مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

پاتوق ما پیشکسوتان و بازنشستگان

975870cookie-checkپاتوق ما پیشکسوتان و بازنشستگان
19,041 نظرات
  1. هم ولایتی می گوید

    درود برشما سردبیر محترم: یادمان باشد کشتی تایتانیک زمانی که به صخره یخی برخورد کرد ازوسط به دلیل سوراخ شدن دماغه کشتی نیمه قسمت جلویی اول به زیر اب رفت و حدکثر تنها با ۱۰ دقیقه تاخیر نیمه انتهایی کشتی نیز به زیر اب فرو رفت و حدود۱۵۰۰ نفر در دل تاریکی شب و سرمای فوق العاده حدود سعت ۲:۲٠دقیقه صبح همگی مردند ما همه در این کشتی سواریم هم شاغل صاحب منصب و هم بازنشستگان محترم پس سرنوشت همه با کمی تاخیر مشخص است دلخوش به شرایط فعلی نباشیم.

    1. ناشناس می گوید

      جناب مهندس صدری سلام وخداقوت در این بازار گرانی وبی پولی حال واینده مان رابابازنشستگی فروختیم بدون در یافت پول .لطف بفرمایید دستور پرداخت بدهیدامیدوارم طوری نشود که آه بکشند .مرد نکو نام نمیرد هرگز مرده ان است که نامش به نکویی نبرند

  2. بازنشسته گرفتار می گوید

    سلام جناب سر دبیر . شما را به فاطمه زهرا (س) قسم میدم فقط یک تاریخ مطمئن در خصوص پرداخت مطالبات بازنشستگان ۹۷ برای ما بگیرید و اعلام بفرمائید . همین

  3. هم ولایتی می گوید

    درود برشما سردبیر محترم: یادمان باشد که قوانین و روابط بین انسانها ازبین نرفته و نمیرود روابط و قوانین بین آدمها که عضوی از همه مخلوقات خداوندی هستند از بین رفته وگرنه که همه انسانها به معنی واقعی که روح خداوندی در کالبدشان دمیده شده واقعا شفاف ودرست وپاک هستند به عبارت دیگر همه چیز سر جای خویش است.

  4. هم ولایتی می گوید

    درود برشما سردبیر محترم: شما هم علیرغم پاکی و صداقتی که دارید چرا صحبت های مرا مانند شبکه تلگرام با فیلترینگ روی سایت میگذارید مگر ما بی ادبی و ناسزا وفحش رکیک به حضرات دادیم که شما حیا میکنید انتقادکه سازنده واثر بخش به نظر میرسد رسانه شما هم که همواره منعکس کننده است غیر ازرسانه مخابرات ما چگونه فریاد بزنیم بنده از شما انتظار دارم، چون سعی در نتیجه دارید. به گفته قدمای محترم ما مرگ یک بار شیون هم یک بار. پاینده باشید همکار محترم ما.

  5. هم ولایتی می گوید

    درود برشما سردبیر بزرگوار: جناب مدیر عامل محترم باید بدانید که ما کارکنان شاغل و بازنشستگان شرکت همگی در یک تیم هستیم هرگونه حرکتی درمورد بازنشستگان چه خوب یا بد اجرا شود سایر اعضا تیم اینگونه عملکرد ها ملاک کار خواهند کرد وبه شعار نیروی انسانی سرمایه است توجه نمیکنند(میزان عملکرد رای شاغلان است) دوصد گفته چون نیم کردار نیست.

  6. هم ولایتی می گوید

    درود برشما سردبیر محترم: چقدر باید برای گرفتن این پاداش دغدغه نگرانی استرس واضطراب داشته باشیم مگر ما چندسال دیگر عمر مفید داریم یا کلا حیات داریم ما در زمان شاغل بودن اینقدر مشکلات نداشتیم که الان داریم تقاضا دارم از مسئولین این داستان پر ماجرای پاداش را هرچه زودتر ببندید و تمامش کنید اخر چرا اینقدر با عدم محاسبات صحیح خود برای همکارانتان مشکل درست میکنید؟؟؟؟

  7. ناشناس می گوید

    سلام ازهمکاران عزىزبازنشسته تقاضا دارم درخطاب قراردادن مسئولین شرکت رعایت ادب را لحاظ کنید بنده هم بازنشسته شرکت هستم و از مدیران شرکت به خصوص مهندس صدرى تشکر میکنم وازخدامىخوا هم به همه ماانصاف درگفتاروکردارعناىت فرماید .الهى آمىن.

