مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید- مدیر عامل همراه اول و مخابرات ایران بخوانند.

مخابرات ما – اخیرا از 9990 کامنتهایی می رسد که چندان دلگرم کننده نیست.

خط مقدم هر شرکتی, پاسخگویی هاست.اگر کارکنان ناراضی را در مقابل مردم عصبی قرار می دهیم چه انتظاری داریم؟

خواندن این کامنت در حالت عادی هم دردآور است.چه رسد به اینکه همکار ماست و مشکلش را مدیریت ما ایجاد کرده است.

 

٩٩٩٠

تبريز

حامد

 

سلام کاش مسئولین محترم فقط یک بار سرزده عصر بیان و ببینن که چه ظلم هایی در حق ما میشه بخدا همین ماه پیمانکار٢۶٠هزار تومان از فیش حقوقیم کسر کرد سره این که من هیچ گناهی نداشتم وقتی حق طلب میکنیم بدونه اسناد میگن تهران کسر کرده و دستت جایی بند نیست.خط مقدم همراه اول هستیم فحش ناموس میخوریم حقمونم از این طرف میخورن.فقط میتونم بگم که خدا اون بالاست من که حلال نمیکنم.با یک ملیون تومنی که بهم دادن قرصای مادره مریضم که سرپرستشم رو که۴٠٠میشه رو بگیرم بعدش میتونم با این گرونی زندگی کنم؟

 

 

908050cookie-checkشما نوشته اید- مدیر عامل همراه اول و مخابرات ایران بخوانند.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    کسانی که 9990 را به این شیوه راه اندازی کردند که برای گفتن یا نگفتن یک کلمه یا اضافه توضیح دادن به مشترک چند صد هزارتومان از حقوق کسر می کنند، آیا به نظر شما جناب سردبیر منطقی است؟ دوستانی که در 9990 تبریز کار می کنند، به خاطر توضیح دادن اضافی به مشترک که بیشتر به مشترک کمک کرده بود، 600 هزارتومان جریمه شد، کجای دنیا به این صورت است؟ در مخابرت هر کسی که کار می کنند و زحمت میکشند بدون دغدغه حقوقشان را می گیرند، هر چند کم است و شکر دارد و ما که در 9990 تبریز در مخابرات کار میکنیم با این که شبها تا ساعت 2.5 شب نیز کار می کنیم، زحمت ما خیلی بیشتر از اونها هست، اما در ماه میبینی که 500 یا 700 هزارتومان از حقوق کسرمیشود.

  2. ناشناس می گوید

    کسانی که 9990 را به این شیوه راه اندازی کردند که برای گفتن یا نگفتن یک کلمه یا اضافه توضیح دادن به مشترک چند صد هزارتومان از حقوق کسر می کنند، آیا به نظر شما جناب سردبیر منطقی است؟ دوستانی که در 9990 تبریز کار می کنند، به خاطر توضیح دادن اضافی به مشترک که بیشتر به مشترک کمک کرده بود، 600 هزارتومان جریمه شد، کجای دنیا به این صورت است؟

  3. کارشناس ۹۹۹۰ می گوید

    سلام.دوستمون حامد رو میشناسم.پدرشون به رحمت خدا رفته و چند سالی باهم همکاریم.خرج خانواده به گردنشه جوونیکه حتی ۳۰سالشم نشده.کاغذ پاره هایی به نام فیش حقوقی با کسری های کذایی بهم میدن که از هر طریقی سردبیر محترم بگن بدستشون میرسونیم.همچنین قرارداده من در آوردی که داریم هم موجوده.هر چندتا خواستید براتون ارسال میکنیم برای قضاوت…

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      از طریق ایمیل یا از همین کامنتها
      خوشبختانه کتاب هم بخواهید بفرستید شدنی است از طریق کامنت

  4. ناشناس می گوید

    من در ۹۹۹۰ کار میکنم. چه بگویم از این کار. آه دلم پر درد است. همه بچه ها درد های ما رو گفتن. ولی من میخوام جور دیگری بگویم. محیط کار برای ما مثل زندان آلکاتراز است. من همیشه اینو به بچه ها میگم. سختی کار ، فحش ناموسی مشترک، منت پیمانکار، رییس بی تفاوت و بی تفاوت بودن همراه اول به ما همه و همه دست به دست هم داده تا ما روز به روز موهایمان عین دندانهایمان یکی یکی سفید شود. آه خدای من. ظلم در چه حد. بله خدای من. این است جواب زحمت و تلاش و رنج یه عده دختر و پسر زحمتکش که تمام تلاششان را برای بهبود زندگی و جامعه و همراه اول کردن. ولی چه نصیبشان شد. یک مشت آه و حسرت. یک مشت موی سپید و ریخته. و یک عاشق شکست خورده. بله این آخری را خوب توجه کنید. عاشق هم شدیم به لطف ۹۹۹۰ جواب رد شنیدیم. آه خدای من. این چه سرنوشتی است. یکبار کسانیکه ادعای کار کردن میکنن بیایند و هدستی را که ما هر روز مجبوریم صدای خشن زنگ و مشترک را تحمل کنیم بذارن.تحمل کردن من خودم استعفا میدهم و کلا میروم. من حرفی ندارم.

نظرات بسته شده است.