مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

ارسال خبر و مطلب برای سایت مخابرات ما

[box type=”shadow” ]مخابرات ما (سردبیر) – دوستان عزیز, از زحمات شما بسیار سپاسگزارم.

جز من و شما کسی این خبرها را نمی بیند. لذا شما هر چه در نظر دارید بنویسید من با شیوه خبری اصلاحش خواهم کرد. در ابتدا حتما نام استان را  (در بخش نام) ذکر کنید.[/box]

 

302550cookie-checkارسال خبر و مطلب برای سایت مخابرات ما
628 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سرپرست شرکت مخابرات ایران:
    توسعه شبکه فیبر نوری در سطح کشور در دستور کار مخابرات قرار دارد

    سرپرست شرکت مخابرات ایران گفت: توسعه شبکه فیبرنوری، اکسس نوری و وای فای را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

    به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، اسدالله دهناد ظهر امروز در مراسم آغاز پانزدهمین همایش اتحادیه انجمن‌های اسلامی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در مشهد اظهار داشت: با تمهیدات صورت گرفته، تعداد مشترکان تلفن همراه در کشور در بازه زمانی 5 ساله اخیر افزایش یافته و به 64 میلیون مشترک تلفن همراه رسیده است.

    سرپرست شرکت مخابرات ایران بیان کرد: این تعداد در 5 سال اخیر، 35 میلیون مشترک بوده است، علاوه بر این میزان سرمایه گذاری در بخش تلفن همراه، ثابت و دیتا نیز به رقمی حدود 110 هزار میلیارد ریال در 5 سال اخیر رسیده است.

    دهناد با اشاره به اینکه شرکت مخابرات با مدیریت مناسب از عهده هزینه‌های اداره خود برآمده است عنوان کرد: علاوه بر این در سال‌های اخیر 200 هزار میلیارد ریال نیز به دولت پرداخت کرده‌ایم؛ باید عنوان کرد که با تعرفه‌های سال 82 و هزینه‌های سال 94 اداره این شرکت بیشتر شبیه معجزه است.

    وی گفت: در زمینه واگذاری تلفن‌های ثابت نیز شرکت مخابرات از بازه زمانی سال 88به بعد، حدود پنج میلیون تلفن ثابت واگذار کرده است.

    دهناد با اشاره به مهمترین برنامه‌های در دستور کار شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: توسعه شبکه فیبرنوری، اکسس نوری و وای فای را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

    انتهای پیام/

  2. شرکتی چناران-so می گوید

    با سلام به سردبیر محترم و با حوصله .من نیروی شرکتی مخابرات هستم که قبلا در قسمت فنی کارمیکردم و تو فیش حقوقیم فنی خوده و حالا اومدم تو اداری به نظر شما درخواست تغییر بدم یا نه .آخه رییسمون میگه فنی به نفعته ولی خودم میترسم چون با این اوضاع اداره میترسم از زیر نظر شرکت خدمات اول دربیایم مثل فنیای مشهد.چجوریه میشه راهنماییم کنید.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      واقعا نظر دادن سخته
      بیشتر, بخش هایی از مجموعه خدمات اول مخابرات خارج میشن که قراردادهاشون با لوازم است یا لوازم نیاز دارند.
      جاهایی که فقط نیروی انسانی است , به احتمال زیاد با این شرکت باقی میمونن
      در مجموع واقعا نمیتونم با اعتماد نظر بدم.
      جایی نزدیگ به مدیران ارشد بمانید

  3. يك خدمات اولي مشهد می گوید

    با سلام مجدد
    با كمال تعجب فراوان !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    تتمه حقوق شهريورماه خراسان رضوي در ساعت 10:15 امروز 22 مهرماه واريز شد. حقوق رانندگان گرامي هم ساعت 9 صبح واريز شد!!!!!!!!!!!!!!!!!
    خدايا شكرت كه هنوز ماه محرم نيامده بركاتش رو شامل حال بچه هاي خراسان رضوي كردي. ممنون و سپاسگزاريم. خداروشكر
    سردبير گرامي از شما هم متشكريم

