مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر سلام می کند- به نظرات شما در مطالب نیاز داریم

مخابرات ما – سلام می کنم به شما در ساعت اولیه روز شنبه.در حالی که هنوز به حساب جمعه زندگی می کنیم.

امشب داشتم مطالب نویسنده ها را بررسی و برای انتشار آماده می کردم. از اینکه ارتباط خوبی بین نویسنده ها و خواننده ها -یا اعضای سایت- برقرار شده است خوشحالم.

مشارکت خوب شما اعضای سایت باعث شده نویسنده ها از نوشته های شما سوژه بگیرند و یا مستقیما از همانها برای طرح دیدگاهشان مطرح کنند.

امشب خوشبختانه موضوعات بسیار زیاد و متنوعی در سایت مطرح شده است.یعنی هر کسی با هر سابقه ای و هر تجربه ای می تواند در بحث های مطالب مشارکت کند.

لطفا کناری ننشینید.

25 مطلب در عرض 24 ساعت از شب جمعه تا این لحظه, نشان فعال بودن سایت شماست.

 

حالا که مدیران ارشد مخابرات نشان داده اند از ایده ها و نظرات شما را می خوانند و بشدت از آنها استفاده می کنند حیف است این مشارکت جمعی چراغش خاموش شود.

بحث های بسیار متونعی امشب به سایت آمده است. شسکام و پیمانکاران محلی، همراه اول و سایت های بی تی اس، همراه اول و مشارکت استانها، مراسم روابط عمومی و مشارکت شما، شبکه  و نگهداری آن، آسیب شبکه ای در م.اقع بارندگی و …..

لطفا در بحث ها مشارکت کنید و نویسندگان ما را سر ذوق بیاورید.یکی از راههای بهبود شرایط زندگی ما بهبود درآمد مخابرات است.بهبود درآمد مخابرات نیز وابسته است به همین بحث ها مشارکت ها و نظرات.

پس منتظریم.

 

 

987180cookie-checkسردبیر سلام می کند- به نظرات شما در مطالب نیاز داریم

Please rate this

0 1 2 3 4 5
12 نظرات
  1. همکار رسمی می گوید

    تکراری اما جهت یاد اوری و پیگیری…………….

    با صدور رای وحدت رویه از سوی هیات عمومی دیوان عدالت اداری:
    وزارت ارتباطات ملزم به پرداخت هزینه جابه جایی صندوق بازنشستگی کارکنان مخابرات شد
    دیوان عدالت اداری

    هیأت عمومی دیوان عدالت اداری با صدور رأی وحدت رویه، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را ملزم به پرداخت هزینه جابه جایی صندوق بازنشستگی کارکنان شرکت مخابرات کرد.

    به گزارش ایسنا، پس از خصوصی شدن شرکت مخابرات ایران کارکنان این شرکت صندوق بازنشستگی خود را از صندوق بازنشستگی کشوری به صندوق تأمین اجتماعی تغییر داده و بر اساس بند (د) ماده 21 قانون مدیریت خدمات کشوری، الزام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به پرداخت هزینه جابه جایی صندوق بازنشستگی را مطالبه کردند و چون خواسته آنان از سوی وزارت مذکور اجابت نمی شود، به موجب دادخواست هایی به طرفیت آن وزارتخانه الزام به پرداخت هزینه تغییر صندوق را تقاضا کردند.

    این گزارش حاکی است از آنجا که بررسی شکایات کارکنان مخابرات در این مورد در شعب مختلف دیوان عدالت اداری به آراء متفاوتی منجر شد، هیأت عمومی دیوان عدالت اداری با صدور رأی وحدت رویه مقرر کرد شرکت مخابرات ایران وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده و در اجرای اصل 44 قانون اساسی به بخش خصوصی واگذار گردیده و مستند به ماده 21 قانون مدیریت خدمات کشوری و تبصره 2 ذیل آن و ماده 121 همان قانون و بند 1 تصویب نامه 15898 ت 38856-1386/10/10 آئین‌نامه اجرایی تبصره 2 ماده 21 و با جابه جایی صندوق بازنشستگی، پرداخت ما به التفاوت تغییر صندوق از دولتی به بخش خصوصی بر عهده دستگاه اجرایی متبوعِ کارمند خواهد بود و دستگاه اجرایی قبل، مکلف به پرداخت ما به التفاوت تغییر صندوق خواهد بود.
    ایا ایا داوطلبی از همکاران عزیز وجود دارد این کار بسیار مهم و اساسی را پیگیری و به سرانجام برساند . من فکر می کنم از طریق محاکم تهران بهتر می توان نتیجه گرفت تا محاکم شهرستانها .

