مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

پاتوق ما کارکنان رسمی

973190cookie-checkپاتوق ما کارکنان رسمی
7,906 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    اولا شما از کجا مطمئن هستین که ۳درصد است؟ دوم اینکه اگه در اخر سال ۲۵ام اسفند بازنشسته بشین بعد عید ۱۰الی ۲۰درصد به حقوق تعیین شده اضافه خواهد شد فعلا درصد افزایش معلوم نیست ولی هیچ وقت کمتراز ده درصد نبوده است وبرای سطوح مختلف متفاوت است ولی سایر تحلیل های شما کاملا منطقی است واحسنت دارد علاوه برآن بعد از عید نیز باید از پرداخت به موقع پاداش بازنشستگی وپول مرخصی مطمئن شد چون گاها یک سال یا بیشتر طول می کشد یه زمانی بود بعد بازنشستگی چک دریافتی را صادر می کردند واداره رفاه ذخیره ۶درصد را بلافاصله پرداخت می کرد الان شده ارزو!!!!!! هر سازمان که خصوصی شده نابود شده است

  2. ناشناس می گوید

    سردبیر جان، سهامداران اگر اراده ای برای پرداخت حق و حقوق کارکنان شاغل و بازنشسته داشته باشند، میتونن از سودهای کلانشون چشم پوشی کنند و یا از درآمد همراه اول برای رفع این مشکل هزینه کنند.
    آنچه که امروز، در ابتدای اسفند شاهد اون هستیم، اینکه گفته میشه حقوق شاغلین رو نمیپردازند و سرنوشت عیدی مشخص نیست، اینکه ده ها میلیون تومان از معوقات شاغلین و معوقه بازنشستگان، حتی معوقه حق جذبی که برای اون یکساله فیش داریم، حتی تعیین و تکلیف هم نشد چه برسه به پرداخت! اینکه خوار و بار بازنشستگان در عمل وارد تعلیق شد و احتمال داره که این تعلیق ادامه دار باشه! همه و همه به شکست خفت بار تجمع چهارم بهمن مربوط میشه!
    اگر در تجمع چهارم بهمن به جای 400 نفر 4000 نفر حاضر میشدند،
    اگر بازنشستگان به جای خانه نشینی و پیگیری اخبار از روی کاناپه و بی عملی، در صحنه حاضر میشدند از حقوقشون دفاع میکردند،
    اگر شاغلین به جای مخفی شدن در ادارات، برای حق و خقوق خودشون در تجمع حاضر میشدند، متوجه میشدند که ترس برادر مرگه و به زودی مرگ در همون ادارات گریبانگیر آنها خواهد شد،
    اگر کارکنان، چه تهرانی و چه غیر تهرانی، دنبال راحت طلبی نبودند برای تجمع میومدند،
    اگر انجمن ها به جای قدرت طلبی و کوبیدن بر طبل اختلاف، از این حرکت دفاع میکردند و حداقل خودشون، خود نمایندگان، در تجمع حاضر میشدند،
    اگر فعالین حوزه مجازی، ادمین های گروه های مخابراتی، اعضای انجمن های صنفی، در تجمع حاضر میشدند و مخفی نمیشدند و منتظر کارت دعوت نمیموندند (که برخی از ادمین ها مدعی بودند که برای شرکت در تجمع دعوت نبودند!!!)
    امروز، چه بسا، حتی بخش بزرگی از معوقات هم پرداخت شده بود و حیران و سرگردان پرداخت حقوق نبودیم!!
    هر کارفرمای دیگری هم به جای سهامداران مخابرات بود، با دیدن نمود نارضایتی کارکنان شاغل و یازنشسته که همون تجمع 4 بهمن بود، اولویت آخرش رو حل مشکلات این گروه قرار میداد و اگر با کارکنان بر سر مسائلی اختلاف داشت که کارفرمای ما داره، اولویت اول رو حل این اختلاف، باب میل خودش قرار میداد، کما اینکه شاهدیم در نخستین گام، خوار و بار بازنشستگان، که مهمترین عامل اختلاف کارکنان و کارفرما در آئین نامه 89 هست، هدف قرار گرفت.
    دلمون خوشه که حق جذب رو برقرار کردیم! به جای اون بهره وری ها و کارت های رفاهی رو دادیم! یک حساب و کتاب کنیم، چه چیزی هم دستی دادیم!
    ای کاش تمام کارکنان، به خصوص نمایندگان تشکلهای شاغلین و بازنشستگان، که به واقع از مسببین این اوضاع هستند، ( در کنار زحماتشون برای کارکنان این ضذبات هم بر پیکر آنها وارد کرده اند) این مطالب رو میخوندند، تا شاید پیش از آنکه خیلی دیر شود، متحد شده و فکری میکردند.

