مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

برای تغییر نام یا وصل تلفن به حضور مالک نیازی نیست.

[box] مخابرات ما – معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران با تاکید بر تلاش برای ساده‌سازی ارائه خدمات مخابرات، از حذف حضور مالک برای تغییر نام خط تلفن و وصل کردن یک‌طرفه تلفن‌هایی که به علت بدهی صورت دوطرفه قطع شده بودند خبر داد. [/box]

مخابرات ما (محمد – ایسنا) – ساده‌سازی خدمات در چند حوزه وجود دارد. بخش اول که درخواست‌های زیادی در مورد آن وجود داشت، مساله‌ی نقل و انتقال تلفن بود. این کار در گذشته با حضور مالک انجام می‌شد اما ما در طرح ساده‌سازی حضور مالک را حذف کردیم.

بدین ترتیب هر کس در هر مکانی که تلفن را خریداری کرده اگر فقط در سند ذکر شده باشد، همکاران ما تلفن را به نام می‌زنند و اگر ذکر نشده باشد با ارائه سند و درخواست خریدار، این کار انجام می‌شود. این طرح در سراسر کشور مورد استقبال قرار گرفته و تقریبا بیشتر مشترکانی که دارای مشکل بودند مراجعه کرده و تلفن را به نام خود ثبت کردند.

بحث دیگر موضوع حذف مدارک اضافی است. ما تمامی مدارک از جمله کپی شناسنامه و سند و غیره را که قبلا برای ثبت‌نام دریافت می‌کردیم، حذف کرده و اکنون ثبت‌نام با کپی کارت ملی انجام می‌شود. همچنین امکان ثبت‌نام از طریق پورتال به صورت غیرحضوری را فراهم کردیم که هم در حوزه تلفن ثابت و هم ADSL این طرح اجرا می‌شود.

بحث دیگر، وصل کردن تلفن‌ها برای مشترکینی است که به علت عدم پرداخت بدهی تلفن‌شان دوطرفه قطع شده است. بنابراین تلفن‌های کسانی که بدهی‌شان به ودیعه نرسیده، یک‌طرفه وصل می‌شود و در صورتی که مشترکین بدهی خود را پرداخت کنند، تلفن آنها مجددا وصل خواهد شد.

برنامه ما این است که به سمت ساده‌تر کردن طرح برویم. بنابراین حذف کاغذ، پرونده و مراجعه را در دستور کار داریم. البته اگر کسی علاقه‌مند بود می‌تواند حضور یابد، اما ما در برنامه داریم که تا پایان امسال حذف کاغذ و مشتری را به‌طور کامل در دفاتر اجرا کنیم. ثبت‌نام و پرداخت از طریق پورتال نیز آغاز شده است. مکانیزه کردن دفاتر، امضای دیجیتالی و حذف کاغذ را نیز در دستور کار داریم که در تهران شروع شده و برخی از مراکز منطقه ۸ آغاز شده‌اند تا بتوانیم تا پایان سال کاغذ را حذف کنیم.

***

774620cookie-checkبرای تغییر نام یا وصل تلفن به حضور مالک نیازی نیست.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. محمد می گوید

    باسلام برای جلوگیری از اتلاف وقت مشتری طرح خوبی است اما در بند دیگری ازاین تامه آمده است که ازخریدار تعهد گرفته میشود چنانچه مالک سند درخواست خط تلفن بنام خودراداشت خط تلفن به ایشان باز گردانده شود .
    خوب اگر خریدار سند تلفن را بنام شخص دیگری واگذار کند وبعد صاحب تلفن قیلی درخواست خط خودرا داشت چه باید کرد.
    در بند دیگری درمورد تخلیه تلفن آمده است بعداز اخطار کتبی یا پیام صوتی قبل از تخلیه تلفن اخذ رضایت کتبی از مشترک الزامی است چطور امکان دارد مشترکی که بااخطار بدهی خودرا پرداخت نکرده است حالا برای تخلیه ازصاحب خط اجازه گرفته شود چگونه میتوان آن راتجزیه تحلیل کرد. باید مطالعه وبررسی بهتری انجام شود.

نظرات بسته شده است.