مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

ارسال خبر و مطلب برای سایت مخابرات ما

[box type=”shadow” ]مخابرات ما (سردبیر) – دوستان عزیز, از زحمات شما بسیار سپاسگزارم.

جز من و شما کسی این خبرها را نمی بیند. لذا شما هر چه در نظر دارید بنویسید من با شیوه خبری اصلاحش خواهم کرد. در ابتدا حتما نام استان را  (در بخش نام) ذکر کنید.[/box]

 

302550cookie-checkارسال خبر و مطلب برای سایت مخابرات ما
628 نظرات
  1. حسین خوزستان می گوید

    با سلام. هنوز عیدی ما بازنشسته ها در خوزستان پرداخت نشده. این درسته؟!

  2. بی نام می گوید

    خدمت دوستان و سروران گرامی سلام علیکم
    از خبر اضافه شدن حقوق همکاران ارتباطات سیار خوشحال شدم.
    ولی دروغ چرا، من همکار استان چهارمحالی امروز احساس کردم که از کارمند درجه دو به کارمند درجه سه تنزل پیدا کرده ام.
    تا امروز از پاداش بهره وری که در استان من خبری نیست، کلیه مابه التفاوت های اقلام رفاهی را ناچیز و بی نظم پرداخت کرده اند و شفافیتی وجود ندارد که به چه میزان طلب داریم. بماند که از مبلغ عیدی هنوز یک میلیون تومان آن را پرداخت نکرده اند.
    با یک حساب سر انگشتی همکاران همراه اول درجه اولند: چون هم افزایش حقوق داشته اند و هم به موقع و بدون تاخیر هم حقوق می گیرند و هم ما به التفاوتش را…
    استان های دیگر هم در رده دومند. اما استان چهارمحال نه حقوق را به موقع پرداخت می کند و نه زیر بار افزایش تا بشود نمی رود و تازه حقوق را اقساطی می پردازد. بمن حق دهید احساس کارمند درجه سه ای داشته باشم. نمیدانم گناه امثال من چیست که در این گوشه از خاک ایران به سر می برم.
    قربون برم خدا را / یه بوم و چند هوا را …
    چرا کسی به فکر احوال ما نیست.
    چرا فریاد رسی نیست.
    یه چیز یادم رفت بگم: استان ما هر بخشنامه افزایش را به تاخیر می اندازه، ولی هر شایعه ای در جهت کاهش رو ای کی ثانیه اجرا می کنه.

    1. ناشناس می گوید

      سلام
      برادر عزیز شما هم آیینه تمام نمای وضعیت اسفناک استان ایلام ما هستین. ما که دیگه از هر حیث قطع امید کردیم و همه رفتن. تعداد قلیلی مانده که آنها هم در تلاشند یه جورایی عطای مخابرات را به لقایش ببخشند.

  3. فارس - سید پارسی می گوید

    خدمت سردبیر محترم سلام عرض مینمایم. امروز بخشنامه ای به شماره 226497 مورخه 16/12/93 در رابطه با پرداخت 30% مانده بهره وری سال 93 که باید پرداخت آن طی فرایند ارزشیابی خود کارمند و مدیر مربوطه انجام پذیرد صادر گردیده. جالب آنکه 70% بدون ارزشیابی است و مابقی 30% باید از هفت خوان بگذرد. با توجه به عدم اجرای قوانین پرداخت دستمزد، مانند گروههای معوقه، رفاهیات، عدم قبول مدارک تحصیلی، مرخصی ها، و…… اجرای ارزشیابی برای پرداخت 30%، آن هم شب عید و با وجود اینهمه تورم چه دلیلی دارد؟ جز اینکه با عنایت مدیران، این درصد به کمتر از 30% کاهش یابد.