  3. عباس می گوید

    با سلام و ادب بمحضر تمامی همکاران عزیزم و سردبیر گرامی و با حوصله.دوستان عزیز نحوه محاسبه حقوق بازنشستگی در سازمان تامین اجتماعی بر مبنای حقوق دریافتی 24 ماه منتهی به بازنشستگی می باشد .لذا بهترین زمان بازنشستگی از لحاظ حقوق از 20 اسفند ماه تا 28اسفند است ،نه اول سال ، پس بدترین زمان بازنشستگی اول سال وهرچقدر به پایان سال نزدیک شود بهتر است .اگر در هر مقطع زمانی از سال بازنشسته شوی افزایش ان سال در حقوق مقرر تامین اجتماعی شامل حال نمی شود مگر اینکه در اول فروردین ماه حقوق بازنشسته تحت پوشش تامین اجتماعی باشد .ولی اگر در اسفند ماه بازنشسته شوی افزایش سال جدید نیز شامل حال بازنشسته میگردد.تنها حسن بازنشستگی در اول سال مقداری در افزایش پاداش سنواتی و مرخصی است لذا بنظر بنده ارزش افزایش حقوق که تا اخر عمر کارمند استمرار دارد خیلی از مقداری پاداش مقطعی است .در ضمن با توجه به اینکه در برنامه 5 ساله ششم توسعه طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین تا پایان برنامه پیش بینی گردیده ،اکثر شاغلین خود سازمان تامین اجتماعی که می توانند امسال بازنشسته شوند درخواست بازنشستگی خود را ثبت و تا 30بهمن ماه بازنشسته می شوند .
    انشائ ا… انچه که خیر و صلاح همکاران گرامی است امیدوار رقم بخورد .با تشکر

  4. ناشناس می گوید

    سلام، هیچ مزایایی در بازنشستگی موجود نیست و هر روز از سال 1401 می توانید تقاضای بازنشستگی با حقوق و پاداش بالاتر را انجام دهید. دقت کنید که حقوق بازنشستگان در سال 1401 حدود 533 هزار تومان مبلغ ثابت بعلاوه 3% درصد افزایش خواهد یافت. می توانید بعد از عید و در اردیبهشت ماه 1401 با پاداش و ذخیره مرخصی و افزایش حقوق بالاتر بازنشسته شوید. همکاران گرامی لطفا بعد از اطمینان از پرداخت موارد زیر به بازنشستگی فکر کنید: 1-پرداخت پاداش تشویقی 2- تاثیر حق جذب در پاداش سنواتی 3-تاثیر حق جذب در مرخصی ذخیره. 4- رسیدن به حداکثر میانگین 24 ماهه ( هر ماه مبلغ میانگین مستمری بازنشستگی را از سایت تامین اجتماعی یادداشت کرده و با ماه قبل مقایسه کنید، وقتی به بازنشستگی فکر کنید که افزایش میانگین شما نسبت به ماه قبل کمتر از 1% درصد باشد. )

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      تمام نصیحتهای شما عالی است
      دقیقا من خودم هم به همین فکر رسیدم
      چه دلیلی داره کسی پایان سال بازنشسته بشه؟ در حالی که دو ماه بعد حقوق پایه اش اضافه میشه و پاداشش هم به همون نسبت …

      1. ناشناس می گوید

        خدایا دارید اشتباه بزرگی می کنید به قول امروزی ها اشتباه محاسباتی.دوستان دقت کنید شما شیرینی
        یکباره افزایش حقوق شاغلی و پاداش را مد نظر قرار میدهید اما حلاوت افزایش حقوق مادام العمر بازنشستگی را از دست میدهید.چطوری مغز مطلب را توضیح بدم که متوجه برداشت اشتباهتان بشوید.چند کامنت یکی با عنوان یک نکته طلایی گذاشتم ظاهرأ هیچکس به مغز مطلب توجه نکرده اگه حالی پیدا کردم یک جمع بندی بصورت آیتم وار براتون می نویسم.

      2. جعفری می گوید

        با عرض سلام بر خلاف نظر سردبیر محترم همانطور که همکارمان فرمودند اگر فردی در اسفند ماه بازنشسته شود در ابتدای فروردین حقوق بازنشستگی اش افزوده میشود اما اگر در فروردین بازنشسته شود این افزایش وجود نخواهد داشت . تنها مزیت بازنشستگی در ابتدای سال این است که پاداش و حقوق طلب مرخصی بیشتر میشود که معمولا مخابرات این مطالبات را با تأخیر می دهد.

