مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

پاتوق ما شرکتی ها- ویژه گفتگوی کارکنان خدمات اول مخابرات (بایگانی)

این صفحه برای مشاهده کامنت های قبلی شما باز مانده است.

973230cookie-checkپاتوق ما شرکتی ها- ویژه گفتگوی کارکنان خدمات اول مخابرات (بایگانی)
18,627 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام جلسه ودیدئو کنفرانس مدیرعامل مازندران برگزار شد و پیرامون اماکن رفاهی و مسائلی چون مزایای استخر و غیره ، سختی کار، مشکلات کارگزاران و نیز طبقه بندی مشاغل بود و مدیرعامل در خصوص طبقه بندی مشاغل تاکید کردند که چون تعداد نیروی مازاد داریم مخابرات طی توافقی که بعمل آورده تنها میتواند بر اساس چارت خود افرادی را تحت عنوان کارشناس حرفه ای جذب کند.

    ملاک ارزیابی را ایشان همان فرمهای قبلی و امتیازاتی که همکاران گرفته اند اعلام کردند و اشاره کردند که خودشان در کارگروه ارزیابی قبلی حضور داشتند و در ارزیابی افراد در حق کسی اجحاف نشده و تبعیضی نشده و تنها جایی که دو نیروی مشابه با شرایط یکسان داشته اند یکی آقا یکی خانم به دلیل اینکه آقا سرپرست خانوار بوده ایشان انتخاب شده و در این مورد بوده که در حق آن خانم اجحاف شده. تاکید کردند که هیچ نیروی خارجی در انتخاب افراد دخالتی نداشته و خود کارگروه افراد را انتخاب کرده. و مخابرات ایران منتظرند تا اطلاعات افراد کامل شود تا آنها منابع مالی اش را تامین کنند. در ادامه مهندس اصغرپور فرمودند فعلا جزییات جدیدی از مهندس صدری دریافت نکردند تا ببینند لیست قبلی باید اصلاح شود یا از ابتدا لیست را تصحیح کنند. ایشان چنان موضع گیرانه حق را به خودشان و مدیرانشان دادند در حالی که حرفهایشان با مدیرعامل قبلی که ۸ ماه قبل بازنشسته شدند ضد و نقیض بسیار دارد. انتخاب افراد توسط کارگروه و به تشخیص آن در اینکه کدام فرد فعال تر و کاراتر است کاملا ناعادلانه و بی اساس است.
    افراد می بایست تنها بر اساس ملاکهای اصولی چون سابقه، مدرک و معدل دسته بندی می شدند نه بر اساس نظر مدیران یا افراد حاضر در کارگروه تشخیص. مدیر عامل گویی از دلایل اعتراض همکاران بی اطلاع بودند از اینکه ناعادلانه ست تا افراد گزینشی و سلیقه ای در لیست قرار بگیرند کارگروه ایشان چطور و بر چه اساس به درستی تشخیص دادند که همکاری کارایی لازم را دارد یا خیر.

    جناب مهندس اصغر پور اصلا شما من را تابحال میشناسید که در مورد کارم امتیازی برایم تعیین نموده اید و به آن صحه گذاشته اید؟
    ایشان نگفتند که چرا مراکز شهر ما سهمیه ای به آنها اختصاص داده نشد و اکثر افراد از ستاد و از نورچشمیهای رئیس بودند؟ این عدالتی است که مدیرعامل صدری به آن تاکید دارند؟
    با صحبتهای ایشان همکاران شرکتی عوض اینکه آرامتر بشن نگران تر شدند.
    ضمنا در خصوص حقوق کم فرمودند این مسئله هر سال حرفهای تکراری همه است پارسال میگفتید با ۱۵۰۰ حقوق کفاف زندگی مان را نمیدهد و امسال هم که شده ۲ میلیون باز هم همین را میگین و این هر سال ادامه داره. گفتند دوره پیمانکار هر پیمانکار هر تعداد خانواده شو بعنوان نیرو آورده و با حداقل دستمزد کار کرده وقتی مخابرات خصوصی شد مخابرات دچار نیروی مازاد شد و ایشان پاسخ ندادند که چرا در سالهای بعد بیش از هزاران نیروی دیگر وارد مخابرات شده اند.
    مهندس صدری کارشناسانی که به تشخیص کارگروه طرح،به عنوان کارشناس حرفه ای تعیین می شوند می بایست در تمام بخشها کار تخصصی ارائه بدن و افرادی که به بهانه نبودن چارت و تشخیص تیم کارگروهتان حذف شده اند نیز ازین پس با حذف عنوان حرفه ای از عنوان خود تنها به همان کار کارشناس معمولی در کارهایشان بسنده می کنند چون به تشخیص همان کارگروه بعنوان فردی متخصص شناخته نشده اند.