  4. علی آذر بایجانشرقی می گوید

    با سلام
    برای اینکه قسمت اندکی از مشکلات مالی همکاران حل بشود، در استان آذربایجان شرقی صندوق قرض الحسنه ایجاد شد (دیگر استان ها را نمی دانم) که متولی آن اداره رفاه است و ماهانه مبلغی از حقوق همکاران کسر می شود تا همکاران لااقل برای خرده نیاز دستشان را برای دیگران باز نکنند و حرمتشان پیش دیگران حفظ شود.
    ولی متاسفانه چندیست که اداره، کسوراتی را که از این بابت از کارکنان کسر میکنند به صندوق واریز نمیکند و حال نیز چندین میلیارد به صندوق بدهکار است، در حالی که هیچ حقی برای استفاده از این پول ندارد و خود همکاران باید نیازهای خردشان را بدین طریق برطرف نمایند.
    میخواسنم ببینم دادمان را کجا باید ببریم؟ چرا شرکت بجای کمک به کارکنان خود اینچنین پاپیچشان میشود؟ آخر این وضع تا کجا باید ادامه یابد؟ شما حساب کنید فقط سود بانکی 5 میلیارد تومان چقدر میشود؟ آه از دست این …

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      مبلغش چقدره؟ 5 میلیارد؟ شما اطمینان دارید در کل , حسال صندوق شما طلبکار است از مخابرات؟
      راستش در یکی از استانها همین موضوع پیش آمد وقتی پیگیری کردم دیدم مخابرات از صندوق میلیاردها تومن طلبکاره.
      اگر اطمینان دارید مطلب را ببرم روی سایت.

  5. کارگر مخابرات اهواز می گوید

    با سلام
    بازنشستگی تو خوزستان در شرف انجام است. قراره 25 اسفند 93 احکام رو برای حدود 200 نفرصادر کنند. البته پاداش رو گفتند تو 10 قسط پرداخت میشه و باید بازنشستگان تعهد بدهند و تازه اولین قسط رو اول خرداد 94 پرداخت میکنند.

  6. یک نفر می گوید

    سلام
    جالب بود وقتی دیدم که آقای وحید صدوقی (مدیر عامل همراه اول) کاندید اتاق بازرگانی شدن!
    خب حتما ایشون خیلی وقت اضافی دارن. از طرفی هم وقتی این همه پول دارن دلشون میخواد برن کار بازرگانی انجام بدن.
    اصلا به ما چههه

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      خبرش کو؟

  7. مهدی سلامی می گوید

    سلام سردبیر شاهد
    بنا به رسالت اطلاع رسانی مطلبی در رابطه با سهام ترجیحی در سایت قرارگرفت مطالعه گردد

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      لطف فرمودید

  8. ناشناس می گوید

    مخابراتی ها یاد بگیرند :
    کارکنان شرکت برق تهران مقابل مجلس تجمع کردند

    » سرویس: سياسي – مجلس

    کد خبر: 93121207282

    سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ – ۱۳:۴۲

    جمعی از کارکنان شرکت برق منطقه‌ای تهران امروز (سه‌شنبه) مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

    به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا اعتراض تجمع کنندگان تفاوتی در دریافتی کارکنان شرکت‌های تخصصی زیر مجموعه‌ی وزارتخانه‌ها با کارکنان وازارتخانه‌ها بود و آنها خواستار پرداخت عادلانه حقوق و مزایا هستند. کارکنان شرکت برق منطقه‌ای تهران با تجمع مقابل مجلس خواستار حل مشکل خود از سوی نمایندگان شدند.

    انتهای پیام

  9. ناشناس می گوید

    آمادگی مخابرات ایران برای انتشار معارف دینی به سراسر جهان
    گزیده (از tci.ir):
    مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در نشستی که با کاروان دولت در قم برگزار شد ؛ گفت : با وجود بستر های بسیار خوب ارتباطی در این استان ،مخابرات ایران آمادگی دارد تا با استفاده از تعرفه های ویژه ، بستر انتقال معارف دینی به سراسر جهان را فراهم کند.

