مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

پاتوق ما کارکنان رسمی

973190cookie-checkپاتوق ما کارکنان رسمی
7,880 نظرات
  1. نه به لفظ "اماکن اقامتی" می گوید

    سلام خدمت همکاران عزیز
    لازم است کمپینی توسط سایت “مخابرات ما” بعنوان تنهاترین مکان عرضه خواسته ها و احیاء حقوق کارکنان برگزار شود.
    در این کمپین لازم است به مدیرعامل و معاون محترم توسعه منابع انسانی فشار آورده شود که حتما حتما لفظ ” اماکن اقامتی” در نرم افزار HRIS را به همان لفظ “اماکن رفاهی” تبدیل کنند.
    متاسفانه این تاکید از طرف مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران بسیار بودار است و بیم آن میرود که در آینده منابع رفاهی شرکت مخابرات ایران که بصورت سنتی و از بدو استخدام ما جزو تعهدات نوشته و نانوشته شرکت مخابرات ایران بوده است تغییر ماهیت دهد و بعنوان اماکن اقامتی بعنوان یک امر تسهیلاتی که بود و نبودش تفاوتی نکند قلمداد شود و به مرور بدلیل صرفه نداشتن برای کارمند توجیه فروش پیدا کرده و به کلی نابود شود.
    لطفا مجامع کارگری مخابرات ایران نیز نسبت به این موضوع حساس شوند و از حقوق ما کارکنان رسمی دفاع کنند.
    با تشکر از همه خدمتگزاران به کارمندان شرکت مخابرات ایران

    1. تاييد كننده می گوید

      ضمن تایید مطلب شما
      متاسفانه ایامی که در آن می گفتیم “الفاظ مهم نیست و اصل موضوع مهم است و خدمت کردن مهم است” گذشته است! چرا که هم اکنون سهامداران بی انصاف مخابرات اسلحه خود را از رو بسته اند و قدم به قدم از تمام ابزار خود برای پایمال کردن حقوق کارکنان مخابرات مخصوصا رسمی ها استفاده می کنند. بنابر این می باید حتی بر روی الفاظ هم حساس باشیم و اجازه ندهیم با تغییر لفظی مثل “اماکن رفاهی” مقدمات آسیب رساندن به حقوق ما را فراهم کنند. به نظر من هر موقع وزارتخانه لفظ اماکن اقامتی را برای کارمندان خودش یعنی کارکنان دولت بجای اماکن رفاهی قرار داد آن موقع مخابرات هم چنین اقدامی را بکند. در غیر اینصورت لطفا زرنگی کردن را فراموش کنند.

  2. همکار می گوید

    سلام خبر جدید در مورد بهره وری۹۷

  3. راستی اصفهان می گوید

    جناب سردبیر عزیز یک انتقاد
    البته قبل انتقاد بگویم که کارتان (وقت گذاشتن و کسب خبر و..) سخت است و مشکل مالی هم که به جای خود باقی است.
    اما انتقاد بنده این است
    که خبرهایی را می دهید که به قولی بیات شده و ازارزش زمانی آن کاسته شده . دیگر مثل گذشته به دل آتش نمی زنید برای کسب نان داغ و آتشی که به دل بنشیند.
    بهر صورت باز هم خدا قوت بهتان می گویم، وامید که از انتقاد بنده کدورت خاطری ایجاد نشود.

  4. ناشناس می گوید

    مهندس صدری خبر داد: دو ماه از معوقات سال ۹۷ بازنشستگان شرکت مخابرات ایران پرداخت می شود
    شکرانی – ۱۳۹۸/۰۶/۰۴

    مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: به مناسبت بزرگداشت خانواده و روز تکریم بازنشستگان، دو ماه از معوقات سال ۹۷بازنشستگان شرکت مخابرات ایران، پرداخت می شود.

    به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس صدری ، مدیرعامل شرکت، با بیان این مطلب اظهار داشت: در آستانه روز بزرگداشت خانواده و در راستای تقدیر و تکریم از بازنشستگان و به پاس قدردانی از تلاش مستمراین عزیزان در شرکت مخابرات ایران، دو ماه از معوقات سال ۹۷ بازنشستگان پرداخت می شود.