  4. يك خدمات اولي مشهد می گوید

    سلام سردبير سخت كوش
    بالاخره حدود 50درصد حقوق شهريور ماه خراسان رضوي البته بجز رانندگان گرامي ديروز بعدازظهر حدود ساعت 17 واريز شد!!!!!!
    انشاله 50درصد مابقي تا يكماه آينده واريز ميشه!!!!!!!!!!!!! 😉
    البته 50درصد اول بخاطر شايعه تجمع پرسنل در مقابل دفتر نمايندگي خدمات اول در مورخه 22مهرماه ساعت 8ونيم صبح، ديروز واريز شد!!!!!!
    واسه 50درصد بقيه هم اگه تا يك هفته ديگه واريز نشه احتمالا بچه ها يك تجمع ديگه رو برنامه ريزي كنن!!!!!!!!!!
    چاره اي واسه بچه ها نذاشتن. خدايا بحق ماه محرم و خون پاك سيدالشهدا و اصحابش مارو درياب. الهي آمين

  5. ناشناس می گوید

    با سلام خدمت دوستان و سردبیر عزیز

    استان بوشهر تا امروز 22مهرماه هنوز 70درصد حقوق کارمندان رسمی و نیمی از حقوق شهریور پرسنل خدمات اول را نداده است مدیریت و اعضای هیئت مدیره می گویند تهران می گوید به ما مربوط نیست بروید در استان خودتان پول جمع کنید (قابل توجه :بوشهر از استانهای درآمد زاست)
    کارمندان هم می گویند مشکل ضعف مدیریت و هیئت مدیره هستند سردبیر عزیز لطفا نشر دهید می خواهم بگویم هزینه مخارج زندگی در بوشهر فوق العاده بالاست چرا باید اینگونه باشد.

    قابل توجه مجموعه مدیرعامل و مشاور عالی ایشان و هیئت مدیره خود را کاملا تافته جدابافته می دانند و هیچ پاسخ گو نمی باشند و فقط و فقط به فکر خودشان هستند با چه ملاکهایی اینها به قدرت رسیده اند خدا می داند.

  6. محمد می گوید

    باسلام سردبیر عزیز خواهشمندم در خصوص پاداش ازدواج وهزینه تحصیلی بازنشستگان بررسی فرمایند برای چه اینقدر تبعیض وجوددارد ممنونم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      روی چفت چشام

      1. محمد می گوید

        باسلام خداوند چشمانت نگه دارد چشمانی همراه بابصیرت انشاءالله جواب هم فراموش نشود

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          انشا الله

          1. محمد می گوید

            امروز پاداش ازدواج مبلغ 25620000 ریال دبحساب ینده واریز کردن در صورتیکه شاغلین 75000000 ریال می باشد پنج میلیون تفاوت وجود دارد خواهشمند است یک بررسی نمایند برچه مبنای این همه تفاوت

            1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

              خب شما چه ویژگی دارید؟
              بازنشسته هستید؟

            2. محمد می گوید

              بله بازنشسته هستم

            3. سردبیر - مخابرات ما می گوید

              می پرسم

            4. محمد می گوید

              لطفا جواب این سوال هم بدهید دیر شده

            5. سردبیر - مخابرات ما می گوید

              سلام
              آنچه به شما پرداخت شده درست است.
              آنچه در مورد شاغلين هم گفته ايد درست است.
              اين تصميم شركت است و دليلش را منهم نميدانم.
              اما از شما يك سوال دارم.چرا تا وقتي ما شاغل هستيم اصلا بفكر تغيير قوانين بازنشسته ها نيستيم؟
              شايد اگر در زمان شاغلي، دو سه نفر آدم قدرتمند دنبال كار را مي گرفتند امروز كه همونها خودشون بازنشسته شدن، اين قانون عوض ميشد.

