مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

پاسخ به سوالات مالی , اداری و راهنمایی های اداری

[box type=”shadow” ]مخابرات ما- گذشته از گفتگوهای عادی و روزمره, گاهی سوالات خاصی دارید که باید با تحقیق , جستجو و مشاوره پاسخ داد. این دسته از سوالات را اینجا مطرج کنید. کارشناس اداری سایت مخابرات ما سعی میکند پاسخ سوالات شما را تهیه کند.

اگر پاسختان کوتاه باشد در پاسخ کامنت و در زیر آن پاسخ داده میشود.اما اگر به مستندات نیاز داشته باشد و یا پاسخ کوتاه نباشد, در میان مطالب و نوشته های سایت پاسخ خود را خواهید یافت.[/box]

299370cookie-checkپاسخ به سوالات مالی , اداری و راهنمایی های اداری
1,150 نظرات
  1. محمد می گوید

    سلام علیکم سردبیر محترم خسته نباشید
    ماده 53 آئين نامه استخدامي وپرسنلی مخابرات میگویدبه کارکنانی که بازنشسته میشوند به ازای هر سال خدمت حداقل معادل یک ماه حقوق و دستمزد ثابت وفوق العاده های مستمرو آخرین اقلام مشمول کسورات بازنشستگی و حق بیمه منوط به اینکه میانگین مبلغ فوق الذکر از آخرین حقوق ودستمزد وفوق العاده های مستمر ماهانه آنان که بطور کامل دریافت میکرده اند کمتر نباشدبه عنوان پاداش پایان خدمت به علاوه حقوق ودستمزدثابت و فوق العاده های مستمر مدت مرخصی استحقاقی استفاده نشده پرداخت خواهد شد ولی متاسفانه آقایون میگویند که این ماده اصلاح شده وفقط حق شغل بما بازنشستگان بعنوان پاداش پرداخت کردند تعدادی از همکاران شکایتی به اداره کار دادند رای اولیه هم بنفع آنها صادرشد ولی متاسفانه مخابرات اعتراض زده وپرونده به حل اختلاف فرستاده شدولی با گذشت بیش از 3ماه چون بنفع باز نشسته ها بود ومخابرات نتوانسته ثابت کنه که ماده اصلاح شده هنوز رای صادر نشد

    1. پساما می گوید

      سلام
      از همان آقایان که می فرمایند ، بصورت کتبی بخواهید اصلاحیه مورد نظر را در اختیار شما قرار دهند آنوقت مشخص می شود اصلاح قانون مذکور به استناد چه قانونی صادر گردیده است .

  2. سواری می گوید

    سردبیر محترم
    با سلام
    سوالی داشتم در خصوص امکانات رفاهی در سایر استانها.
    آیا نیروهای شرکتی میتوانند همانند کارکنان رسمی از خدمات رفاهی در سایر استانها مانند مهمانسرا استفاده کنند؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      میگن که پتسخ شما منفی است.
      میگن امکانات فعلی مخابرات بقدر همه نیست و درآمد فعلی مخابرات قادر به تحمل همه هزینه ها نیست.

  3. بازنشسته سال 93 می گوید

    باسلام همکاران عزیز ومحترمی که برای دریافت مطالبات سالهای اشتغال درمشاغل سخت اداره به نتیجه رسیدند بزرکواری نمایند مدارکی راکه ارایه دادند قیدبنمایند چون بنده بامراجعه به اداره کار ازمن مدارک خواستند بینهایت ازتون سپاسگزاری میکنم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      خب از همونا می پرسیدین چه نوع مدرکی مورد نظرشونه

      1. بازنشسته سال 93 می گوید

        با سلام. میگویند مدرکی از کارگزینی مخابرات که شغلی که در آن اشتغال داشتید مشاغل سخته.
        ضمنا استدعا دارم همکاران خوزستانی و یا استانهای دیگری که به نتیجه رسیدند سلسله مراحل طی شده را درهمینجا بنویسند. دستتان را به گرمی میفشارم.

