مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

پاتوق ما کارکنان رسمی

973190cookie-checkپاتوق ما کارکنان رسمی
7,907 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    آقوی سردبیر بعضی پرسشها رو پاسخ نمی ده چرا؟ نمی دونم!!
    آقو یه آهنگ جدید هس که یه خواهر و برادر اون ور آب برای عیدنوروز خوندن نام خانوادگیشون صولتی بفرستم بری شب عید؟؟؟
    نگی نه

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سوالات اکثرا تکراریه
      دو سه جا جواب میدم
      ضمن اینکه روزی بیش از ۳۰۰ تا کامنت میاد
      میتونم جواب بدم؟

  2. ناشناس می گوید

    سلام وعرض ارادت
    بن خواربار شاغلین رسمی در سال ۱۴۰۱ بایستی ماهیانه ۲۲۹۶۰۰۰ تومان ودر سال ۱۴۰۲ بایستی ماهیانه ۲۹۱۵۰۰۰ تومان باشد وسایر رفاهیات ومناسبتها هم بر اساس حداقل حقوق قانون کار همانسال محاسبه وپرداخت گردد.
    شاغلین رسمی ببینید در صورت بازنشسته شدن چقدر زیان میکنید حتما بایستی رفاهیات از فریز خارج گردد تا به حق وحقوق قانونی خود برسید.

  3. ناشناس می گوید

    اگر مخابرات ایران رفاهیات را از فریز خارج کند وبر اساس حداقل حقوق قانون کار همانسال رفاهیات را افزایش دهد در روز بیستم اسفند ۱۴۰۲ بعداز ۳۵ سال درخواست بازنشستگی میدهم در غیر اینصورت تا ۵۰ سال خدمت در مخابرات میمانم.

  4. ناشناس می گوید

    در حال حاضر شرکت مخابرات همچون دخت تناوری هست که از داخل موریانه زده و پوسیده و تبدیل به یک جسد متلاشی شده و در حقیقت نقش یک آفت رو برای سیستم ارتباطات کشور بازی می‌کنه.
    یک بار هم شده از این دید این موضوع رو بررسی کنید و به جای اینکه به وزیر یا چند نماینده مجلس امید ببندید که سبب تغییر رویه سهامداران مسبب این اوضاع بشن، یک بحث و بررسی جدی کنید که آیا دیگه مفری برای مخابرات باقیمانده و آیا امکان احیا هست؟ اگر نیست چطور میشه این جسد بی هویت شده رو با کمترین عوارض دفن کرد و چنین راهکاری رو از طریق روابطتون به دولت و مجلس ارائه کنید.
    هر چند این اتفاق برای مخابرات دستپخت مستقیم شخص آقای سیدهاشمی هست و اصلش هم در دوران مدیریت معاون اول فعلی رئیس جمهور شکل گرفته، اما متأسفانه هرگز این افراد بابت چنین ضرر و زیانی که به کشور وارد کرده اند پاسخگو نخواهند بود.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      بله راه هست
      هم دولت میدونه هم مخابرات
      هر دو طرح ما رو میدونن
      قبول هم دارن ولی آنقدر اختلاف دارن که …
      نا امید نیستیم
      پیگیریم مو لای درز طرح های ما نمیره

  5. ناشناس می گوید

    با سلام
    شماری از بازنشستگان مخابرات ایران در اعتراض به بی‌توجهی مدیران مخابرات به اجرای آیین‌نامه ۸۹ تجمع کردند.

    به گزارش خبرنگار ایلنا، شماری از بازنشستگان مخابرات ایران، امروز، دوشنبه ۱۴ اسفندماه، به روال هفته‌های گذشته در تهران، آذربایجان شرقی، فارس، کرمانشاه و دیگر استانها تجمع کردند.

    این بازنشستگان در اعتراض به بی‌توجهی مدیران مخابرات به اجرای آیین‌نامه ۸۹، به روز نشدن کمک هزینه‌های رفاهی در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲، مشکلات بیمه تکمیلی و عدم پرداخت مطالبات سالهای گذشته به نرخ روز تجمع کردند.

  6. ناشناس می گوید

    شاغلین عزیز خواهش میکنم برای رسیدن به حق و حقوق پایمال شده ی خودتون ۲شنبه ها با شجاعت کامل کنار ما بازنشستگان در تجمعات شرکت کنید..اینکه۲ساله خواربار ومناسبت هاتون با نرخ۱۴۰۰هست وجیک تون در نمیاد من نمیفهممش..نترسین وقتی همه با هم متحد باشبم زودتر به حق قانونی مون میرسیم..این قانون و حق ماهست..

