مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

پاتوق ما کارکنان رسمی

973190cookie-checkپاتوق ما کارکنان رسمی
7,878 نظرات
  1. فریبرز می گوید

    باتبریک سال نو خدمت سردبیرعزیز وهمکاران محترم قسط اول بازنشسته ها ۵۰ ملیون استان همدان به حساب انها در بانک مهر ایران واریز شده جهت اطلاع پاینده باشید.

  2. رضا ازمشهد مقدس می گوید

    باسلام وتبریک سال جدیدخدمت سردبیر وهمکاران
    باتوجه به پرداخت عیدانه جناب مهندس صدری درنیمه فروردین پیشنهادمیگردد کسانی که می خواهند ازاین محل کمکی به هموطنان سیل زده کنند درHR امکانش گذاشته شود.

  3. ناشناس می گوید

    با سلام
    چرا بیمه دانا هزینه های پزشکی سال قبل که در تاریخ ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ تحویل شده است پرداخت نکرده است. (همکار از سمنان )

  4. ناشناس می گوید

    باسلام
    شنیده شده برای دریافت ۳/۴ خدمت سربازی به عنوان داوطلبی(کسانیکه کارت ایثار دارند) مبلغ ۱۵۰۰۰۰ ریال ارتش میگیرد وسپس نامه میدهد وبه نامه استانها هم بصورت کلی جواب داده نمیشود اگر این خبر صحت داشته باشد همکاران محترمی که نامه را گرفته اند وآدرس آن محل در تهران را میدانند لطفا اطلاع رسانی کنند که مااینقدر منتظر پاسخ نمانیم وبصورت فردی اقدام نمائیم .با تشکر
    آیا از استان باید نامه برای ۳/۴ گرفته شود ویا خیر ؟

  5. همکار گیلان می گوید

    سلام برسردبیر گرامی خسته نباشی
    از حقوق و بهره وری خبری نیست؟
    امسال هم مدیرعامل عیدانه می دهد؟

  6. ناشناس می گوید

    با سلام خدمت سردبیر عزیز
    آیا این صحت داره که از کارکنان ۹ درصد بعد از ۳۰ سال سابقه نباید کسورات بازنشستگی کم بشه ؟
    یعنی مثلا اگر کسی ۳۲ سال خدمت کرده باشه بعد از اتمام ۳۰ سال خدمت و در ۲ سال اضافه خدمتش نباید ماهانه مبلغ کسورات کم و به حساب صندوق بازنشستگی واریز بشه ؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      بله درسته

      1. ناشناس می گوید

        از من تا الان که یکسال و یک ماه از ۳۰ سال خدمتم میگذره ، هنوز داره ماهانه حق بازنشستگی ۹ درصد سهم سازمان کم میشه ، به کارشناس مسئول امور بازنشستگی اداره این موضوع رو گفتم ، میگه اگر کسر نشه اون سالانه ۲.۵ درصد اضافه بر حقوق بازنشستگی به شما تعلق نمیگیره
        به نظر شما درست میگه ؟

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          بنظرم راست میگه حرفش منطقیه
          هر سالی دو و نیم درصد به حقوقتون اضافه میشه.این پولش باید از کجا بیاد؟
          بنظرم راست میگه.بذار بپرسم

          1. همکارشما می گوید

            سلام سردبیر عزیز ومحترم
            اینکه حق بیمه بعدازپایان سی سال خدمت مشمولین صندوق کشوری فقط ازسهم کارفرما کسر میشه نه کارمند ودوونیم درصد بابت هرسال اضافه خدمت لحاظ میشه ونباید ازسهم کارمند کسر بشه گفتم که درجریان باشید

            1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

              ممنون از راهنمایی شما.
              پرس و جو کنم منهم که بتونم دقیق جواب بدم

        2. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          سلام
          پاسخ سوال شما رو از دوستان اداری خواستم
          بمن گفتن وقتی کارمند خدمات درمانی به ۳۰ سال سابقه میرسه دیگه از خودش حق بیمه کم نمیشه
          فقط سهم کارفرما به حساب بیمه واریز میشه ولی از شما چیزی کم نمی کنن
          سپس بازای هر سال سابقه هم ۲٫۵ درصد به حقوق اضافه میشه

