مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

پاتوق ما پیشکسوتان و بازنشستگان

975870cookie-checkپاتوق ما پیشکسوتان و بازنشستگان
18,965 نظرات
  1. بازنشسته می گوید

    از رسانه های دیگراسلایدخبر
    پرداخت کمک هزینه خواروبار بازنشستگان مخابرات طبق آئین نامه مصوب ۱۳۸۹ هیئت مدیره
    توسط مالکی آخرین بروز رسانی آبان ۲۲, ۱۳۹۷ 1,216 10

    مخابرات ما- به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، با توجه به تاکیدات مقام عالی وزارت و سهامداران عمده و حمایت های دکتر صفری، رئیس و اعضای هیئت مدیره شرکت، مبلغ کمک هزینه خواروبار بازنشستگان شرکت از این ماه، تطبیق و پرداخت می شود.

    بر اساس این گزارش، با این مصوبه که با رویکرد مبتنی بر توجه به سرمایه انسانی و در راستای بهبود وضعیت معیشت کارکنان بازنشسته شرکت اجرا می شود، مبلغ خواروبار بازنشستگان شرکت بر طبق متن آئین نامه مصوب سال ۱۳۸۹ هیئت مدیره شرکت از این ماه به این عزیزان پرداخت می شود.

  2. بازنشسته می گوید

    پرداخت کمک هزینه خواربار بازنشستگان مخابرات طبق آئین نامه مصوب ۱۳۸۹ هیئت مدیره

    به منظور تکریم و قدردانی از خدمات بازنشستگان شرکت مخابرات ایران و با پیشنهاد مهندس سیدمجید صدری، کمک هزینه خواربار همکاران بازنشسته شرکت بر طبق آئین نامه مصوب سال ۱۳۸۹، تطبیق و از این ماه پرداخت می شود.

  3. بازنشسته می گوید

    از رسانه های دیگراسلایدخبر
    پرداخت کمک هزینه خواروبار بازنشستگان مخابرات طبق آئین نامه مصوب ۱۳۸۹ هیئت مدیره
    توسط مالکی آخرین بروز رسانی آبان ۲۲, ۱۳۹۷ 434 0

    مخابرات ما- به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، با توجه به تاکیدات مقام عالی وزارت و سهامداران عمده و حمایت های دکتر صفری، رئیس و اعضای هیئت مدیره شرکت، مبلغ کمک هزینه خواروبار بازنشستگان شرکت از این ماه، تطبیق و پرداخت می شود.

    بر اساس این گزارش، با این مصوبه که با رویکرد مبتنی بر توجه به سرمایه انسانی و در راستای بهبود وضعیت معیشت کارکنان بازنشسته شرکت اجرا می شود، مبلغ خواروبار بازنشستگان شرکت بر طبق متن آئین نامه مصوب سال ۱۳۸۹ هیئت مدیره شرکت از این ماه به این عزیزان پرداخت می شود.

  4. بازنشسته می گوید

    نوع کلمات و ادبیاتی که در حال حاضر به همت هیئت مدیره و مدیران منسوب در مخابرات شنیده می شود براستی جالب است.

    امروز یکی از مدیران ارشد این شرکت به من می گفت: این ماه می خواهیم بازنشسته ها را خوشحال کنیم!

    برایم جالب بود! بحث تحمیل نبود! بحث زور نبود! بحث اجبار نبود! خوشحالی و خرسندی آنان از انجام یک کار پرداختی برایم بسیار جالب بود.

    تا بحال همیشه ما تاوان یک اتفاق بودیم! یعنی بر اساس خصوصی سازی بیخ ریش سهامداران مانده بودیم و در هر پرداختی حتما تعداد دندانهای ما را هم می شمردند.

    این کلمه برایم جالب بود.

    خدا کند این مدیر گرامی بتواند به هدفش برسد و این ماه بازنشسته ها را خوشحال کند.

    حالا باز از من اشکال نگیرید که “کو تا پرداخت!” … دیدن و گفتن همین مهر و عاطفه, خودش برای من بسیار لذتبخش است.برای منی که پیوسته باید خبرها را جور دیگری می نوشتم.

