مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تعمیرات در صعب العبورترین ایستگاه مخابراتی منطقه اصفهان انجام شد

مخابرات ما – در پی اعلام ترمینال مخابراتی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران مبنی بر آلارم شارژر در ایستگاه مخابراتی رپیتر 7 منطقه اصفهان همکاران مخابرات این منطقه نسبت به رفع خرابی و تعمیر آن اقدام نمودند.

مخابرات ما (محمد – اصفهان امروز) -در پی اعلام ترمینال مخابراتی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران مبنی بر آلارم شارژر در ایستگاه مخابراتی رپیتر 7 منطقه اصفهان همکاران مخابرات این منطقه نسبت به رفع خرابی و تعمیر آن اقدام نمودند.

وحید راجی خواه معاون مخابرات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه اصفهان در این باره گفت: پس از اعلام این گزارش، بررسی آلارم از طریق سیستم سوپروایزری PLC در مرکز منطقه انجام و مشخص شد فیوز اصلی تابلو PLC در اثر رعد و برق عمل کرده و تامین برق مورد نیاز ایستگاه از طریق باطری ها انجام می گیرد.

وی ادامه داد: بدلیل شرایط جوی و بارش شدید برف در ارتفاعات صعب العبور (قله 2973 متری بزکوه رشته کوه های زاگرس واقع در استان چهارمحال و بختیاری) و عدم امکان استفاده از اسنوتراک و هلی کوپتر به دلایل فنی، مراجعه به ایستگاه مقدور نبود، بنابراین ضمن انجام هماهنگی های لازم با مدیران ستادی و مرکز منطقه صعود پیاده همکاران در دستور کار قرار گرفت.

راجی خواه بیان داشت: برای این منظور یک تیم 4 نفره از همکاران مخابرات و حراست به همراه 3 نفر از محیط بانان سازمان حفاظت از محیط زیست شهرکرد به محل اعزام و با رعایت کامل نکات ایمنی پس از ساعت ها برف پیمایی اشکال بوجود آمده را رفع کردند.

گفتنی است، ایستگاه مخابراتی شماره 7 گندمکار یکی از 26 ایستگاه مخابراتی فعال در منطقه اصفهان می باشد که در این سایت اطلاعات لاین اصلی از ایستگاه مخابراتی «کوه رخ پس» دریافت و به سمت ایستگاه مخابراتی رپیتر 6 ارسال می گردد. همچنین ارتباط رادیویی مرکز انتقال نفت شهید جبار زارع (شماره 6) نیز از طریق لینک رادیویی اختصاصی از رپیتر 7 به PS6 تامین می شود.

***

996840cookie-checkتعمیرات در صعب العبورترین ایستگاه مخابراتی منطقه اصفهان انجام شد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. همکار رسمی می گوید

    همکاران عزیز خدا قوت. ما به شما افتخار می کنیم . سالیان سال در ایستگاههای کوههای استان فارس در تغذیه و نیرو کار کردم و الان دیگر توانایی این کار را ندارم (چون کار سخت و طاقت فرساست خصوصا در فصل سرما و برف و بوران )الان هم جای دیگری مشغول بخدمت هستم می دانم که زحمات و جانفشانی شما چگونه است چون خودم این کاررا تجربه کرده ام خدا شما عزیزان را برای ما نگه دارد و مدیران هم کمی به این کار همکاران ما در تمام سطوح با دید بازتری بنگرند. عرض کردم کلیه همکاران ما در هر رسته ای که هستند (خصوصا همکارانی که در استگاههای مخابراتی مسوولیت دارند)باید به انها بها داده شود .

نظرات بسته شده است.