    وی توجه به معیشت کارکنان و بازنشستگان را یک ضرورت دانست و گفت: گرچه قدردانی از زحمات این عزیزان به راحتی امکان پذیر نیست اما تلاش من و همه مدیران مجموعه با وجود همه محدودیت ها و چالش ها، همچنان توجه به معیشت کارکنان و بازنشستگان عزیز و اعاده حقوق ایشان در کمترین زمان ممکن است.

    مهندس سیدمجید صدری در ادامه خاطرنشان کرد: از همراهی، تلاش و توجهات وزیر محترم ارتباطات، سهامدار عمده و هیأت مدیره محترم که در این مسیر یاری گر ما بوده و هستند، کمال تشکر و قدردانی را دارم.

    وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: این روز را به همه عزیزان به ویژه خانواده بزرگ مخابرات و بازنشستگان گرانمایه شرکت مخابرات ایران تبریک می گویم و امیدوارم بیش از پیش بتوانیم در جهت تحقق مطالبات عمل کنیم.

  5. شهرکرد می گوید

    سردبیر محترم سلام علیکم
    از زحماتی که برای صندوق ۶%ما انتقالی ها از شهرکرد به اصفهان می کشید کمال تشکر را دارم.
    خدا برایت خوش بخواهد
    با تشکر

  6. همکار شهرکردی می گوید

    با سلام واحترام وتشکر
    سردبیر عزیزومحترم امیدوارم با پیگیری شماواقای مهندس صدری مشکل پول صندوق ۶% کارمندان انتقالی از شهرکرد به اصفهان که مدتهاست است شهرکرد پول ما را نمی دهد حل شود.امیدوارم صدای ما به گوش اقایان برسد.ما چه گنا هی داریم که بین دو استان پاس کاری می شویم.
    مجددا از زحمات سردبیر تشکر می کنم وامیدوارم به نتیجه برسد . پیگیریم

  7. همکار منتظر می گوید

    سلام جناب سردبیر
    لطفا درمورد پاداش بهره وری نیم سال دوم۹۷ پی گیری کنید بچه محصل ومدرسه ای داریم مهر ماه نزدیکه

  8. همکار شهرکردی می گوید

    اقای سردبیرعزیزومحترم: برای حل مشکل صندوق ۶/ ما کارمندان انتقالی از شهرکرد به مخابرات اصفهان راه حل ارایه کنید ولطفا صدای ما را به گوش اقای صدری برسانید.به امید اینکه پولمان به مخابرات اصفهان واریز شود.ما منتظر حل این مشکل هستیم. چرا شهرکرد پول های خودمان را نمی دهد.با تشکر فراوان وبه امید حل ان توسط جناب عالی

  9. شهرکرد می گوید

    اقای سردبیرعزیزومحترم: برای حل مشکل صندوق ۶/ ما کارمندان انتقالی از شهرکرد به مخابرات اصفهان راه حل ارایه کنید ولطفا صدای ما را به گوش اقای صدری برسانید.به امید اینکه پولمان به مخابرات اصفهان واریز شود.ما منتظر حل این مشکل هستیم. چرا شهرکرد پول های خودمان را نمی دهد.با تشکر فراوان وبه امید حل ان توسط جناب عالی

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      عزیزم
      فکر میکنم تا فلک هم صدای شما رفته
      خدا کنه بزودی حل بشه و دستور عملیاتی از سوی مخابرات ایران ارسال بشه

  10. حمید می گوید

    معوقه رفاهی راشدین با واگذاری املاک بلا استفاده به خودم کاران بفروشند حداقل به حق و حقوق خودشیرینی سندبزنن بنام بازنشسته ها تنها آه حل همینه

  11. حمید می گوید

    نظر سنجی همه راضی به تمدیدپاداش تشویقی تلاهر۹۸هستن فروردین شدیم ۳۰سال و ومال وجه روز چرا بخشنامه ۹۸نمیادبریم

  12. یا علی می گوید

    سلام و ادب خدمت سر دبیر عزیز از شما در خواست میکنم یک پیگیری مجدد بفرمائید که یک طرح تشویقی برای بازنشستگی در شهریور ماه بیاید باور کنید هیچ ربطی به مطالبات بازنشستگان قبلی ندارد مدیران عزیز اراده کنند همه پرداخت می شود فوقش ما هم میرویم جزء قبلی ها چه حالا چه آخر سال چه فرقی داره (ببخشید این نظر بعضی هاست شاید نظر شما و مدیران شرکت این موضوع نیست ) به هر حالا من و خیلی ها دعا گوی شما هستم خداوند به شما توفیق و سلامتی عطا کند . یا زهرا

