مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بودجه هدایای تبلیغاتی مخابرات صرف کمک به زلزله زدگان کرمانشاه شد

[box] مخابرات ما – مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با انتشار مطلبی با عنوان «پلی بزن از مهر، به سرپل زخمی» از تخصیص بودجه هدایای نوروزی این شرکت به هموطنان زلزله زده کرمانشاه خبر داد. [/box]

مخابرات ما (محمد – ایستنا) – سیدمجید صدری در صفحه اینستاگرام خود نوشت: 21 آبان 1396 زلزله‌ای مهیب کرمانشاه را لرزاند و امروز چهار ماه از آن زمان می‌گذرد. سنگینی این غم را فقط آن‌ها که بعد از رفتن عزیزانشان، داغ فراموش‌نشدنی بی‌کسی و بی‌سرپناهی را به دوش می‌کشند می‌دانند و بس و هیچ مرهمی، تسکین آلام و دردهای آنان نیست.  انتظار زیادی نیست اگر آن‌ها که در گوشه گرم کاشانه خود نشسته‌اند، در آستانه سال نو، عیدانه خود را نه در محدوده دوستان و همکاران که به هم‌وطنان و بازماندگان عزیز مصیبت‌دیده تقدیم کنند.

به گفته مدیرعامل مخابرات ایران با تاکید وزیر محترم ارتباطات؛ شرکت مخابرات ایران امسال، هم‌صدا با دیگر سازمان‌ها و ارگان‌هایی که به این پویش مهرورزی پیوستند، با همدلی قدم به سال جدید خورشیدی میگذارد.
امیدوارم مهرورزی کوچک ما ذره‌ذره، دست یاریگر و پرقوتی بسازد و مرهمی باشد که زندگی را از زیر آوار مرگ بیرون می‌کشد.
پیش از این محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از شرکتهای فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات دعوت کرده بود هزینه هدایای تبلیغاتی نوروزی خود را به هموطنان زلزله زده کرمانشاه اختصاص دهند.
***
881800cookie-checkبودجه هدایای تبلیغاتی مخابرات صرف کمک به زلزله زدگان کرمانشاه شد

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.