شما نوشته اید-کلامی با تشکل های کارگری.
[box]مخابرات ما – آنچه میخوانید نظر یکی از اعضای سایت است که برای مسئولان تشکل های کارگری ارسال شده است.[box]مخابرات ما – آنچه می خوانید نظر یکی از اعضای سایت است که برای مسئولان تشکل های کارگری ارسال شده است.[/box]
ندای حق
[/box]
8663200cookie-checkشما نوشته اید-کلامی با تشکل های کارگری.
با سلام
شعار توجه به نیروی انسانی از طرف مدیر عامل جدید شرکت اتفاق مبارکی است اما صرف شعار دادن کافی نیست و دو صد گفته چون نیم کردار نیست.
البته بهتر است عجولانه قضاوت نکنیم و منتظر اقدامات عملی از طرف مدیر عامل جدید باشیم .
و شورای عالی تشکل های کارگری شرکت نیز با عنایت به هوشمندی که به خرج دادند نشان دادند که می توانند نمایندگان شایسته ای برای کارکنان باشند
و سهامداران عمده که خط دهنده مدیران می باشند نیز باید به این نکته توجه نمایند که گره ای که با دست باز می شود به دندان گرفتن خطاست و نباید با سماجت و اصرار خود بر عملکرد گذشته شان موجب تشنج و تشتت اوضاع شوند .
مخابرات شرکت بزرگی است و شایسته است گردانندگان ان نیز بزرگ و بزرگ منش باشند.
امروزه روز، کوتوله های سیاسی و اقتصادی نمی توانند یک بنگاه بزرگ اقتصادی و خدماتی چون مخابرات را بگردانند.
امروز فن اوری اطلاعات در راس امورات هر کشوری قرار دارد و اگر پایه های ان بر بنیانی سست بنا شود ، تکیه بر باد خواهد داشت. و نیروی انسانی پایه های محکم شرکت مخابرات است اعم از شرکتی و رسمی.
اگر قانون رعایت نشود و رضایت کارکنان جلب نشود بازخورد و نتیجه ان بی انگیزگی کارکنان و نتیجه اش ضرر و زیان شرکت خواهد بود و دود ان در چشم همه اعم از کارکنان و سهامداران خرد و کلان
از مدیر عامل جدید که عنوان دکتری را هم یدک می کشند و مدیر کم تجربه ای هم نیستند، انتظار می رود این اصول اولیه را مد نظر داشته باشند و سهامداران عمده را هم اقناع کنند که به قانون تمکین کنند.