          1. ناشناس می گوید

            بسیار ممنون سردبیر عزیز
            پس الان که از من حدود ۱۳ ماه (پس از ۳۰ سال) کسورات بازنشستگی داره کم میشه و به حساب سازمان واریز میشه چکار باید بکنم ؟
            آیا این مبلغ قابل بازپس گیری هست؟
            آیا مستندات قانونی وجود داره که من برای اثبات به اداره بهش استناد کنم ؟

  7. ناشناس می گوید

    با سلام به اقای سر دبیر محترم به اقای صدری بفرمایید بهره وری شش ماه اول و دوم افراد بازنشسته را زحمت بکشید در حقوق اسفند فراموش نشود امیدوارم سال ۹۸ سال سلامتی و موفقیت برای همه باشد انشا ا …

  8. حسین از تهران می گوید

    سردبیر محترم سلام – بازه زمانی درخواست بازنشستگی (۱۵روز) و حداکثر مهلت تکمیل مدارک تا ۲۵ اسفند بسیار کم و ناعادلانه است چرا که اکثر سازمانها و بیمه ها مشغول حساب و کتاب پایان سال خود بوده و به سختی جواب استعلامات و سوابق بیمه ای فرد متقاضی را میدهند مگر تعین مهلت ۳ یا ۴ ماهه چه اشکالی داشت که اینقدر ضرب الاجل تعیین نمودند. مخابرات ایران به سختی با کارمندان همکاری نموده یا اصلا همکاری نمی کند و از سوابق بیمه ای سنوات قبل از ۷۶ طفره می رود .(اصلا مگر اشتباهات حق بیمه و کم و کسری واریزی یا بیمه ۳۰ روزه بجای ۳۱ روزه تقصیر کارمند است که حالا باید بدنبال تهیه مدارک و مستندات باشد ). بنده ۲ بار در ۶ ماهه قبل؛ از سایت بیمه پرینت سنوات خود را گرفتم و در بالای آن نوشته شده : “این سوابق صرفا جهت اطلاع بوده و سوابق قطعی و قابل استناد توسط شعب به هنگام احراز شرایط بهره مندی از مزایای قانونی اعلام خواهد شد “. خب بااین توضیح هیچ کسی نمیداند که چقدر کسری داشته تا بتواند بدنبال اسناد و مدارک برود .و باید صبر کند تا بیمهشرایط بهره مندی را اعلام نماید حالا اگر کم و کسری وجود داشته باشد زمانی برای تکمیل آن ندارد.
    لطفا این موضوع رامنعکس کنید وهمچنین افرادی که در فروردین یا اردیبهشت ۹۸ سنواتشان تکمیل میشود چه گناهی کردند که پاداش شامل حال آنها نمی شود .

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      حسین آقا ی عزیز
      متاسفانه در بیمه مشکلات زیادی داریم.تا دم آخر هیچکس نمی داند چه وضعی دارد این درست است. حتی کسانی که در چند نقطه خدمت کرده اند مشکلاتشان بمراتب بیشتر است.
      من فقط توصیه می کنم قبل از اینکه به اینجا برسیم همه کارکنان سوابق بیمه شونو درست کنن.
      هیچ چاره ای نیست
      برای بازنشستگی تشویقی هم شرایط احرازش اختیاری است زور و اجباری نیستش که.یعنی کسی حقی از دست نمیده امتیازی رو ممکنه از دستبده.
      در مورد تاریخ هم همیشه همین بوده
      اگر دو ماه روردین و اردیبهشت اعلام بشه دو ماه بعدی مدعی میشن بعد دو ماه بعدی
      یه جایی باید بسته بشه دیگه
      باز هم عرض میکنم این تشویقی است یعنی مخابرات یا هر جای دیگه برای تشویق میده حق طبیعی نیست که از کسی ضایع بشه
      برخی اوقات برخی آدم ها شانس میارن. من که هرگز نداشتم.
      من کامنت شما رو منعکس کردم همانطوری که خواسته بودید .

