مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تبریک مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به وزیر ارتباطات بابت انتخاب ایران در شورای حکام TU

مخابرات ما-

مهندس سید مجید صدری در اینستاگرامش نوشت:

خبر کوتاه و پرافتخار بود؛ «جمهوری اسلامی ایران با رأی قاطع و بالا عضو شورای حکام اتحادیه جهانی ارتباطات شد.»
چند روزی از کنفرانس سران مختار اتحادیه جهانی مخابرات در دبی نمی‌گذرد. هم‌اندیشی‌ای که در آن جناب آقای مهندس آذری جهرمی، وزیر محترم ارتباطات، جهان را به استفاده صلح‌آمیز از فناوری به‌عنوان ابزار خلق ثروت و صلح دعوت کردند و اینک خبر عضویت در این شورا در روزهایی که تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا از سر گرفته می‌شود، جای بسی خوشنودی و امید برای همه ماست.
خوشحالم که به تعبیر وزیر محترم ارتباطات، با خودباوری قدم‌های محکمی برداشتیم و این جز با همت، همراهی و همدلی نسل جوان، پویا، خلاق و خردمند امروز ایران میسر نمی‌شود.
از صمیم قلب این دستاورد شیرین را به جناب آقای مهندس آذری جهرمی وزیر جوان و شایسته وزارت ارتباطات تبریک می‌گویم و برای ایشان، فعالان حوزه ICT و همه دلسوزان و نیکخواهان ایران‌زمین آرزوی موفقیت‌های روزافزون دارم.

977720cookie-checkتبریک مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به وزیر ارتباطات بابت انتخاب ایران در شورای حکام TU

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. همکار رسمی می گوید

    جناب اقای مهندس صدری این خبر بسیار مسرت بخشی برای ما هم بود ولی ایا غیر از پاداش معنوی برای ما و شما × ایا از لحاظ مالی هم برای ما نفعی خواهد داشت ؟ ایا با رسیدن به این نقطه÷ درامد مخابرات هم بالا خواهد رفت تا همه پرسنل از ان منتفع شوند ؟ امیدواریم اینچنین باشد . سعدی علیه الرحمه می فرماید به شهر بغداد رفتم ودر خانه یک دانشمند سخن شناس وارد شدم از هر دری سخن گفتیم و بسیار دلنشین سخن می گفت پاسی از شب گذشت و ان شخص برای گفتار ما به به و چه چه همی گفت شکم من و دوستم که همراه من بود به سر وصدا افتاده بود و خبری از طعام نبود و کم کم ضعف و بی حالی و سستی ما را فرا گرفت و ان شخص دانشمند داد سخن همی گفت رو به او کردم و گفتم بجای به به و چه چه ان نعلین را بردار و برفرق سرمان فرود ار ودر عوض به ما طعامی ده که شکم گرسنه حتی حرف حق را نخواهد شنید. اقای مهندس صدری دوستت داریم. اقای وزیر جوان اقای مهندس جهرمی دوستت داریم.

نظرات بسته شده است.