مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

وظیفه یک بازرس ویژه در استانها چیست؟

نویسنده- نادری 80

مخابرات ما- به تناسب توسط مدیران مختلف ستادی افرادی برای رسیدگی به شکایتها و اعتراضات به استانها فرستاده می شوند.

این افراد قطعا به عنوان امین حوزه ستادی باید شرایطی فراهم کنند که:

1- براحتی در دسترس افراد شاکی باشند.

2- دور و برشان خالی از افراد محلی باشد تا شاکی بدون نگرانی به طرح نارضایتی خود بپردازد.

3- ابزارهای جدید و مناسبی در اختیار محل بازرسی قرار دهند. مثلا شماره تلفن مستقیم اعلام کنند یا از طریق شبکه های اجتماعی در دسترس مردم یا کارکنان باشند.

4- در صورت سفر به شهرهای دیگر منطقه, قطعا باید بندهای 1 و 2 و 3 را رعایت کنند.نه اینکه خدای نکرده با افرادی همسفر باشند که در استان مورد حمایت قطعی مدیران -طرف دعوا- هستند.

5- بنا به شرایط محلی راهکارهای مختلفی برای ارتباط با کارکنان مطرح کنند.مثلا به تنهایی به محل کار این افراد مراجعه کنند و به درد دل آنان گوش کنند.

.

البته قطعا حرفهای ما زیره به کرمان بردن است اما فقط گفتیم که خودمان خیالمان راحت باشد. وگرنه این چیزها جزو ابتدائی ترین مسائل نمایندگی بعنوان یک بازرس است.

 

946670cookie-checkوظیفه یک بازرس ویژه در استانها چیست؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
7 نظرات
  1. همیشگی می گوید

    اگه حسابرسی واقعی در مخابرات ایران و استانها انجام بگیرد خیلی بهتر از هزینه کردن مبالغ گزاف واسه حسابرس مستقلی است که بدون توجه به ماهیت و نظارت حساب. بحث گرفتن درآمدهای غیر واقعی که با سند سازی و بدون در نظر گرفتن هیچ مستند قانونی مخصوصا در بحث حسابهای فیمابین مبالغ میلیاردی به درآمدهاشون اضافه می کنن خیلی جواب خواهد داد.
    تمام هم و غم حسابرس مستقل روی تنظیم و ویرایش کلمات املایی یه صورت مالی خلاصه می شه و به هیچ عنوان در ریز حسابها. هزینه ها. درآمدها نظارتی صورت نمی گیرد. که فقط تاییدی صوری باشد واسه مجمع و سهامدار که مثلا حسابرس مستقل با هزینه بسیار بالا در سطح مخابرات ایران آن را تهیه که نه ویرایش می کند!

    کاش مانند زمان دولتی لااقل نهادهای مستقل و قانونی بازرسی و حسابرسی دولت و مجلس روند فعالیت های مخابرات رو در دایره محاسبه قرار می دادن نه اینکه نزدیک 10 سال است علنا هیچ نظارت واقعی بر هزینه کرد و درآمد مخابرات صورت نپذیرفته است.

  2. نا شناس می گوید

    سردبیرجان متاسفانه حرفهای زیادی شنیدیم و دم نیاوردیم
    یکسال قبل یکی از همکاران رسمی تو ابدارخانه به همکار شرکتی توهین کردن و گفتن اینجا جای کارگرا نیست تشریف ببیرید کنار جوب بشینید،چای بخورید !!
    ما ها با این حرفها انگیزه مون هزار برابر میشه برای تحول افرین در ایت سازمان

    در ضمن میشه بفرمایید با استناد و شهر و نام همکار بگیم چه اتفاقی قراره بیفته که تاکید میکنید محرمانه صحبت نکنیم ???
    مثلا در مورد اشنایان همکارا که با سفارش تو 92 قراردادی شدن اطلاعاتی بهتون رسید چه اتفاقی افتاد ???
    البته اگه به ما مربوطه بفرمایین لطفا

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      زبون آدمها وقتی به اختیار خودشون نباشه در هر حالتی از این حرفها میزنن
      فکر میکنید رسمی بشین راحت میشین؟
      این آدمها -حیف آدم- همه جا هستن و غیر از خودوشن کسی حساب نیست

  3. کمال تبریزی می گوید

    ای کاش اون بازرش ویژه به تبریز هم بیاید تا …

  4. ناشناس می گوید

    ای کاش در شرکت مخابرات ایران شده لااقل سالی فقط یکبار فردی امین از طرف مدیریت به شهرستانها بیاید و به مدیر بالادستی اش گزارش کند که اوضاع مخابرات شهرستانها چطور است ؟؟
    رئیس مرکز تلفن شهری که سیم بان بدبخت پیمانکار شبکه هوایی را به خاطر دیرکرد در رفع خرابی تلفن فامیل این رئیس محترم در حضور وی زیر مشت ولگد می گیرد وبا فحاشی شخصیت او را در پیش این فامیلش خورد می کند و بدبخت بیچاره به خاطر بریده شدن نان زن وبچه اش هیچ چیزی نمی گوید و سرش را می اندازد پائین ومی رود دردی شده در سینه من . جناب صدری که اون بالا نشسته ای و مدام در دیدارهایتان با کارکنان شرکت، پیام حفظ کرامت وشان همکاران را می دهید آیا از وضعیت اداره کردن مخابرات شهرستانها مطلعید ؟؟ آیا این سیم بان بدبخت شرکتی که 20 سال تمام است در سرما وگرما روی ترک موتور با پائیین ترین دستمزد کار مخابراتی انجام می دهد یه جورایی همکار محسوب نمیشه ؟؟؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      خب چرا بصورت محرمانه حداقل اطلاعات واقعی نمی فرستید؟

  5. کارشناس می گوید

    امیدوارم برای چنین موضوعی برای کلیه استانها درخصوص طرح طبقه بندی مشاغل در نظر بگیرند تا حقی رو ضایع نکنند
    چقدر خوب میشد در هر استان یکی رو معرفی میکردند بعنوان بازرس ویژه تا کسی اگر احساس کرد حقی رو ضایع کردند مورد بررسی قرار میگرفت و پاسخ قانع کننده ایی میدادند
    امیدوارم سردبیر این سایت چنین پیشنهادی به مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ارائه دهد تا حق به حقدار برسه

نظرات بسته شده است.