            6. محمد می گوید

              باسلام حالاهم دیر نشده ماهی هر وقت از دریا گرفته شود تازه است جلو ضرر هرمووقع گرفته شود منفعت است حال دوستان شاغل شرو ع کنند از ما که گذشت دوستان شاغل بفکر بازنشستگی خود باشند اگر از ما کاری براید در خدمت دوستان هستیم به امید برقراری عدالت و برطرف شدن غم وغصه های بازنشستگی وبی عدالتیها خدانگهدار

  7. فرامرز-البرز می گوید

    روز یکشنبه صبح تعداد زیادی از همکاران(اداره مخابرات استان البرز) دادخواستهایی برای دریافت معوقه های رفاهیات تنطیم و امضاء نمودند . البته این عمل ، بعد از شکایت یکی از همکاران و موفقیت او در دریافت معوقه رفاهیات (یکجا بدون قسط بندی)آغاز شد.فکر کنم اگر تعداد شاکی ها بیشتر شود ، شرکت زودتر به فکر پرداخت مطالبات همکاران خواهد افتاد.

  8. گیلانی می گوید

    سردبیرجان به چه طریق می شود برای آقای هاشمی پیام یا نامه داد من نامه دادم ولی جوابی تاکنون دریلافت نکرده ام نامه من دست مدیر استان هم آمد حتی برای خود مدیر هم نامه نوشته ام ولی مثل اینکه از در اتاق مدیر تا دفتر ایشان طوفان امد وگم شدکسی هم پاسخگونیست اصلا نمی شود حرف زد چون 100%تبعید می شوی اصلا بدون چون وچرا باور ندارید یک نامه به مدیر ما بدهید بعداگر کار مند مخابرات گیلان باشی منتظر عواقب آن باشید

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست خوبم
      من واقعا نمیدونم چطوری میتنونین به ایشان نامه بدین.
      برای رسوندن نامه به ایشون هم کاری از ما بر نمیاد.
      بعدش هم,
      شما در مورد چی میخواین حرف بزنین؟
      کار خودتونو انجام بدین. روزگتر بهتر خواهد شد.اطمینان داشته باشید مدیران از همه چس خبر دارن. ولی اگر کاری نمی کنن بدلیل اختلاف دیدگاهشونه

      1. گیلانی می گوید

        با دسلام وتشکر از این که مطالب مرا نوشتید

  9. مخابراتی می گوید

    سلام خدمت همکاران من یک شایعه ای رو در استان تهران شنیدم برای همکارانیکه بعد سال 88 مدرک تحصیلی ارائه دادند قراره یک رتبه بدهند آیا کسی در این مورد چیزی شنیده . ممنون

  10. مخابراتی می گوید

    پیگیری بازگشت شرکت مخابرات به دولت با ۱۰۰ امضایی که نمایندگان کرده اند
    به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارشنبه گذشته به همراه مسئولان رده بالای حوزه ICT در جلسه شورای اداری شهرستان تربت‌جام شرکت و اینگونه سفرهای استانی را باعث افزایش احساس مسئولیت در دولت عنوان کرد.

    در این نشست مسئولان ارتباطی اعم از مدیران اپراتورهای موبایل گزارش‌های مرتبط با شهرستان تربت‌جام را ارائه دادند و علیرضا قلمبر دزفولی مدیرعامل ایرانسل با بیان اینکه اپراتور دوم ارتباطی در استان خراسان رضوی دارای پنج میلیون مشترک است، گفت: تاکنون 10 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری داشته و با ارایه اینترنت 4G تلفن همراه سرعت اینترنت تحول چشمگیری یافته است.

    وحید صدوقی مدیر عامل همراه اول نیز در زمینه شبکه این اپراتور، گفت: 100 درصد جاده‌های اصلی و 84 درصد روستاها تحت پوشش شبکه تلفن همراه اول قرار دارد و با سرمایه‌گذاری صورت گرفته ظرفیت شبکه اپراتور اول در استان خراسان رضوی می‌تواند پاسخگوی هفت میلیون نفر باشد.