  4. باقرزاده --مخابرات گیلان می گوید

    باسلام وعرض ادب ،ضمن تبریک فرار رسید سال جدید
    ما دونفر ازکارکنان مخابرات گیلان در شهرستان رودسر که مدت سه سال درقسمت همراه مشغول بکار میباشیم کلیه خدمات تلفن همراه با جان دل انجام وظیفه می نمائیم .ولی تاکنون هیچ گونه مزایای از شرکت ارتباطات سیار به ما تعلق نمی گیرد ،ما تاکی بلاتکلیف بمانیم لذا ازمقام عالی خواستار رسیدگی ورفع تبعیض داریم …به امید رسیدگی وپاسخ مناسب

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      جناب باقرزاده
      بنظر میرسه بخشی از کار همراه در استانها, به مخابرات استانی سپرده شده و بابتش پول میگیره.لذا همراه اول خودش کارمندی در استانها نداره.

  5. ادیتور می گوید

    با عرض سلام و احترام خدمت همکار محترم پساما:

    علی
    ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ در ۱۵:۰۱

    جناب سردبیر محترم سلام
    ابتداء فرارسیدن سال جدید را به جنابعالی وتمامی همکاران صمیمانه تبریک عرض می نمایم .
    سوال بشرح ذیل دارم لطفا راهنمایی بفرمائید .
    اینجانب نامه گواهی حضور درجبهه را اسفند ماه امسال ارائه دادم ولی امور اداری می گوید کسانیکه جبهه آنها درارتش ودوران خدمت سرباری می باشد وبرای اولین بار است که گواهی می آورند هچ گونه مطالباتی اعم ازارتقاع گروه وحق ایثارگری پرداخت نمی شود . ضمنا سه چهارم زمان جبهه درنامه گواهی بعنوان داوطلب محسوب شده که آنرا نیز درنظر نمی گیرند . لطفا بفرمائید چهت احقاق حقم ازکدام طریق ومراجع پیگیری نمایم . باتشکر وتقدیم احترام مجدد

    1. پساما می گوید

      همکار عزیز سلام
      مورد سوال شما بارها از طرف همکاران مطرح و پاسخ داده شده چنانچه به پاسخ به سوالی در همین زمینه چند سطر پائینتر “کارمندی ازمخابرات گیلان “رجوع فرمائید :

      همکار عزیز ، این قانون وجود دارد و ب استناد به آن و فرمان مقام معظم رهبری در اینخصوص ، سه چهارم خدمت سربازان وظیفه در جبهه جنگ تحمیلی بعنوان حضور داوطلبانه محسوب و مشمول قوانین مربوطه ایثارگری و همچنین مشاغل سخت و زیان آور می شود .
      ولی متاسفانه در شرکت مخابرات علیرغم وجود قوانین ، اجرا نشده است و تا وقتی که خود این افراد ذینفع اقدامی ننمایند این وضع ادامه پیدا خواهد نمود.

  6. یکی ازکارمند استان گیلان همراه--ماژل همراه اول داریم-خادم می گوید

    باقرزاده

    فرستاده شده در ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ در ۱۴:۲۷
    با سلام و عرض ادب. در خصوص مشاغل سخت و زیان آور:
    آیا کسانی که مشمول این قانون هستند جزو ۲۷% میباشند؟ حق بیمه ۷% بعهده چه کسی است؟
    تا کنون هیچ مرجعی به ما پاسخ نداده. از حضر تعالی درخواست بررسی کامل این موضوع را داریم. این سوال کلیه همکاران میباشد. با کمال تشکر

    1. علی 342 می گوید

      سلام. تامین اجتماعی برای مشاغل سخت و زیان آور فقط پرسنل 7 درصد را قبول می کند.