  5. علی می گوید

    سلام وقت بخیر خدایش خوب نیست اگه قراره اضافه رفاهیات به بازنشستگان پرداخت گردد امروزو فردابشه درشان بازنشستگان نیست اینطورسرکاربمونند خدانگهدارتون

  6. بازنشسته می گوید

    بازنشسته می گوید
    پیش 5 ساعت

    اقای سی تی سی
    نیروی رسمی برای رفاهیات ۹ سال صبر کرد شما چی؟

  7. بازنشسته می گوید

    ناشناس می گوید
    پیش 4 ساعت

    برادر عزیز شما تنها نیستین درمورد بازنشسته ها اینقدر مصوبه اجرانشده هست که دیگه خودمون هم یادمون میره کدوم یکی رو یاداوری کنیم اصلا تواین شرکت هیچ مصوبه ای قرارنیست اجرا بشه چون ازسودسهامداراصلی کم میشه وباعث میشه موقعیت مدیران متزلزل بشه بایدهمه روسپرد به دست خدا دیگه ازما کاری برنمیاد

  8. بازنشسته می گوید

    مخابرات ما – شب گذشته در لابلای حرفها و شنیده ها چیزی به پرده های گوشم خورد که دوست دارم آن را به شبکیه چشم شما برسانم.

    شنیده ام که تا پایان این ماه بخشی از رفاهیات نیروهای بازنشسته پرداخت خواهد شد.اینکه چقدر است, یا زمان دقیق آن چه هنگامی است, اینکه …. هیچ خبری نداریم.

    فعلا این راه داشته باشید شاید پرده های گوش ما تقویت شد خبرهای دیگری هم به شما رساند

  9. جوادی می گوید

    با سلام من چون جبهه داوطلبانه(بسیجی)داشتم به مدت 11ماه در زمان شاغلی مبلغی بعنوان ایثارگری در یافت میکردم و مطمنا الان هم در زمان بازنشستگی در حکمم هست حالا اگر 16 ماه جبهه سربازی به ان اضافه کنم ایا مبلغ ایثارگری اضافه میشه ؟ایا مبلغ ایثارگری طبق جدول پلکانی ارایه شده توسط دولت است ؟

    1. ناشناس می گوید

      با سلام
      16 ماه جبهه سربازی در 3/4 ضرب میشود و12 ماه به 11 ماه جنابعالی افزایش میابد وحق ایثارگری میبایست براساس 23 ماه بگیرید تفاوت مبلغ از سال 1389 تا زمان بازنشستگی باید به شما پرداخت گردد واین تفاوت در پاداش بازنشستگی ومرخصی و……..تاثیر گذار بوده وبایستی توسط مخابرات(اگر 7درصدی میباشید یعنی بیمه شما تامین اجتماعی بوده )27 درصدآن به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شود وسپس توسط تامین اجتماعی مستمری شما افزایش یابد.

    2. ناشناس می گوید

      جناب جوادی مطمئن باش در بازنشستگی نه خبری از ایثارگری هست و نه خیلی چیزای دیگه چون ماهم مثل شما ایثارگری میگرفتیم و اون صبو بشکست و اون پیمانه ریخت

      1. ناشناس می گوید

        جدیدا که نامه آن به مدیریت نیروی انسانی شرکت مخابرات استانها رسیده از بازنشستگان نام برده شده است کسانیکه خدمت مقدس سربازی را در جبهه گذرانده اند 3/4 خدمت جزء خدمت داوطلبانه محسوب گردیده وبایستی حق ایثارگری بگیرند.(شاغلین وبازنشستگان )

  10. بازنشسته می گوید

    سلام به همکاران گرامی

    طبق فرمایش دوستان درموردایثارگران درحال حاضرکه مابازنشسته شده ایم وزمان کارمندی حق ایثارگری

    می گرفتم البته داوطلب بودم نه سربازی درحکم هم مشخص نمی شودآیابایدکاری بکنیم یاباحقوق پرداخت می کنن

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      از امور اداری پیگیر باشید
      من هم سوال خواهم کرد ولی من اطلاعات دقیقی ندارم

