همگامی با خواسته های مشتریان، حیات پایدار سازمان را تضمین می کند
[box] مخابرات ما – مدیر مخابرات منطقه تهران در همایش گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با تاکید برایجاد سرویس های نوین مطابق با خواسته مشتریان تاکید کرد: مشتری مداری همراه با خلق ثروت و ایجاد مزیت رقابتی، در فضای سنگین و بدون حیطه بندی بازاررقابتی امروزباید محقق شود. [/box]
مخابرات ما (محمد – پیام تهران آنلاین) – دراین همایش که با حضورمعاونان مدیریت مخابرات منطقه تهران ، مدیران کل ، معاونان و روسای دفاترستادی و مناطق در سالن همایش های مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای مخابرات تهران (شادمان) دوشنبه ۲۵ اردیبهشت و در آستانه روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی و روز ملی روابط عمومی برگزارشد، مهندس عرب هاشمی طی سخنانی به تشریح و تبیین شرایط موجود ، اهداف ، برنامه ها و روند فعالیت های جاری پرداخت.
وی با بیان اینکه چگونه سازمان ها و شرکت ها می توانند حضور مقتدردانه و پایدار در صنعت عظیم فاوا داشته باشند ، خاطرنشان کرد: شرکت ها و سازمان های موفق با ارایه سرویس های نوین متناسب و با تحلیل و رصد فعالیت های رقبا ، خواسته های مشتریان را برآورده ساخته و حایت پایدارخود را تضمین می کنند.
مهندس عرب هاشمی با اشاره به ابلاغ بودجه عملیاتی سال ۱۳۹۶ شرکت مخابرات ایران به مناطق مخابراتی استان ها گفت: در مخابرات منطقه تهران ، بودجه ابلاغی به صورت شفاف درقالب سند های درآمدی و هزینه ای تهیه شده است و تا سطح تمامی مراکز مخابراتی شکسته شده است .
وی افزود: تمامی روسای مراکز باید ازمنظر اینکه درمحدوده جغرافیایی مرکز خود مدیر منطقه مخابرات تهران هستند ، علاوه بررویکردهای فنی مبتنی بر دانش روز ، از زاویه نگاه تجاری و با رویکرد متناسب با کسب و کار و تحقق اهداف مالی و تجاری وراد عرصه شوند.
مدیرمخابرات منطقه تهران در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه سود وزیان ، دغدغه اصلی سازمان ها نیست اظهار داشت: دغدغه تمامی سازمان ها به ویژه سازمان های ارتباطی و مخابراتی محور، دغدغه بود و نبود سازمان و به عبارتی دیگر حیات پایدار هوشمندانه، مقتدرانه همگام با خواسته های مشتری است.
گفتنی است مدیر مخابرات منطقه تهران درابتدای سخنان خود ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی از تمامی همکاران برای تدارک شرایط آبرومندانه در مراسم رونمایی از پروژه ” تانوما” درمجتمع شهید فرد اسدی و کسب دستاوردهای موفق دفتر روابط عمومی مخابرات منطقه تهران تشکر وقدردانی کرد.
شایان به ذکر است ذوالفقاری مدیرکل دفتر ورابط عمومی در بخش آغازین مراسم روز جهانی مخابرات و ارتباطات و روز ملی روابط عمومی ،ضمن تبریک روزجهانی ارتباطات و روابط عمومی و اعیاد شعبانیه ، پیام هولین ژائو، دبیر کل اتحادیه جهانی مخابرات را قرائت کرد.
دراین همایش نتایج ارزیابی های دفتر بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات با عنوان تقدیر از برگزیدگان مراکز دارای برترین معدل نگهداری به تفکیک ظرفیت مراکز ، اعلام شد.
مراکز کمتر از ۳۰ هزار شماره :
رتبه اول مهندس حجت الله شاهون وند رییس مرکز شهید ثابت قدم منطقه ۴
رتبه دوم مهندس علیرضا رزاقی رییس مرکز شهدای وردآورد منطقه ۴
رتبه سوم مهندس علی تاجیک مرکز شهید بهشتی قرچک منطقه ۳
مراکز بیشتراز ۳۰هزار شماره و کمتر از ۷۰هزار شماره:
رتبه اول مهندس ابراهیم فرجام فر رییس مرکز شهید مطهری منطقه ۸
رتبه دوم مهندس حسینعلی محمد علیپور رییس مرکز شهید صالح طبری منطقه ۴
رتبه سوم مهندس احمد نجفی رییس مرکز شهید باهنر قرچک منطقه ۳
مراکز بیشتر از ۷۰هزارشماره:
رتبه اول مهندس محمد ولیزاده رییس مرکز شهید توکلی منطقه ۴
رتبه دوم مهندس احمد قورچیان رییس مرکز آیت الله کاشانی منطقه ۴
رتبه سوم مهندس حسین خسرو آبادی رییس مرکز شهدای گمنام منطقه ۷
***
نظرات بسته شده است.