  7. ناشناس می گوید

    با سلام واحترام
    هنوز پس انداز ۶درصد بازنشستگان ۱۴۰۱ را پرداخت نکرده اند اصولا وقتی کارمندی بازنشسته می شود باید بلافاصله چک پس انداز ۶درصد صادر شود قبلا که اینطوری بود قبلا از بابت اندوخته ۶درصد وام مسکن میدادندو در زمان بازنشستگی نیز قرار بود ۱۰ برابرش وام پرداخت می شد ولی مناسفانه الان بعد از ۱۲ ماه نسبت به پرداخت ان اقدامی نکرده اند
    بااین گرونی وافزایش قیمت دلار ان مبلغ بی ارزش خواهد شد هیچ کس هم به دادبازنشستگان نمی رسد
    تازه اقایان ناراحتند که چرا تجمع می کنید !!!!!

  8. ناشناس می گوید

    قابل توجه همکاران متقاضی بازنشستگی
    با سلام واحترام
    هنوز پس انداز ۶درصد بازنشستگان ۱۴۰۱ را پرداخت نکرده اند اصولا وقتی کارمندی بازنشسته می شود باید بلافاصله چک پس انداز ۶درصد صادر شود قبلا که اینطوری بود قبلا از بابت اندوخته ۶درصد وام مسکن میدادندو در زمان بازنشستگی نیز قرار بود ۱۰ برابرش وام پرداخت می شد ولی مناسفانه الان بعد از ۱۲ ماه نسبت به پرداخت ان اقدامی نکرده اند
    بااین گرونی وافزایش قیمت دلار ان مبلغ بی ارزش خواهد شد هیچ کس هم به دادبازنشستگان نمی رسد
    تازه اقایان ناراحتند که چرا تجمع می کنید !!!!!

  9. ناشناس می گوید

    کد خبر : ۱۴۵۵۵۴۱

    انجمن صنفی کارکنان مخابرات استان قم در نامه به دادستان کل کشور، مصادیقی از تَضییع حقوق عامه شامل کارکنان و سهامداران و مردم در شرکت مخابرات را برشمرده است و از وی بر اساس اختیارات قانونی‌اش تقاضای رسیدگی کرده است .

    به گزارش خبرنگار ایلنا، در این نامه، میثم باقری رئیس انجمن صنفی کارکنان مخابرات استان قم خطاب به موحدی آزاد دادستان کل کشور با ذکر روند واگذاری مخابرات به شرکت توسعه اعتماد مبین و شرط ضمن عقد این واگذاری و تدوین آیین نامه استخدامی و پرسنلی شرکت مخابرت برمبنای این تعهدات و نقض آن در سالهای ۹۲ تا ۹۷ و ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۲ اشاره کرده است و به وی خاطر نشان کرده این امر باعث نارضایتی و شکایت کارکنان به مراجع حل اختلاف و دیوان عدالت اداری و اعتراضات پیوسته هفتگی شده که موجب سوءاستفاده دشمنان و رسانه‌های بیگانه و ایجاد هزینه برای کشور و نظام شده است .

    نماینده جامعه کارگری مخابرات استان قم در ادامه نامه به دادستان کل کشور با استناد به بندهای ۲ تا ۵ گزارش بازرس قانونی مخابرات برای صورت‌های مالی سال ۱۴۰۱ مخابرات به موارد متعدد عدم پرداخت و به هزینه نگرفتن مطالبات کارکنان براساس آیین نامه استخدامی و پرسنلی مصوب سال ۸۹ شرکت مخابرات و موارد مرتبط اشاره کرده بر اساس گزارش یاد شده، مجمع عمومی مخابرات در صورتجلسه ۱۵ تیرماه ، هیات مدیره را مکلف به پرداخت و به هزینه گرفتن آنها کرده است .