    2. پساما می گوید

      سلام
      همکار محترم ، 27% به معنای این است که کسورات بازنشستگی در ماه به میزان 27% می باشد که 7% سهم فرد و 20% سهم کارفرما می باشد.
      البته بستگی به نوع استخدام ، میزان این درصد ها متفاوت می باشد که بزودی در یک نوشته مفصل مجدداً در خصوص مشاغل سخت و همچنین به انواع استخدام و بازنشسته های تامین اجتماعی و خدمات کشوری اشاره خواهیم کرد.

  7. علی 342 می گوید

    سلام به دوستان بزرگوار

    اگر چه این سئوال بارها پرسیده شد، اما جواب کاملی برای آن داده نشده، لذا از دوستان عزیز خواهش می کنم جواب این سوال را بفرمایند:

    پاداش قانونی پایان خدمت برای پرسنل 7 درصد {تامین اجتماعی} چگونه محاسبه می شود؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      قبلا اینها رو در یک مطلب کامل جواب دادیم.در منوها , روی کلمه بازنشسته کلیک کنید
      در عین حال از کارشناس خواهش میکنم جواب بدن

      1. علی 342 می گوید

        سلام. متاسفانه برای پرسنل 7 درصد در بعضی استانها پاداش قانونی {پایان خدمت} را بر طبق حکم کارگزینی در نظر می گیرند. در حالیکه می بایست دریافتی شخص {همه مواردی که کسر بیمه شاملش می شود} در نظر گرفته شود.

    2. پساما می گوید

      همکار عزیز سلام
      طبق ماده 12 مصوبه بازنشستگی تشویقی کارکنان مخابرات ، نحوه محاسبه تعداد روزهای پاداش تشویقی در جدولی آمده که جدول فوق را برای اطلاع همکاران ارسال می نمایم.

      1. علی 342 می گوید

        ممنون از شما بزرگوار.

  8. سید می گوید

    با سلام به سردبیر محترم. من بیستم تیرماه 89 در مقطع کارشناسی الکترونیک فارغ التحصیل شده ام. دانشگاه نیز گواهی موقت را 28/5/89 صادر کرده است. تاریخ ارائه ان به شرکت ناچاراً بعد از 30/5/89 بوده است. ترتیب اثری داده نشده است. آیا تاریخ ارائه به شرکت ملاک است؟ یا تاریخ فارغ التحصیلی و صدور گواهی موقت تحصیلی؟ لطفا پاسخ بفرمایید.

    1. پساما می گوید

      همکار محترم سلام
      زمان فارغ التحصیلی و ارائه مدرک مهم نیست ، زمان احتساب آن و صدور حکم و پست سازمانی در شرکت که بر اساس ارتقاء مدرک صادر شده حائز اهمیت می باشد.
      چنانچه در شغل مورد تصدی کنونی که شرایط احراز همتراز با مدرک ارائه داد شده ،باشد از زمان ارائه مدرک احتساب می شود در غیر اینصورت با تغییر شغل و از زمان انتصاب مورد محاسبه قرار می گیرد.

  9. سردبیر - مخابرات ما می گوید

    باقرزاده

    فرستاده شده در ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ در ۱۴:۲۷
    با سلام و عرض ادب. در خصوص مشاغل سخت و زیان آور:
    آیا کسانی که مشمول این قانون هستند جزو ۲۷% میباشند؟ حق بیمه ۷% بعهده چه کسی است؟
    تا کنون هیچ مرجعی به ما پاسخ نداده. از حضر تعالی درخواست بررسی کامل این موضوع را داریم. این سوال کلیه همکاران میباشد. با کمال تشکر

    1. پساما می گوید

      سلام ، جواب کامل طی یک مطلب جداگانه به اطلاع شما خواهد رسید.

