مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

حرکت کسب و کار در دنیا منوط به ارتقاء دولت الکترونیک است

[box] مخابرات ما – فرماندار کاشمر بر اهمیت توسعه ارتباطات و تجارت الکترونیک تأکید کرد و گفت: حرکت کسب و کار در دنیا منوط به ارتقاء دولت الکترونیک است و محصولات استراتژیک شهرستان از جمله زعفران، انار، کشمش و قالی منطقه را می‌توانیم از طریق تجارت الکترونیک به دنیا معرفی کنیم.[/box]

مخابرات ما (محمد –  شبکه اطلاع رسانی راه دانا) –  محمد حسن فرهادی سیادشت در خصوص اشتغال الکترونیک و توسعه ارتباطات اظهار کرد: شتاب همه کشور در حوزه اقتصاد مقاومتی به سمت دولت الکترونیک است که با کمک دولت زیرساخت‌ها باید کاملتر شود.

فرماندار کاشمر بیان داشت: پوشش تلفن همراه در بخشی از مناطق ما دچار مشکل است که خوشبختانه در نتیجه‌ی سفری که معاون وزیر ارتباطات و فناوری به شهرستان داشت و با پیگیری مسئولان شهرستان کاهش پیدا می‌کند.

وی گفت: بحث‌های ارسال مرسولات و عناوینی که در مسأله گمرکی است به نفع شهرستان و به نفع دولت الکترونیک در شهرستان رقم خواهد خورد.

فرهادی سیادشت در پاسخ به خبرنگار ما که توسعه الکترونیک و ارتباطات چقدر در اشتغال جوانان تأثیرگذار است؟ ابراز کرد: اکنون حرکت کسب و کار و اشتغال‌ها در دنیا منوط به ارتقاء دولت الکترونیک است به عنوان نمونه در حال حاضر حتی ارسال مرسولات به شکل گمرکی از طریق فضاهای اینترنتی امکان پذیر است.

وی ادامه داد: می‌توانیم محصولات استراتژیک هر منطقه را از این طریق به دنیا معرفی و ارسال کنیم؛ محصولات کلیدی مانند زعفران، انار، کشمش و قالی همه برندهای محلی و بومی این شهرستان هستند که از طریق تجارت الکترونیک و ارتباطات می‌توانیم به دنیا معرفی کنیم و با برند شهرستان صادرات محصولاتمان را توسعه دهیم.

فرماندار کاشمر گفت: در چند سال گذشته بازار موبایل در شهرستان وجود خارجی نداشت اما اکنون هزاران جوان ما در این زمینه فعالیت و با فضای کسب و کار و تولید و اشتغال ملی ارتباط مستقیم دارند و در راستای اقتصاد مورد نظر مقام معظم رهبری و دولت تلاش می‌کنند.

وی ابراز کرد: مهارتهای جوانهای ما باید به سمت مشاغل جدید و الکترونیک سوق داده شود و در آینده هر اندازه سواد الکترونیک در کشور ارتقاء پیدا کند فضای کسب و کار و اشتغال جدید هم بهتر ایجاد می‌شود.

فرهادی سیادشت در پاسخ به اینکه سفر مسئولان استانی و کشوری به شهرستان چقدر می‌تواند در رفع مشکلات منطقه تأثیرگذار باشد؟ بیان داشت: در برنامه است که مدیران بالادستی از نزدیک با مشکلات منطقه آشنا شوند و توضیحات مسئولین را بشنوند و مطالعه میدانی داشته باشند و یقینا مسئولان در مبحث علمی که یک رکن است راه‌ حلهای کلیدی ارائه می‌کنند.

وی یادآور شد: به عنوان نمونه در نتیجه‌ی سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسئولان متوجه ضرورت ارتقاء درمانگاه تأمین اجتماعی به پلی کلینیک شدند چرا که 53 هزار کارگر ما در منطقه می‌توانند از خدمات شایسته متخصصین بهره‌مند شوند و ضرورت دارد که این مهم به زودی اجرایی شود.

***

835390cookie-checkحرکت کسب و کار در دنیا منوط به ارتقاء دولت الکترونیک است

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.