما این سرویس ها را هم داریم ارائه میدیم!

مشتری: اوکی …. اوکی …

اپراتور : پس تلگرام کنم براتون؟!

مشتری: باشه!

اپراتور: پس من براتون میفرستم! … مرسی … خیلی ممنون … خدا نگهدار! ….

*****

گرفتید چی شد؟

از سرشماره مخابرات به مردم زنگ میزنن, برای شرکتهای دیگر می فروشند و حسابی پنبه مخابرات را میزنند!

آقای مدیر عامل! اینها را درست کنید! اگر اینها را درست کنید مخابرات کمر راست میکند! …. اینها که هم از توبره می خورند هم از آخور, به مدیران شما وصل هستند! وگرنه این چنین جرات مانور در روز روشن ندارند!

این اپراتور , این بار اشتباهی بمن زنگ زده است!  اما خاطرات فراوانی ار این چیزها دارم؟

از تنظیم مودم و گرفتن پول زور از مردم بدبخت بنام مخابرات! … تا ….. راستی درصد  شما به پارتنرتان چقدر است؟ پارتنری که ما را با ساختمانمان یک جا فروخته است؟

ضمنا می توانید بفرمایید اینها چرا از سرشماره مخابرات برای کار خودشان زنگ میزنند؟ … اینها اطلاعاتی این چنین دقیق را از کجا آورده اند؟! (190 روز است اینترنت شما از مخابرات تمام شده)!

 

این یک اخطار واقعی است! از این موارد باز هم داریم! این بار با صدای طرفهای مقابل منتشر میکنیم!

ضمن اینکه از این پس بخشی در سایت داریم با عنوان صدای ما! صدای تمام مشتریان , کارکنان و مردم را ضبط می کنیم و مدیارن مخابرات را وا میداریم پاسخش را بدهند!

بنظر میرسد پس از یک سال کار با مدیر عامل جدید , حالا نوبت پاسخگویی است!؟

****

پارتنر؟!: فروشنده رسمی سرویس های مخابرات است.تعداد پارتنرها در استانها و … به اندازه نصف انگشتان یک دست است!

 

 

 

746510cookie-checkخجالت بکشید! بر شاخ نشسته بن می برید؟ (مدیر عامل مخابرات ایران بخواند!)

Please rate this

0 1 2 3 4 5
29 نظرات
  1. گزارش معاونین می گوید

    سلام
    در پیام عملکردی برخی معاونین موضوعاتی را می شنویم که جای بحث دارد.
    آقای دکتر نبی زاده:
    در تبیین پنجره فرصت صحبت از ضرورت R&D می کنند. لطفا بفرمائید جایگاه R&D در مخابرات کجاست؟ آیا R&D را برون سپاری کرده اند؟ و کدام محصول بعنوان محصول آینده از این R&D بیرون آمده است؟
    آیا داشبوردهای عملکردی و سیستمهای گزارش دهی در شرکت مخابرات نبود؟ پس این 30 سال پس از انقلاب ما آمارها را از کجا می آورده ایم؟
    آیا معاون مالی فعلی شرکت کسی نبود که با بی منطقی هر چه تمامتر موضوع هزینه یابی بر مبنای فعالیت را با حسابداری صنعتی شرکت فولاد مبارکه و در قالب نرم افزار آن شرکت جستجو می کرد و آیا شما توانسته اید منطق ایشان را اصلاح کنید؟
    تدوین ره نگاشت اولیه تعالی، تدوین سند ارزیابی تعالی، تدوین سند خودارزیابی، جاری سازی فرایندهای منتخب ، تدوین نقشه راهبردی سطح بنگاه، تدوین سند مدیریت راهبردی ، همگی در حد یک صفحه A4 و در قالب ره نگاشت معرفی شده است که لااقل بنده هیچ سند جزئیاتی از این سندها ندیده ام. امیدوارم اسنادی وجود داشته باشد.
    هر آنچه ایشان از برنامه های آتی خود در سال 96 مطرح کرده اند پیشتر نیز در اسناد مشاوران میلیاردی شرکت مطرح شده بود ولی هیچکدام عملیاتی نشد.

  2. همکار می گوید

    سلام به همه همکاران
    نمی دانم چرا این متن و مطالب همکاران رو خوندم ناخودآگاه یاد مهندس پور رنجبر افتادم
    یادش به خیر تا پاسی از شب مطالب رو میدید و یک جوابی برای همکاران داشت
    ارزش همچین مدیری الان مشخص میشه
    واقعا ما همکاران برای حفظ یک مدیری مثل ایشون چکار کردیم ?
    مهندس خدا نگهدار و حافظت باشه
    ارادتمند همه دوستان و همکاران

  3. ناش می گوید

    سلام
    من نمی دانم آقای سرائیان این مطلب را خوانده اند یا نه؟ و اگر نه کسی به ایشان اطلاع دهد.
    من نمی دانم آقای سرائیان این سایت را قابل می دانند یا نه؟
    ولی اگر قابل نمی دانند به هر صورتیکه می دانند واکنشی نشان دهند تا معلوم شود این کار زشت را تقبیح کرده اند.
    لطفا جستجویی کنند ببینند که در 5 سال اخیر در قبال گزارش های رسیده به بازرسی و حراست چه اقدامات پیشگیرانه و منسجمی انجام شده است؟

  4. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر عزیز ، شما فکر میکنید مدیران ما از این موضوع خبر ندارند ؟ وقتی کارکنان ما که اکثرا هم بخش خصوصی هستند احساس تعلق نداشته و چه بسا حس منفی نسبت به مخابرات دارند و وقتی علنا شرکت های رقیب برای کارمندان کلیدی کادو و عیدی و … ارسال میکنند ، عقل و منطق چه برداشتی میکنه ؟ امیدوارم این مطالب را مدیران مخابرات ایران ببینند و تا دیر نشده اقدامی اساسی بکنند ….

  5. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر عزیز بنده در mdf یکی از شهرهای شمال کار می کنم.ببینید در چندین مورد نماینده های شرکتهای pap ازم خواستن که براشون مشتری جذب کنم.!! واگه این کار انجام بدیم اونها هوای ما رو داشته باشند و پول به حساب ما بریزند و یا اینکه نقدی بهمون پول بدن. خدا رو شاهد میگیرم که با قاطعیت جوابشون را دادم. اما این احتمال هست که بار دیگه به دلیل مشکلات مالی که برای ما نیروهای شرکتی هست وسوسه بشم و … ببینید اگه مخابرات میخواد ما با دل و جان براش کار کنیم و از منافعش محافظت کنیم باید هر چه زودتر فکری به حال مل بدبخت بیچاره ها بکنه. ببخشید که ناشناس متن میذارم دلیلش اینه که به دلیل فعالیت تو فضای مجازی ازم تعهد گرفتن.

  6. محمود4آزی می گوید

    انقدر از این کارکنان چند جانبه هست که حد نداره و به قول دوستان همه هم میدانند اما بعضی کاری نمیکنند و بعضی هم زورشان نمی رسد.
    راه حل ساده نیست چون هر حرکت موجب لرزش جایگاه و صندلی می شود.باید دید چه کسی وابسته به صندلی نیست و شجاعت و صداقت و اعتقاد واقعی دارد.
    کار نشد ندارد

نظرات بسته شده است.