      3. همکار خوزستانی می گوید

        سلام استاد
        دلیلش اینه که شما مقدار افزایش پاداش اونم یک بار را با چندین سال افزایش یک سال حقوق بازنشستگی رو مقایسه کنید

    2. حسین می گوید

      سلام همکار عزیز این ارقام الکی را از کجا آوردید مگر تا حال ۳ درصد افزایش شده

    3. همکار خوزستانی می گوید

      سلام همکار گرامی با عرض پوزش باید عرض کنم که هر کدوم از همکاران که می خواهند انشالا بازنشسته بشن چه سازمان تا مین اجتماعی باشند یا سازمان بازنشستگی باشن به صلاح و نفع انهاست که در چند روز مانده به سال جدید بازنشسته بشن و چند روز (حداقل سه روز ) حقوق بازنشستگی بگیرن که افزایش سال بعد به حقوق بازنشستگی انها تعلق بگیرد و گفته عباس اقا در بالا درست می باشد تاثیر افزایش حقوق در پاداش بازنشستگی انقدر نیست که شما چندین سال از افزایش حقوق بازنشستگی چشم پوشی کنید .در بلند مدت باید بررسی کنید.

  5. ناشناس می گوید

    بدونه شرح

  6. همکار رسمی از همدان می گوید

    سلام جناب سردبیر: خسته نباشید
    واقعا” خسته نباشی کل ایران باشما سروکاردارند و اگر 50نفر باشید بازم به نظرم نیرو کم می آرید . همه مون هم از شما انتظار داریم که شما مشکلو حل کنید . بعضی وقتا هم لحن کلام رو شاید رعایت نکنیم از این بابت ازشما عذر خواهی می کنم . شما سعی می کنید خبر های موثقی به همکاران بدهید ولی متاسفانه خبر موثق در پرداختها کمتر هست یا کلا” نیست . با این وجود بخدا قسم می خورم که حتی به خبری هم که موثق نباشد ولی مثبت باشد من به شخصه خوشحال می شوم برا چندروزی یه مقداری اعصاب خرابمون خوب می شه . بعدش هم خدا ارحم الراحمین است .ما شدیم مثل کسیکه به یکی از اقوام پول قرض می ده ولی نمی تونه پسش بگیره . چند سال پیش هزینه استخراج نفت از درآمدش بخاطر قیمت پایین نفت بیشتر بود درآمدنفت حداقل برا ایران صفر شده بود ولی کدوم کارمند شرکت نفتی یک ریال کمتر حقوق گرفت یا مثل ماها شد؟. مخابرات با این همه درآمد دیدید به چه روزی افتاده؟ به جناب رساگو هم سلام عرض میکنم : منتظر خبرهای شما هم هستیم .انشاالله که به قول قرآن کریم در داستان حضرت یوسف خدا همه معوقاتو باهم بمون برگردونه . انشالله فقط به مسئولین مخابرات این پیام رو برسونید بگین وضع همکاران به کجا رسیده که به خبر دروغم دلشون خوشه !

    1. رساگو می گوید

      سلام همکار همدانی.بنده هم عرض ادب واحترام دارم.

  7. ناشناس می گوید

    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  8. ناشناس می گوید

    سر دبیر جان چه خبر از حقوق ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نگو پول نیست ومخابرات پول نداردکه کسی باور نمی کنند !!!!!!!!!!با این فایلهای صوتی سرداران!!!!!!!!!!!!بگو پولهای مخابرات کجاها هزینه می شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  9. کرمانشاه احمدبوته می گوید

    سلام سردبیر.خداقوت.میگم مثل اینکه ماشدیم موش آزمایشگاهی .میخان استانه تحمل انسانها (جامعه )را بافشار اقتصادی وروانی به ما بسنجند.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      بودیم. خودمون خبر نداشتیم

  10. ناشناس می گوید

    سلام، تنها راه رفع همیشگی مشکلات مالی شرکت مخابرات ایران، ادغام شرکت ارتباطات سیار در مخابرات و تبدیل آن به معاونت ارتباطات سیار است. بیش از 12 سال است که دولت به شرکت مخابرات توصیه می کند که همراه اول را در مخابرات ادغام کند. هیچ راه حلی بجز ادغام وجود ندارد. 1- هزینه های تکراری و متقابل هر دو شرکت حذف می شود. 2- مالیات سالیانه پرداختی شرکت ارتباطات سیار به نصف کاهش می یابد که فقط با همین کاهش مالیات می توان تمامی مطالبات کارکنان و بازنشستگان و بیمه تکمیلی و … را طی یک سال تسویه کرد.