  11. بازنشسته می گوید

    ناشناس می گوید
    پیش 2 روز

    با سلام
    اگر جنابعالی خدمت در جبهه های نبرد حق علیه باطل دارید واوایل خدمتتان به اداره مخابرات ارائه نموده باشید مخابرات تائیدیه آن را از محل خدمت گرفته است وشما در زمان مخابرات دولتی حق ایثارگری دریافت میکردیدوبعد از سال ۱۳۸۹ به بعدحق ایثارگری قطع شد (شما میتوانید به احکام کارگزینی زمان دولتی که برای شما صادر شده نگاه بیندازید ) حالا که میخواهند حق ایثارگری را بدهند ۳/۴ آن بصورت داوطلبی محاسبه وبهشما حق ایثارگری تعلق میگیرد شرکت مخابرات بایست از سال ۱۳۸۹ حق ایثارگری را در احکام شما لحاظ وبه دلیل اینکه حق ایثارگری جزء حقوق ومزایا میباشد از زمان قطع تا زمان بازنشستگی محاسبه وبه شما پرداخت گردد وبیمه حق کارفرما وکارگر به سازمان تامین اجتماعی توسط مخابرات پرداخت وسپس سازمان تامین اجتماعی میزان مستمری شما را اصلاح نماید (یعنی مستمری بازنشستگی شما بایست افزایش یابد )
    در مورد کارکنان ۹ درصد همچنین عمل گردد بدین صورت که ۹درصد به سازمان بازنشستگی پرداخت وسپس مستمری بازنشستگی کارکنان ۹ درصدی (خدمات درمانی )نیز اضافه گردد. اگر اطلاعات من صحیح نیست کسانیکه اطلا عات بیشتری دارند پاسخ را صحیح فرمایند.

  12. بازنشسته می گوید

    فایل پیوست

  13. بازنشسته می گوید

    بازنشسته می گوید
    پیش 4 هفته

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دومین گفتمان راهبردی نقش جوانان در توسعه پایدار شهری گفت: از سال ۸۹ تا کنون قرار بوده است سالانه به بازنشستگان شرکت مخابرات بین ۹ تا هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پرداخت شود که تا کنون سالانه فقط یک میلیون ۷۰۰ هزار تومان پرداخت شده است.

    محمد جواد آذری جهرمی میزان بدهی شرکت مخابرات ایران به ۶۰ هزار بازنشسته این شرکت را هزار میلیارد تومان برشمرد و افزود: از این هفته نشستی با مسوولان شرکت مخابرات خواهیم داشت و تمامی دیون استان به استان پرداخت می شود.

    وی در آمد شرکت مخابرات را سالانه ۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان دانست و گفت :با حذف آبونمان نه تنها در حق افرادی که کمتر از خدمات مخابرات استفاده می کردند ظلم شد بلکه در آمد شرکت را کاهش داد.

    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود:۶۸ درصد در آمد شرکت مخابرات برای پرداخت حقوق کارکنان این شرکت پرداخت می شود.

    در پایان این نشست از لوح یادبود این گفتمان رونمایی و از چهار نفر از فعالان عرصه ارتباطات الکترونیکی شهری استان اصفهان تجلیل شد.

  14. بازنشسته می گوید

    بازنشسته می گوید
    پیش 2 هفته

    با سلام وعرض ادب
    رفاهیات بازنشستگان که وزیر محترم قول پرداخت آن را داده بودند این ماه در فیش حقوقی بازنشستگان نبود پس کی پرداخت میشود ؟

  15. بازنشسته می گوید

    ناشناس می گوید
    پیش 5 روز

    با سلام
    نمیدانم چرا رفاهیات ۱۳۹۷ شاغلین را بر اساس آئین نامه حقوق ودستمزد کارکنان شرکت مخابرات ایران مصوب ۱۳۸۹ پرداخت گردید ومعوقات آنرا از اول سال ۱۳۹۷ تاکنون پرداخت شد.ولی بازنشسته ها با این همه خرج ومخارج وگرانی وداشتن عروس وداماد ونوه ها تا کنون پرداخت نشده است لطفا دراین تورم زیاد لطف کنید زودتر پرداخت کنید که سخت در مضیقه وتنگنای مالی میباشیم