  10. حمید می گوید

    با سلام و احترام
    اینجانب سقف ساعات آموزشی ام در تاریخ ۹۱/۱۰/۳۰ کامل (۴۸۰ ساعت) شد و هر بار که به کارگزینی اداره کل مراجعه کردم می فرمایند با توجه به طرح طبقه بندی مشاغل فقط شامل حال کسانی میشود که ساعات آموزشی شان تا ۹۰/۱۲/۲۹ کامل شده است.
    خواهشمند است به تاریخهای اعلام شده دقت کرده و ارایه طریق فرمایید. با تشکر

    1. پساما می گوید

      سلام
      همکار عزیز
      در فرآیند اجرای چنین آمده است :
      از تاریخ 1/1/89 به بعد و در ابتدای هر فصل از سال ، اداره طبقه بندی مشاغل فهرست کارکنان حائز شرایط دریافت رتبه را تهیه کرده و پس از تائید معاونت یا مدیریت مستقل مربوطه و تصویب مدیرعامل شرکت ، نسبت به صدور احکام کارگزینی و قراردادهای مدت معین اقدام می کنند.
      تبصره : رتبه های مربوط به دوره های آموزشی گذشته کارکنان بر اساس ماده 5 این آئین نامه پس از تصویب آئین نامه قابل اعطاء می باشد ( حداکثر یک رتبه )
      بدیهی است به سایر کارکنان پس از طی دوره های آموزشی و رسیدن به حد نصاب لازم ، یک رتبه آموزشی مربوط به دوران گذشته تا قبل از 1/12/90 داده خواهد شد.
      ماده ۵- شرایط اعطای رتبه :
      ۱-۵ – سوابق کاری کارکنان در شرکت (سوابق کاری از تاریخ ۱۷/۸/۱۳۸۸ به بعد ) مشمول محاسبه سنوات اعطای رتبه می باشد.

      رتبه اول : مربوط به سوابق کاری گذشته تا تاریخ 17/8/88 است و برای همکارانی که از دوره های گذشته 480 ساعت ندارند چنانچه تا تاریخ 1/12/90 ، 480 ساعت را تکمیل کنند رتبه اول داده خواهد شد.

      رتبه دوم : از تاریخ 1/1/89 به بعد چنانچه همکاری 480 ساعت دیگر هم داشته باشد رتبه دوم تعلق می گیرد.
      و برای همکارانی که تا تاریخ 1/12/90 ساعت آموزشی شان تکمیل شده و رتبه اول را دریافت نموده اند از تاریخ 1/12/90 به بعد محاسبه می گردد ، رتبه دوم آموزشی تاکنون اعطاء نشده است.

      1. حمید می گوید

        با سلام و درود
        از اینکه خیلی با دقت جواب دادید کمال تشکر را دارم. ولی قبلا چند بار که سئوال کردم با اطمینان پاسخ داده شد که:
        برابر تاییدیه اجرایی طرح طبقه بندی مشاغل، موضوع نامه شماره 141024 مورخ 91/9/1 احتساب دوره های آموزشی پس از رسیدن به سقف فوق الذکر بلامانع است.
        حال تکلیف آنهایی که دوره های آموزشی شان از تاریخ 81/8/25 شروع شده و تا مورخ 91/10/28 به سقف 480 ساعت رسید چه میشود؟

        1. پساما می گوید

          همکار محترم همانطور که خدمتتان عرض شد اعطای رتبه آموزشی تا تاریخ 1/12/90 دستورالعمل اجرایی دارد و برای بعد از آن فعلاً مجوزی به کارگزینی ها ابلاغ نشده است.
          پرسیده اید حال تکلیف چیست ؟ تصمیم در این موارد به عهده هیئت مدیره مخابرات ایران می باشد که امید است در این زمینه اقدام لازم را بعمل آورند. ضمناً پیگیری افراد ذینفع می تواند مثمر ثمر واقع گردد

  11. سردبیر - مخابرات ما می گوید

    آرش ش

    فرستاده شده در ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ در ۱۳:۳۰
    با سلام. سردبیر محترم بنده بیمه تامین اجتماعی هستم. پارسال بازنشسته شدم. ۱۷سال در مشاغل سخت ای ام دی کار میکردم. آیا سنوات و مزایای اون سالها برایم قابل احتساب است پیگیری نمایم؟ ممنون از پاسخی که مبذول میفرمایید.