    به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، در این نشست که دکتر واعظی ، وزیر ارتباطات نیز حضور داشت ، مهندس ابراهیمی افزود وجود حوزه علمیه و حضور مراجع عظام تقلید در قم ، این شهر به یک قطب فرهنگی و دینی تبدیل شده است و می تواند محتوای مورد نیاز شبکه ملی اطلاعات را فراهم کند.

    وی افزود : قم بعنوان پایلوت راه اندازی شبکه ملی کشور انتخاب شده است و با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مشکلات و موانع این شبکه به زودی مرتفع می شود .

  10. صبوری می گوید

    كاركنان خوزستان همچنان با مشكلات ميسازند و ميسوزند.
    در صورتيكه اكثر استان هاي كشور عيدي و بهره وري را به كاركنان پرداخت نمودند و كاركنان خوش نشين تهراني خريد عيدشان را نمودند، همچنان كاركنان خوزستاني درحسرت معوقات بهره وري و پرداخت عيدي ميسازند و ميسوزند و لحظه به لحظه گراني اجناس و خريد شب عيد عرصه را به كاركنان خوزستاني تنگ و تنگتر نموده و آن هنگاميكه عيدي پرداخت گردد ميشود نوشدارو پس از مرگ سهراب ميشود. مبلغ عيدي به پشيزي ارزش نخواهد داشت.
    آقاي ابراهيمي و اعضای هيئت مديره مخابرات ايران و مديران استاني!
    به خداي واحد ما راضي هستيم و حاضريم با ده انگشت دست و ده انگشت پا امضاء كنيم كه شما سالي 10 بار قانوني و غيرقانوني پاداش بگيريد و جبراً ما اعتراض نكنيم. چون فرقي هم نميكند!
    ما از شما قيد عدالت اسلامي را زديم. خواهشا” قدري با انصاف و انساني فكر كنيد. مخابرات ايران زماني نه چندان دور حقوق آموزش و پرورش و اداره كشاورزي و چند ارگان ديگر را ميداد، حالا همان ها حقوق و عيدي را كامل گرفتند و ما اندر خم يك كوچه ايم.
    اعصاب كاركنان را هنگام كار ويران كرديد – نا آرامي و تنش هاي اختلافات اداري را به محيط آرام خانواده هاي كاركنان تزريق نموديد – با صدور و اجراي قانون هاي من درآوردي خودتان تنش و درگيري و اختلاف بين كاركنان كاشتيد.
    كسانيكه از اول باني و باعث و موجب بروز اينگونه مشكلات همچون خلل در بازنشستگي – شكايات مالي و حقوقي – پرداخت نكردن معوقات و عيدي – پرداخت نكردن به موقع حقوق و ديرشدن اقساط كاركنان و بدنام شدن كاركنان در كسبه بازار شده اند – و موجب حسرت فرزندان به پدر براي خريد لباس شب عيد و شرمندگي پدران نزد خانواده ها و…… شده اند برایشان ازخداوند متعال و روزي رسان كاركنان ، ……… هدایت می خواهم!

  11. خراسان رضوی می گوید

    از بازنشست شدن در خراسان رضوی چه خبری دارین؟ مثل اینکه روسا اعلام کرده اند فقط همین سری هر که بره پاداش میدن و ما که سال 94 سی سال شدیم باید چکار کنیم؟ با همین وضع هم عده ای را محکم به صندلی دوخته اند!

