مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

خبرهای خود را برای ما بفرستید.

[box]مخابرات ما – کانال های فراوانی برای ارسال خبر و عکس در اختیار شماست.[/box]

 

مخابرات ما – بهترین کانال ارسال خبر از طریق روبات خبری مخابرات ماست. یکی از منوهای این روبات ارسال مطلب برای سردبیر است.

دومین شیوه ارسال خبر در تلگرام با کاربری @mokhaberatema است. روی شماره سایت تنظیم شده است.

سومین شیوه ایمیل است. mokhaberatema@gmail.com

چهارمین شیوه ارسال کامنت در زیر مطالب است.

پنجمین شیوه استفاده از منوهای سایت است.

799430cookie-checkخبرهای خود را برای ما بفرستید.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. اکرمی می گوید

    ارزیابی ارتقاء شغلی در شرکت مخابرات ایران با یک مصاحبه نیم ساعته فرد شایسته را انتخاب می کنند .
    با سلام و احترام
    با علم به اینکه یکی از پایه های اصلی موفقیت هر سازمان نیروی انسانی آن سازمان است و بدون این عامل انسانی اهداف پیش بینی شده سازمان محقق نمی گردد ، به طرح موضوع می پردازم . شرکت مخابرات ایران پس از خصوصی سازی برای اینکه همانند یک شرکت خصوصی عمل نماید ، با استفاده از مشاورین خارجی و داخلی اقدام به طراحی و تغییر فرآیند هادر بخش های فنی ، مالی و نیروی انسانی نمود تا بدینوسیله در بازار رقابت سر تر از رقبا باشد . یکی از حوزه های حیاتی شرکت ، مدیریت منابع انسانی است ، این حوزه متاثر از تئوریهای مدیریت و راهنمایی مشاورین جهت انتخاب و ارتقائ شغلی افراد شایسته دستور العملی را تهیه و به مرحله اجرا گذاشته ، اما با تاسف باید گفت ارتقاء شغلی و انتخاب فرد شایسته با یک مصاحبه سطحی چهره به چهره در سی دقیقه به پایان می رسد و فرد محاسبه شونده می بایستی تجربه و مهارت بیست ساله خود را ظرف سی دقیقه در مقابل فردی که تاکنون کار اجرایی نکرده به نمایش بگذارد . مصاحبه کننده ای که تنها امتیازش حفظ نظریه ها و تئوریهای مدیریتی و سازمانی است که از کتب دانشگاهی استخراج گردیده . بنابر این در این ارزیابی پیروزی با کسی است که سخنران خوبی باشد از کلمات و جملاتی استفاده کند که در تئوریهای مدیریت بکار می رود ، آیا او فرد شایسته ای است ؟ با فرض اینکه این نوع روش ارزیابی ارتقاء شغلی محصول کتب دانشگاهی باشد . باید اظهار داشت که مصاحبه رو در رو بخشی از فرآیند ارزیابی است و ویژ گیهای فردی مانند هوش ، تعلق سازمانی ، خلاقیت ، شور و هیجان ، مسئولیت پذیری ، سرعت ، دقت ، تحصیلات ، سطح مهارت و …… از عوامل اصلی انتخاب افراد شایسته است که شرکت مخابرات ایران در این فرآیند از آن گذر کرده و به آنها توجه ای نکرده . و متولیان ارزیابی بدون در نظر گرفتن این عوامل ظرف سی دقیقه با مصاحبه کلیشه ای بی روح توسط فردی که سن او برابر تجربه کاری مصاحبه شوندگان می باشد و از خارج سازمان آمده و فقط به دنبال شنیدن کلمات و جملات به کار رفته در تئوریهای مدیریتی است ، تجربه ، مهارت و دانش افراد را ارزیابی می کند . با تشکر

  2. یکی بودیکی نبود می گوید

    جناب سردبیر سلام
    شرکت خدمات اول مدارک تحصیلی پرسنل را می خواهد دلیلش چیست؟طبقه بندی؟قرارداد مستقیم؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      خبر رسمی در این رابطه اعلام نشده است.

      1. یکی بودیکی نبود می گوید

        باز سر کاریه ،معلوم بود
        احتملا وزیر میخواد رای اعتماد بگیره یکسری امار میخان بعدشم …

نظرات بسته شده است.