مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شورای هماهنگی کانونهای بازنشستگان مخابرات و در خواست از وزیر ارتباطات.

مخابرات ما- شورای هماهنگی کانونهای بازنشستگان مخابرات ایران روز گذشته با ارسال نامه ای برای مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات از او خواسته است برای رسیدن بازنشستگان به حقوق قانونی خود به آنان کمک کند.

این شورا درخواست خود را  اجرائی شدن کامل بندهای رفاهی مصوبه 1389 شرکت مخابرات ایران دانسته و  برای اجرای آن دخالت وزیر ارتباطات را بعنوان نقش نظارتی بالاتر درخواست کرده اند.

شورای هماهنگی کانونهای بازنشستگان مخابرات در نامه خود که روز گذشته برای مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات نوشته شده آورده است که علیرغم پیگیری مکرر خواسته خود, اقدام عملی و موثری از سوی مدیران شرکت مخابرات ایران در این راه دیده نشده است.

این شورا خواسته است وزیر ارتباطات هر چه سریعتر نسبت برگزاری جلسه مشترک با نمایندگان منتخب این کانونها اقدام نماید.

941430cookie-checkشورای هماهنگی کانونهای بازنشستگان مخابرات و در خواست از وزیر ارتباطات.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. الف ومیم می گوید

    بنام خدا
    بسم الله الرحمن الرحیم
    قُلْ إِنَّمَا أَعِظُكُمْ بِوَاحِدَةٍ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَى وَفُرَادَى ثُمَّ تَتَفَكَّرُوا
    بگو من فقط به شما يك اندرز مى‏ دهم كه دو دو و به تنهايى براى خدا به پا خيزيد سپس بينديشيد (سباایه شریفه 46)

    چرا عزیزان بازنشسته از لابی اداره کار و مخابرات نمیگویند . چرا اینکه مرجع رسیدکی به اختلافات کارگر و گرفرما اداره کار است . که بنده با اثبات لابی اداره کار و مخابرات این امر را هر کجا که لخواهید اثبات می نمایم . سئوالی ساده و واضح پس از سال 88 چند شکایت از مخابرات به اداره کار کل کشور از طرف کارکنان شد . چند درصد ان به نتیجه رسید . تنها یک مورد انرا بیاد دارم هنگامیکه مدیر کامل مخابرات گیلان در سال 92 باز نشسته شدند به طبع ایشان معاون مالی و چند تن از دوستان دیگر هماهنگ بازنشسته و طی شکایتی از اداره مخابرات کلیه حقوق خود را طبق ایین نامه تنظیمی از مخابرات (با بستن حساب مخابرات دریافت نمودند . اما دیگر شکایتی به نتیجه نرسید تا اینکه حقیر در مرداد سال 96 شکایتی از شرکت مخابرات در راستای …. نمودم و بمحض رویت کارشناس تشخیص خانم … فرمودند ما اینگونه بخوانید (شکایت از مخابرات را ) رد می نماییم . در حال حاضر شکایت حقیر پس از یکسال از گم شدن پرونده . عدم حضور قاضی در وقت دادرسی . استعلامهای گذب و حتی کارشناسیهایی که گویی واحد حقوقی مخابرات برای حل پرونده به نفع خود انرا کارشناسی نموده بر خلاف تمام قوانین کار . جزایی . حقوقی . و حتی مسکوت قراردادن پرونده . شما را از شکایتان پشیمان می نمایند حقیر این مورد با با دفتر رهبر معظم . سازمان بازرسی کل کشور . بازرسی و عملکرد اداره کار بعنوان شکایت مطرح نمودم اما گویی حقوق یک کارمند در این مملکت و شرکت برنده مناقصه (بخوانید قدرت . ثروت و…..) اصلا مورد تعجب کسی نیست حتی اگر باعث مرک و بر هم خوردن زندگی فرزندان ان کارمند که بلطف اصل 44 تبدیل به کارگر شده . لذا اگر سردبیر محترم قصد صحت سنجی کلام حقیر را داشته باشد من حاضرم کل پرونده و قوانین و سیر حرکت پرونده را مطالعه و در صورت صحت در یک صفحه در اختیار عزیزان همکار قرار دهند حقیر تمامی هزینه های مالی و جانبی انرا شخصا می پذیرم . بلی لینچین است برادر در پرونده حقیر وزیر محترم کار مستقیما دستور پیگیری و نظارت صادر نموده بودند . باند …. بسیار قویتر از یک وزیر سالم چون دکتر ربیعی یا اذری جهرمیست .اما حق گرفتنی است حتی اگر با ویلچر یا روی تحت و اکسیژن و سرم بشما نصب باشد
    و سخنی با دوستان اعتماد مبین
    بسم الله الرحمن الرحیم
    وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ ﴿۲۲۷﴾
    و كسانى كه ستم كرده‏ اند به زودى خواهند دانست به كدام بازگشتگاه برخواهند گشت (۲۲۷)
    جناب سر دبیر دل قوی دارد در میان مظلوم و ظام بازیگری نیست یا عمله ظلم یا مظلوم ظلم پذیرا

    1. الف .م می گوید

      بنام خداوند دوستدار مومنین .
      بسیار ممنون از بزرگواریتان در صورت نیاز هر گونه مدرک را بقصد وظیفه و اتهام دیگران ( زور مندان )بشما بقصد نشر اکاذیب در صورت نیاز خدمتتان ارسال میدارم خداوند بزرگ پشت و پناه شما

نظرات بسته شده است.