مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

طبقه بندی مشاغل برای نیروهای شرکتی و سوالات مکرر شما از مخابرات ما.

نوشته: نادری 80- با هماهنگی مستقیم سردبیر

مخابرات ما- دوستان گرامی, روز گذشته با انتشار مطلب کوتاهی در مورد طبقه بندی مشاغل نیروهای شرکتی خواستیم به شما یک خبر بدهیم: طبقه بندی مشاغل در حال اجراست! همین!

خواستیم یک نمونه بیاوریم تا بدانید تمامی خبرهای سایت مخابرات ما بر اساس اطلاعات کامل از منابع موثق بوده است تا جلب شایعات بی ثمر نشوید.

در واقع نمی خواستیم اخبار کاملی, پیش از اجرای آن به شما بدهیم. اما در کامنتها سوالات بی شماری مطرح شده است که نشان میدهد باید با هم صحبت کنیم و شما را از نگرانی در بیاوریم! یا حتی نگرانتان کنیم تا دنبال کار باشید.

.

طبقه بندی در اینجا پایان یافته.

همانطوری که دیروز نوشتیم در استانهای سمنان, اردبیل, مرکزی, قزوین  طرح پایان یافته است و از این ماه با طرح کارشناسی و طبقه بندی حقوق می گیرند.

 

بقیه استانها چه شده؟

برخی از جاها مثل استان تهران, کارشان تمام شده است و مخابرات ایران باید تاییدیه نهایی را به شرکت خدمات اول بدهد.این کار زمانی نمی برد.لذا احتمالا تا چند روز دیگر کارشان تمام است.از آنجا که اطلاعات چند بار بین مخابرات ایران و استان و خدمات اول جابجا شده است همه این اطلاعات را دارند و تاییدیه نهایی به معنی اجرای نهایی روی اطلاعات موجود است.لذا زمان نمی برد.

فارس, کهگیلویه و بویر احمد, کرمانشاه و همدان جزو همین استانها هستند که در مراحل آخر قرار دارند.

 

دسته ای از استانها که با طبقه بندی مشکل دارند.

پنج استان هستند که با طرح طبقه بندی مشکل دارند.آنها ایراداتی به طرح وارد می دانند که به نظر آنان مشکل ساز خواهد شد لذا فعلا اطلاعات نهایی را نداده اند!

اجازه بدهید برای اینکه کسی را نگران نکنیم نام استانها را نبریم.در حقیقت زمانی به این استانها می دهیم تا مشکلات اعلامی را رفع کنند!

چنانچه می گویند برخی از شایسته ها پشت خط می مانند, بروند از مخابرات ایران مجوز افزایش نفرات آن بخش ها را بگیرند! چنانچه معتقدند ….

به هر حال نمی توانند گروهی را از حق قانونی خود محروم کنند به این عنوان که اشکالاتی در طرح وجود دارد!

.

آیا ممکن است نام کسی در لیست باشد ولی خدمات اول با او قرارداد کارشناسی امضا نکند؟

بله .مخابرات ایران اکیدا به خدماتاول دستور داده است چنانچه افراد معرفی شده قرارداد اولیه با خدمات اول امضا نکرده اند به هیچ وجه حق ورود در لیست کارشناسی را ندارند.

این افراد ابتدا باید دارای قرارداد کار با خدمات اول باشند.

استانهایی مثل اصفهان  و کرمان که تاکنون قراردادی با خدمات اول ندارند  در موردشان جداگانه حرف می زنیم. آنان شامل این بند نیستند.

در استان کهگیلویه و بویر احمد متاسفانه 13 نفر به همین دلیل از لیست خارج شدند. این افراد خودشان از موضوع مطلع بوده و با آنان صحبت شده است.

(سردبیر ای این افراد خواسته است نظرات خود را برایش ارسال کنند)

.

آیا فقط یک بار لیست مشمولین طرح طبقه بندی تهیه و اجرا می شود؟

به بیان دیگر , آیا هر کسی اسمش در لیست نباشد بعدا هم  شامل طرح نمی شود؟

ممکن است کسی در حال حاضر مدارک لازم را نداشته باشد مثلا 3 ماه دیگر کارشناسی خود را می گیرد.یا 5 ماه دیگر مدرک کارشناسی مرتبط را اخذ می کند.دروازه طبقه بندی هرگز مسدود نخواهد شد.هر گاه این افراد مدارکشان را ارائه کنند با طی همین مسیر (اخذ مجوز از مخابرات ایران و ….) به طرح اضافه می شوند.

یعنی غیر از کسانی که بدلیل نداشتن قرارداد با خدمات اول از لیست خارج می شوند امکان اضافه شدن دیگران به لیست وجود دارد.