  9. جامانده می گوید

    با سلام خدمت سردبیر گرامی وکلیه همکاران محترم
    یکی ازمشکلات پیش آمده برای بازنشستگی اینکه تعداد زیادی ازهمکاران طبق تفاهم نامه شرکت مخابرات وبانکها وام گرفتن وچون درزمان بازنشستگی مشمولین تامین اجتماعی بایدضامن ببرند ویاتسویه حساب شود که عملا”برای بیشترهمکاران مقدور نیست لذابانکهاازدادن نامه به شرکت خودداری می کنند وازطرفی هم شرکت مخابرات می گوید چون قطع رابطه میشه زیر بارنمی رود وحالا فرد متقاضی بازنشستگی نمی تواند ازطرح استفاده نماید آیادراین موارد راهی وجود داردغیرازسپرده کردن مبلغ وام دربانکها بصورت ضمانت راهنمائی فرمائید متشکرم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      من سعی میکنم پرس و جو کنم
      ولی این قوانین و قواعد به مرور زمان ایجاد شدن و بر اساس تجربه های قبلی
      بعید می دونم مخابرات با توجه به اینکه هیچ تسلطی روی حقوق شما نداره کاری بخواد بکنه
      ولی باز هم منتشر جواب باشید

  10. همکار گیلان می گوید

    سلام وعرض ارادت خدمتوسردبیر محترممن درخواست بازنشستگی رو پر کردم سوابق بیمه رو گرفتم و همه کارهاروانجام دادم .مخابرات گیلان بهم حکم داد ومدیر منطقه امضاکرد که تا تاریخ ۲۱ اسفند ۹۷ به بازنشستگی نائل میشوم وباسابقه ۳۱ سال و ۱ ماه و۲۷ مشمول ۱۶ روز پاداش تشویقی میشم.  بعد چندروز ازاستان تماس گرفتن که تهران پرونده روبرگشت داده وگفته حتما من باید ۲سال خدمت رو از تامین اجتماعی خریداری کنم تا بازنشستگیم قبول بشه .با این اوصاف سابقه من میره برا ۳۳ سال و۱ماه و همش ۵روز پاداش میگیرم  وباتوجه به این ماجرامن دیگه تمایل برای خرید سربازی  ویابازنشستگی رو ندارم  نتیجه چی میشه؟میتونم برگردم به کار؟ممنون میشم راهنمایی کنید

  11. مجید می گوید

    با سلام خدمت سر دبیر محترم کارمند رسمی 9در صد هستم وبا این بخشنامه میتونستم بازنشست بشم ولی چون پیگیر شکایت تغییر صندوق در دیوان عدالت اداری هستم باز نشست نشدم ولی اگر تامبن اجتماعی بودم بازنشست میشدم راستی به ذهنم یک راه حل رسید مخابرات برای تغییر صندوق پرسنلی که داوطلب هستند از پول تشویقی بازنشستگان 9در صد برای تغببر صندوق همکاران استفاده کند و از این تاریخ به بعد بیمه همکاران را با تامبن اجتماعی رد کند