    1. پساما می گوید

      سلام
      همکار محترم
      ظاهراً احتساب مشاغل سخت و زیان آور در شرکت مخابرات ، از یک وحدت رویه برخوردار نمی باشد و برای هر کارگاه و هر شهر و استان افراد ذینفع باید راساً اقدام نموده و با مراجعه به اداره کار و امور اجتماعی و تکمیل فرم مربوطه برای احتساب سنوات مشاغل سخت پیگیری لازم را بعمل آورند.

  12. کارمندی ازمخابرات گیلان هستم می گوید

    سردبیر با سلام. کیان هستم. لطفا این سوالم را کارشناسی جواب دهید:
    به موجب ماده 2 ایین نامه اجرایی تعیین فوق العاده ایثارگری بند 2 ماده 68 قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب 1386 سه چهارم مدت خدمت سربازی در جبهه جزو خدمت داوطلبانه است که باید جز مشاغل سخت 1.5 برابر حساب اید.
    در صورت صحت خواهشمندم جوابم را بنویسید چون سوال خیلی از همکاران مخابرات می باشد.
    متشکرم

    1. پساما می گوید

      سلام
      همکار عزیز ، این قانون وجود دارد و ب استناد به آن و فرمان مقام معظم رهبری در اینخصوص ، سه چهارم خدمت سربازان وظیفه در جبهه جنگ تحمیلی بعنوان حضور داوطلبانه محسوب و مشمول قوانین مربوطه ایثارگری و همچنین مشاغل سخت و زیان آور می شود .
      ولی متاسفانه در شرکت مخابرات علیرغم قوانین ، مسئولین از اجرای این قانون شانه خالی کرده و حق این عزیزان را پایمال می نمایند و تا وقتی که خود این افراد ذینفع از طریق مراجع قانونی جهت احقاق حق خویش اقدام ننمایند این وضع ادامه پیدا خواهد نمود.

  13. سردبیر - مخابرات ما می گوید

    عباس

    فرستاده شده در ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ در ۰۸:۰۲

    با سلام. میشه توضیح بدین که یه کارمند با ۲۵ سال کار، 2 سال سربازی و 20 درصد جانبازی چه مراحلی رو برای بازنشستگی باید طی کنه؟ بنده بیمه خدمات درمانی هستم، رفتم کارگزینی استانم (کرمان) میگن شما نمیتونی.

    1. پساما می گوید

      سلام
      همکار عزیز جانباز
      20% جانبازی سه سال ارفاق دارد که با احتساب دو سال خدمت سربازی ، سی سال شما تکمیل می شود ولی در صورت بازنشستگی فقط 25 سال خدمت در مخابرات برای محاسبه پاداش تشویقی مد نظر قرار می گیرد.
      دوست گرامی روال کار بدین صورت است :
      با شرایطی که گفتید چنانچه شما بالای 50 سال سن داشته باشید ، به کارگزینی مخابرات کرمان مراجعه فرمائید آنها باید نامه ای بانضمام کلیه مدارک مربوطه به سازمان بازنشستگی کشوری در تهران ارسال و مجوز بازنشستگی شما را اخذ نمایند

  14. سردبیر - مخابرات ما می گوید

    بهروز
    ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ در ۲۳:۱۶
    سلام جناب سردبیر، در بخشنامه ی بازنشستگی تشویقی ذکر شده افرادی که به جای پدرشان استخدام می شوند به صورت قردادی موقت استخدام می شوند. همچنین در آزمون استخدامی گذشته ی مخابرات استخدام ها به صورت قراردادی مدت معین اعلام شده بود. لطفا در مورد این دو نوع قرارداد و تفاوت های این دو توضیح دهید؟-با تشکر

