مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بازیابی شماره سرویس اینترنت ثابت ایرانسل (TD-LTE) امکان‌پذیر شد

مخابرات ما – فناوری اطلاعات > فناوری اطلاعات و ارتباطات – ایرانسل برای رفاه حال مشترکان سرویس اینترنت ثابت (TD-LTE)، روش‌های جدیدی را برای بازیابی شماره سیمکارت، در دسترس این دسته از مشترکان قرار داد.

به گزارش روابط عمومي ايرانسل، مشترکان سرويس اينترنت پرسرعت ثابت (TD-LTE) که به دلايلي مانند فراموش کردن شماره، امکان دسترسي به آن را ندارند، مي‌توانند با وارد کردن شماره ملي و کد IMEI مودم، از شماره خود مطلع شوند.

اطلاع از شماره اينترنت پرسرعت ثابت (TDLTE)، از سه روش نرم افزارکاربردي ايرانسل من، نسخه وب اين نرم افزار به نشاني my.irancell.ir و کد دستوري امکان‌پذير است.

نسخه موبايلي نرم افزار کاربردي «ايرانسل من»

کاربران نسخه موبايل نرم افزار کاربردي ايرانسل من مي‌توانند به قسمت «اضافه کردن حساب جديد» مراجعه و روي لينک «شماره اينترنت ثابت را فراموش کرده‌ام» کليک کنند. در اين مرحله، با وارد کردن شماره ملي و کد IMEI مودم، شماره TD-LTE در صفحه باز شده نشان داده مي‌شود. دريافت و نصب اين نرم افزار کاربردي از وب‌سايت ايرانسل به نشاني irancell.ir/myirancell امکان‌پذير است.

 

همچنين آن دسته از مشترکان ايرانسل که کاربر اين نرم افزار کاربردي نيستند نيز مي‌توانند از طريق صفحه ورود اين نرم افزار و کليک روي لينک «شماره اينترنت ثابت را فراموش کرده‌ام» به شماره TD-LTE خود دسترسي پيدا کنند:

 

مشترکان سرويس TD-LTE ايرانسل همچنين مي‌توانند با مراجعه به نسخه وب نرم افزار کاربردي ايرانسل‌ من به نشاني my.irancell.ir، در صفحه ورود بر روي لينک «شماره اينترنت ثابت را فراموش کرده‌ام» کليک کرده و در صفحه بعد، شماره IMEI مودم و شماره ملي خود را وارد کنند تا شماره TD-LTE در اختيارشان قرار گيرد.

شماره‌گيري کد دستوري

علاوه بر روش‌هاي بالا، امکان دريافت شماره TD-LTE از طريق کد دستوري نيز وجود دارد. براي اين کار، لازم است است کاربر کد دستوري*555*8*8# را شماره‌گيري کرده و در مراحل بعد، کد ملي و IMEI مودم را وارد کند.

همچنين مي‌توان با شماره‌گيري کد زير، به طور مستقيم شماره TD-LTE را دريافت کرد:

*555*8*8* کدملي*IMEI#

در همه روش‌هاي بالا، وارد کردن شماره IMEI مودم و شماره ملي مالک آن الزامي است. شماره IMEI کد اختصاصي مودم است که زير مودم و نيز روي جعبه آن درج شده است.

ايرانسل به عنوان ارائه‌دهنده گسترده‌ترين شبکه اينترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE)، اين سرويس را مرداد ماه 95 در مشهد مقدس راه‌اندازي کرد و تاکنون 150 شهر  ايران را تحت پوشش آن قرار داده است.

اينترنت نسل چهار ثابت يا TD-LTE در حقيقت آخرين نسل اينترنت ثابت است و بهترين گزينه بي‌سيم براي تامين اينترنت سازمان‌ها، موسسات و شرکت‌هاي تجاري و همچنين منازل مسکوني به شمار مي‌رود. اين سرويس در مقايسه با ساير سرويس‌هاي موجود اينترنت ثابت از جمله ADSL، تجربه سرعت بالاتري را براي کاربر به ارمغان مي‌آورد و محدوديت‌هايي مانند فناوري قديمي، محدوديت مکاني و عدم امکان جابجايي مودم، نياز به استفاده از خط تلفن و لزوم وجود ظرفيت خالي در مرکز مخابرات منطقه را برطرف کرده و از پايداري بالايي در آپلود و دانلود برخوردار است.

943340cookie-checkبازیابی شماره سرویس اینترنت ثابت ایرانسل (TD-LTE) امکان‌پذیر شد

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.