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      خراسان رضوی هم مثل همه جا.
      همه جا گفتن این شرایط مال حالاست.
      بعد از سال جدید هم اعتباری نداره.
      ربطی به استانش نداره.
      اینکه بقیه در سال 94 چه کنند اصلا معلوم نیست

  12. اردشیر - لرستان می گوید

    با سلام خدمت سردبیر محترم
    قبل از هر چیز از زحمات شبانه روزی ات در جهت اطلاع رسانی قدردانی می کنم. سردبیر جان اکثر فرهنگیان علاوه بر حقوق و این همه تعطیلات بطور متوسط روزی 600-200 هزار تومان از محل کلاسهای خصوصی بچه های من و شما درآمد کسب میکنند. با این حال فریاد خود را بطور محکم به گوش مسئولین میرسانند.
    اما مایی که همه مزایایمان (حق جذب- اضافه کار -سختی کار – پول شیر -و …..) را قطع کرده اند و چندر غاز حقوق را هم با هزار منت و یا علی مدد دریافت
    می کنیم چرا هیچ صدایی از ما بر نمی خیزد؟
    بنده معتقدم در صورت صلاح شما طوماری بر روی همین سایت گذاشته شود تا همکاران بصورت الکترونیکی آنرا امضا کنند (دقیقا کاری که دوستان آموزش و پرورشی کردند) و برای مسئولین و دولت محترم ارسال شود تاشاید فرجی شود و فکری به حال این وضعیت نمایند. در غیر اینصورت شما چه پیشنهادی دارید؟
    جناب سردبیر! بنده اصلا از آن طیف افراد نیستم که مسائل را بزرگتر از چیزی که هست نشان دهم، و هنوز تا پیری راه زیادی را در پیش دارم. نوشته بودم بدلیل عدم توجه شرکت به نیروی انسانی کارآمد و باتجربه در بیرون از اداره با کلی سابقه و مدرک کارشناسی فنی کارگری میکنم و همین امر باعث آسیب دیدن کمر و زانوهایم شده و شما در جواب فرموده بودید علتش کهولت سن است. امیدوارم اهل فرافکنی و توجیه کردن و سرپوش گذاشتن روی اصل مطلب نباشیم و واقع گرا باشیم.
    جناب سردبیر! یکی از بزرگترین آفات برای هر سازمان عدم وجود انگیزه کارکنان است که امیدوارم با درایت مدیران کارآمد و دلسوز (اگر وجود داشته باشد) و با کمک همکاران پر انرژی همچون شما این مشکل مرتفع گردد. انشاء الله

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست خوب من
      پاسخ منطقی و قطعی باید از مدیران گرفته شود.گاهی در سایت با دوستان از لحن طنز و مطایبه استفاده میکنم ولی از کل مطلب براحتی مشخص است که هدف من, مقصد من, مدیرانی هستند که باید پاسخگو باشند.
      وگرنه من در موضع قضاوت نیستم.از این جهت عذرخواهی میکنم.
      در مورد پیشنهادتان باید بگویم,
      اگر دو روز از این کارها بکنیم , سایت به روز سوم نمی رسد.ولی اگر اینگونه امور یک متولی , خارج از سایت داشته باشد من هم خبرش را می نویسم تا هر کس خواست امضایش کند.
      ولی انتظار نداشته باشید که همه امور را یک سایت انجام دهد.

  13. عباس اسدی می گوید

    1393/12/10 يكشنبه

    شوراي نگهبان طرح الحاق برخي مواد به قانون تنظيم بخشي از مقررات مالي دولت را با توجه به اصلاحات انجام شده مغاير با موازين شرع و قانون اساسي ندانست

    به گزارش اداره كل روابط عمومي شوراي نگهبان، طرح الحاق برخي مواد به قانون تنظيم بخشي از مقررات مالي دولت كه با اصلاحاتي در جلسه مورخ چهارم اسفندماه يكهزار و سيصد و نود و سه به تصويب مجلس شوراي اسلامي رسيده است؛ در جلسه مورخ 1393/12/06 شوراي نگهبان مورد بحث و بررسي قرار گرفت و با توجه به اصلاحات به عمل آمده مغاير با موازين شرع و قانون اساسي شناخته نشد.