  8. هم ولایتی می گوید

    درود برشما سردبیر محترم: من شخصا از حضرتعالی که جهت احقاق حقوق بازنشستگان ۹۷ درشت تیتر زدید و به این موضوع بطور مستقل پرداختید واقعا تشکر میکنم باشد که حضرات مثلا مسئول ببینند و باز باکمال آرامش هیچکاری نکنند واقعا وقاحت برای هرکسی حد مرزی دارد ولی نمیدانم چرا اینها هیچ حریمی ندارند.

  9. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر جان
    قدیما می گفتند دروغ گو دشمن خداست نمی دونم در حال حاظر هم این گفته درست است یا این جمله مال قدیمی ها بوده. وجدیدا دروغ با دوست خدا شده.
    بار نشسته ۹۷ خوش باور

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام دوست خدا
      عزیز دل سردبیر
      اگر به من سخت نمی گرفتند و مورد هجوم واقع نمی شدم در جواب شما می گفنم شاید خدا بیشتر دوستشان دارد!
      راستش بدجوری قوانین و روابط بین انسانی عوض شده! اصلا ناجور شده! اصلا داغون شده!

  10. یک بازنشسته می گوید

    با سلام . فقط مسئولین مربوطه جواب شفاف بدهند. مگر چه اتفاق عجیبی در زندگی کارمندان و بازنشسته های این شرکت افتاده ، که در عرض دو ماه بین فروردین تا خرداد امسال ، آقایان مسئول دلسوز ، چنین تعرفه چندین برابری برای اماکن رفاهی تصویب کرده اند .با این تعرفه های جدید بایستی به فکر یک نام جدید برای واحد رفاه باشیم.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      جواب شفاف دادن دیگه!
      اونقد شفاف شده که اون ورش پیداست!
      اونو جیب مون را عرض میکنم! در سفر خالی خالی میشه تا اونورش پیدا باشه

  11. هدایت می گوید

    سلام جناب اقای سردبیر از مدیر عامل بپرسید ایا پاداش بازنشستگان سال ۹۷ کی وچه زمانی پرداخت خواهد شد خواهشا جواب بدهید مگر یک مدیر عامل مخابرات یک کشور می تواند وعده های سر خرمن بدهد از طرفی املاک مخابرات را بفروشند ودرصدی برای مدیران استانها وخودشان در نظر بگیرد واز پاداش بازنشستگان طرفه بروند …اینها بایستی روزی نزد خدواند جواب پس بدهند وخداوند جای حق نشسته ……
    ازگیلان

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      هدایت جان
      یعنی به نظر شما مدیر عامل از فروش املاک برای خودش و مدیران استانی برمیداره؟
      آره؟!
      گمان نمیکنم

  12. ناشناس می گوید

    بر …….

  13. بازنشسته مخابرات می گوید

    با سلام خدمت سردبیر گرامی و بازنشستگان ۹۷ …خدمت بازنشستگان ۹۷ می رسانم..کمی صبر داشته باشید.کمی حرفهایی که در شان و منزلت شما نیست نزنید..خودتون در شرکت مخابرات کار کرده اید کی شده یک برج از حقوق شما دیر بشه..انصاف داشته باشید حرفهای رکیک و زننده به مسئولینی که دارن زحمت میکشن..دارند فکر چاره ای هستند مطالبات شما را زودتر بدهند..درسته دیر شده اما حتما پول شمارا خواهند داد..والا پولتونه میدن خرجش هم میکنید بسلامتی و تمام میشه..بعد میشنید و خودتون قضاوت میکنید که ای وای چه حرفای زننده ای میزدیم..گر صبر کنی زه غوره حلواه سازی..مواظب گفتار ورفتارمان باشیم..تا وجدان پاکمان راحت باشد..انشاالله..

    1. هم ولایتی می گوید

      درودبرشما همکار محترم: فراموش نکنیم که ما طبق گفته حضرتعالی ما به حرف همین مسئولین محترم وزحمت کش اعتماد کردیم اما بیشتر افراد که مشکلات خاصه خود را دارند چک دادند وعده داده اند ویا برای اینده جوانان خود برنامه ریزی کرده اند که همه این محاسابات و معادلات به خلف وعده همین حضرات به هم ریخته شد ما هم پیش افراد دیگری مانند مسئولین بی اعتبار خواهیم گشت وگرنه ما که داشتیم برنامه روتین زندگی خویش را انجام میدادیم.