    1. ناشناس می گوید

      آیا شخصی که مدرکش معتبر هست ودرجایی نامرتبط می باشد باید حقش ضایع شود ،مگر خدمت کردن وجای خدمت ما وانتخاب جایگاه ما دست خودمان می باشد؟آیا این انتخاب عادلانه مهندس صدری می باشد؟ما که راضی نیستیم

  2. ناشناس می گوید

    به نام خدا
    با سلام و عرض ادب خدمت سردبیر محترم :
    جناب سردبیر تورو خدا پیام مارا بدون کم وکاست به گوش آقای مهندس صدری برسانید. خداخیرتون بده
    جناب آقای مهندس صدری با سلام وعرض ادب .
    میگویند شما ” سید .” هستید یعنی اولاد پیغمبر . شما را قسم به جدتان به داد شرکت مخابرات استان چهر محال و بختیاری برسید. مخابرات چهارمحال بختیاری ” بیمار ” است . بیماری آن هم ” پارتی بازی ” است.
    روابط جای ضوابط را گرفته است. مخصوصاً موقع اضافه کاری. یک میخورد به خروار و یکی هم…….

  3. همدم مرگ می گوید

    باسلام خدمت آقای سردبیرمیشه لطفادرمورد طرح قراردادحرفه ای توضیح بدین؟ ماکه مردیم ازبی پولی شایداین طرح به دادمون برسه.

    1. یاهو می گوید

      تنها چیزی که بررسی نمیشه همین موضوعه
      موضوع به این مهمی تیتر شد تمام شد
      حتی در گروه های tct هم حرف و صحبتی از این موضوع نیست
      فقط حقوق کی واریز میشه ؟ واریز شد؟ نشد ؟ کم شد ؟ زیاد شد؟
      رسمی ها این امکانات رو دارن ما نداریم
      اما حرف و صحبتی از این طرح نیست

  4. شرکتی می گوید

    سلام سردبیر عزیز
    خسته نباشید آیا لیست افراد مشمول طرح طبقه بندی همان لیست قبلی هست یا مجددا اسامی انتخاب میشوند؟؟؟؟تقریبا دو هفته پیش خدمات اول فرمی برایمان اورد که مشخصات کامل خود را پر نمودیم آیا مربوط به طرح کارشناسی میشود؟؟؟

  5. حسن می گوید

    سلام سردبیر گرام این همه گفتن میدن میدن فقط حقوق بود سال قبل لااقل پول لباسو میدادن امسال که دیگه ۰۰۰۰۰

  6. ناشناس می گوید

    مدیرعامل مخابرات مازندران روز شنبه جلسه ویدئوکنفرانس میزاره و قراره در مورد طرح کارشناس حرفه ای با شرکتیها صحبت کنه. با وجودی که هنوز جزئیاتی از طرح مطرح نشده نه از طرف مهندس صدری و نه خدمات اول، مازندران دست پیش میگیره تا سنگاشو با همه وا بکنه. ضمنا مازندران چون تعداد بیشتری مشمول طرح رو به خودش اختصاص داده و تعداد اعتراض کننده هاش سری قبل بیشتر بوده این مرحله در اجرای طرح کارشناسی تو اولویته. تا مدیران قبل از همه چیز این استان رو تعیین تکلیف کنند. استانی که در این دوره همه انتظار دارن نفرات منتخب طرح در این دوره همونهایی نباشند که سری قبل بودند و لیست منتخبین تغییرات اساسی داشته باشه همون منتخبینی که قبلا اکثرشون نه بر اساس شایستگیهای واقعی بلکه تنها بر اساس لطف روسا در طرح قرار گرفته بودند. در آینده روشن خواهد شد که طرح وعده داده شده مدیرعامل تا چه حد کارایی داره و کارشناسان حرفه ای رو تا چه حد بر اساس شاسیتگیهاشون و منصفانه در طرح قرار میده. استانی که رئیس شهر ما در پاسخ به اعتراض حذف ناعادلانمون در سری قبل واضح اعلام میکنند که شما باید شرایط رو درک کنید. که البته یعنی ایشون فشار شرایط اون موقع اجازه نداد که ما رو در طرح قرار بدن و بعضیها رو که لیاقتش رو نداشتند حذف کنند. خیلی مشتاقیم تا مشخص شه طرحی که مهندس صدری در اینستاگرامشون در پاسخ یکی از شرکتیها که پرسیده بودند اینبار هم پارتی بازی و گزینشی مدیرانه گفتند دیگه ایجوری نیست، تا چه حد عادلانه دست مدیران رو از دخالتهای نابجاشون و ضایع کردن حق بقیه کوتاه میکنه!!!