    1. بهروز می گوید

      سلام سردبیر عزیز ، سال تمام شد ولی هنوز جواب سوال من رو ندادید؟

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        کارشناس پاسخگو!؟
        گرفتین؟!
        حالا هی من بگم جواب بدین شما بگین من بیمارستانم! هی بگم ج.اب بدین ….
        بهروز جان میدونی چیه؟
        دوست خوب من پاسخگوی عزیزم
        با وجود همه مشکلاتی که داره این لطف رو کرده و پاسخ میده.ولی اشکال از منه که بیش از طاقت جسمی ایشون ازشون خواستم.
        عوارض جنگ او را در بسیاری از ساعات از ما گرفته است.
        چشم جواب میدم

        1. بهروز می گوید

          از لطف شما ممنونم.

    2. پساما می گوید

      سلام همکار عزیز و با تشکر از سردبیر گرانقدر و عذرخواهی فراوان ، در مورد انواع استخدام ، مطلبی تهیه نموده ام که بزودی ملاحظه فرموده و پاسخ سوالات خود را دریافت خواهید نمود.

      1. بهروز می گوید

        سلام جناب پساما، لطف کنید این مطلبی را که در مورد انواع استخدامی تهیه کردید را هرچه زودتر منتشر کنید-
        با تشکر

        1. بهروز می گوید

          سلام سردبیر محترم، اگه ممکنه یک سفارشی به جناب پساما بکنید من هنوز جواب سوالم را نگرفته ام. فکر کنم فراموش کردند-با تشکر

          1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

            چشم

  15. سلولز می گوید

    سلام. خدا قوت
    ببخشید یه سوالی داشتم که دقیقاً سوال تمام پذیرفته شدگاه آزمون سراسری 91 مخابرات ایرانه:
    اول اینکه ما تا کی باید قرارداد موقت باشیم؟
    دوم: آیا میتونیم پست بگیریم؟
    سوم: کی به ما مزد رتبه تعلق میگیره؟
    ممنون

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      با اجازه پاسخگو یه جمله بگم که :از همون اول هم به شما گفتن مدت سه سال طبق این حالت قرارداد سالانه خواهید داشت.

      1. سلولز می گوید

        سلام سردبیر باوفا و بامرام
        تشکر
        راستی سردبیر یک مشکلی دارم، شخصی هست. میتونم ازت کمک بخوام؟
        اگه واست امکان داره میخوام تلفنی بگم.

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          093-95-91-91-00
          یه پیامک بزن فردا
          تا ساعت تماس رو خدمتتون عرض کنم
          من روزها سر کار, اختیارم دست خودم نیست.
          راستی 10-12 جلسه ام ………….

          1. سلولز می گوید

            باشه فردا صبح ساعت 9 پیامک میدم

          2. m می گوید

            سلام. خدا قوت
            ببخشید یه سوالی داشتم که دقیقاً سوال تمام پذیرفته شدگاه آزمون سراسری ۹۱ مخابرات و بچه های جایگزین فرزنده :
            اول اینکه ما تا کی باید قرارداد موقت باشیم؟
            دوم: آیا میتونیم پست بگیریم؟
            سوم: کی به ما مزد رتبه تعلق میگیره؟
            ممنون

      2. m می گوید

        ***************(کامنت بدلیل استفاده از نام لاتین و عدم توجه به تذکرات حذف شد.)********************

  16. سردبیر - مخابرات ما می گوید

    بهروز

    فرستاده شده در ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ در ۲۳:۱۶
    سلام جناب سردبیر، در بخشنامه ی بازنشستگی تشویقی ذکر شده افرادی که به جای پدرشان استخدام می شوند به صورت قردادی موقت استخدام می شوند. همچنین در آزمون استخدامی گذشته ی مخابرات استخدام ها به صورت قراردادی مدت معین اعلام شده بود. لطفا در مورد این دو نوع قرارداد و تفاوت های این دو توضیح دهید؟-با تشکر.

