مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نظری بر نامه کانون انجمن های صنفی کارفرمایان به مخابرات برای واگذاری دوباره فعالیتها به پیمانکاران محلی.

نویسنده – نادری 80

مخابرات ما-   کانون انجمن های صنفی کارفرمایان شرکتهای خدماتی پشتیبانی و فنی مهندسی سراسر کشور  نامه ای به مهندس صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران نوشته است.این نامه حاوی نکات مهمی است که بنظر می رسد لازم است روی برخی نکاتش تاکید شود.

  1. موضوع نامه در باره بخشنامه ای است که مهندس صدری برای استانها ارسال کرده.بر اساس این بخشنامه استانها باید فعالیت ها را از طریق شرکت شسکام به پیمانکاران محلی واگذار کنند.
  2. این کانون می نویسد  بخشنامه فوق در تعارض و تقابل با قانون مناقصات و نحوه واگذاری امور به بخش خصوصی بوده
  3. در نتیجه آن شاهد تخلف کارکنان شرکت مخابرات و همراه اول به عنوان سهامداران شرکتهای شسکام و خدمات اول در چگونگی واگذاری تعیین قیمت ها و همچنین منافع آن هستیم.

پایگاه خبری مخابرات ما, این نامه را به نظرسنجی می گذارد.می خواهیم نظر خوانندگان استانی بویژه افرادی را بدانیم که با پیمانکاران محلی کار می کرده اند.

رئیس این کانون متاسفانه به سوء استفاده های شرکتهای محلی از پرسنل و نیروی کار اشاره نکرده است.

از جمله دلایلی که مدیر عامل این نامه را به استانها ارسال کرد, عدم پایبندی شرکتهای محلی به پرداخت حقوق و مزایای کارکنانشان بوده است.

بد نیست آقای رئیس این کانون اشاره ای می کرد که اگر سوء استفاده ای هم بوده  به که برخی از قراردادهای محلی کرده اند مربوط بوده که با این شرکتها بسته اند! سوء استفاده از اختیارات قانونی هم اگر بوده برای منافع این شرکتها بوده است.

بنظر می رسد در این مرحله نظر کارکنان بسیار مهم و تعیین کننده باشد.لطفا نظرات خود را صریح بنویسید.

سوال این است: دقیقا بنویسید در استان شما, و با حضور پیمانکار محلی بر شما چه گذشت؟

965850cookie-checkنظری بر نامه کانون انجمن های صنفی کارفرمایان به مخابرات برای واگذاری دوباره فعالیتها به پیمانکاران محلی.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
39 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    پیمانکار محلی مساوی است با بی عدالتی

  2. احسان می گوید

    وقتی شخصی باعنوان پیمانکاریx وباچاپ یک مهر باعنوان پیمانکاری x درمناقصات شرکت کرده ونامی از”کانون انجمن های صنفی کارفرمایان شرکتهای خدماتی پشتیبانی و فنی مهندسی سراسر کشور” نیست چطورشده حالا این واحد صداش درامده
    اصلا شما اینهمه وقت کجا بودین ؟
    درضمن چند ساله که اکثرمراکز تلفن با چند درصد افزایش قراردادشون رو تمدید می کنن
    واول سود مورد نظرشونو برمی دارن وهرچه موند بین کارگران تقسیم میکنن ونه از قانون کار خبری دارن ویا اگه خبردارن اعتنایی بهش نمی کنن

  3. ناشناس می گوید

    در …. هر پیمانکار محلی با آمدنش کلی نیرو وارد مخابرات کرد از برادر ,زن برادر,دخترعمو ,داماد .دیدم که میگم و بعد از اتمام قرارداد نه تنها نیروهای مربوطه خارج نشدن بلکه خود پیمانکار هم در حال حاضر به عنوان نفر دوم مرکز جزو نیروهای خدمات اول محسوب میشه با کلی ادعا خودشون رو جانشین رئیس مرکز میدونن.باور نمیکنین بپرسید…خوشبختانه حدود 6 سالی میشه خدمات اول اومده و این بساط فامیل بازی جمع شده.

