مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

پاتوق ما پیشکسوتان و بازنشستگان

975870cookie-checkپاتوق ما پیشکسوتان و بازنشستگان
18,965 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    من رفتم بانک رفاه مستمری بگیر هستم گفتن باید برای ۱۰۰ ملیون ۲ تا۳ ماه سپرده کنی من اگه صد میلیون داشتم که نمی رفتم وام بگیرم

  2. ناشناس می گوید

    قسم حضرت عباس قبول دارید یادم خروس والا من رفتم بانک گفت هیچ بخشنامه ای نیامده تلویزیون یه چیزی برای خودش گفته دستوردادن باید بدون چون چراباشد ان شاء الله رئیس جمهور مقتدرانه جلوی ناهنجاریها بگیرد..

  3. ناشناس می گوید

    من بازنشسته تامین اجتماعی هستم دیروز رفتم بانک رفاه در مورد وام سوال بکنم پرسیدم این وام چطوری به بازنشسته ها میدهید برگشت بهم گفتن شما باید پنچاه میلیون بیاورید سپرده بگذارید تا دو ماه دیگر ما به شما پنجاه میلیون تومن وام بدهیم اگر من پنچاه میلیون داشتم دیگر برای وام نمی رفتم بانک چرا مردم را سرکار میگذارید از مردم ازاری خوشتون میاد

  4. ناشناس می گوید

    بانک رفاه شعبه ورامین مراجعه کردم،گفتم بابت ۱۰۰تومان باید ۵۰ تومان ۶ ماه بخوابونی تو حساب، بعد ۶ ماه میتونی با یه ضامن ۱۰۰ تومان بگیری،و بابت ۵۰ تومان باید مبلغ ۲۵ ملیون ۶ ماه بخوابونی تو حساب بعد ۶ ماه بدون ضامن اگر نتیجه اعتبار سنجی مشکلی نداشت بهت ۵۰ تومان میدیم ،خدا شاهده

  5. مستعمربگیر تامین اجتماعی هستم می گوید

    سلام چرا اینقدر دروغ میگین به مردم یا مردم رو سر کار میگذارید اخه ما رفتیم بانک رفاه رئیس مگه چقدر وام میخواهی هرچقدر میخواهی همان قدر بگذار سپرده بعد از ۳ ماه بیا بعدا وامت رو بگیر اینم شد وام یا جواب حرف مردم اخه شما که نمیخواهید کاری انجام بدین مردم رو هم تورو خدا سرکار نکذارید

  6. ناشناس می گوید

    یکشنبه / ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۲:۲۵

    از سوی وزارت اقتصاد ابلاغ شد
    مهلت ۲۴ ساعته به بانک‌ها برای پرداخت وام بدون ضامن
    مهلت ۲۴ ساعته به بانک‌ها برای پرداخت وام بدون ضامن
    در راستای دستور رئیس جمهور مبنی تسهیل پرداخت تسهیلات به مردم و گسترش اعتبارسنجی در عوض اخذ ضامن، وزارت اقتصاد به بانک‌های زیر مجموعه خود چهار دستور به منظور پرداخت تسهیلات خرد بدون ضامن برای کارکنان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران بخش دولتی، عمومی و خصوصی برای اجرای در حداکثر ۲۴ ساعت ابلاغ کرد.

    به گزارش ایسنا، چندی پیش رئیس جمهور بانک‌ها را مکلف به اجرای پنج دستور کرد که یکی از آن‌ها، تسهیل پرداخت تسهیلات به مردم است که در این زمینه، فرآیند اخذ وثیقه در پرداخت تسهیلات خرد به مردم تغییر کرد و اعتبارسنجی جایگزین اخذ وثیقه یا ضامن شد.

    بدین منظور، در مرحله اول وزارت اقتصاد به بانک‌های زیرمجموعه خود ابلاغ کرد تا پرداخت تسهیلات زیر ۱۰۰ میلیون تومان را برای شاغلین، بازنشستگان و مستمری بگیران دستگاه‌های اجرایی اعم از وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌های دولتی دارای رتبه اعتباری مناسب (از بانک محل دریافت حقوق خود) را “بدون ضامن” انجام دهند.

    در این زمینه، شرایط دریافت دریافت وام تا ۵۰ میلیون تومان تنها با نامه کسر از حقوق و دریافت وام تا ۱۰۰ میلیون تومان با یک نامه کسر از حقوق همراه با چک یا سفته اعلام شد.

    اکنون، مرکز بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت اقتصاد در نامه‌ای به ۱۳ بانک زیر مجموعه خود اعلام کرده که به منظور عدم نیاز به ضامن در پرداخت تسهیلات خرد برای کارکنان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران بخش دولتی، عمومی و خصوصی دستور دهید تا حداکثر ظرف ۲۴ ساعت نسبت به انجام موارد زیر اقدام شود:

    ۱) در اجرای موضوع مذکور، بخشنامه داخلی آن بانک و همچنین فرآیند و جزئیات اقدام شعب، در پایگاه اطلاع رسانی بانک متبوع، درج و به نحو مقتضی به اطلاع عموم مشتریان و مسئولین شعب برسد.

    ۲) کلیه واحدهای بازرسی موظفند با تشکیل هیئت ویژه نسبت به بازرسی سرزده و نظارت مستمر بر اجزای بخشنامه مذکور اقدام کنند.

