مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

حضور نمایندگان قراردادی ها در جلسه با رئیس دفتر هیئت مدیره/حضور دسته جمعی لغو شد.

مخابرات ما- امروز کارکنان قرارداد , طی خبری به مخابرات ما اطلاع داده اند که به دلیل همکاری دفتر هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران, فعلا برنامه حضور جمعی در شرکت مخابرات ایران را لغو کرده اند.

پیش از این گروه قراردادی ها , بدنبال لغو دائمی شدن قراردادهایشان , تصمیم گرفته بودند در صورتی که رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران و مدیر عامل, به آنان وقت گفتگو برای طرح مشکل ندهند تعداد زیادی از آنان, در روز 18 مهر ماه بصورت جمعی و گروهی در دفنر رئیس هیئت مدیره حاضر و پیگیر کارشان شوند.

اما امشب پیامکی از نمایندگان این گروه به دستمان رسیده است که در آن نوشته اند:

سلام

امروز خبر داده اند که   توکلی دبیر هیئت مدیره مخابرات ایران و همچنین مدیر دفتر   رئیس هیئت مدیره مخابرات ایران به ما وقت ملاقات  اده است.

بهمین دلیل با چند تن از همکاران پیگیر, فردا چهارشنبه 18 مهر ماه, به نیابت از همه همکاران  به دفتر رئیس هیئت مدیره مراجعه خواهیم داشت تا بصورت حضوری پیگیر حقوق قراردادی ها باشیم.

بنابراین از روی حسن نیت و با در نظر گرفتن صلاح و مصلحت شرکت, پیگیری حضوری در روز 18 مهر را لغو می کنیم.

بر اساس این خبر حضور دسته جمعی قراردادی ها  در مخابرات ایران لغو گردیده و نمایندگان آنان با حضور در مخابرات ایران و دفتر رئیس هیئت مدیره پیگیر کار همه خواهند بود.

 

961530cookie-checkحضور نمایندگان قراردادی ها در جلسه با رئیس دفتر هیئت مدیره/حضور دسته جمعی لغو شد.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. کم سعادت 92 ای می گوید

    صد رحمت به کفن دزد اولی
    آورده اند که کفن‌دزدی در بستر مرگ افتاده بود. پسر خویش را فراخواند. پسر به نزد پدر رفت گفت: «ای پدر امرت چیست؟»
    پدر گفت: «پسرم من تمام عمر به کفن‌دزدی مشغول بودم و همواره نفرین خلقی به دنبالم بود. اکنون که در بستر مرگم و فرشته مرگ را نزدیک حس می‌کنم، بار این نفرین بیش از پیش بر دوشم سنگینی می‌کند. از تو می‌خواهم بعد از مرگم چنان کنی که خلایق مرا دعا کنند و از خدای یکتا مغفرت مرا خواهند.»
    پسر گفت: «ای پدر چنان کنم که می‌خواهی و از این پس مرد و زن را به دعایت مشغول سازم.»
    پدر همان دم جان به جان آفرین تسلیم کرد. از فردا پسر شغل پدر پیشه کرد با این تفاوت که کفن از مردگان خلایق می‌دزدید و چوبی در شکم آن مردگان فرو می‌نمود و از آن پس خلایق می‌گفتند: «صد رحمت به کفن دزد اولی که فقط می‌دزدید و چنین بر مردگان ما روا نمی‌داشت.»

  2. ناشناس می گوید

    سردبیر جان اگه مطلب قبلی رو هنوز منتشر نکردید یه کشف جدید کردیم! یه نکته شگفت انگیز از اختلاف حرف و عمل مدیران! این دوستان عزیز شرکت پیمانکار گفتند به دستور آقای صدری، تکرار میکنم به دستور آقای صدری، مدیر عامل محترم که مدعی هستند بین قراردادی و رسمی تفاوتی نیست، بایستی پسورد ورود به سیستم نیروهای رسمی شماره پرسنلی و برای نیروهای قراردادی و شرکتی شماره ملی باشه!
    هر چند مشهوره که تفاوت در گفتار و عمل افرادی که زیاد سخنوری میکنند زیاده، اما الان داریم نمونه عملیش رو میبینیم!
    سردبیر عزیز و همکاران گرامی دقت فرمایید، بین نیروهای رسمی و قراردادی تفاوتی نیست اما نیروهای رسمی باید برای ورود به سیستم از کد پرسنلی استفاده کنند و بقیه کد ملی، البته خوب اینکه مهم نیست و تفاوت به حساب نمیاد! همینجوری تفکیک میکنیم.
    دقت کنید برای نیروهای شرکتی بسیار اهمیت قائلیم اما طبقه بندی مشاغل باید فعلا به تاخیر بیوفته، تا کی مهم نیست که، اصلا شما بگید مثلا یه تومن حقوق کسی زیاد بشه یا کم بشه چه فرقی میکنه در این گرونی همش 60 دلاره!

  3. ناشناس می گوید

    سلام، همین الان از ستاد مخابرات ایران برای شما مینویسم، امیدوارم این پیام رو به نحوی به مدیر عامل محترم برسونید.
    شرکتی پیمانکار در حال به روزرسانی سیستم ها در ستاد مخابرات ایران هست، جالبه که مدیر عامل محترم که میفرمایند که بین رسمی و قراردادی تفاوتی نیست و اگه هست به ایشون اطلاع بدیم، برای این شرکت از طرف فناوری اطلاعات نیروها رو به سه دسته تقسیم کردند! رسمی و قراردادی و پیمانی! یعنی ما سه دسته در شرکت نیرو داریم و رسمی و قراردادی در تمام واحدهای شرکت من جمله فناوری اطلاعات دو گروه، مجزا و جداگانه و متفاوت هستند!
    به مدیر عامل محترم، جناب مهندس صدری:
    برادر بزرگوار حتی در ساختمانی که شما حضور دارید و واحدهایی که مستقیم از شما دستور میگیرند، در یک مسئله ی کاملا بی اهمیت و برای یک شرکت پیمانکار، نیروهای رسمی و قراردادی رو از هم جدا کردند، حالا شما بفرمایید اگه بین نیروی رسمی و قراردادی تفاوتی نیست چرا به هنگام به روزرسانی سیستم های مخابراتی، برای یک شرکت پیمانکار خارجی، در جایی که اصلا اهمیتی نداره، نیروها رو به عنوان رسمی و قراردادی تعریف کردند! اگه بی اهمیته پس چرا حتی در مواردی که نیازی نیست دسته بندی میشه!؟؟؟

  4. شرکتی می گوید

    سلام و عرض ادب
    وضعیت شرکتی ها چی شد؟ جناب صدری سال از نصف هم گذشت پایان بهار نرسید؟؟؟؟

نظرات بسته شده است.