    میثم باقری در ادامه با ابراز تاسف از اجرا نشدن تکالیف مجمع عمومی مخابرات ایران در ۱۱ ماه گذشته توسط هیات مدیره مخابرات در پرداخت به روز کمک هزینه های رفاهی و محاسبه آنها در حسابهای شرکت مخابرات، آن را موجب نارضایتی کارکنان و بازنشستگان به عنوان سهامدار خرد ترجیحی مخابرات ذکر کرده و نتیجه این اقدام را شناسایی سود کاذب و موهوم برای شرکت مخابرات بیان کرده که این امر باعث ایحاد اخلال در روند اجرایی شرکت مخابرت و ارائه خدمات به ۳۲ میلیون مشترک تلفن ثابت آن عنوان شده است.

    وی در ادامه نامه با انتقاد از بی توجهی وزیر ارتباطات به وضعیت بحرانی مخابرات به بهانه خصوصی بودن شرکت مخابرات، بر مبنای نظر اخیر مقام معظم رهبری که ستاد اجرایی فرمان امام و به تبع آن شرکتهای وابسته به این ستاد را خصوصی ندانسته، این بهانه را محل اشکال عنوان کرده است و با اشاره به بند ۱۷ پروانه فعالیت مخابرات و همچنین نامه ۱۴۰۲/۰۶/۰۸ پژمانفر رئیس کمیسیون اصل ۹۰ به زارع پور ، وزیر ارتباطات را داری اختیارات کافی برای پیگیری تعهدات کارفرما در قبال کارکنان عنوان کرده است و بی‌توجهی وزیر ارتباطات به حل مشکل معیشتی کارکنان مخابرات را مصداق بارز ترک فعل عنوان کرده است.

  10. م می گوید

    با سلام به همکاران
    با توجه به پایداری شبکه در انتخابات
    که حاصل تلاش وافرجمعی همکاران در موبایل وشبکه وسویچ وتغذیه نیرو ودیتا که از شش ماه پیش تلاش در تدارک پایداری شبکه که بنده حقیر نیز با توجه به ناملایمات وکمبودها در سرما یخبندان وتلاش دکلبندها جهت تنظیم سکتورتورهای آنتن موبایل جهت پوشش مناطق محروم زحمتهای زیادی کشیده ام ازجناب مهندس سلطانی خواهشمند م هر چه انجام دادیم وظیفه بوده است ومنتی نیست حال با توجه به رضایت وزیر مخابرات و وزارت کشور در تامین پوشش انتخابات حداقل در جهت رضایت همکاران وخانواده های ایشان مطالبات وبهره وری سالهای گذشته را پرداخت نموده تا با خوشحالی هرچه تمام به استقبال ماه رمضان ونوروز برویم

  11. ناشناس می گوید

    آقو سلام
    میشه یه آمار مفتولی یا دایره ای از شنیدن آهنگها بدی که چقد گوشه کردن اگه گوش نکنن نفرستیم

  12. ناشناس می گوید

    زمان پرداخت عیدی و حقوق مشخص نشد؟؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      نه هنوز

      1. ناشناس می گوید

        مگه تو اخبار قبلی، از ابتدای ماه نگفتید که حقوق و عیدی تا ۱۵ اسفند پرداخت میشه!؟ خدایی منبع خبر قبلی کی بوده و از کجا به این اطلاعات دست پیدا کرده بوده که با مخابرات ما به اشتراک گذاشته؟ نتیجه این اطلاعات که با توجه فرمایش فعلیتون نادرست بودند، امید و برنامه ریزی ۷ یا ۸ هزار نیروی رسمی و چند ده هزار نیروی شرکتی بوده! (از نظر منابع خبر سایت) واقعاً میشه بدون اطلاعات موثق چنین خبری رو با بقیه به اشتراک گذاشت؟

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          اگر من جای شما باشم منبع خبرحوانی مو عوض می کنم و مخابرات ما نمی خونم
          چون من نمی تونم معاون مالی عوض کنم

  13. ناشناس می گوید

    آقو سلام
    درصحفه اول مطلبی نوشتید مبنی براینکه معونت مالی برای پرداختها قابل تقدیر است.
    با کمال تاسف معاونت مالی قابل سرزنش است بابت پرداخت نکردن مطالبات وگروگان گرفتن باز نشسته ها برای دریافت مجوز های مالی
    این آهنگ هم برای اونا با نام متاسفم

  14. ناشناس می گوید

    یک فعال کارگری گفت: تورم اعلام شده‌ی بهمن ماه بیش از ۴۲درصد است و آنطور که نمایندگانِ کارگری می‌گویند سبد معیشت حدود ۲۵میلیون تومان است. اینها ارقامی است که باید برای تعیین مزدِ ۱۴۰۲ کارگران مورد استناد قرار بگیرد.