در یکی از واحدهای مخابراتی که طبقه بندی قبلا اجرا شده بود تا بحال حدود 50 نفر به لیست قبلی اضافه شده اند.یعنی نگران نباشید.

ما فقط سعی می کنیم خبر را بدرستی منتقل کنیم. همین.برداشتهای شخصی از خبرهای ما نکنید لطفا. هر کسی اختیار زندگی و تصمیم خود را دارد و ما هرگز نمی خواهیم روی تصمیم دیگران تاثیر بگذاریم.

.

اگر طرح برای استانی دیر اجرا شود عطف بما سبق می شود؟

خیر.نمی شود.این طرح از ابتدای بهمن ماه 1396 قابل اجراست.هر ماهی که اطلاعات استانی کامل شود از همان ماه طرح جاری و حقوق پرداخت می گردد.یعنی برای مخابرات ایران از ماه دهم سال گذشته حقوق کارشناسی پرداخت شده اما برای بقیه استانها از زمان تایید نهایی محاسبه می شود.

ساده اینکه, هر استانی دیر بجنبد کارکنانش ضرر می کنند.

.

چند توضیح:

1- تمام پاسخها با هماهنگی سردبیر تهیه شده.او گفته ما نوشته ایم.

2-ما تمام سوالات شما را از کامنتها جمع می کنیم و جوابش را از سردبیر می گیریم .پاسخ به تک تک کامنتها منطقی نیست لذا هر سوالی دارید بنویسید.

3-لطفا از جزئیات استانها نپرسید.اطلاعات دیگر قاب بدلایلی قابل انتشار نیست.سردبیر می گوید نمی خواهیم عامل فشار روی استانها باشیم.

4-توصیه مخابرات ما به استانها این است که مشکلاتشان را با مخابرات ایران حل کنند.شایسته نیست گروهی از افراد از حق طبیعی خود محروم بمانند چرا که استانی در طرح اشکالاتی می بیند.

 

907490cookie-checkطبقه بندی مشاغل برای نیروهای شرکتی و سوالات مکرر شما از مخابرات ما.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
222 نظرات
  1. گمنام می گوید

    سلام
    آیا اصفهان هنوز با خدمات اول قرارداد نبسته تا مشمول طرح طبقه بندی گردد؟

  2. ناشناس می گوید

    با سلام ۲۳ است در خدمات اول مشغول به کار هستم ایا ما اینده ای داریم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      تا الان؟
      خدا خیرت بده!
      آیا کسی این پیام رو دیده از تصمیم گیران؟

  3. ناشناس می گوید

    با سلام از خوزستان آیا این طرح شامل ما می شود

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      این مطلب خیلی قدیمی است

  4. محمد از ارومیه می گوید

    سلام باعرض تبریک وخسته نباشید یک سوال داشتم آیا طرح طبقه بندی شامل کارشناس می شود پس ما چی بنده بیست سال در شرکت مخابرات سابقه دارم ودر قسمت خدمات کار می کنم لطفاً اگه طبقه بندی اجرا می شود ما را نیز ببینید یک ضرب المثلی می گوید که عیسی به دین خودش موسی به دین خودش یعنی کا شناس با کارشناسی خدمات به خدماتی با تشکر

  5. گل ب سر می گوید

    من کارشناسی ارشد دارم کارگزارم رشتم حقوقه مدارک منو برگشت دادن پرت کرده گفتن این کارگزاره خنده دار نیست ن قرار داد دائم شدم ن طبقه بندی شامل میشه از اونور کارگزارا دائم شدن از اینور خدمات اولیا طبقه بندی منم از اینجا مانده و از انجا رانده

  6. سید می گوید

    سلام سردبیر عزیز امیدوارم همیشه تنت سالم و سلامت باشی خواستم بگم آخر باید لیسانس داشته باشی یا نه ما که مدرک فوق دیپلم با ده سال سابقه شامل ما هم میشه یا نه

  7. ناشناس می گوید

    با سلام استان هرمزگان مشخص نیست درچه وضعیتی است و یا اینکه در چه الویتی قرار دارد؟

  8. ناشناس می گوید

    طرح طبق بندی در استان اصفهان!!!!!!!چه می شود.با کارشناسی برق(رشته مرتبط)وبا ۲۴ سال سابقه!!!!!!

  9. خان می گوید

    آیا کارشناسی مدیریت بازرگانی شامل می شود؟

  10. خان می گوید

    تکلیف کارکنان خدمات اول استان کهگیلویه وبویراحمد چی میشه؟کی طبقه بندی مشاغل انجام میگیرد؟

نظرات بسته شده است.