مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

روابط عمومی, گام به گام در مسیر تحول/این عالی است.

مخابرات ما- چنانچه روابط عمومی مخابرات ایران به تحول فکر کند و بر اساس اندیشه های نو تغییر رفتار دهد ما خوشحال ترین نفر خواهیم بود چرا که اگر به تعطیلی فکر نکنیم حداقل حجم کار وحشتناک امروز ما کم میشود.

.

خبرهای خوب یکی یکی از روابط عمومی میرسد.

روابط عمومی مخابرات ایران در یک خبر نوشت:

با توجه به تحولات شتابان سال‌های اخیر و نفوذ گسترده شبکه‌های اجتماعی در تمام بخش‌های جامعه و نیاز روزافزون تمام کارکنان به دریافت اطلاعات موردنیاز خود به‌صورت آنلاین و برخط، ماهنامه ارتباطات با تغییر سبک انتشار به فصلنامه تبدیل‌ شده و نشریه الکترونیکی ارتباطات آنلاین راه‌اندازی مي شود.

 لزوم اطلاع‌رسانی یکپارچه و آنلاین تمام موارد مربوط به کارکنان و همچنین اختصاص فضای بیشتر و قابل‌دسترسی بودن محتوای خبری به صورت برخط، منجر به تبدیل ماهنامه ارتباطات به فصلنامه و راه اندازي نشریه الکترونیکی ارتباطات آنلاین شد.

با انتشار نشریه الکترونیکی ارتباطات آنلاین، بسیاری از رویدادهای مربوط به مخابرات مناطق سراسر کشور که به دليل عدم فضاي كافي امکان درج در ماهنامه را ندارد، در نشریه الکترونیکی بارگذاری و پوشش داده می‌شود.

خوب است.واقعا خوب است.انتظار داریم این ایده ها در عمل نیز چنین نو و جذاب باشد.انشا الله

ضمن اینکه ما مشکل عکس, صدا و فیلم داریم.چنانچه بلافاصله پس از مراسم فیلمش و صدایش جایی برای استفاده گذاشته می شد خیلی بهتر بود.ضمن اینکه عکس ها باید هم زمان با مراسم روی شبکه بیاید.

892460cookie-checkروابط عمومی, گام به گام در مسیر تحول/این عالی است.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.