    1. ناشناس می گوید

      عزیزم من شرکت یکی است از هیت مدیره ومدیران استانی و……………..فقط پولش را جداجدا برمیدارن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  11. ناشناس می گوید

    25 بهمن شد. از خواربار خبری نشد.خوردن رفت پی کارش .الهی خیر نبینن.با این هزینه ها و بدهی ها بدبخت شدیم خدا بدبخدشون بکنه.ه

  12. ناشناس می گوید

    این بود کرامت بازنشستگان خوردن حق مظلوم عاقبت خوشی ندارد.خدا به دادتون برسه از روزی که اه این مظلومین دامن گیرتان بشه.

  13. رساگو می گوید

    سلام حقوق ۲شنبه ظهربسته میشود وعیدی هم میماندبرای بعدحقوق. ان شاله سلامت وشادباشید

    1. ناشناس می گوید

      جناب رساگوی عزیز، دقیقاً مقصودتان از انشاءالله و به سلامتی چیست؟ به سلامتی که عیدی را ندادند!؟ به سلامتی که معوقات را ندادند!؟ به سلامتی که شاغلین، با ده ها میلیون طلب که بی ارزش هم شده اند، دست خالی، سال را به پایان میبرند!؟ به سلامتی که آئین نامه 89 و توافق 17 آذر 98 اجرایی نشده و خدا داند که فروردین سال بعد، شاهد چه بازی ای از سمت مکارترین کارفرماهای تاریخ خواهیم بود؟ آخر بفرمایید به سلامتی که چه؟
      سردبیر جان، سانسور نکنید! نمیدونم مسئول تأیید کامنت ها کیست و آیا سانسور صورت میگیرده یا تأیید کامنت به آینده موکول میشود و فرآیند تأیید طولانی میشود و بعد از مدتی تأیید میشود، اما خواهشاً سانسور نفرمایید.

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        سلام
        قربون شکلت اولا عیدت مبارک
        دوم اینکه نویسنده خودش میدونه کامنتش قابل انتشار هست یا نه
        مشکلی نداشت کامنت شما

      2. رساگو می گوید

        سلام دوست عزیز.آرزوی قلبی خودم رابرای همه همکاران محترم که سلامت وشادباشند ،بیان کردم.اگر مشکلی ندارید عید برشماوکلیه همکاران مبارک

  14. ح می گوید

    جناب سردبیر،می‌فرمودید تا پایان بهمن ماه خبر خوبی از سوی اصناف به ما کارمندان میدند.پس این خبر چه شد؟؟؟؟؟

    1. بابا پنجعلی می گوید

      الکیه میگه!

  15. همکار رسمی می گوید

    سلام بر سردبیر عزیز
    اقای مهندس خبر جدیدی از حقوق بهمن ماه و پارامترهای ان بگذارید؟
    از معوقات حق جذب چه خبر؟؟

    1. قدیمی می گوید

      وای به خونی که یه شب ازش بگذره
      مطالبات که در حد سال و دهه است

  16. ۳۳ سال خدمت ! می گوید

    سلام سردبیر عزیز
    بهمن ماه هم فرا رسید ..خبری از بازنشستگی تشویقی نشد … آیا میشود امیدوار بود یا منتظر خبری تا پایان سال ؟

    1. همکار می گوید

      سردبیرمحترم باسلام ، برادرمان
      اخیرا” با طرحی که باشیوه نامه فعلی بخشنامه گردیده ، خیلی خلاصه مفید و مختصر مطلع باشیدکه با(33 ماه)دریافتی میتوانندبا رعایت سایرمواردبازنشسته شوند.

  17. همکار می گوید

    سر دبیر جان عزیز سلام نمیدونم اطلاع دارین یا نه امروز یه خبری شده از شیوه نامه جدید بازنشستگی که احتمالا بزودی ابلاغ بشه و کلهم اینه که میگن مثلا واسه مثل مایی که 34 سال تا بحال سابقه خدمت داریم 34 ماه با میانگین 2 سال آخرین دریافتی پاداششه و مبلغ بطور نقد با معرفی به بانک پرداخت و به طرفیت (مخابرات،بانک) نحوه تسویه کم و کیف آن دیگر با بازنشسته نخواهد بود.لطفا پیگیری دقیق و اطلاع رسانی فرماین.البته گله داریم بیموقع شده!؟ ولی کار همیشگی مسئولینه و درست بشو هم نیست.