    اما ظاهرا این سخنان به مذاق غلامرضا اسدالهی نماینده مردم تربت‌جام در مجلس خوش نیامد و بعد از این گزارش‌ها گفت: اینکه دوستان می‌گویند در این استان عملا مشکل ارتباطی نداریم تعجب‌آور است زیرا وضعیت پوشش، آنتن‌دهی موبایل و اینترنت غیرقابل قبول است.

    وی عنوان کرده فکر می‌کردیم دوستان مشکل را می‌دانند و به اینجا سفر کردند تا آنها را حل کنند اما گویا نمی‌دانند مشکلات چیست.

    این نماینده مجلس بعد از چنین اظهاراتی به طرح بازگرداندن مخابرات به دولت که امضای 100 نفر از نمایندگان مجلس را نیز به همراه دارد، اشاره کرده و گفته است “زمانی این طرح به دلیل مشکلات حوزه مخابرات و ارتباطات در دستور کار مجلس بود اما به درخواست آقای مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) متوقف شد تا به مسائل رسیدگی شود اما ظاهرا فقط زمان خریداری شده است و دوستان مشکلات را هم قبول نمی‌کنند.”

    اسدالهی این را هم گفته که شنبه هفته آینده با بازگشت به تهران، این طرح را مجددا پیگیری می‌کند تا به سرانجام برسد.

    صحبت‌های این نماینده مجلس بعد از بیان دغدغه‌های دفاتر ارتباط روستایی و کارگزاران مخابراتی در ارتباط با عدم سرویس‌دهی مخابرات ارائه شد.

    در حالیکه به نظر می‌رسد مجددا قرار است طرح مسکوت مانده برگرداندن مخابرات به دولت دوباره فعال شود اما باید گفت پیش از این مقام عالی وزارت ارتباطات بارها اعلام کرده بود که علاقه‌ای به بازگشت مخابرات خصوصی شده به دولت ندارد و اصلا سیاست دولت این نیست.

    اواخر سال گذشته نیز بار دیگر بعد از چهار سال که کمیته تحقیق و تفحص مجلس واگذاری سهام شرکت مخابرات ایران در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی را غیر رقابتی و دارای اشکال عنوان کرده بود، درخواست تحقیق و تفحص مجدد از مخابرات مطرح شد.

    نادر قاضی پور که ارائه دهنده این درخواست بود، در ارتباط با چنین موضوعی گفته بود که مخابرات یک شبه از بخش دولتی به بخش شبه دولتی واگذار شده است. واردات بی‌رویه تجهیزات مخابراتی از خارج کشور، نامشخص بودن تکلیف بیمه کارگزاران مخابرات روستایی، تعطیلی کارخانجات مخابراتی کشور و نبود پژوهشگاه و دانشگاه در حوزه مخابرات به دست مردان مخابراتی صورت می‌گیرد؛ مسئولان وزارت ارتباطات در خواب و مخابراتی‌ها بیدار هستند.

    با این حال باید منتظر ماند و تکلیف چنین طرحی که گویا 100 نماینده موافق آن هستند، مشخص شود.
    http://mokhaberatema.ir/?page_id=30255

  11. کارگزار گلستانی می گوید

    سلام چرا مدت یکسال بیمه کارگزاران گلستان واریز نشده ودفترچه درمانی اعتبار ندارد چرا کسی فکر ما نیست مگر ما انسان نیستیم

  12. 999999 می گوید

    بازنشسته مخابرات استان کهگیلویه وبویراحمدهستیم ولی هنوزپاداش قول داده شده پرداخت نگردیده تکلیف حق وحقوق مارا روشن نمایید ضمنا مسئول صندوق پس اندازگفته این پول باید یکسال بخوابد حالا کجا بخوابد یا درچه حسابی باشد خدامیداند الامان الامان ازدست جورزمان