    1. ناشناس می گوید

      بالاخره با اعتراضاتی که در شهر ما نسبت به دعوت نشدن در جلسه ویدئو کنفرانسی مدیرعامل تا ساعت ۱۲/۳۰ و سکوت معنادار رئیس مخابرات شهرستان شد اداره به سرعت نامه مدیرعامل را در لحظات پایانی به مراکز ارجاع داد و از مراکز در دقایق پایانی دعوت کرد. مدیران مازندران بدانند دفعات بعدی هم دستشون رو رو خواهیم کرد و با ذره بین رفتارهایشان را زیر نظر خواهیم داشت…

    2. mobina می گوید

      سلام بر شما همکار گرامی ، چون تعداد معترضین استان شما زیاد بوده دلیل نمی شود که استان شما اولویتی در اجرا داشته باشد ، بر عکس استان های بدون حاشیه را دستور اجرا ، باید سریع تر ، مهندس صدری بدهند و استان های پر حاشیه را روی فرصت ، چون همه همکاران در سراسر کشور ، چوب اعتراضات چند استان را خوردند و دو سال فاصله افتاد در اجرا این طرح ، پس عاقلانه این است که مدیران از استان های بدون حاشیه شروع کنند تا به استان های پر حاشیه برسند ، تا سر فرصت به همه خواسته ها رسیدگی شود

      1. ناشناس می گوید

        اینی که گفتم استان مازندران تو اولویت قرار داره حرفهای من نیست خدمات اول در پاسخ تلفنی به همکارم اینو گفته. تو اولویت قرار دادن مازندران باعث نگرانی خیلیها شده و از اونجاییکه افراد شایسته به راحتی در مرحله اول حذف شدند ما به دید مثبت بهش نگاه نمیکنیم

  7. پادرا می گوید

    سلام امروز هم حقوق نمیدن؟ اینا بخدا عقل ندارن نمیگن اول مهره شاید ما بخوایم چیزی بخریم چرا اینجوری سر ما می یارن

  8. شرکتی فقیر می گوید

    سلام. کارمندهای رسمی دیروز حقوق گرفتن. بازم سر شرکتی ها بی کلاه موند

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      باز از اون حرفها زدی ها
      میخوای جو بدی فقط؟
      کی گرفته؟ کدوم رسمی یا جتی کدوم شرکتی گرفته؟
      مخابرات ایران به خودش شاید زودتر از بقیه بده اونا حساب نمیشن با بقیه کشور

  9. محمد می گوید

    باسلام جناب آقای سردبیر
    من ۲۰ سال سابقه خدمت در شرکت مخابرات دارم ولی با مدرک دیپلم ،سال ۹۲ گروه شغلی ما ۱۰ بود ولی با آمدن خدمات اول گروه شغلی کاهش داده شدبه گروه شغلی ۶ . ۲سالی قرار داد امضا نکردیم ولی بعد به اجبار و تهدید به اخراج مجبور به امضا شدیم خواهش می کنم پیگیری کنید وضعیت ما چی میشه البته کسانی هستند که با شرایط ما گروهشون درست شد ولی من و امثال من که کسی رو نداشتیم برای حمایت همچنان با گروه ۶ مشغول بکار هستیم خیلی لطف می کنید اگر پیگیری کنید تکلیف ما چی می شه .

