مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

یک خبر, برای دوستان شرکتی از طبقه بندی-16

tabaghe-bandi-16 مخابرات ما- خبر کوتاهی برای شما داریم.لزومی به ذکر یکی یکی استانها نیست.لازم نیست هر بار از وضع استانی بپرسید.

طبق آخرین خبر -که انشا الله واقعیت داشته باشد- تمامی استانها اطلاعاتشان در مخابرات ایران برای تایید نهایی است.گفته می شود تا این مرحله اطلاعات استانها برای تایید در اختیار مخابرات ایران است.

البته 5 استانی که قبلا نام برده ایم علیرغم مکاتباتی که با مخابرات ایران دارند هنوز اطلاعاتی تحویل نداده اند و در پی گذشت زمان هستند. خراسانها, سیستان و بلوچستان,البرز این 5 استان بوده اند.

بنابراین از ارسال کامنتها و دیدگاههای تکراری با مضمونهای یکسان خودداری کنید.ما در هفته دو بار  در روزهای یکشنبه و چهارشنبه خبرهای تازه طبقه بندی را به اطلاع شما می رسانیم.

 

912330cookie-checkیک خبر, برای دوستان شرکتی از طبقه بندی-16

Please rate this

0 1 2 3 4 5
36 نظرات
  1. خراسان رضوی می گوید

    با سلام
    سردبیر محترم
    بنده با مدیر نیروی انسانی خراسان رضوی صحبت کردم
    ایشان اعلام کردند هیچ گونه ابلاغیه ای در این خصوص برای ایشان ارسال نشده است
    و اعلام کردند اگر شخصی در هر استانی دارد از این طبقه بندی استفاده می کند اسم و فامیل طرف را اعلام نمایید تا بررسی کنیم چرا استان ما این طرح را برای نیرو های خود نمی تواند اجرا کند!

  2. نیروی شرکتی می گوید

    با عرض سلام خدمت سردبیر محترم
    اگر اسم چند نفر از بچه ها به اشتباه ارسال نشده باشد و استان لیست اصلاحی اطلاعات را بفرستد برای تهران ، آیا افراد جا افتاده همزمان با نفراتی که قبلا ارسال شده شامل طبقه بندی می شوند ؟

  3. نیروی شرکتی می گوید

    با سلام
    استان سمنان طرح اجرا کرد بازهم تبعیض خدمات اولی‌ها حقوقشان زیاد می شود ما پیمانکار محلی‌ها سال به سال حقوقمان کمتر می شود———

  4. پدرام می گوید

    سلام/سردبیر محترم آیا استان تمامی نفرات که برایشان برگه ارزیابی اومده را تاییده کرده و به مخابرات ایران فرستاده است?یا احتمال دارد برخی نفرات را از لیست حذف کرده و اسامی نفرات محدود را به شرکت مخابرات ایران بفرستد???

  5. محمد می گوید

    با سلام ضمن عرض خسته نباشید ، و تشکر بابت پیگیری هاتون ، یسوال : برای طرح طبقه بندی باید چه مدت سابقه داشته باشیم ؟ و اینکه مهندس کامپیوتر که در واحد شبکه کابل فعال می باشه جز طرح قرار می گیره یا خیر ؟ ممنون

  6. سید علی می گوید

    سلام سردبیر جان
    استانهایی که قبلا اشاره شد حقوق خرداد رو با طرح طبقه بندی گرفتند؟
    آیا بقیه استانها جدای از اون 5 استان حقوق تیر ماه روبا طرح طبقه بندی میگیرند؟
    ممنون میشم جواب بدی

  7. بانوی شرکتی می گوید

    امروز یکشنبه 27 خرداد

    ما منتظر خبر هستیم:)

  8. حسین - خراسان شمالی می گوید

    با سلام خدمت سردبیر محترم
    امروز صبح ساعت 8 جمعی از نیروهای شرکتی خراسان شمالی که به درخواست برخی از نیروی های شرکتی خود فروخته که بار قبل تمام تلاش خود را کردن تا شکواییه ما به دست مهندس صدری نرسه
    امروز این شکواییه هم از طریق پست الکترونیک و هم طریق نامه پستی برای ایشان ارسال خواهد شد

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      عزیز من
      ایمیل که این حرفها رو نداره.
      مستقیم میره دفترش و دستش.

نظرات بسته شده است.