  13. همکارانتقال یافته از شهرکرد- می گوید

    سلام واحترام وخسته نباشید
    اقای سردبیر محترم مشکل صندوق ۶درصد ما انتقالی ها از شهرکرد به مخابرات اصفهان حل نشده و شهرکرد پول صندوق ما را پرداخت نمی کند.لطفا وخواهشا راه اجرایی بفرمایید که مخابرات شهرکرد پول را واریز کند.ببخشید لینک با اقای صدری ندارید که اقای مهندس نیز مطلع شود.مشکل ما کماکان باقی است ونتوانستم حل کنم.امیدم به شما واقای صدری است.
    با تشکر انتقالی های مخابرات شهرکرد به مخابرا ت اصفهان

  14. صدوده مدید می گوید

    سلام
    بعد از گذشت یکسال از تعلیق دوره تربیت ۱۱۰ مدیر توسط مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران جناب آقای صدری، پیگیری های زیادی انجام شد که تکلیف ها در خصوص این دوره روشن شود ولیکن متاسفانه تا به امروز هیچ پاسخ قانع کننده ای به این گروه از مدیران میانی و پایه شرکت مخابرات ایران داده نشده است.
    هفته گذشته یک ایمیلی که به نظر می رسد از طرف همکاری از معاونت منابع انسانی شرکت مخابرات ایران است برای تمام ۱۱۰ مدیر ارسال شده است و از آنها خواسته شده است که فرمی را پر کرده و ارسال نمایند که در آن درخواست پرداخت بخشی از هزینه دوره توسط خود دانشپذیر تقبل شود. چند سوال:
    ۱- آیا اینطور برخورد کردن با ۱۱۰ مدیر منتخب درست است؟ آزمون+ اخذ تعهد + تردد و خطرات سفر بین استانی+انجام ماموریت هفتگی در دو روز پایانی هفته و حضور در کلاس بدون پرداخت حق ماموریت + تعلیق دوره بمدت یکسال + کم محلی + و امروز هم ارسال مکاتبه ای غیر رسمی از یک فرد مجهول الهویه
    ۲- اگر از مدیرانتان طی پروسه ای آزمون می گیرید و ۱۱۰ نفر را انتخاب می کنید و تعهد محضری برای ادامه کار در شرکت مخابرات در محلی که تعیین می کنند می گیرید چرا خودتان به تعهداتان عمل نمی کنید؟ و دوره را تمام نمی کنید!؟
    ۳- اگر میخواهید دوره را کنسل کنید می باید حقوق پایمال شده از کارکنان را در مدت مذکور پرداخت کنید. حق ماموریت یکسال اموزشی و هزینه سفر و ابطال تعهدنامه محضری حداقل حقوق این ۱۱۰ مدیر بواسطه ابطال دوره می باشد!
    ۴- اگر قصد دارید شرایط دوره و تعهدات را عوض کنید می باید خیلی روشن مشخص نمائید که کل هزینه چه میزان است؟ و سهم کارمند چقدر است؟ تا نهایتا کارمند بتواند تصمیم بگیرد. این شرایط مبهم شما نمی تواند باعث تصمیم همکاران شود.
    ۵- جالب است شما هزینه کرده اید و ساختار و سازمانی بنام اداره توسعه مدیران زیرمجموعه معاونت سرمایه انسانی درست کرده اید حتما لااقل ۴ کارمند نیز در آن ساختار مشغول کار هستند ولی چگونه بزرگترین طرح سرمایه گذاری مدیران آینده مخابرات را دچار توقف و تعلیق نموده اید؟
    ۶- اگر میخواهید با ۱۱۰ مدیرتان ارتباط برقرار کنید این شیوه درستی نیست که بدین صورت ایمیل کرده و بخواهید تعیین تکلیف نمایید.!