  13. کارگر مخابرات اهواز می گوید

    افتخاری دیگر برای مدیر عامل مخابرات خوزستان
    حدود دو هفته پیش چند نفر از همکاران شرکت خدمات اول شکایت نامه ای رو جهت اداره بازرسی شرکت مخابرات ایران ارسال کردند که تو اون نامه از عدم پرداخت بموقع حقوق و نیز کسر نمودن حق مسکن و … نوشته بودن و بازرسی لطف کرده اسم سه نفر از کسانی رو که شکایت رو تنظیم کردند داده به خوزستان و آخرش هم که میدونید چی شده؟ بله درست حدس زدید آقای مهندس آرمات دستور اخراج این سه نفر ر صادر کرد تا به دیگران این نکته رو متذکر بشه که اگر شکایت کنید اخراج میشید خدایا آخر و عاقبت ما را ختم به خیر بگردان

  14. حسین می گوید

    با سلام
    قابل توجه همکاران خوزستانی
    موضوع از زمانی شروع می شود که کارکنان شرکت مخابرات خوزستان جهت مطالبه بهره وری سال 93 خودطوماری تهیه کرده و به مدیر عامل ارسال کردند
    به نظر شما چه شد ؟
    بله تا توانستند افراد امضا کننده را تهدید کردند اما کارکنان چه کردند آنها به دنبال راهکار قانونی گشتند و به ماده 131 قانون کار رسیدند آن قانون به کارگران یک واحد صنفی اجازه می داد برای پیگیری حق و حقوق قانونی خود اقدام به تاسیس تشکلهای کارگری نمایند بنابراین با هر سختی بود انجمن صنفی کارکنان مخابرات خوزستان تشکیل گردید به نظر شما چه شد از زمان تاسیس انجمن صنفی مدیریت سازمان و برخی از عوامل در صدد تضعیف و ناکارآمد کردن این انجمن صنفی نو پا برآمدند پس از آن انجمن صنفی به این نتیجه رسید که نمی تواند مشکلات اعضای خود را به صورت مذاکره حل نماید بنابر این موضوع مطالبات رفاهیات را از طریق اداره کار استان پیگیری نمود و به این نتیجه رسید که باید شکایت خود را به مرجع ذیصلاح تقدیم نماید
    بنابراین به وکالت از اکثریت اعضا اقدام نمود اما به نظر شما طرف مقابل که در قانون کار به عنوان کارفرما از او نام برده شده چه عکس العملی نشان داد ؟
    ضمن تهدید و قطع بعضی از مزایای داخلی افراد متشاکی ، از اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی درکمیته انضباطی مرکزی شکایت کرد به نظر شما چه شد درست حدس زدید نه تنها از محبوبیت و صلابت انجمن صنفی کم نگردید بلکه با قدرت بیشتری به دنبال حق و حقوق اعضای خود می باشند .
    این مطالب را نوشتم که ضمن تشکر از انجمن صنفی و حمایت از هیئت مدیره آن واقعه تلخ دیگری که چند روز پیش رخ داده را برای تمامی همکاران در سراسر ایران به خصوص آنهایی که قانون را سرلوحه کار خود قرار داده اند را قلم بزنم ،
    بله واقعه این است که بر اساس قانون تمامی تشکلهای صنفی برای حمایت از کارگران صنفی خود مکلف به معرفی نمایندگانی در کمیته انضباطی می باشند همانطوریکه کارفرما این اجازه را دارد پس شنیده شده انجمن صنفی مخابرات خوزستان نمایند گان خود را بر اساس قانون به این کمیته معرفی نموده تا فعالیت خود را با نمایندگان جدید شروع کنند به نظر شما چه اتفاقی افتاده بله باز مقابله از سوی عوامل کارفرما صورت گرفته و تحمل هضم قانون را نداشته و به کمک برخی عوامل معلوم الحال جلسه کمیته انضباطی را به تعطیلی کشیده اند به نظر شما کسانی که تحمل اجرای قانون را ندارند می توانند در جایگاه قضاوت قرار بگیرند . در هر حال اینگونه حرکتها دست و پا زدن بیهوده است زیرا قوانین کار روشن و واضح است و این عکس العملها باعث عدم اجرا قانون نمی گردد . امیدوارم که این مطالب مرحمی بر قلب کسانی باشد که به دنبال حق و حقیقت می باشند و از دروغ بیزارند . به هر حال مولا علی (ع) می فرمایند که حق گرفتنی است نه دادنی .

