مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

رضایت مشتری اولویت اصلی ما است

مخابرات ما- قبادیان مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه  در  گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت: رضایت مشتری اولویت اصلی ما  است و  کانالهای فروش به عنوان نمایندگان مخابرات در خط مقدم ارتباط با مشتریان ، بطور مستمر پایش شده و با انتقال اطلاعات بروز طرحها و خدمات شرکت در جذب مشتری دقت و جدیت لازم را بکار ببرند .

وی ادامه داد: کانال های فروش  دفاتر خدماتی  و پیش خوان ها   و دفاتر امورمشترکین  و کانال های غیر حضوری جز ارائه دهنگان خدما ت هستند  که ارتباط مستقیمی با مراجعین دارند.

وی بیان کرد: این دفاتر  اطلاعاتی که به مشتریان منتقل می کنند از اهمیت  زیادی برخوردار است و باید حسن برخورد با مشتریان داشته باشند و باید اطلاعات خود را  بالا ببرند.

قبادیان مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه گفت: در این راستا برای ارتقا کیفیت ارائه خدمات  دوره هایی برگزار کردیم که نحوه ارتباط با مشتری  و خدماتی  که به مردم ارائه می دهند  را اموزش دادیم  و در قالب متن های  آموزشی بروشور  این آموزش ها نیز پیگیری می شود.

وی بیان کرد : این دفاتر رتبه بندی  به برحسب خدماتی که  ارائه می دهند رتبه بندی شدند که بالاترین آن رتبه a  است و همه خدمات دستگاه ها از قبیل  مخابرات خدمات پست  اینترنت را به مشتریان ارائه می شود و در کرمانشاه 4 یا 5 دفتر هستند که گرید a دارند.

961760cookie-checkرضایت مشتری اولویت اصلی ما است

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام کافی یه نگاه به صورتحساب صادر شده اینترنت این دوره بیاندازید تا ببینین چه خبر

  2. ناشناس می گوید

    سلام
    رضایت مشتری اولویت اصلی ما است
    رضایت کارکنان شرکتی که در ارتباط مستقیم با ارباب رجوع هستند چی ؟
    آیا کسی این بچه ها رو می بینه ؟
    آیا کوچکترین خواسته اینها که طبقه بندی بود اجرا شد؟
    جناب آقای قبادیان مدیر محترم کرمانشاه تمام مشکلات این نیروها رو حل و فصل کردند و استان آماده اجرای طرح است چرا مخابرات ایران طرح رو بخاطر یک سری استان کم کار نگه داشته
    چرا کسی صدای ما رو نمی شنوه

نظرات بسته شده است.