    ………………………………

    یکی از این برخی مواد به قانون تنظیم …………. مصوبه مجلس در مورد استمرار بیمه و قرارداد مستقیم کارگزاران مخابرات روستایی تا زمان بازنشستگی است که خدا رو شکر تایید شد و جای ابهامی دیگه نمونده که شرکت مخابرات بخواد بازم مصوبه رو بپیچونه و گرنه با مجلس و کارگزاران طرفه

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      آدرس خبر کامل؟

      1. عباس اسدی می گوید

        سایت شورای نگهبان قسمت مصوبات مجلس

  14. همکار خدمات اول مخابرات می گوید

    سلام. واقعا یکی از بزرگترین ضربه ها را آقای باطنی به مخابرات زده. بنده در سفری که به استانمان داشتند حضوری خدمتشان رسیدم و در یک جلسه پرسش و پاسخ که همکاران حسابی ایشان را با سوالاتشان غافلگیر کردند، به دو نکته جالب در لابلای گفته هایشان اشاره کردند که من همان زمان به خودم گفتم نیروی انسانی در مخابرات با چنین مسئولی به نابودی خواهد رفت.
    گفته های ایشان در خصوص امتیازدهی در آزمون استخدامی گذشته: « نحوه امتیازدهی در آزمون توسط خود بنده صورت گرفته »
    در جای دیگر از صحبتهای ایشان که ناخودآگاه از شدت فشار جلسه بیان کردند این بود: « پسر خود بنده هم در این آزمون شرکت کردند »
    و همینجا بود که من فهمیدم که: « تا زمانی مسئولین یک شرکتی به این عظمت ٬وسعت دیدیشان تا حد دیوارهای منزل و خانواده خودشان میباشد باید گفت وای بر آینده مخابرات و کارکنانش »
    امیدوارم سردبیر محترم این مطلب را برای آگاهی دیگران به عنوان تیتر خبری منتشر نمایند.

  15. محمد می گوید

    با سلام. بفرمایید آزادگانی که با سنوات اضافی دو برابر اسارت بازنشسته شدن، اگر تقاضای بازگشت به کار داشته باشند چه کار باید کرد؟ ضمنا پست سازمانی و حقوق ایشان بر چه مبنای تعیین خواهد شد؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      اینا رو باید در بخش کارشناسی مالی و اداری بپرسین.نه اینجا که محل ارسال مطالب برای انتشاره.به اونجا منتقل میکنم.

  16. همکار خدمات اول مخابرات می گوید

    سلام . حدود دو هفته است که حکم آقای محمودی به عنوان مدیرعامل لرستان ابلاغ شده، ولی کسی نمیداند به چه دلیل ایشان معارفه نمیشوند.

  17. خوزستاني می گوید

    سلام جناب سردبير محترم
    چند سال پيش دقيقا نمي دانم چه تاريخي بود كه يكي از ساختمان هاي شهرستان ايذه (خوزستان)كه بعنوان مامور سرا استفاده ميشد را براي فروش به مزايده گذاشتند وسط كار مزايده را متوقف كردن ولي برنده مزايده پس از پيگيري قضايي با حكم قضايي الان ساختمان چند ميلياردي را به قيمت چند صد ميليون تومان از مخابرات گرفت آه از نهادمان بر آمد چرا مخابرات يك وكيل خبره وكار بلد نگرفت كه از حقوق شركت دفاع كند ما براي ريال ريال زحمت ميكشيم آنوقت ٍثروت چند ميلياردي يك شبه بر باد ميرود كاش مديران جواب ميداند براي از دست نرفتن اين ملك چه اقداماتي انجام دادن تا آنجا كه همكاران مطلع هستند اقدامات خاصي صورت نگرفته باور كنيد 48 ساعت است خواب از كله امان پريده وهمكاران بسيار ناراحت هستند.خواهشمند است به گوش مديران رسانده شود تا پيگيري شود كه مسئولين اين امر كوتاهي نكرده باشند