    سعید فتاحی (رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگران استان آذربایجان شرقی) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با غیرموجه دانستنِ کنار گذاشتنِ یکی از نمایندگان کارگری شورایعالی کار گفت: استدلال وزیر کار در اخراجِ آقای خدایی به هیچ وجه توجیه‌پذیر نیست. برداشتِ وزیر کار از آیین‌نامه و قانون اشتباه است و بیم آن می‌رود که با این اقدام، دولت به دنبالِ تداومِ سیاستِ سال گذشته‌ی خود، یعنی محدود کردنِ مزد کارگران، باشد.

    وی افزود: ۲۷درصد افزایشِ مزدِ سالِ گذشته در شرایطی تصویب شد که نمایندگانِ کارگریِ حاضر در شورایعالی کار راضی به آن نبودند و تأکید داشتند با این میزان افزایش، معیشتِ کارگران بدتر از قبل خواهد شد. خبر داریم که آقای خدایی در آن جلساتِ مقاومتِ بسیاری کردند، اما متأسفانه نمایندگانِ کارگری نتوانستند مقابل تصمیم وزارت کار بایستند. مسلم است که کارگران، حذفِ آقای خدایی از شورایعالی کار را به مقاومتهای ایشان در برابرِ سیاستهایِ سرکوبِ مزد ربط می‌دهند و نه دو جلسه غیبت از شورایعالی کار. ضمن اینکه اگرچه ایشان در جلسه حضور نداشتند، اما عضو علی‌البدل در جلسه بودند و وزارت کار نمی‌تواند بدون توضیح و استناد قانونیِ مشخص، نماینده کارگری را از جلسه حذف کند.

    فتاحی بیان کرد: خروجِ کارگران از کارخانه‌ها به دلیلِ دستمزدهای پایین، روی آوردن به شغل‌های کاذب و مشکلات اقتصادی و تبعاتِ اجتماعی این وضعیت را جدی بگیرید. تورم اعلام شده‌ی بهمن ماه بیش از ۴۲درصد است و آنطور که نمایندگانِ کارگری می‌گویند سبد معیشت حدود ۲۵میلیون تومان است. اینها ارقامی است که باید برای تعیین مزدِ ۱۴۰۲ کارگران مورد استناد قرار بگیرد. البته نرخ رسمی سبد معیشت هنوز از طرفی شورایعالی کار اعلام نشده اما باتوجه به اینکه نمایندگانِ کارگری نظر خود را اعلام کرده‌اند، این نرخ نباید پایین‌تر از این مقدار باشد.

    رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگران استان آذربایجان شرقی گفت: ما مستقیم با کارگران در ارتباط هستیم و می‌دانیم دستمزدِ سال گذشته چگونه زندگیِ آن‌ها را تحت تأثیر قرار داده است. در شرایطی که بخش زیادی از دستمزدِ کارگران صرفِ اجاره خانه می‌شود و خیلی از آن‌ها مجبورند دو شغله باشند، وزارت کار افزایش دستمزدِ دو سال گذشته را با هم جمع می‌بندد و می‌گوید دستمزد طی دو سال گذشته بیش از ۸۰درصد افزایش پیدا کرده است. این صحبت‌ها نشان می‌دهد آن‌ها یا نمی‌خواهند متوجه وضعیتِ وخیم کارگران شوند و یا اطلاعی از سازکارِ تعیین مزدِ کارگران ندارند.

    این فعال کارگری ادامه داد: طبق قانون دستمزد باید مطابق با ماده ۴۱ قانون کار و نرخ تورم و حداقل‌های زندگی کارگری تعیین شود. این دستمزد هر سال باید در شورایعالی کار و طی مذاکراتِ سه جانبه تعیین شود. در جریانِ مذاکراتِ سال گذشته هیچ کدام از این موارد قانونی رعایت نشد؛ یعنی نه سه جانبه‌گرایی رعایت شد و نه هیچ کدام از دو مولفه‌ی ماده ۴۱ قانون کار مبنای تعیین دستمزد قرار گرفت و بعد هم در کمالِ ناباوری افزایشِ دستمزدِ دو. سال اخیر را روی هم گذاشتند و آن را یک دستاورد خواندند.