    2. منتظر می گوید

      ضمن اینکه تایید میکنم زدن حرف و کلام زشت ناپسند است اما اولا مطمئنم شمابازنشسته نیستی و دروغ میگویی شاید هم بازنشسته دوران قبل هستی که پول بارارزش قلمبه اونوقت را گرفتی و نوش جانت دوما حرف ما این است همان اول میخواستند بگویند ۶ ماه ۸ما و….دیگه پول بی ارزش از نظر گذشت زمان را میدهیم اونوقت ما تصمیم میگرفتیم میرفتیم یا می ماندیم یا مینداختنمون بیرون .اون از ۵۰ میلیون اولی که بدون اجازه به نام ما وام گرفتند (که این هم از عجایب روزگار ماست که میشود بدون اجازه ما بانکهاوام بدهند ) و این هم از پرداخت مابقی .پس شما خواهشا برای ایندوره از بازنشستگان کلاس اخلاق نگذار

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        منتظر جان
        اگر در طی این سالها به شناختی از شما نمی رسیدم قطعا از شما قطع امید می کردم
        اصلا نسبت دروغ دادن به نفری که مثل من و شماست و داره نظرشو میگه کار خوب و قشنگی نیست
        چه دلیلی داره کسی اینجا دروغ بگه؟
        چه نفعی داره براش؟
        جالا شما عصبانی هستی درست
        حق با شماست درست
        قول دادن بهتون عمل نکردن درست
        اما تقصیر این دوست ما و من و دیگران چیه؟
        نکنید این کار رو.
        اثر حرف بد توی دل آدم میمونه
        هرگز پاک نمیشه
        هر کسی نظرشو میده خب

  14. همکار بازنشسته می گوید

    باخبر شدیم ان هم از طریق همکار که عده ای در مخابرات ایران پاداش خود را کامل گرفته اند . باز هم تبعیض بین مرکز و شهرستان. !!!!!!
    به گمانم ان دنیا هم کم کم باید به فکر پارتی بود.!!!!!!!بدون پارتی بازی هیچ کاری سرانجام ندارد!!!!!!!

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      میشه خواهش کنم بپرسین پاداششون چقدر بوده؟
      اگر کم بوده که هیچ.
      .لی اگر زیاد بوده میشه خواهش کنم افرادش رو بمن هم بگین!
      باور کنید زبونمون چار متر دراز میشه روی سر مهندس صدری

      1. همکار بازنشسته می گوید

        خبر حکایت از مبالغ بالا هم بود هم مبالغ کم هم بالا البته موضوع را زیاد باز نکردند چون راوی خودشان هم در زمره دریافت کننده بود. به هر حال عنوان شد عده ای در مخابرات ایران دریافت کرده اند .به هر حال گرفته شده که بیان کردند.

  15. ناشناس می گوید

    جناب صدری لطفا نظرات خود راشفاف بیان فرموده و اینقدر این قشر زحمتکش بازنشسته مخابرات ۹۷ را سرکار نگذارید بالاخره به امید این پاداش می خواهند منزلی جهیزیه یا پسری داماد شود واز این قبیل داریم کم کم معنی تکریم بازنشستگان را در مخابرات در ک می کنیم

  16. همکار می گوید

    احتمالا می خواهند پولی که برای پادش بازنشتگان ۹۷ در نظر گرفته اند مدتی در بانک باشد وبا سود آ ن سفر خارجی بروند و خوش باشند قول بی قبول

  17. ناشناس می گوید

    سلام دوستان من بازنشسته اول اسفند۹۷ هستم وامروز که ۱۸ تیر میباشد پاداشی نگرفتم شما واقعا فکر میکنید این اقای خوش قول هر روز به ۸۰ نفر پاداش میدهد…………………………..

  18. شکراله می گوید

    وای از این همه دروغ !چه زندگی ها که تلخ نشد!چه دوستی ها که بهم نخورد!چه قولها که بد قولی شد.

  19. علی پارسیا می گوید

    ۴۰ سال بعد در همین روز
    علی پارسیا (پیرمرد صد ساله که به زحمت حرف میزند): ۳۹ سال و ۳۶۴ گذشت و هنوز پاداش منو ندادند .
    سردبیر : مطمین باش فردا میدهند چون ۳۹۹۹ نفر تا حالا گرفته اند !

  20. ناشناس می گوید

    حضرات آقایان صدری ، راسخ و مدیران ارشد مخابرات ، شماهایی که طی بخشنامه های متوالی وعده پرداخت پاداش بازنشستگی تا خرداد ۹۷ دادید اکنون به هر دلیلی نمی خواهید یا نمی توانید به وعده خود عمل نمایید اگر رضایت طرف وعده داده شده را جلب نکنید مدیون بوده و شاید مشمول روایت پیامبر که خلف وعده را نشانه نفاق می داند واقع شوید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here