  15. مفصلبندان پيروز مشهدي می گوید

    با سلام
    تجمع كارگران شبكه كابل و هوايي مخابرات مشهد بالاخره به ثمر نشست. اين پيروزي رو به همه ي پرسنل زحمت كش شبكه كابل و هوايي مخابرات مشهد تبريك ميگم. به اميد اينكه پيمانكاران به تعهداتشون عمل كنند.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      مفصل بندان عزیز
      میشه دقیقا بگی پیروزی این دوستان چی بوده؟

      1. مفصلبندان پيروز مشهدي می گوید

        با سلام
        درحضور نماينده اداره كار توافق كرده اند حقوق و مزايا طبق قانون كار و تا پنجم هرماه پرداخت بشه. آخه قبلش پيمانكاران گفته بودن چون قراردادشون با اداره بصورت حجميه اوناهم بميزان كاري كه پرسنل انجام ميدن حقوق ميدن و بيمه رد مي كنن. بخاطر همين بچه ها تجمع كردن و بعدش مسائل ديگه هم اضافه شد. در نهايت بنا شد پيمانكاران قرارداد با نيروها رو بصورت حقوق و مزاياي كامل ببندن نه حجمي
        اين پيروزيه ديگه!!! نيست؟!!!!

      2. امیر می گوید

        با سلام
        چند وقت می شود که هی دلم به دستم! تَشَر میزند تا دل نوشته ای برای شرکت مخابرات استان مازندران!!! بنویسم.
        نمی دانم کجا و چگونه…؟
        من که از 23 سالگی بر سفره ی مخابرات نشسته ام و تا به حال 17 بهار! سفره اش را پهن دیده ام…

        و امّا مطلب!… خوب یا بد؟… چند وقت می شود این آزارم می دهد که سیستمی فنی همچون مخابرات که سالیان سال کارکنانش تجهیزات به دست! یا به قول خودمانی تر آچار به دست از این مرکز به آن مرکز! از این شهر به آن شهر! در حال تلاش و فعالیت بودند… امروزه ماشین حساب!! به دست شده اند، به هر اتاقی که وارد می شوی می بینی چند نفر دور یک میز جمع شده اند و دارند حساب و کتاب می کنند که اگر مثلا فلان شکایت را بکنیم، اینقدر عایدمان می شود… اگر فلان سابقه را با فلان سابقه عوض کنیم! فلان قدر گیرمان می آید….یا حتی بدتر
        که شنیده می شود: باید یک چیز به هر صورت شده از تن این شرکت بکَنیم…
        و سقوط!… سقوط!… سقوط…
        با آنان که حرف می زنم! جواب منطقی یا بی منطق! نمی دانم… : “اگه دلت به حال خودت نسوزه! دل هیچکی به حالت نمیسوزه”
        نمی دانم چه شدیم؟…. نمی دانم به کجا می رویم؟… نمی دانم چه می خواهیم؟…
        می ترسم از روزی که مخابرات نباشد… و همه، کارمندان و مواجب بگیران شرکت هایی شویم که هم راستای مخابرات و از قِبَل سنگدلی هامان نسبت به مخابرات! رشد کرده اند و بزرگ شده اند…
        می ترسم از روزی که تبر به دست! شاخه ای را که رویش نشسته ایم بزنیم
        دوستان! برادران! همکاران!… کارمندان! کارگزاران!عزیز
        حال مخابرات بد است… حال مخابرات گرفته است… احتیاج به درمان دارد… احتیاج به دلسوزی دارد… احتیاج به قدری گذشت دارد… قدری تحمل دارد…
        مخابرات تا به امروز سفره هامان را رنگین نگاه داشت… ما چه کردیم… ما نگاهش داشتیم؟…
        باید کمی عوض شویم و دلرحمانه تر به شرکت و آینده ای که به تناسب آن به سفره هامان ارتباط دارد! بیاندیشیم
        باشد این دوران گذار نیز بگذرد و ما دوباره همان شویم….. اولین و بزرگ ترین خواستگاه ارتباطات و فن آوری کشور…
        مخابرات من! مخابرات تو! مخابرات ما…..

