مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سود سهام طبق قول داده شده در ردیف پرداخت هاست.

مخابرات ما – سوالات فراوانی از شما در بخش کامنتها درج شده است که در آن از ما پرسیده اید سود سهام این ماه پرداخت خواهد شد یا خیر.

ما نیز به بررسی آن پرداختیم.

حتما بیاد دارید که ابتدا قرار بود سود سهام در سه قسط از این ماه پرداخت شود اما در همان جلسه مهندس صدری اعلام کرد که در دو قسط پرداخت خواهد کرد.

بررسی های ما نشان می دهد مخابرات ایران بخوبی این قول را بیاد دارد و می خواهد بر اساس آن اقدام کند.

 

932750cookie-checkسود سهام طبق قول داده شده در ردیف پرداخت هاست.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
8 نظرات
  1. منتظر گفتگو می گوید

    باسلام خدمت سردبیر محترم
    ما و این همه خوشبختی محاله محاله
    می خواستم یادی کنم از تلاش‌ها و زحمات شما در پیگیری مطالبات ما از مخابرات. بی شک تلاش شما اگر زیاد از تشکل‌ها و خود ما نباشد کمتر هم نیست. من صمیمانه از شما به خاطر این اتفاق مبارک که به نفع سازمان و کارکنان است تشکر می کنم. ما هم نباید شما را با هزینه های سرسام آور اداره سایت تنها بگذاریم. حالا که حساب ما آخر این ماه چرب می شود نفری از 50 تا 100 هزار تومان به حساب سایت واریز کنیم تا شاید گوشه ای زحمات زیاد شما با مبلغ کم ما جبران شود البته که جبران دردسرها و مشکلاتی که متحمل می شوید امکان پذیر نیست ولی با این همه همکارانی که مایل هستند پیام بگذارند. امیدوارم که ناراحت نشوید. درود و سپاس فراوان

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ممنونم از لطف شما
      دلار بی در و پیکر شده و اکثر هزینه های ما دلاری است
      کار خیلی سخت شده بدون تعارف هر کمکی میتونید بکنید

    2. همکارشما می گوید

      سلام همکار منتظر من هم دقیقا چندروز قبل بعدازتصویب رفاهیات داشتم به پیشنهادشما فکرمیکردم خواستم به سردبیرمون بگم ولی گفتم شاید ناراحت بشند چون خدایی هزینه سایت زیاد هست اگه همه دست به دست هم بدیم تا این سایت بتونه باپرجا بمونه خیلی خوبه وحداقل سردبیر فشار اقتصادی رو کمتر تحمل کنند فقط فشار غرزدنهای همکاران باشه کافیه من میگم همه همکارانیکه وارد سایت شدند ومطالب رو خوندند ونظر دادند توی این زمینه سنگ تمام بزاریم

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        من واقعا ممنون میشم کمک کنید
        خدا وکیلی بی نهایت سخت شده

  2. علی بیغم می گوید

    سلام سر دبیر جان یک لطیفه ساده است به دل نگیرید فقط توجه کنید :
    قرار بود از مرداد در سه قسط : اول مرداد اول شهریور و اول مهر
    حالا توجه کنید : آخر مرداد (اول شهریور) و آخرشهریور (همان اول مهر)
    خیلی راحت مرداد حذف شد و خیال همه را راحت کرد .
    بهره وری 6 ماهه دوم سال 96 در دست معاونت راهبرد (یعنی راهکارهای حقه بازی )
    نیمه اول سال 97 رو به پایان است وقت ما را هیچ کس نمی تواند برگرداند این پول ها مال زمان خودشون هستند زمان که گذشت دلچسب نیست با 1500000 قبل از عید یک سکه میتونستی بخری حالا چی ؟ یک گوشی موبایل و چندین دلار میخریدی حالا چی ؟ آقایان مدیر از شما بخاطر ضایع کردن حقوق اخلاقی و شرعی و مدنی و ….. بی نهایت ناسپاسگزاریم . خودتان میدانید با کارکنان چکار میکنیدو خوب است برای Nامین بار به شما متذکر شویم بابا ما هم میدانیم ، می بینیم ………دیگه هیچی .
    یک سوال از معاونت راهبرد دارم اگه دستتون کنده و نمی تونید کارهارو سر وقت خودش انجام بدید چند تا کارآموز یا چند نفر نیرو از سازمان قبلی تون بیارید کمکتون بدن بلکه کار زودتر انجام بشه و پاداش 97 به 98 نرسه چون اون موقع خیلی ها بازنشسته میش و ناله ونفرینش می مونه برای خدانکرده شما !!! آقای مدیر عامل بزرگوار با شما هم چند جمله ای ، اگه گوش شنوا باشه حرف داریم : جدیدا مطلع شدیم که امور انتصابات در استان ها را به مدیران مناطق سپردید (مثل 10یا 15 سال قبل ) قربون برم اینکه همون حالت قبل از اپلای و حتی بدتراز اپلایه اینبار شمشیر رو از رو بستید . ما هی میگیم مدیران قبل افلان و ….. و …. شما باز ریش و قیچی رو میدید دست اونا ؟ اینک به عزیزان بخش خصوصی نیز از ردیف های سازمانی تعلق گرفته شاهد جاساز کردن فامیلی شدید در سازمان شده ایم مواظب باشید خطر جدی و موروثی پروری مخابرات را بشدت تهدید می کند . کسی که با پارتی و هزار دنگ وفنگ ناگفته وارد سیستم شده داره به سطوح مدیریتی نزدیک میشه و فاجعه در حال شکل گرفتن .
    نفسم گرفت بسه دیگه خفه شدیم این حرف هارو به کی بگیم ؟
    کی به حرف ما گوش میکنه ؟
    قربون معرفتت

  3. علی می گوید

    سلام سردبیرعزیز
    میشه یه خبری هم از پاداش شش ماهه دوم سال 96بدین
    ایا اون هم این ماه پرداخت میشه یا نه؟خیلی ضروریه که بدونم
    ممنونم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      تازگی ها بنظرم میرسه شما سایت رو نمی خونین!
      وگرنه این خبر دیگه کهنه شده
      شاید یک هفته قبل ده روز قبل اعلام کردیم که این ماه پرداخت میشه

  4. ناشناس می گوید

    سلام، سهام نیزطبق قول آقای صدری ماه بعدآزاد میشود؟ چون گفته بودن سه ماه بعد.

نظرات بسته شده است.