مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

آماده خرید محتوای تولید‌کنندگان هستیم

[box] مخابرات -عضو هیئت مدیره و عضو تام‌الاختیار آی‌سیما در شرکت مخابرات با بیان اینکه آماده خرید محتوای تولید‌کنندگان هستیم، گفت: تلاش می‌کنیم تا به زودی بخشی از شبکه‌های ماهواره‌ای که آثار مخرب کمتری دارند را به صورت فیلتر در جدول تلویزیونی مخاطبین ارائه دهیم. [/box]

مخابرات ما (محمد – فارس از بیرجند) –  محمد قوی صبح دیروز در جلسه رونمایی از پروژه آی‌سیما(IPTV) با بیان اینکه آی‌سیما به عنوان اپراتور پیشگام در سراسر کشور ارائه می‌شود، اظهار داشت: شروع سرویس IPTV از سال ۱۳۹۰ در دستور کار قرار داده شد که دوسال به تعویق افتاد اما با پیگیری‌های لازم این اقدام خوب به عمل آمد.

وی افزود: با توجه به اینکه یک چهارم زمان بیداری افراد به تماشای تلویزیون سپری می‌شود، اینکه چطور آن زمان را مدیریت کنیم بسته به فعالیت‌ها و اقدامات آن رسانه است.

عضو هیئت مدیره و عضو تام‌الاختیار آی‌سیما در شرکت مخابرات گفت: آی‌سیما یک رسانه تعاملی است که تمام خواسته‌های مخاطب را برآورده می‌کند، افتخار IPTV این است که حق انتخاب هرگونه برنامه را به سهولت بر عهده مخاطب قرار داده تا محتوای دلخواه خود را در محدوده چندین هزار ساعت انتخاب کند.

قوی با اشاره به اینکه امروز IPTV در اختیار خراسان‌جنوبی قرار گرفته است تصریح کرد: هر کجا که تلویزیون و ADSL موجود باشد، این سرویس هم فراهم است، همه باید دست به دست هم دهیم تا تلویزیونی پاک و درگاهی فراتر از ماهواره را در اختیار داشته باشیم تا با آرامش خاطر خود و تمام اعضای خانواده‌مان از آن استفاده کنیم.

وی اذعان داشت: فضا، فضای خوبی است و اقدام بزرگی انجام گرفته است، با دسترسی به تلویزیونIPTV فضایی ایجاد شده تا آموزش‌های خاص و محتواهای دلخواه مخاطبین ارائه شود، همچنین یکی از بحث‌های جدی ما در آی‌سیما تولید و حمایت از محتوا است و باید جامعه تولید کننده محتوا در خراسان‌جنوبی را شناسایی و محتواهای خوب آنها را جهانی کرد.

عضو هیئت مدیره و عضو تام‌الاختیار آی‌سیما در شرکت مخابرات یادآور شد: آمادگی خریداری محتواهای تولید کنندگان را داریم تا آن را در اختیار همگان قرار دهیم و تلاش می‌کنیم تا به زودی بخشی از شبکات ماهواره‌ای که آثار مخرب کمتری دارند را به صورت فیلتر در جدول تلویزیونی مخاطبین ارائه دهیم.

قوی با بیان اینکه از این پس با گنجی روبه رو هستیم تا هر زمان که اراده کنیم در اختیار ما قرار دارد، اضافه کرد: موضوع محتواهای آموزشی بسیار مهم است و نکته کلیدی این است که از این طریق هم تولیدکنندگان محتوا سهم خود را می‌برند و هم برای تمام شهروندان مقرون به صرفه خواهد بود همچنین آموزش‌ها و برنامه‌های خاص در این تلویزیون مدیریت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با در اختیار داشتن آی‌سیما محتواهای پزشکی، سلامت و بهداشت، مهارت‌های زندگی، هنر، آشپزی، خیاطی، آموزش‌های مختلف دروس، فایل‌ها و صوت‌های قرآنی و مذهبی، فیلم‌های سینمایی و برنامه‌های کودک در اختیار شما و قابل مشاهده است.

***

820630cookie-checkآماده خرید محتوای تولید‌کنندگان هستیم

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.