  2. بهلول دانا می گوید

    بهلول دانا هستم

    راجع به جلسه بکلی محرمانه! هیچ نمیگویم ، چون کاملا توجیه شدم
    دوست کت و شلوار دولتی با آسانسور مخصوصمان برد طبقه پنجم ستاد و بدون جلسه محرمانه توجیه کرد ، جلسه هم انجام نشد ، چون رئیس بزرگ بدنبال کارهای بکلی فوق محرمانه! بود
    نمیدانم اگر بجای این دوستان که برایشان اینطور جلسات بکلی فوق محرمانه ! میگذارند ، برای دشمنان میگذاشتند ، الان امریکاییها هم مثل برادرم بهلول نادان ، در شرکت قراردادی و منکوب و بدبخت ، کار میکردند و ما بر امپریالیزم پیروز شده بودیم!!
    بنظر دشمنی با دوستان! مهمتر از دشمنی با دشمنان است!

    اینها بکنار آن پاداش چرب و چیلی قانونی!! جلسه و آن رقم توپول!! بعدی از دستم پرید ، هرچند روی یخ نشستن ! هم نبود ، اما حیف
    چنان توجیه شدم که آن عنوان از یاد خودم که هیچ ، برادرم هم رفت!!!
    چون دیدم که ایشان حکم مادام العمر دارند !
    تابلویی به دیوار اتاقش نوشته بود که مدیرعاملها می آیند و می روند ، اما ما ایستاده ایم و می مانیم !
    داشت یادم میرفت ، حواس مدیریتی!! است دیگر
    آقای سردبیر مدیر!! شما حواستان کجاست!؟ هنوز دنبال پرتقال فروشید!؟?

    اگر نظر ما مدیران !! را بخواهید ، تقاضا نامه رسمی در پاکت برایمان بفرستید
    تا اگر شما را قابل دانستیم ! و در جهت نشر عقایدمان و اهداف قشنگمان!! بود و جهت تنویر افکار عوام ! ببخشید در رفت ! عامه ، نظرات دانشمندانه و مدیران خود را مشاوران نادان قراردادی مان!!! و دیگر مشاوران کت و شلوار !! و کاپشن پوش!! تمیز تحریر و تایپ نموده و ما در پایین روی کلمه مدیر…..امضاء مان را زده و برایتان پست کنیم ، تا از اینهمه علم و دانش ما حیران بمانید!!!?
    اگر نظر کارکنان ، مثل این برادرم بهلول نادان ، که مهم نیست همین اعلام هم از سرشان زیاد است ، اصلا نظرشان مگر مهم است!!?
    شرکت که آنها را فرشته حساب میکند!!! و …حساب نمیکند ، شما چرا!!!؟

  3. همکار در شرف بازنشستگی می گوید

    سلام بر شما سردبیر عزیز و دوست داشتنی. می دانم برایتان سخت است و شاید من پر توقع باشم اما اگر امکانش هست زحمت بکشید و یک جواب از مسوولین ارشد مخابرات برای انهایی که دوران 30ساله خدمتشان را در مخابرات سپری کرده اند و منتظر لطف و عنایت انها هستند بگیرید که هر چه زودتر بخشنامه باز نشستگی را ابلاغ نمایند بلکه بتوانیم یک مسافرت دلچسب و بدور از استرس کاری با خانواده داشته باشیم . می دانم می گویند پول نداریم اشکالی ندارد به این راضی شدیم که مارا مرخص کنند تا پول برسد . اخر بخدا خسته روحی هستیم نه خسته جسمی .سال گذشته بخشنامه بازنشستگی در مرداد ماه ابلاغ شد امسال اذر ماه شده و خبری نیست لااقل یک تاریخی بگویند که ما بتوانیم روی ان حساب کنیم الان که در بلاتکلیفی هستیم و این سوهان روح ما شده بواسطه این بلاتکلیفی هیچ گونه برنامه ای نمی توانیم تنظیم کنیم . . خدا خیرتان دهد .

