مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

رؤیای اینترنت فورجی و امروز و فرداهایی که هیچ وقت نیامدند.

مخابرات ما-

مردم چاروسا نیز سالها بود که این خواسته خود را فریاد زدند و نهایتا بخشی از این منطقه بعنوان یکی از آخرین مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد از اینترنت پرسرعت برخوردار شد.

چند ماه قبل بود که بعد از ماهها انتظار، مردم شهر قلعه‌رئیسی علامت اینترنت فورجی را بالای صفحه گوشی خود مشاهده کردند تا پایانی بر یکی از خواسته های خود را داشته باشند.

بحش چاروسا به دو دهستان طیبی سرحدی شرقی با مرکزیت روستای جاورده که قریب به هشت هزار نفرجمعیت دارد و دهستان طیبی سرحدی غربی با مرکزیت شهر قلعه رئیسی که حدودا ده هزار نفر جمعیت دارد، تقسیم شده است.

اینترنت فورجی در ماه گذشته در شهر قلعه رئیسی نصب و راه اندازی شده است اما در دهستان جاورده که از لحاظ جمعیتی اختلاف نفری بسیار کمی با دهستان سرحدی غربی دارد هنوز نصب نشده و نگرانی شدید مردم را به دنبال دارد.

مسولان امر بعد از پیگیری ها و تماس های تلفنی مردم به آنها وعده های امروز و فردا را می دهند اما این فرداها تا امروز هنوز رؤیت نشدند.

اینکه چرا شهر قلعه رئیسی در اولویت اخر نصب فورجی باشد یک سوال اساسی است اما اینکه چرا بین دو دهستان منطقه هم اینقدر تبعیض و تفاوت باشد هم سوال اساسی دیگریست که باید مدیران پاسخگو باشند.

به گفته مردم و مسولان محلی دهستان جاورده ، نیک اقبال، مدیر ارتباطات سیار استان کهگیلویه و بویراحمد در جواب آنها می گوید که تمام تجهیزات اینترنت پرسرعت دهستان جاورده خریداری شده است اما منتظر یک نرم افزار هستیم که باید از خارج از کشور بیاید.

شاید یکی از دلایل نگرانی شدید مردم این روستاها همین جواب های سربالای مدیران باشد که با جواب های بسیار سطحی سعی در قانع کردن مردم را دارند غافل از اینکه همین پاسخ ها مردم را نسبت به ناتوانی دولت تدبیر و امید آگاه تر می کنند و بر ابهامات مردم افزوده می کند.

عدم راه اندازی اینترنت فورجی در دهستان جاورده و بخصوص قول قاطع مسولان برای نصب در دهه فجر و بهمن ماه و عملی نشدن این قول باعث رواج شایعات و ابهاماتی در بین اهالی این روستاها شده است و با برگزاری جلساتی امیدوار شدند از طریق این پایگاه خبری تحلیلی، مدیران مربوطه صدای آنها را بشنوند و قبل از اعتراض عمومی برای نصب اینترنت فورجی اقدام فوری صورت گیرد.

976160cookie-checkرؤیای اینترنت فورجی و امروز و فرداهایی که هیچ وقت نیامدند.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.