  4. ستار می گوید

    به نظر من طبق قانون نظارت بر کار پیمانکاران بر عهده کارفرمایان است به نحوی که کارفرما باید قرارداد های خو دا طوری تنظیم کند که پیمانکار بتواند تمامی موارد قانون کار را اجرا کند و من علت تخلف شرکت ها محلی خود مخابرات میدونم و قانون هم همین میگه پس این کارها فقط و فقط بازی با سرنوشت کارکنان و دور زدن قانونه تا موقعی که مخابرات تصمیم نداشته باشه قانون درست اجرا کنه و شرکت محلی و شسکام و خدمات اول همه فقط یه بازی هست برای فریب کارکنان و ظلم و خوردن حق اونا

  5. ناشناس می گوید

    با سلام
    در اینکه پیمانکاران محلی مشکلاتی دارند شک نیست. ولی واگذاری امور بدون مناقصه و به صورت دائمی در بلند مدت محل فساد گسترده خواهد شد. به هر صورت اگر سالی یکبار مناقصه برگزار شود و تحت شرایط مناسبی واگذاری صورت گیرد بهتر است.

    1. بانوی شرکتی می گوید

      وقتی ذات کار خراب باشه برگزاری مناقصه هم میتونه با فساد همراه باشه

      فک کردین برگزاری مناقصه بدون رانت هست؟!!!!!!!

      1. ناشناس می گوید

        وقتی که به پارتی کار رو میدن به یه نفر حتما کاسه ای زیر نیم کاسه هست به رییس اداراه میگیم حق حقوق مارو کامل نمیدن میگن حرف زیادی نزنید با یه نامه مینویسیم که اینا کارایی ندارن برا اداره به اداره کار میریم میگن شکایت نکنید از کار اخراجتون میکنن.
        این درد دل ما هست که هیچ کس طرفدار کارگر نیس همش شعار ندین

  6. هیوا می گوید

    باسلام خدمت مدیر محترم سایت
    راحع به سوال شما ما از پیمانکاران محلی غیر از عدم پاسخوگویی و کسب منافع خود به هر صورت چیزی ندیدیم هر وقت ما حقوق کامل قانونی خود را طلب نمودیم با عنوانتینی چون اخراج واخطار و اینکه در کلیه ادادرات من جمله اداره کار که میگویند بروید شکایت کنید ولی حق باماست اداره کار به نفع ما حکم میدهد شما اخراجید فقط به سود و منفعت خود فکر میکنند لذا از مدیر عامل محترم خواهش مندیم که پیمانکاران محلی را حذف کنند تا دیگر بر هیچ نیروی شرکتی ظلمی اجحاف نشود با سپاس

  7. ناشناس می گوید

    باسلام خدمت مدیر محترم سایت
    راحع به سوال شما ما از پیمانکاران محلی غیر از عدم پاسخوگویی و کسب منافع خود به هر صورت چیزی ندیدیم هر وقت ما حقوق کامل قانونی خود را طلب نمودیم با عنوانتینی چون اخراج واخطار و اینکه در کلیه ادادرات من جمله اداره کار که میگویند بروید شکایت کنید ولی حق باماست اداره کار به نفع ما حکم میدهد شما اخراجید فقط به سود و منفعت خود فکر میکنند لذا از مدیر عامل محترم خواهش مندیم که پیمانکاران محلی را حذف کنند تا دیگر بر هیچ نیروی شرکتی ظلمی اجحاف نشود با سپاس

  8. راعی می گوید

    سردبیر عزیز خسته نباشید.من چند،ساله با خدمات اول قرارداد دارم ولی قبل اون هم پیمانکار محلی نیروهای کارشناسی استان ما چندان بد نبود ولی همیشه پیمانکار امورمشترکین و شبکه استان اذربایجان غربی موجب نازضایتی همکاران بنده بوده و هنوز هم هست .همکاران خدماتی ما چند بار بیمه ناقص براشون رد شده همکاران امور مشترکین پنجم ششم ماه حقوق میگیرن و همکارای شبکه معمولا وسط ماه
    سردبیر عزیز اون اداره کاری که میفرمایید به حقوق کارگر رسیدگی میکنه کاری ازش بر نمیاد،در واقع مخابرات اجازه نمیده کسی به اداره کار شکایت ببره بلافاصله اخراج میشه.

  9. ناشناس می گوید

    خداوند از کسانی که این پیمانکاران محلی رو روی کار اورد نگذره بخدا الان یازده ساله که پیمانکارتلفن همگانی حقمونو ضایع کرده وازبس که … مسئولین هیچ دفاعی از حق کارگر نمیکنند

  10. ناشناس می گوید

    آقاما پیمانکار محلی نمیخواهیم لطفا به گوش مسولین برسانید.

نظرات بسته شده است.