        1. یک خوزستانی می گوید

          به نظر جنابعالی کی این حال بد رو به مخابرات داده؟
          تا اونجا که ما هستیم تمام تلاش مون رو می کنیم ولی اقایانی که ارزش مدیریت ندارن و شخصشون شیشه خورده داره از وقتی امدن روی کار همه چی خراب شد.خوزستان یکصد و سی میلیارد غیب شده > مدیرعامل به ….. آزاد شده . اونوقت تسویه و حقوق که دیگه یادمون رفته آخرین بار کی بوده گرفتیم و ….

      3. نوید می گوید

        چطور میشه به شما مطلب ارسال کرد برای چاپ؟….
        با تشکر

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          سلام
          در همین جا بنویسید.

          1. باز نشسته می گوید

            با سلام
            خدا قوت خسته نباشید

            1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

              ممنونم سلامت باشید

  16. محمد می گوید

    خواستم بدینوسیله به اطلاع خوانندگان سایت مخابرات ما برسانم که همکاران شاغل وبازنشسته وبخش خصوصی اداره مخابرات شهرستان رامسر استان مازندران اینروزها در غم ازدست دادن دوتن ازهمکارن مرحوم حاج محمدجوادرضی کاظمی کارشناس تلفن همراه
    وحاج حجت ا… اوشیانی کارمند بازنشسته که در فاجعه منا به دیارحق شتافتند بسوگ نشسته اند لذا ضمن تسلیت به خانواده آن مرحومان برای بازماندگان وهمکاران ازخدای متعال ارزوی سلامتی دارم.

    .

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ما هم تسلیت میگیم
      اگر ممکن است عکس آنان را نیز برایمان ارسال کنید.
      من همین مطلب را کار میکنم فرداشب ساعت 12 منتشر میشود ولی اگر عکس باشه بهتره
      میتونید ایمیل کنید یا اینکه روی این شماره با تلگرام بفرستسد
      09216006754

      1. محمد می گوید

        باسلام وخسته نباشید عکسهارا ازطریق تلگرام فرستادم.

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          بله گرفتم.دیدید که. منتشر کردم
          تشکر میکنم

          1. محمد می گوید

            سردبیر عزیز باسلام مجدد لطفا درصورت امکان کامنت مربوط به تشیع اصلاح گردد مرحومان هنوز تشیع نگردیده اند.

  17. ناشناس می گوید

    اخلال سراسری در اینترنت در سکوت شرکت های خدمات رسان
    با توجه به گسترده بودن اختلال در اینترنت سراسری شرکت مخابرات به عنوان متولی اصلی ارائه دهنده خدمات اینترنت در کشور نسبت به این مشکل پاسخگو نبوده و کارشناسان آن با بیان دلایل مختلف مشکل را از خود سلب مسئولیت می کنند.
    شبکه اینترنت بیش از یک ماه است در تهران با اخلال مکرر مواجه است و تا کنون نیز علت مشخصی برای آن اعلام نشده است.

    به گزارش عصرایران، اینترنت کاربران فارغ از نوع سرویس دهنده در نقاط مختلف پایتخت دچار قطعی و کندی مکرر می شود و پیگیری ها از شرکت های خدمات دهنده نیز راه به جایی نبرده است.