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      فوری
      دوست عزیز
      این ملک چند سال پیش فروخته شده و چند سال پیش هم توسط خریدار گرفته شده است, آن وقت شما حالا 48 ساعت است ناراحت هستید؟
      برداشت من این است.
      لطفا توضیح دهید تاریخ واقعه کی وبده و چه زمانی ملک تصرف شده و دلایلش چی بوده.
      البته هر قدر که میدونید

      1. خوزستانی می گوید

        سلام من اطلاعات دقیقی ندارم. فقط همین قدر میدانم که سال91 یا 90 بوده که ملک به مزایده گذاشته شده و ظاهرا بعد از باز کردن پاکت ها از فروش منصرف شده اند. برنده مزایده هفته گذشته با حکم قاضی ملک را تصرف کرده. ظاهر امر اینطور است که شرکت مخابرات خوزستان وکیل نگرفته و درست و حسابی قضیه را پیگیری نکرده است. قیمت این ملک الان نزدیک به پنج میلیارد تومان شده، قیمت زمان مزایده فکر کنم حدود 500 یا 600 میلیون بوده. واحد حقوقی شرکت اطلاعاتی بیرون نمی دهد. سردبیر عزیز اطلاعات من در همین حد است.

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          ممنونم.

  18. بی نام می گوید

    سلام
    سردبیر محترم
    خسته نباشید .
    سؤالی داشتم در خصوص بیمه تکمیلی
    از تمدید با بیمه آسیا خبری دارید؟
    نحوه حذف و اضافه کردن نفرات چگونه است!؟
    اگر اطلاع خاصی دارید لطفا اطلاع رسانی فرمایید./.

    1. محمدپور می گوید

      بله تمديد شده است. جهت اطلاع بيشتر همكاران به سامانه ارتباط داخلي شركت به آدرس (http://www.tcie.ir) بعد از ورود به اخبار كاركنان و بعد جداول تعهدات درماني مراجعه شود.

      1. بی نام می گوید

        سردبیر محترم و همکاران گرامی
        سلام و وقت بخیر
        با بررسی اولیه از مفاد قرارداد، چند نکته در خصوص بیمه تکمیلی متوجه شدم که جهت پیگیری و تنویر افکار عمومی حضورتان اعلام می نمایم.
        ۱- تعرفه به میزان صد درصد در قرارداد افزایش یافته (از مقدار ۱۱۵۰۰۰ ریال به ۲۳۰۰۰۰) که میزان سهم کارمند تقریبا ۱۰۰۰۰۰ ریال به ازای هر نفر شده است.
        ۲- سقف تعهدات سالانه ثابت مانده است.
        ۳- فرانشیز تعهدات از ۲۰% به ۳۰% افزایش پیدا کرده است.
        موارد فوق در تعهد بیمه تکمیلی آسیا است.
        ۴- کلیه کمک هزینه های در تعهد شرکت مخابرات از قبیل سرپایی و دندانپزشکی ثابت و بدون تغییر است.
        حال نمی شود با عقل سلیم و با حساب سردستی این معما را حل کرد که با وجود این همه تورم و افزایش سهم کارمندان، چرا سقف تعهدات افزایش پیدا نمی کند و جالب تر این که فرانشیز افزایش پیدا می کند…
        و با همین حساب این سوال مطرح است که چرا سقف کمک هزینه های پرداختی خود مخابرات هم هیچگونه افزایشی نداشته…
        شاید سری در کار باشد و من کارمند عامی درست متوجه نمی شوم.
        شما مرا روشن سازید.

  19. بی نام می گوید

    سلام
    وقت بخیر
    چهارشنبه ۶/۱۲/۹۳ بعد از ظهر بالاخره با کمک شما حقوق کارکنان چهارمحال واریز شد .
    اما بدون فیش و معلوم نیست چه مبالغی و بصورت کامل و یا قسطی واریز شده.
    با تشکر

  20. محمد می گوید

    مخابرات خراسان جنوبی ……

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      مطلب شما رسید.منتشر میشود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here