مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نشست شورایعالی تشکل ها و مهندس صابریوند مدیر کل بازرسی شرکت مخابرات ایران

مخابرات ما – روز پر کار شورایعالی هماهنگی تشکل های کارگری مخابرات امروز در ستاد شرکت مخابرات ایران رقم خورد.

در میانه روز اعضای شورایعالی مهمان مهندس صابریوند مرد خوش خلق بازرسی مخابرات ایران بودند.

از سوی شورای عالی این افراد حاضر بودند:  پایست ، حلال خور، احمدی،نجاری و مظلومی. ضمن اینکه مهندس پایست رئیس و مهندس حلال خور معاونت شورا را در دست دارند.

در این جلسه اعضای شورا پیرامون نحوه اجرای دستور مدیر عامل شرکت مخابرات ایران و مدیریت های بالای 4 سال بود.

شورا پیشنهاد کرد ساز و کاری دیده شود تا از نظرات شوراها و انجمن های صنفی استانها نیز استفاده شود.مهندس صابریوند پیگیر این موضوع خواهد بود اما تصمیم گیر اصلی آن، حوزه معاونت نیروی انسانی شرکت مخابرات ایران خواهد بود.

سپس دو طرف در مورد مشکلات ساختاری  شرکت مخابرات به بحث کارشناسی پرداختند.

در این میان مهندس صابریوند تاکید می کرد همینقدر که شوراها و تشکل های کارگری به مدیران شرکت پیشنهادات اجرائی می دهند و مصرانه از آنان اجرا می خواهند خوب است که همین شیوه در مورد کارکنان نیز رعایت شود و از کارکنان شرکت خواسته شود وظایف قانونی خود را به خوبی انجام دهند.

مهندس صابریوند معتقد است باید هر دو سوی قضیه، هم مدیران و هم کارکنان مورد خطاب شوراها و تشکل ها باشند.

رئیس شورایعالی تشکل ها نیز پذیرفت که طبق قانون در این باره وظایفی دارند که به آن حتما عمل خواهند کرد.

999340cookie-checkنشست شورایعالی تشکل ها و مهندس صابریوند مدیر کل بازرسی شرکت مخابرات ایران

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. محمود4آزی می گوید

    بازرسی و حراست که توسط مدیر عامل تعیین بشن به نظرتون میتونن جلوی تخلف مدیر عامل و هیئت مدیره رو بگیرن؟ به نظر من باید این دو منصب زیر نظر کمیسیون امنیت ملی مجلس، بازرسی کل کشور و وزارت اطلاعات باشن و کاملا مستقل عمل کنن. مخابرات سرمایه ملی هست و با ایرانسل و شاتل و… قابل مقایسه نیست

  2. ناشناس می گوید

    جناب اقای مهندس صدری عزیز
    نیروهای شرکتی را دریاب چشم امیدشان به شماست

  3. همکار رسمی می گوید

    متاسفانه همیشه بازرسی بازوی مدیر عامل بوده و در تمام ادوار یک طرفه عمل کرده است.بازرسی از نامش پیداست.واحد جلوگیری از تضییع حق و نظارت بر اجرای قانون.هیچ گاه و هیچ کجا و هیچ زمان بازرسی به وظایف اصلی خود عمل نکرده است.اگر عمل کرده بود وضع کنونی اصلا وجود نداشت.

  4. ناشناس می گوید

    با سلام
    لطفا نمایندگان تشکل های کارگری مخابرات پیگیری نمایند معوقه رفاهیات از سال ۱۳۸۸ به کجا رسید هر چند که مخابرات در پرداخت رفاهیات بدعمل کرد ومیبایست کسانیکه از زمان خصوصی سازی بازنشست شده اند تفاوت رفاهیات را پرداخت کند نه اینکه بازنشسته ای که در زمان دولتی بودن مخابرات هم رفاهیات را بر اساس آئین نامه مصوب سال ۱۳۸۹ کارکنان بگیرد والان مخابرات بگوید پول ندارم واقعا در این زمینه بد عمل کرد.
    لازم به توضیح است ما حسود نیستم مخابرات هر چه میتواند به بازنشسته های زمان دولتی کمک کند لیکن مصوبه رفاهیات مخصوص کسانی بود که از سال ۱۳۸۸ به بعد بازنشسته شده ویا بازنشسته میشوند.
    یا مثل این میماند کسانیکه در زمان دولتی باز نشسته شده اند اضافه کار و….. میگرفتند.حالا ما هم بگوئیم به ما اضافه کار بدهید ویا چیزهای دیگر……

  5. ناشناس می گوید

    کارکنان در گذشته به وظایف قانونی خودشون به خوبی عمل می‌کردند درغیر اینصورت امروز آقای صابریوند در شرکتی مثل مخابرات ایران دارای پست نبودند! این شرکت بوده که با دهن‌کجی به‌ کارکنان، چه در مورد پرداخت حق و حقوق قانونیشون و چه در عدم اعمال نظرات کارشناسی و تجربی درستشون صرفاً به‌دلیل هزینه‌بر بودن و کاهش سود سهامداران عمده، سبب از بین رفتن انگیزه‌های اونها شده! لطفاً صورت مسئله رو پاک نکنید جناب صابریوند!

نظرات بسته شده است.