مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

امنیت و کیفیت شبکه، دو مقوله اصلی حفظ رضایتمندی مشتریان است

[box]مخابرات ما – معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران گفت: بر اساس بررسی ها و پایش های صورت گرفته ، دو مقوله امنیت و کیفیت شبکه، بالاترین نیازهای مشتریان محسوب می شود.[/box]مخابرات ما (محمد – ایران اکونومیست) –  دکتر زارعیان، معاون امور مشتریان شرکت، که در دومین سمینار تخصصی شرکت زایکسل با موضوع FTTX سخن می گفت، با بیان این مطلب افزود: با وجود تنوع در پیدایش و ارایه اپلیکیشن ها و محتوا که جذابیت بالایی را برای مشتریان داراست، اما آنان دو مسئله، امنیت و کیفیت را مهم ترین نیازهای خود برشمردند.

معاون امور مشتریان مدیرعامل ، توجه به ارتقا شبکه را پیش نیاز ارائه خدمات عنوان کرد و اظهار داشت: در برنامه تحول ره نگاشت مخابرات ایران که اساسی ترین رویکرد آن توجه به خواست مشتری ست، اهمیت ویژه ای به ارتقا شبکه برای تامین زیرساخت های لازم داده شده است.

وی به آمار مصرف اینترنت در ایران و کشورهای دیگر اشاره کرد و گفت: هرچند، میانگین مصرف اینترنت در ایران در مقایسه با کشورهای دیگر کمتر است، اما افزایش نیازهای مشتریان در طول زمان، نشان دهنده این است که تامین زیرساخت های لازم بر بستر فیبرنوری – که شرکت مخابرات ایران به صورت جدی از سال گذشته در حال پیاده سازی آن است، – یک ضرورت محسوب می شود.

دکتر زارعیان، در ادامه از تشکیل کمیته صدای مشتری خبر داد و خاطرنشان کرد: این کمیته پیوسته با جلساتی که به صورت ویدیو کنفرانسی با مخابرات مناطق سراسر کشور برگزار می کند، ضمن پیاده سازی خواسته های مشتریان، دو مسئله امنیت و کیفیت شبکه را پی گیری می کند.

معاون امور مشتریان مدیرعامل در پایان سخنان خود، توجه به تغییر و تحولات در حوزه IT را ضروری دانست و گفت: تغییراتی که در این حوزه در حال انجام است بر کسی پوشیده نیست، از اینرو، همه ما باید با آموزش های لازم و استفاده از فرصت ها، خود را با این تغییرات همگام کنیم.

گفتنی ست، دومین سمینار تخصصی شرکت زایکسل با موضوع FTTX امروز، سه شنبه، 2 آبان 96 با حضور دکتر زارعیان، معاون امور مشتریان مدیرعامل، مهندس عسگری راد، مدیرکل طراحی و بهینه سازی شبکه و مدیران حوزه شبکه مخابرات ایران و مناطق سراسر کشور و همچنین مهندس اشراقی، مدیرعامل شرکت دلسا با میزبانی آن شرکت برگزار شد

826570cookie-checkامنیت و کیفیت شبکه، دو مقوله اصلی حفظ رضایتمندی مشتریان است

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.