    1. محمد جانی می گوید

      بر اساس آزمون سراسری پذیرفته شدن. قرارداد معین چیه. بعد از 3 سال دایم میشوند.

  17. سردبیر - مخابرات ما می گوید

    بهروز

    فرستاده شده در ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ در ۲۳:۱۶
    سلام جناب سردبیر، در بخشنامه ی بازنشستگی تشویقی ذکر شده افرادی که به جای پدرشان استخدام می شوند به صورت قردادی موقت استخدام می شوند. همچنین در آزمون استخدامی گذشته ی مخابرات استخدام ها به صورت قراردادی مدت معین اعلام شده بود. لطفا در مورد این دو نوع قرارداد و تفاوت های این دو توضیح دهید؟-با تشکر

  18. محمد1 می گوید

    با سلام خدمت سر دبير محترم : در شهرستاني شاغل هستم كه تمامي كارمندان ادارات آن از مزاياي مناطق محروم استفاده ميكنند به استثناء مخابرات آيا ميشود موضوع را پيگيري كرد كه ما هم بتوانيم از مزاياي مناطق محروم استفاده كنيم لطفا راهنمايي بفرماييد .

    1. پساما می گوید

      همکار عزیز سلام
      چنانچه به قسمت 30 سری نوشته های” قانون می گوید ” با عنوان “حقوق و دستمزد و فوق العاده ها (۳۰)” مراجعه فرمائید ،دستورالعمل اجرائی پرداخت فوق العاده محرومیت از تسهیلات زندگی و جذب مناطق محروم از آئین نامه شرکت مخابرات ، بصورت کامل آورده شده است و مخابرات نیز طبق قوانین مصوب مذکور ملزم به رعایت آن می باشد .
      در صورتیکه شهرستان خود را بفرمائید طبق جدول مربوطه ضریب آن را خدمتتان عرض می کنم.

      1. شهرستانی- می گوید

        سلام – ما در شهرستان خودمان پیگیر شدیم، فایده ای نداشت. فقط تونستیم از معافیت مالیات حقوق (پنجاه درصد) استفاده کنیم. ولی مرخصی مناطق محروم را خوردند و ندادن. گفتن چون خصوصی شده ایم دیگر تعلق نمیگیرد.

  19. سردبیر - مخابرات ما می گوید

    مريم

    فرستاده شده در ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ در ۲۱:۰۳
    من ۴ سال کارگزار مخابرات روستایی بوده ام که دولت در سال ۹۲ بیمه آن را به تامین اجتماعی واریز نموده و ۷ سهم خود را هم پرداخت کرده و سوابق را به سازمان بازنشستگی کشوری انتقال داده ام و حتی اعلام وصول گردیده. ولی متاسفانه اینک سازمان بازنشستگی آنها را بعنوان سوابق برایم حساب نمیکند. باید چکار کنم؟ مرا راهنمایی نمایید

  20. سردبیر - مخابرات ما می گوید

    ا ب

    فرستاده شده در ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ در ۲۱:۳۳
    باسلام
    من دارای ۴ سال و ۴ ماه سابقه کارگزار مخابرات روستایی بوده ام که بر اساس مصوبه مجلس شرکت مخابرات بیمه مدت فوق را به حساب تامین اجتماعی درسال ۹۱ واریز نموده و خودم هم مبلغ ۱۶۰۰۰۰۰۰ ریال بابت سهم ۷ درصد پرداخته ام و چون جزو صندوق بازنشستگی کشوری هستم سوابق را به سازمان بازنشستگی انتقال داده ام و اعلام وصول گردیده و حتی به اداره مخابرات هم سوابق را اعلام نموده. اینک با سوابق کارگزاری ۳۰ سال خدمتم تمام شده، ولی صندوق بازنشستگی سوابق کارگزاری را قبول نمیکند و مخابرات هم حکم بازنشستگی برایم صادر نمیکند.
    باید چکار کنم؟ مرا راهنمایی فرمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here