    از مجامع صنفی و همکاران مخابراتی ام تقاضامندم که حقوق معطل شده این ۱۱۰ مدیر را نیز مثل بقیه حقوق ایشان که نزد مخابرات ایران به سرقت رفته است را پیگیری و به جواب برسانند.
    ۲-

  15. راستی اصفهان می گوید

    سردبیرعزیزشما که احتمالا کانال ارتباطی دارید
    به حضرات صدری و مدیران ریز و درشت مالیشان بفرما، شما حقوق هاو پاداش های آنچنانی می گیرید و اصولا بهره وری و رفاهیات و…برایتان پول خرد حساب می شود، اما ما کارمندان با این تورم افسارگسیخته(که البته برای شما هیچی نیست!!!) با همین خرده ریزها می توانیم قسمتی از چاله های زند…..گیمون رو پرکنیم.
    پس آقای صدری لطفا از دید خودتان نگاه به این چندرغازها نگاه نکنید و از دید من کارمند مفلوک مخابرات نگاه کنید، شاید لطف کرده بهره وری و دیگر حقوق حقه کارمندان را بدهید

    1. سوشیانس می گوید

      ای برادر جان
      از قدیم گفتن سیر از گرسنه و سواره از پیاده خبر نداره
      پاداش دوره ای جناب صدری و اعضای هیئت مدیره بیشتر از دریافتی سالانه من و شماست اونا چه می فهمن !!!!!!!!!!!!!!

  16. ناشناس می گوید

    جناب اقای سردبیر سلام عرض میکنم اگه محبت کنید یه پیگری در خصوص طلبی کارکنان از بیمه دانا مربوط به سال ۹۷بفرمایید ممنون میشم پولی که اگه اکنون هم پرداخت بشه ارزش ان با توجه به تورم امروزی از نصف هم کمتر شده الان حدود هفت ماه گذشته وهزینه های بیمارستانی را پرداخت نکرده اند حق کارگر را خوردن وپرداخت نکردن عاقبت خوشی نداره مسئولینی که حق زیر دستان را ضایع میکنند خداوند از انها نمیگذرد ودر همین دنیا در برابر باریتعالی مجازات خواهند شد پست مسئولیت دائمی نیست پس در زمانی که مسئولیتی داریم سعی کنیم کاری کنیم که دل خانواده ای را شاد کنیم تا اینکه خداوند از ما راضی باشه نه اینکه با ضایع کردن حقوق کارکنان باعث رنجش انان شویم

  17. ناشناس می گوید

    سلام چرا مدرک تحصیلی ایثارگران که ۳/۴خدمت را داوطلب محاسبه شده را مخابرات قبول نداره ، چطور وزارت آموزش وپرورش ووزارت نیرو اعمال کردند

    1. ناشناس می گوید

      سلام همکار محترم
      ایا منظور تان اعمال یک مقطع تحصیلی بالاتر برای رزمندگان براساس مصوبه مجلس و تایید شورای محترم نگهبان میباشد
      جناب سردبیر محترم ضمن تقدیر وتشکر از شما لطفا دراین خصوص اطلاع رسانی فرمایید آیا مدیریت منابع انسانی استانها به این قانون عمل میکنند یانه ، لطفا پیگیری تا به صورت سلیقه ای رفتار نشود.

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        در مورد برخی چیزها حرف بزنم همه چیز به هم میریزه قطعا
        چی بگم خب.
        همه چیز یک امضا میخواد

      2. ناشناس می گوید

        سلام همکار محترم
        بله منظورم اعمال یک مقطع تحصیلی بالاتربرای رزمندگان میباشد.

  18. همکارانتقال یافته از شهرکرد- می گوید

    سردبیر محترم شهرکرد پول صندوق ۶ کارمندان انتقالی به اصفهان را نمی دهد.از طرفی اصفهان هم فقط پول نقد می خواهد تا عضو شویم.این وسط ما باید چکار کنیم .مشکل چطوری باید حل شود ؟ باید شکایت در اداره کار بکنیم؟ شما چه ایده ای دارید؟ ایا می شود به گوش مهندس صدری برسانید.با تشکر فراوان

  19. ناشناس می گوید

    لطفا کامندهای جمعه راجع به مشکلات انتقالی کارمندان از شهرکرد رادر صفحه جدید بگذارید.سردبیر محترم انتظار یاری از شما را دارم

  20. همکار می گوید

    لطفا کامندهای جدید جمعه را در صفحه ۱۷ بگذارید نه ۱۶

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here