مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

راه اندازی شبکه iDirect برای گسترش ارتباطات ماهواره ای در سومالی

[box] مخابرات ما – شرکت Vision Technologies Systems Inc (VT Systems) اعلام کرد که دالکام سومالی با نصب یک سامانه شبکه ای از شرکت آی دایرکت (iDirect ) تلاش دارد تا سرعت ارتباط های ماهواره ای در سومالی را بالا ببرد. سامانه شبکه جدید، دالکام سومالی را قادر می سازد تا خدمات خود را با هزینه ای مقرون به صرفه تر، افزایش سرعت بهره برداری کاربران را تا 38.5 مگابیت در ثانیه بهبود ببخشد و سطح خدمات را با کاهش مدت زمان سرویس بالا ببرد. همچنین، در صورت نیاز، اتصالات پشتیبان را برای بازسازی خدمات در شهرهای مختلف فراهم آورد.[/box]

مخابرات ما (محمد – اسپاش) – دالکام سومالی یکی از شرکت های مخابراتی در حال توسعه در سومالی است که راه حل های نسل بعدی برای پهنای باند، اتصال، پردازش انبوه، خدمات مدیریتی، خدمات ماهواره ای و خدمات اینترنت را برای بخش های تجاری، عمده فروشی و مصرف کننده ارائه می دهد. بکارگیری سامانه شبکه ای آی دایرکت توسط دالکام سومالی به عنوان بخشی از استراتژی این شرکت برای ارائه زیرساخت های سطح جهانی جهت حمایت از نیاز منطقه شاخ و شرق آفریقا برای راه حل های نوآورانه مخابرات و راه حل های فناوری اطلاعات و ارتباطات، طیف وسیعی از بازارها، از جمله موسسات دولتی و غیر سازمان های دولتی، موسسات خیریه، خدمات بهداشتی، موسسات دانشگاهی، ارائه دهندگان خدمات اینترنت، اپراتورهای مخابراتی بشمار می رود.

محمد احمد جما، مدیر عامل شرکت دالکام گفت: “از طریق شبکه شرکت آی دایرکت، ما در هایی در زمینه هایی را باز خواهیم کرد که قبلا هیچ ارتباطی وجود نداشت. این فناوری ما را قادر می سازد تا با افزایش کارایی داده ها و کوتاه کردن نصب سرویس، مقرون به صرفه تر کار کنیم و شرایط بهتر برای گسترش خدمات و قابلیت هایمان به دست آوریم. ”

دیوید هاروور، معاون ارشد فروش جهانی آی دایرکت گفت: “گسترش ارتباطات در آفریقا یک اولویت مهم برای آی برای ما بشمار می رود. همکاری ما با دالکام سومالی به ارائه خدمات ماهواره ای کارآمد و با سرعت بالا کمک می کند و موجب گسترش کسب و کار، دولتی و خدمات غیرانتفاعی در سراسر قاره را فراهم کند. این شبکه جدید در سومالی به طور قابل توجهی به شهروندان در سومالی کمک خواهد کرد. ”

شرکت مخابراتی دالکام سومالی در سال 2003 تأسیس شد و ظرف مدت کوتاهی به یکی از سریعترین شرکت های مخابراتی تبدیل گردید که راه حل های مناسبی برای پهنای باند، ارتباط، خدمات مدیریت شده، خدمات ماهواره ای و خدمات اینترنتی برای کسب و کار، بخش عمومی و مصرف کنندگان کوچک ارائه می دهد. دالکام دارای کابل های زیردریایی مخابراتی، دروازه های بین المللی، ارائه دهنده خدمات برنامه (CSP – Application Service Provider) و ارائه دهنده خدمات محتوا (CSP – Content service Provider) و زیرساخت مستقل است که شامل 1 ایستگاه بین المللی در موگادیشو، سومالی است که کشور را به دیگر کشورهای جهان از طریق کابل های زیردریایی متصل می کند . این دروازه ها به نوبه خود به شهرهای اصلی سومالی متصل می شوند. همچنین با شهرهای بزرگ در کنیا و اوگاندا مرتبط است و موگادیشو، نایروبی و مامباسارا با تأمین اطلاعات خود حمایت می کند.

***

862590cookie-checkراه اندازی شبکه iDirect برای گسترش ارتباطات ماهواره ای در سومالی

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.