    با توجه به گسترده بودن اختلال و کندی در شبکه اینترنت سراسری شرکت مخابرات به عنوان متولی اصلی ارائه دهنده خدمات اینترنت در کشور نسبت به این مشکل پاسخگو نبوده و کارشناسان آن با بیان دلایل مختلف مشکل را از خود سلب مسئولیت می کنند.

  18. ناشناس می گوید

    با عرض سلام و خسته نباشید
    هفته قبل در رابطه با پروژه acs مطلبی را از این صفحه براتون ارسال کردم.
    چون هیچ بازخوردی ندیدم خواستم ببینم اصلا دستتون رسیده یا من در ارسال صحیح عمل نکردم
    البته خودم خواهش کرده بودم چاپ نشه ولی معمولا در اینگونه موارد شما دریافت را اعلام میکنید ولی متن چاپ نمیشه .
    ممنون میشم اگر یک جوری مطلعم کنید ببینم دستتون رسیده یا خیر

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      بله رسيده
      معمولا سعي ميكنم يه گوشه اي از كامنت رو بگذارم تا بدونيد رسيده
      ولي وقتي خيلي سرم شلوغ باشه نمي تونم اين كارو بكنم
      بهر حال از لطفتون ممنونم. حتما بدقت ميخونم و خدمتتون اعلام ميكنم.
      باز هم ممنونم

  19. علی 342 می گوید

    با سلام سر دبیر محترم لطفا این مطلب را رو انعکاس دهید.

    ضمن اینکه تشکر دیروز خود را از مخابرات لرستان پس میگیریم {برای پرداخت یکجای بقیه اقساط بازنشستگی}.این مطلب را هم برای روشن شدن اذهان همکاران عزیز درج می کنیم .

    بعد از اینکه مشخص شد که مسئولین مالی لرستان از صندوقهای 6 درصد و ایثارگران برداشت کرده و در جاهای دیگر هزینه می کنند،حالا نوبت به سو استفاده از پول بازنشستگی کارکنان رسیده.نفری 4 میلیون از پاداش پایان خدمت همکاران در استان لرستان پرداخت نشده.اگر دوستان حوصله داشته باشند تا از اول برایتان مطلب را باز کنم.ماه گذشته{مرداد} بنا شد که قسط پنجم بازنشستگی به حساب همکاران واریز شود اما اقای معاون مالی استان گفت بنا شده تهران بصورت کلی بقیه پول بازنشستگی را پرداخت کند ،و ما برای قسط مرداد ماه شما فعلا بجای 14 میلیون 10 به حسابتان واریز می کنیم.تا مهر ماه بصورت یکجا بقیه اقساط بازنشستگی توسط تهران پرداخت شود.یکم مهرماه بقیه اقساط بصورت یکجا پرداخت شد اما 4 میلیون کمتر کاملا مشخص است که از طلب بازنشستگان در جاهای دیگه هزینه می شود.جالبتر اینکه اصلا خبری هم ندادند و ما وقتی خودمان حساب و کتاب کردیم متوجه این مسئله شدیم.حالا اعلام کردند بعدا پرداخت می کنیم سئوال ما این است طبق چه مجوزی از مطالبات بازنشستگان که اکثرا نیازمندند برداشت می کنید؟

  20. محمودی می گوید

    اینجـــــــــــا گلستــــــــــــــــان است ،
    رنگیــــــــــن کمـــــــــان ایــــــــــــران ،
    اینجـــــــــــا هـــم امـــــــروز عیــــــــد
    قـــــربان است ،
    گــر چـــه سفـــــره ها مان خالیســـــــت،
    و از حقـــــوق هیـــچ خبـــری نشــــــــــد،
    لیکـــــن دلـــــهامـــان بــــزرگ و دریایی ست ،
    سیــد هاشمـی عیـــدت همچــون ســـفره ات
    همــــواره رنگیــن بـــــــاد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here