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      رابطه شما با مخابرات چیه؟
      اینطوری که نمی تونم جواب بدم یا پیگیری کنم

      1. محمد می گوید

        سلام جناب آقای سردبیر ممنون از پاسخگویی شما من بعنوام مسئول دفتر در مخابرات ایران یکی از معاونتها مشغول بکار هستم و البته ۱۸ سال بعنوان کارشناس پیگیری و بایگانی مشغول بودم و حدود دو سال بعنوان مسئول دفتر مشغول بکار هستم. هیچ کس به تجربه ای که امثال من در مخابرات داریم توجه ای نمی کنه کسانی هستند که فقط مدتی که به مخابرات آمدن و وضعشون خیلی بهتر از ماست جناب آقای سردبیر دلم وقتی برای خودمون می سوزه که حتی نمی تونن مینوت یه نامه ساده رو تهیه کنند البته قصد توهین به عزیزان ندارم .ممنون می شم پیگیری کنید

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          محمدم
          داستان ما داستان کیفیت است
          وقتی کیفیت مهم نباشه بقیه اش دیگه ….
          دقیق تر بفرمایید چه انتظاری از من دارید

          1. محمد می گوید

            ممنون می شم پیگیری کنید برای گروه شغلی از دست رفته ما گروه ۱۰ ما تبدیل به ۶ شد حالا انتظار زیادی نداریم قراردادهای ما هم ساماندهی بشه سابقه رو لحاظ کنند و گروه های ما رو برگردون . ما جونیمون رو تو مخابرات گذاشتیم روزهای سخت مخابرات روزهای پر کار مخابرات برای ما بود حالا انصاف نیست که هیچ قدمی برای ما برداشته نشه.

          2. محمد می گوید

            سلام جناب آقای سردبیر ممنون می شم پیگیری کنید که قرارداد ما هم سر و سامان پیدا کنه گروه ۱۰ که از ما گرفتند برگردون ما جونیمون رو تو مخابرات گذاشیتم روز های سخت مخابرات روزهای پر کار مخابرات که حتی تا ۱۰ شب هم مشغول کار بودیم ،ما کنار مخابرات بودیم و تلاش خودمون رو برای پیشرفت مخابرات کردیم حالا انتظار زیادی نیست جز اینکه کمی هم به فکر ما باشند ما رو فراموش نکنند. خیلی لطف می کنید .

  10. بندرعباس می گوید

    اقای سردبیر عزیز روزتون بخیر
    راستش کارتهای سپهر ما که هنوز نیومده اینجا بانک نه کارت صادر میکنه نه میشه از حساب برداشت کرد حالا بچه ها باید چی کار کنن کاش پیگیری کنین ممنون میشم…….

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      شماره حساب باز میشه
      پیامک میشه بعدش برین بانک منتظر هیچکسی هم نشین

      1. ناشناس می گوید

        سردبیر عزیز سلام و خسته نباشید
        من برام حساب باز شده اما کارت صادر شده به گفته خدمات اول استان برای من ارسال نشده! امروز به یکی از شعب بانک صادرات مراجعه کردم و اونجا نتونستن واسم کارت صادر کنن .می گن چون کارت صادرشده فعال نشده در شهرستان نمی تونن بهم کارت بدن .واقعا باید چیکار کنم .

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          من مورد شما رو فردا دقیقتر پیگیری میکنم
          خدمات اول اعتقاد داره کارت رو میتونین از هر شعبه ای بگیرین.البته این حرف شما هم منطقی بنظر میرسه
          چون کارتی فعال نشده ممکنه دیگری نتونه کارت بده. ولی میتونه مشخصات شما رو بگیره نمونه اما ثبت کنه
          شما با یک فیش ، پول رو به حساب دیگری منتقل کنی
          بالاخره شما مالک حسابی هستی که پول توش هست
          ولی باز هم دقیق تر پیگیری میکنیم

  11. شرکتی می گوید

    سلام

    یعنی بازم سرمون کلاه رفت . اینطور باشه که بدرد نمیخوره منم لیسانسم ولی توی قسمتی کار میکنم که ربطی به مدرکم نداره . بعد از ۱۵ سال سابقه حالا یادشون افتاده طرح کارشناس حرفه ای رو پیاده کنن . اصلا چرا طبق قانون اداره کار طبقه بندی رو اجرا نمیکنن .