  12. همکار رسمی می گوید

    سخنی با همکاران عزیز
    هدف از این مقاله تشویق به رفتن یا نرفتن نیست بلکه پرداختن به جنبه روانی و دادن آرامش به همکاران جهت انتخاب اجرا ی طرح بازنشستگی است.
    همانطور که میدانید عده. ای نفع را در رفتن و عده ای در ماندن میدانند.هر دو درست میگویند اما هر دو بایستی شرایطی را مد نظر قرار دهند که بر هر دو عملکرد تاثیر گذار است.
    اینکه با ماندن یا رفتن نفعی یا ضرری باشد برای هر دو گروه یکسان است. اگر شرایط مالی سخت شود و ارزش پول کمتر و کمتر شود در هر زمان که تصور کنید بروید چه الان چه سال های دیگر به زمان خودش همواره نسبت به ارزش پول عقب هستید.و در این باب هر دو گروه متضررند. اگر شرایط بهتر و پول ارزش دار شود باز هر دو گروه منتفع میشوند چه آنان که الان با یک مبلغ میروند پولشان ارزش دار میشود و آنها هم که میمانند باز منتفع میشوند پس می بینید تنها وابسته به شرایط است و ما نقشی در آن نداریم.
    و اما مواردی هستند که بایستی خارج از منافع مادی به آن فکر شود.یک عامل مهم که میتواند بسیار تاثیر گذار باشد.اینکه فردی که می ماند باید ریسک خطر را بپذیرد نه از جنبه مالی بلکه جانی به این صورت که در اثر حادثه یا بیماری به عللی از بین رفته و اگر فاقد حکم بازنشستگی باشد یقینا خانواده وی به جمع مستمری بگیران و نه بازنشستگان خواهند پیوست.البته هدف از این مطلب نه تشویق به رفتن بلکه فکر کردم به موارد اساسی و نه تنها پرداختن و فکر مطلق به مادیات باشد.بنابر این جوانب اصلی بایست مصداق انتخاب باشد نه صرف احتساب مادی.بنابراین با توکل به خدا بهترین راه را با آرامش انتخاب کنید.بدانید هر انچه رحمان کریم مقدر کرده همانست.نه ذره ای کم و نه ذره ای زیاد.
    موفق باشید و سلامت هر کجایی که هستید.روان سالم بهترین هدیه است که خودتان میتوانید به خودتان بدهید.

  13. محمود می گوید

    با درود وسلام حضور محترم سر دبیر زحمت کش اینجانب خواهشمندم به اطلاع مهندس صدری برسانید در لیست متقاضی بازنشستگی تشویقی یک تعداد کمی از همکاران شامل احکام 3/4 ایثارگری مربوط به دوره سربازی میشوند به عنوان مثال استان سمنان یک نفر بیشتر نیست با توجه به اینکه تا صدور احکام باز نشستگی هنوز زمان داریم ایشان دستور صدور احکام این تعداد اندک را بدهند تا این برادران ایثار گر دچار مشکل نشوند. ممنون و متشکرم از زحمات شما سر دبیر گرامی

  14. همکار رسمی می گوید

    عباس جان سلام . متاسفانه در تاریخ 10/01/97سی سال خدمت من تکمیل شد و در سال 96 هم برای بازنشستگی ثبت نام کردم که با درخواست من موافقت نشد و بخاطر این 10روز مجبور شدم تا اخر امسال به کار ادامه دهم و 10ماه اضافه خدمت هم 4 روز از تشویقی من کم شد . خدا کند این بخشنامه را به مدت یک سال دیگر تمدید کنند تا افرادی مثل جنابعالی بتوانید در سال 98 از این تشویقی استفاده نمایید و بعد از خاتمه کار یک نفسی براحتی بکشید . انشالله.

  15. محمدی می گوید

    سلام
    از بهره وری چه خبر

  16. ناشناس می گوید

    چون بیمه های 9 درصد اختلاف حقوق بازنشستگی فاحشی با 7 درصدی که نوش جانشان باشد اداره مساعدتی فرماید حکم بازنشستگی 9 درصد به تبع ان تشویقی و سنوات قانونی برحسب افزایش حقوق 98 باشد این لطفی است که می توانید انرا انجام دهید و متقاضیان 9 درصد محدود هستند باتشکر

  17. فارس می گوید

    با سلام خدمت سر دبیر گرامی : در مخابرات استان فارس به پرسنل متقاضی بازنشستگی گفته شده که باید حکم بازنشستگی شان اول اسفند صادر شود. که این امر باعث می گردد در زمان محاسبه دو سال اخر خدمت حقوق اسفند سال 95 نیز درمحاسبات حقوق بازنشستگی محاسبه گردد که این امر باعث کم شدن حقوق بازنشستگی وبه زیان پرسنل می باشد ایا این مسئله در همه استانها صادق است یا مخصوص استان فارس می باشد

    1. همکار رسمی می گوید

      خیر اصلا چنین نیست در بخشنامه عنوان شده تا آخر سال یعنی اسفند ماه 97در ضمن تا جمع بندی مدارک تا 30 بهمن تازه بایستی طی ده روز استان ها آنرا جمع و جور کنند و در حال حاضر خود متقاضی کتبا و با امضا و اثر انگشت بایستی تاریخ رفتن را تایید کند. هر انچه بنویسد مصداق دارد.