  16. بازنشسته می گوید

    بازنشسته می گوید
    پیش 3 روز

    بازنشسته می گوید
    پیش ۱ هفته

    با سلام واحترام خدمت سردبیر محترم وکارکنان شریف وبازنشسته ها
    در مورد ۳/۴ خدمت سربازی خواستم توضیحاتی که در بضاعت اینجانب میباشد بدهم چونکه خیلی از افراد سوال داشتند.
    ۱-کسانیکه خدمت سربازی را در جبهه های نبرد حق علیه باطل گذرانده اند فقط ۳/۴ آن بعنوان داوطلبی محسوب وبایستی حق ایثارگری ویک گروه بگیرند.لازم بذکر توضیح است اگر فردی به مدت ۲۰ ماه در جبهه حضور داشته فقط ۳/۴ آن یعنی ۱۵ ماه بعنوان داوطلبی محسوب شده وبر اساس آن حق ایثارگری میگیرد ویا مثلا ۱۰ماه حضور در جبهه ۷/۵ ماه بعنوان داوطلبی محسوب میگردد و….
    ۲-پس با توجه به تعداد ماههای داوطلبی حق ایثارگری افراد مبالغ متفاوت میباشد.
    ۳-از آنجائیکه حق ایثارگری جزء حقوق ومزایا بوده پس در مورد کارکنان ۷درصد باید مبلغ حق بیمه آن به سازمان تامین اجتماعی پرداخت گردد اگر فرد بازنشسته شده است باید در مستمری فرد تاثیر ودر مورد شاغلین در حقوق مزایا تاثیربگذارد.
    ۴-بر اساس تاثیرپذیری آن بایست پاداش بازنشستگی نیز بر اساس مبلغ حق ایثارگری تغییر نماید.( در ضمن بایست در مرخصی وذخیره مرخصی نیز تاثیر گذار باشد.)
    ۵-درمورد کارکنان ۹ درصدی اینجانب با عرض شرمنده گی اطلاعاتی ندارم همکاران محترمی که در این مورد اطلاعات دارند لطف کنند خبر رسانی کنند.

  17. بازنشسته می گوید

    با سلام
    جدول فایل رفاهیات بر اساس آئین نامه حقوق ودستمزد کارکنان شرکت مخابرات مصوب 1389 جهت اطلاع

  18. بازنشسته می گوید

    بازنشسته می گوید
    پیش 1 روز

    ما بازنشسته ها منتظر ۲۵ آبان هستیم تا بن خواربار ما بر اساس شاغلین طبق آئین نامه حقوق ودستمزد کارکنان مصوب سال ۱۳۸۹ یعنی ۵۵% حداقل حقوق سال ۱۳۹۷ مبلغ ۶۰۰۰۰۰ هزار تومان پرداخت شود تا لا اقل بتواند گره کوچکی از مشکلات بازنشسته ها بکاهد.
    بن خواربار ۱۳۹۷ = ۵۵%* حداقل حقوق سال ۱۳۹۷

  19. بازنشسته می گوید

    ناشناس می گوید
    پیش 2 روز

    با سلام
    اگر جنابعالی خدمت در جبهه های نبرد حق علیه باطل دارید واوایل خدمتتان به اداره مخابرات ارائه نموده باشید مخابرات تائیدیه آن را از محل خدمت گرفته است وشما در زمان مخابرات دولتی حق ایثارگری دریافت میکردیدوبعد از سال ۱۳۸۹ به بعدحق ایثارگری قطع شد (شما میتوانید به احکام کارگزینی زمان دولتی که برای شما صادر شده نگاه بیندازید ) حالا که میخواهند حق ایثارگری را بدهند ۳/۴ آن بصورت داوطلبی محاسبه وبهشما حق ایثارگری تعلق میگیرد شرکت مخابرات بایست از سال ۱۳۸۹ حق ایثارگری را در احکام شما لحاظ وبه دلیل اینکه حق ایثارگری جزء حقوق ومزایا میباشد از زمان قطع تا زمان بازنشستگی محاسبه وبه شما پرداخت گردد وبیمه حق کارفرما وکارگر به سازمان تامین اجتماعی توسط مخابرات پرداخت وسپس سازمان تامین اجتماعی میزان مستمری شما را اصلاح نماید (یعنی مستمری بازنشستگی شما بایست افزایش یابد )
    در مورد کارکنان ۹ درصد همچنین عمل گردد بدین صورت که ۹درصد به سازمان بازنشستگی پرداخت وسپس مستمری بازنشستگی کارکنان ۹ درصدی (خدمات درمانی )نیز اضافه گردد. اگر اطلاعات من صحیح نیست کسانیکه اطلا عات بیشتری دارند پاسخ را صحیح فرمایند

  20. بازنشسته می گوید

    بازنشسته

    ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ در ۹:۱۵ ب.ظ

    با سلام وعرض ادب خدمت سردبیر محترم وهمکاران وبازنشسته ها
    بر اساس شنیده ها واطلاعات موثق شنیده شده است همکارانی که خدمت مقدس سربازی را در جبهه های نبرد حق علیه باطل گذرانده اند ۳/۴ خدمت آنان جزء خدمت داوطلبانه محسوب میگردد وبایستی حق ایثارگری دریافت نمایند .واین نامه جدیدا به مدیریت امور اداری ومنابع انسانی شرکتهای مخابرات استانها هم ارسال گردیده است همکاران محترم استانهای مختلف اگر اطلاعاتی در این موارد دارند لطفا اطلاع رسانی کنند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here