  4. همکار می گوید

    سلام به سردبیر عزیز . اقای سردبیر رویاهای شما هم برای ما دوست داشتنی و قشنگ است . اقای سردبیر واقعا از صمیم قلب شما را دوست دارم من بارها مطالبی را برایتان ارسال کردم شما با سعه صدر و امانت داری انها را بدون کم و کاست منتشر کردید از شما بسیار سپاسگذارم. به نوبه خودم از شما بواسطه راه اندازی این سایت تشکر می کنم . من اطمینان کامل دارم اگر خبر خوشحال کننده ای در شرکت مخابرات اتفاق بیفتد شما دوست دارید که اولین نفری باشید که این خبر را به گوش ما برسانید این یعنی اینکه شما قلبی مهربان و مردم دوست دارید . اینکه این مطالب را نوشتم به این معنی نیست که خدای ناکرده چاپلوسی کرده باشم و یا طمعی در کار باشد خیر چون شما اصلا مرا نمی شناسید و من هم به عنوان یک همکار خودم را معرفی می کنم . من وقتی بعضی اوقات مطالب بعضی از همکاران (که تعداد انها انگشت شمار است) را که طلبکارانه شما را مورد خطاب قرار می دهند ناراحت میشوم و خودخوری می کنم اخر ما که نباید خدای ناکرده از شما طلبکار باشیم بلعکس من فکر می کنم که ما بدهکار خدمات و اطلاع رسانی های به موقع و بی منت شما هستیم شما باید ما را حلال کنید . لذا صمیمانه و از صمیم قلب ارزوی بهترین چیزها که لایق خوبی های شماست را دارم. باز هم تکرار می کنم از صمیم قلب دوستت دارم.

  5. دوستدار شما می گوید

    سردبیر عزیز و محترم
    وقتی شما سالم و سرحال باشید و وقت بگذارید و کامنت ها را غنی کنید و به مطلب تبدیل کنید.
    آنگاه همانطور می شود که می خواهید و در غیر این مواقع
    سرد و بی روح و خواب
    ببخشید جسارت نشده باشد.

  6. مریم می گوید

    سلام. سردبیر گرامی اطلاعی از پاداش شش ماهه اول 97 ندارید؟؟؟ چرا اینقدر تاخیر!!!! خواهشا گزارشی ازش تهیه کنید.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      این پاداش پرداخت شده
      از بقیه خواهش میکنم نظر بدن

      1. حاصلی می گوید

        سلام

        شش ماهه دوم نود و شش پرداخت شده
        نود و هفت مانده است

      2. همکارشما می گوید

        سلام برسردبیر عزیز وهمکاران محترمشون
        ازبس که مخابرات عادت کرده که کارمندان همیشه معوقه داشته باشند و هرمبلغی که بایستی به موقع پرداخت بشه انجام نشده احتمالا شما هم فراموش کردید که اون پاداشی که پرداخت شد مربوط به شش ماه دوم سال 96بود وسال 97هنوز پرداخت نشده البته ما کارکنان عادت کردیم اخرسال 6ماهه اول میگیریم سال 98 شش ماهه دوم 97 منتظرم میمونیم چکار کنیم عادت کردیم نه ببخشید عادتمون دادند پیروز وسربلند باشید

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          آره
          واقعا درست میگین
          اونقدر قاطی پاطی شده کارها که من هم دیگه قاطی کردم

  7. حاصلی می گوید

    سلام سردبیر گرامی

    تمام مسایل مطرح شده ، مخابراتی و حتی اجتماعی و طنز ، در سایت مفید و جالب و موثرند.

    بنظر میرسد جدیدا دوستانی خوش ذوق و دقیق و حتی شاعر و هنرمند به خوانندگان و منتقدین
    و نویسندگان (چه مهمان و چه اصلی) اضافه شده است .

    البته این نظر شخصی است ، اما ذوق با خود شور و شوق هم آورده است ، البته بررسی آماری من

    از مطالب سایت نشان میدهد که بیشترین مسئله مورد توجه خوانندگان مربوط به روابط کارکنان با

    شرکت از لحاظ پرسنلی و قوانین غیر مابین شرکت و کارکنان و همچنین چگونگی پایبندی دو

    طرف به قانون است.

    این سایت خوب که با خبرها و اطلاعات و تحلیل و حتی هنر و ادبیات( بعنوان تلطیف کننده

    فضای سایت و آگاهی بخش و مفرح)، و ایجاد فضای آزاد بحث از دیدگاههای مختلف و متفاوت

    باعث تحرک در بحثهای زمینه های مخابرات و ایجاد روشنگری و حتی یافتن راه حلهای بهینه

    میگردد

    برای سردبیر آزاد اندیش و زحمتکش آرزوی توفیق و پیشرفت در امر رسانه دارم

    به همکاران مخابراتی خواننده پیشنهاد میدهم که سایت و مطالب آن را جهت استفاده به تمام

    همکاران مخابراتی محل کار یا اداره و شهر خود معرفی و توصیه نمایند.

    به امید روزهای خوب و زیبا

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      تشکر می کنم
      بقدر قدرتمان تلاش می کنیم
      این جامعه شایستگی بیش از این را دارد در توان ما نیست
      ما مانده ایم و رویاهایمان

نظرات بسته شده است.