مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مدیر عامل در پیاده روی خانوادگی گیلانی ها چه گفت؟

rasht-003

مخابرات ما – امروز صدری و جهرمی مدیر عامل مخابرات ایران و وزیر ارتباطات مهمان پیاده روی همکاران گیلانی در شهر رشت بود.

متن گفته های مهندس صدری, پیش از آغاز این پیاده روی از روی فیلم آن پیاده شده است که می خوانید.مهندس صدری خطاب به حاضرات گفت:

[box]ما می‌خواهیم آنچه که حق پرسنل است به آنها بدهیم این وظیفه ماست.البته برخی از دوستان لطف دارند و از ما تشکر می‌کنند اما واقعیت این است که نیازی به تشکر ندارد وظیفه ما این است که در خدمت نیروی انسانی باشیم.

انشالله بتوانیم در سال ۹۷ به کمک شما توسعه را به صورت خیلی سریع انجام بدهیم احساسم این است که باید مخابرات ایران به سرعت به جایگاه واقعی خودش برگردد. یعنی ما هم بعنوان یک شرکت خصوصی دیگری را جلوتر نبینیم. باید در توسعه جلوتر از دیگران باشیم.

ما تجربه و سابقه ای بیش از دیگران داریم. ما  پرسنل  متخصصی داریم و به آنها افتخار میکنیم. برند ما برای مردم  مهم‌تر است لذا باید با این امکانات تلاش خود را بیشتر کنیم. قطعا مشکلات زیادی هم در سر راه ما وجود دارد این هم حل نمی شود مگر به کمک شما عزیزان. وگرنه من یا هیئت مدیره به تنهایی نمی‌توانیم کاری بکنیم.

ما هستیم که به کمک شما بتوانیم این کار را انجام دهیم.

من باز هم برای همه شما و برای خانواده هایتان سلامت توفیق و بهروزی آرزو می‌کنم و امیدوارم بتوانیم برنامه های بیشتری از این دست داشته باشیم

البته من در سفرهای استانی به گیلان خواهم آمد و مفصل در خدمت همکاران گیلانی خواهم بود.البته آنجا فرصت جلسه نششست و گفتگو خواهیم داشت.تا آن زمان تلاش میکنیم  از طریق فضای مجازی صحبت دوستان را بشنویم. در اینستاگرام و جاهای دیگر نیز این تلاش را انجام داده ایم تا از این تکنولوژی بتوانیم برای ایجاد رابطه دوطرفه با پرسنلاستفاده کنیم..

ما باید  بتوانیم مخابرات را به جایگاه واقعی اش برگردانیم یعنی شرکت  همیشه به عنوان برترین شرکت ارتباطی در ایران شناخته شود. [/box]

سعی می کنیم فیلم این مصاحبه را روی سرور بگذاریم اگر سرعت اینترنت اجازه دهد.

 

 

897540cookie-checkمدیر عامل در پیاده روی خانوادگی گیلانی ها چه گفت؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
8 نظرات
  1. نه بابا می گوید

    سلام
    چه احساس بدی دارم.
    تصور می کنم اگر مدیران عامل قبلی با سوء مدیریت، ضربه به مخابرات ایران زدند و رفتند. این آقای مهندس صدری می خواهد با زبان چرب و نرمش و دادن برخی تسهیلات کم اهمیت سر همه ما را شیره بمالد و بر عدم توانمندیهای خود سرپوش بگذارد.
    چه سخنرانی های سبکی!
    ایشان می گوید:
    برخی از دوستان لطف دارند و از ما تشکر می‌کنند اما واقعیت این است که نیازی به تشکر ندارد وظیفه ما این است که در خدمت نیروی انسانی باشیم. (خیلی زشت!)
    انشالله بتوانیم در سال ۹۷ به کمک شما توسعه را به صورت خیلی سریع انجام بدهیم احساسم این است که باید مخابرات ایران به سرعت به جایگاه واقعی خودش برگردد. یعنی ما هم بعنوان یک شرکت خصوصی دیگری را جلوتر نبینیم. باید در توسعه جلوتر از دیگران باشیم.( توسعه بدون یک ریال پول معنی نمی دهد! -برگشتن به جایگاه قبلی یعنی زیر سوال بردن همه و خود را منجی دانستن – جلو بودن از دیگران بدون توانمندیهای نقدی وانسانی و مدیریتی چه معنا می دهد؟!)

    ما تجربه و سابقه ای بیش از دیگران داریم. ما پرسنل متخصصی داریم و به آنها افتخار میکنیم. برند ما برای مردم مهم‌تر است لذا باید با این امکانات تلاش خود را بیشتر کنیم. قطعا مشکلات زیادی هم در سر راه ما وجود دارد این هم حل نمی شود مگر به کمک شما عزیزان. وگرنه من یا هیئت مدیره به تنهایی نمی‌توانیم کاری بکنیم. (این صحبت ها خیلی شبیه به سیاستمداران فعلی ایرانی می باشد که می خواهند تنها و تنها اشتباهات قبلی خود را پوشش دهند و برای خود رای بخرند و یا در انتخابات پیروز شود و یا امید را به ملت بازگردانند.)

  2. بهروز می گوید

    مدیرعامل…
    بعد از گذشت سالها و شاید ماه ها و سر دادن شعارهای متعدد و بدون هیچگونه عملی که اگر بود نتیجه اش نیز قابل مشاهده می شد خواهیم گفت : به قطعیت هیچ چیز ( Certainly nothing ).

نظرات بسته شده است.