    فتاحی تصریح کرد: اگر افزایشِ دستمزدِ دو سال اخیر دستاورد است، چرا کارگران بیش از هر زمانِ دیگری دچارِ مشکلاتِ معیشتی هستند؟ چرا بیش از هر زمانِ دیگری ناتوان در تامینِ نیازهای اساسی خانواده خود هستند؟

    وی تصریح کرد: ما ضمن حمایت از آقای خدایی، امسال از نمایندگان کارگریِ حاضر در شورایعالی کار انتظار داریم در صورتِ تکرارِ اتفاقاتِ سال گذشته و تاکید بر تعیین دستمزد بدون توجه به ماده ۴۱ قانون کار، از امضای مصوبه‌ی دستمزد خودداری کنند تا دولت همچون سال گذشته مدعیِ رعایت سه جانبه‌گرایی در مذاکراتِ مزدی نشود.
    انتهای پیام/

  15. ناشناس می گوید

    سلام
    مخابرات ایران کی رفاهیات را از فریز خارج میکند ما میخواهیم در ۲۵ اسفند بازنشسته شویم این حق زن وبچه ما است لطفا رفاهیات را بر اساس آئین نامه حقوق ودستمزد کارکنان شرکت مخابرات ایران مصوب سال ۱۳۸۹ بپردازید.

  16. ناشناس می گوید

    سلام وعرض ادب

    عدم پرداخت به شاغلین حق آنهاست .وقتیکه مخابرات ایران در سال ۱۴۰۱ به شاغلین رسمی رفاهیات بر اساس سال ۱۴۰۰ ودر سال ۱۴۰۲ به شاغلین رسمی رفاهیات بر اساس حداقل حقوق قانون کار سال ۱۴۰۰ پرداخت میگردد وشاغلین رسمی هیچگونه اعتراضی نمیکنند حق شاغلین عدم پرداخت مطالبات است.
    شاغلین رسمی میگویند ما نمیتوانیم اعتراض کنیم چرا برادر من نمیتوانید اعتراض کنید حداقل اعتراض بدون دردسرآنست درکه در سایت مخابرات ما چند مطلب اعتراضی بنویسید وقتیکه دست اندرکاران مخابرات میبینند هیچگونه اعتراضی از شاغلین رسمی بلند نمیشود اینگونه ……………………….
    از ماست که بر ماست ………………………….

  17. همکار شما می گوید

    با سلام .‌لطفا نسبت به اعلان دستورالعمل جدید بازنشستگی و نیز تفسیر آن صادره از نیروی انسانی شرکت به تاریخ ۱۲/۹ سریعا اقدام کنید . تشکر از شما

    1. مهندس شبکه دیتا می گوید

      سلام
      مطابق بخشنامه و توضیحات امور اداری، افراد بالای ۶۵ سال سن به شرط حداقل ۱۰ سال سابقه پرداخت بیمه تامین اجتماعی بازنشستگی اجباری هست.

  18. ناشناس می گوید

    باسلام رمزها شسکام کد ملی وکد پرسنلی

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      نام کاربری : کد ملی با صفر
      پسورد: نام کاربری بدون صفر

  19. ناشناس می گوید

    آقو سلام
    میشه به مدیرای شسکام بگی به جای این بچه بازیها به کارای اساسی بپردازن
    اول که سامانه سهامدارانشون رمز ندادن وباز نمیشه.
    دوم اینکه بعد از ده سال یابیشتر هنوز سهام قیمت گذاری نشده
    دوم سامانه ی خرید وفروش نداران وبایدسهام رو مفتی به نمایتده ی استانی بفروشی
    سوم بعد از همه سال سود بر اساس یه میلیون ۴۶۰ تومن تعیین میشه
    باز بگم چقدر مشکل مدیریتی دارند مثل همه مدیران با کفایت کشور.

    1. ناشناس می گوید

      آقو سلام اصاصی رو این جوری نوشتم تا ریشخندشون کن

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        خب شاید اصاصی اونا اینجوری باشه.

  20. فردوسی می گوید

    سلام چرامثل سالهای گذشته بخشنامه دستورالعملی دررابطه بابازنشستگی صادرنمیشود

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سرح نمیخواد
      هر کی میخواد میتونه بره
      پولشم هر وفت داشتن میدن خب
      پارسال طرح بود … چیز اضافه ای داده بودن؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here