  18. همکاررسمی می گوید

    جناب سردبیر
    لطفا در مورد احکام مدت سه چهارم سربازی که زده شده اما زیر شش ماه از 3 تا 6 ماه که جزئ بخشنامه جامع ایثارگران هست
    (اصلاحیه ماده 51 قانون جامع ایثارگران) حتی دیوان عدالت شرط سه ماه را هم لغو کرده اما هنوز سیستم hr زیر شش ماه را بارگزاری نمیکند .لازم به ذکر است اصلاحیه جدیدماده 51 قانون جامع ایثارگران دستگاه های اجرایی را در ماده 2 بند الف – دولتی ها و در بند ب – نیز شامل دستگاه های شمول قانون کار و تامین اجتماعی احصا نموده است.
    راپیگیری تا در این فرصت کوتاه همکاران که در شرف بازنشستگی هستند حقوقشان تضییع نگردد.تا بتوانند مزایای خود را با حکم زده شده دریافت کنند تا بعدا در پیچ و خم های اداری چه در مخابرات و چه در تامین اجتماعی گرفتار نشوند. با تشکر

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      در همین مورد مطلبی گذاشته ایم
      بخوانید لطفا
      به این سرعت هیچ حکمی زده نمی شود ولی در آینده امکان این اصلاحات هست

      1. همکار رسمی می گوید

        جناب سر دبیر احکام بالای شش ماه زده شده اخیرا عرض شد زیر شش ماه را متاسفانه همزمان نزدند و میبایست میزدند حالا چطوری در این مدت نمی شود؟!!!!!!
        استان ها منتظر بار گزاری در hr هستند .

  19. عباس می گوید

    سلام سر دبیر محترم
    از اینکه پیام مرا خواندید و پاسخ دادید بسیار سپاسگزارم. فقط خواستم سوال کنم آیا من که آخر فروردین 98 سابقه سی سالم پر میشه میتونم الان در hr درخواست باز نشستگی تشویقی را پر کنم؟ یا اینکه باید منتظر بمانم. اگه راهنمائئ بفرمایید ممنون میشم. تشکر-عباس

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      برای کسانی این بازنشستگی قابل اجراست که تا پایان بهمن ماه 30 سال سابقه شان کامل شود.
      بقیه باید صبر کنند
      ما پیشنهاد کرده ایم برای سه ماه اول سال هم تمدید شود بشرطی که از حالا ثبت نام کنند.
      نمیدانم پذیرفته می وشد یا خیر

      1. همکارشما می گوید

        سلام سردبیر عزیز بخشنامه میگه هرشخصی که تاپایان سال شرایط بازنشستگی رو داره میتونه تقاضا ثبت کنه تا پایان بهمن ماه اینکه شما گفتید اشتباه هست واینکه متاسفانه گفته شده تا پایان سال اگه مشمول میشن ولی یه جای دیگه گفته حداکثر تا تاریخ 27/12 احکام صادرشود با تهران هم صحبت کردیم گفتند اگه تغییر کرد بخشنامه براتون میفرستیم که تاریخ 28و29 هم بتونید حکم بزنید دیگه نمیدونم چی میشه گفتم بهتون اطلاع بدم درجریان باشید تبصره 4ماده5بخشنامه مطالعه کنید

  20. همکار رسمی می گوید

    سلام سردبیر محترم :
    امروز بیش از یک ماه از اطلاعیه صنفی استان تهران می گذرد ولی هیچ واکنش مشاهده نمی شود ( ….. پاسخ های قلدرمابانه به درخواستهای نمایندگان کارکنان چیزی نیست که بتوان به آن مباهات کرد ….)
    یا شاید ……

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here