    1. امیدوار می گوید

      سلام بزرگوار . میشه بیشتر راهنمایی کنید .
      سردبیر عزیز لطفا لطفااااا پیگیری کنید .

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        سلام راستش همینقدر بتون بگم خبر قطعی بشه یا حداقل به جایی برسه که ارزش گفتن داشته باشه میگم بهتون
        از ابتدای سال 1400 همین حرفها بوده ولی حتی نیم قدم جلو نرفته
        من خوشحال میشم اگر طرحی باشه
        الان دیگه آخر سال شده.همکاران باید تصمیم بگیرن. ولی روی چه داده ای؟

        1. همکار می گوید

          سلام و تبریک با تشکر _ می گویند بطور محرمانه به کارگزینی ها ابلاغ گردیده و حتی در تبریز برخی از همکاران فرم را تکمیل و تحویل داده اند . لطفا مجددا پیگیری فرمایید.

          1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

            نه. خبری نیست
            محرمانه و غیرمحرمانه نداره.این خبر ها رو که نمیشه پنهان کرد

          2. سوشیانس می گوید

            سلام ، کی گفته ؟ ما که تو تبریز تا به امروز همچین چیزی نداریم !!!!!!!!!!

        2. امیدوار می گوید

          ممنون سردبیر مهربانم ..ممنون …خسته هستید ولی پاسخگو هم هستید …کاش همه مثل شما بودند …اونوقت دلگرم می شدیم و امیدوارترررر

          1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

            امیدوار عزیز
            ممنونم
            کلمه خسته رو توی مت نشما دیدم یاد شب هایی افتادم که تا نزدیکی صبح، چشام باز نمیشد ولی مقید به کار بودم چه خبر و چه پاسخ به کامنتها
            معمولا دوستان انتظار دارن سردبیر پاسخ کامل و طولانی بده
            حق طبیعی اوناست
            ولی اینها فقط بخشی از مشکلات ما برای سایته
            مهمترین بخشش نیازهای مالی است

  18. همکار رسمی (صبور) مشکل دار می گوید

    سلام خسته نباشید:
    اگه مخابرات معوقات رو بده احتیاج به وام 18% بانک ها نیست .ای مسئولین محترم مخابرات شمارو جان عزیزترین کسانی که دوست دارید یه فکری به حال معوقات کنید .عید رسید 12 سال چشم انتظاری پرداختها داره میشه 13 سال . خودتون هم می دونید 13 نحس است یه بلائی می آد به سرتون . آه این حرفو کیه دارم میگم !!!!! نفرین اگه عجین به 13 شود صد در صد مستجاب است.ماها که اعتقاد داریم. موفق باشید جهت پرداخت .

  19. قراردادی 92 کردستان می گوید

    سردبیر عزیز سلام
    برای این شش روزی که به مرخصی ها اضافه شده یه پیشنهاد دارم. بنظرتون میشه امکانی فراهم کنند که توی فروردین 1401 بشه ازش استفاده کرد؟ نظر شما چیه؟
    با تشکر فراوان

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      این پیشنهاد رو کردیم
      گفتن مخابرات در شرایطی نیست که بشه از این پیشنهادات بهش کرد
      منظورشون این بود که مشکلات و گرفتاری هاش خیلی بیش از ایناست

      1. قراردادی 92 کردستان می گوید

        قربون مرامتون سردبیر محترم که اینقدر به فکر ما هستید.
        به قول شما ما میخوایم که کار اداره و از همه مهمتر کار مردم عقب نیوفته وگرنه خیلی راحت 15 روز آخر سال رو میریم صفا سیتی.

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          قبوله
          قربون محبتت

    2. فنی می گوید

      راهکار من اینه صبح دو ساعت دیر بیا مرخصی ساعتی بزن کافیه به همه چی ت هم میرسی

  20. ناشناس می گوید

    سلام، من چند روز پیش به بانک تجارت مراجعه کردم و گفتم رئیس جمهور، وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی به 13 بانک با سهام دولتی دستور داده اند که به هریک از کارمندانی که از این بانک ها حقوق می گیرند، بدون ضامن 100 میلیون تومان وام بدهند. رئیس شعبه بانک تجارت گفت که شرط اصلی، میانگین 6 ماه قبل حساب شما باید 25 میلیون تومان در ماه باشد تا 100 میلیون تومان وام بدهیم. ماجرای بدون ضامن هم چشم قبول داریم.

    1. همکار شاغل مخابرات می گوید

      سلام با چند درصد و برای چه مدتی و با اقساط ماهیانه چقدری؟ ممنون میشوم اگر اطلاعاتی در این باره داشته باشین برامون بفرماین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here