  12. عسگری می گوید

    دستشون درد نکنه
    یک ریال به حسابم واریز شد

  13. عباس می گوید

    با سلام خدمت سر دبیر عزیز این طرح کارشناسی حرفه ایی که صدری فرمودند آیا برای همه کارشناس هاست و یا برای کارشناس های مرتبطی که در محل مرتبط مشغول بکارند؟تقصیر من چیه که با مدرک لیسانس مخابرات در امور مشترکین مشغول بکار هستم چیست آیا شامل من هم میشه؟ممنون میشم توضیح بفرمایید یاعلی

  14. ناشناس می گوید

    سردبیر جان اینکه میفرمایید صدری گفته فردا حقوق یعنی سه شنبه که امروزه میریزن؟ یا چهارشنبه؟

  15. شرکتی مظلوم می گوید

    سلام خدا قوت و خسته نباشید خدا به شما و خانوادتون سلامتی وتوفیق زیارت کربلا رو بده ایشالله

  16. یکی بود یکی نبود می گوید

    ای سردبیر عشق

  17. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر عزیز
    میشه یه زحمتی بکشید و پیگیری کنید که چه استانهایی اطلاعاتشون کامله مثلا اصفهان البته میدونم اینقدر اینجا مسئولین فعالن که همیشه با چند تا تذکر و پیگیری و …کارانجام میدن

  18. ناشناس می گوید

    همکاران گرامی ، جناب صدری اسمی از طبقه بندی نیاوردن هاااا هی نگید طبقه بندی گفتن طرح کارشناس حرفه ای ، سردبیر محترم حرفم مورد تایید هست داداش؟؟؟

  19. شرکتی می گوید

    سلام بر سر دبیر محترم

    خبرمسرت بخش طرح طبقه بندی رو جناب صدری اعلام فرمودن و همه رو خوشحال کرد. ولی حیف که فرمودن هر استانی که اطلاعاتش کامل بشه یعنی باز روز از نو روزی از نو . باز یه درگیری فکری جدید برا همه ایجاد شد که ایا شامل همه میشه یا نه . خدا کنه شامل منم که اسمم توی لیست قبلی نبود هم بشه ….. خدا کنه مشکل چارت خالی و مدرک جدیدا هم حل بشه

    1. ناشناس می گوید

      با توضیحاتی که خدمات اول داد بعید بدونم شامل همه بشه مدرک مرتبط و کار کارشناسی سرجاشه بر اساس نیازشون هم میگیرن. این یعنی افراد غربال میشن ولی بر چه ملاک و معیاری خدا میدونه. احتمالا پارتی دارا از همین لحظه اقداماتشون شروع میشه تابازم برن تو لیست. خواهیم دید که لیست تغییر میکنه یا افراد ثابت قبلی با چیدمانی جدید توش میمونن!!!

  20. امیر می گوید

    سلام سردیبر جان
    میشه لطفا پیگیری کنید کی منتظر حقوق باشیم ؟
    اگه فعلا خبری نیست حداقل دنبال این باشیم که از یکی قرض کنیم!!!
    هفته دیگه مدرسه ها شروع میشه باید چک شهریه مدرسه پاس بشه لوازم و التحریر و لباس هم که هنوز مونده !
    واقعا درک این مسائل دم شروع سال تحصیلی خیلی سخته ؟
    لطفا به گوش آقایون برسونید اینقدر ما رو اذیت نکنند .
    ممنونم …

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      نگران نباشید
      گفتن فردا میدن انا الله
      من ساعت به ساعت پیگیرم

      1. امیر می گوید

        خدا خیرت بده. تنها امید ما پیگیری های شماست . نمیدونم واقعا چطور تشکر کنم

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          الان آقای مهندس صدری گفت فردا حقوق واریز میشه
          خیالتون راحت باشه

          1. ناشناس می گوید

            ممنون

          2. یاهو می گوید

            سلام سردبیر جان خسته نباشین
            سردبیر طرح طبقه بندی که اقای صدری فرمودن میشه تحقیق کنین ببینین شامل چه افرادی میشه ؟؟؟
            و اینکه بخواییم بدونیم اسممون تو لیست هست یا نه باید از کجا تحقیق کنیم؟؟؟؟

      2. ناشناس می گوید

        هنوز فردا نشده جناب سردبیر ؟ منتظر خبر دقیق واریز حقوق هستیم جناب سردبیر

نظرات بسته شده است.