    ۳) آدرس سامانه رسیدگی به شکایات آن بانک و آدرس سامانه نظارت مردمی وزارت متبوع در پایگاه اطلاع‌رسانی و کلیه شعب بانک در اختیار مشتریان قرار گیرد.

    ۴) کلیه شکایات مردمی در خصوص موضوع مذکور ظرف ۴۸ ساعت رسیدگی و ضمن برکناری متخلفان احتمالی، مراتب به هیئات رسیدگی به تخلفات اداری و حسب مورد به کمیته‌های انضباطی اعلام شود.

    مهلت ۲۴ ساعته به بانک‌ها برای پرداخت وام بدون ضامن

    مهلت ۲۴ ساعته به بانک‌ها برای پرداخت وام بدون ضامن

  7. بازنشسته تأمین اجتماعی می گوید

    پرداخت نکردن وام ۱۰۰ میلیون تومان بدون ضامن توسط بانک ها بنده از طریق دیوان عدالت اداری شکایت کردم ولی متاسفانه دیوان عدالت اداری شکایت بنده را به بهانه مختلف رد کرده است چرا؟ بازنشسته تأمین اجتماعی

  8. ناشناس می گوید

    ۳ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۲:۵۹
    جزئیات آغاز پرداخت وام‌های زیر ۱۰۰ میلیون بدون ضامن
    جزئیات آغاز پرداخت وام‌های زیر ۱۰۰ میلیون بدون ضامن
    براساس اعلام وزیر اقتصاد پرداخت وام بدون ضامن در بانک‌های دولتی آغاز شده است و صحبت‌های معاون وزیر اقتصاد حاکی از آن است که شاغلین، بازنشستگان و مستمری بگیران دستگاه‌های اجرایی و … می‌توانند از شعبات بانکی که حقوق دریافت می‌کنند، تنها با یک نامه کسر از حقوق ۵۰ میلیون تومان بدون ضامن وام بگیرند.

    به گزارش ایسنا، احسان خاندوزی در راستای دستور رئیس جمهور به بانک‌ها مبنی بر پرداخت تسهیلات خرد به مردم از طریق اعتبارسنجی به جای اخذ وثیقه یا ضامن، اعلام کرد که با بخشنامه ‎وزارت اقتصاد، بانک‌های زیرمجموعه این وزارتخانه مکلف شدند تسهیلات زیر ۱۰۰ میلیون تومان افراد حقوق‌بگیر و مستمری‌بگیر دارای رتبه اعتباری مناسب (از بانک محل دریافت حقوق خود) را “بدون ضامن” انجام دهند.

    در این زمینه، توضیحات تکمیلی معاون امور بانکی وزیر اقتصاد حاکی از آن است که شاغلین، بازنشستگان و مستمری بگیران دستگاه‌های اجرایی اعم از وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌های دولتی و … می‌توانند از شعبات بانکی که حقوق دریافت می‌کنند، تنها با یک نامه کسر از حقوق ۵۰ میلیون تومان بدون ضامن وام بگیرند.

    همچنین، طبق اعلام عباس حسینی، متقاضیان دریافت وامی بالای ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان باید علاوه بر ارائه گواهی کسر از حقوق، یک سفته یا چک نیز تحویل دهند.

    وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت: این افراد باید دارای رتبه اعتباری A ، B، C باشند و کارکنان شرکت‌های بخش خصوصی که دارای رتبه اعتباری A و B هستند نیز می‌توانند تا سقف ۵۰ میلیون بدون ضامن وام بگیرند.

    علاوه براین، تازه‌ترین اعلام وزیر اقتصاد نیز حاکی از آن است که در گام اول برای اینکه بلافاصله دستور رییس جمهوری اجابت شود، دریافت وام ۱۰ میلیون تومانی بدون ضامن شامل مستمری بگیران و شاغلین و بازنشستگان شد اما در گام‌های آینده جامعه هدف قطعا فراگیرتر خواهد شد.

    وی افزود: جزئیات بخشنامه با مشارکت و تعهدات کامل مدیران عامل بانک‌های دولتی تنظیم شده بنابراین مقرر شد با مصوبه هیئت مدیره خود بانک‌ها هم ابلاغ شود و نه فقط از طریق دولت و وزارت اقتصاد. از ابتدای هفته آینده اجرایی شدن این طرح در بانک‌های دولتی قطعی خواهد بود و ما بر اجرای آن نظارت خواهیم کرد.

  9. ناشناس می گوید

    دولت جمهوری اسلامی در بهمن سال ۱۴۰۰ در رسانه های اعلام کرده است به تمام بانک ها دولتی و بانک ها خصوصی ابلاغ شده است که کارمندان و بازنشسته ها وام ۵۰ تا ۱۰۰ میلیونی بدون ضامن می دهند پس چه شد تاکنون هیچ خبری وام ۵۰ تا ۱۰۰ میلیونی بدون ضامن نیست چرا؟

  10. ناشناس می گوید

    جناب آقای دکتر محمودزاده رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران چرا از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون تکلیف پرداخت بن خوار بار و… بازنشستگان شرکت مخابرات مشخص و روشن نمی شود.

  11. کارمند بازنشسته می گوید

    از شرکت مخابرات شهرکرد چه خبر ،به کسی پولی بابت خوار و بار دادن .

    دریافت سود سهام از کجا گرفتید ،آخه سال قبل بانک پارسیان داد.

  12. ریاحی از رفسنجان می گوید

    با سلام قبلا بابت خواربار و رفاهیات معوقه از سال ۱۴۰۰ بازنشستگان مخابرات نوشته بودید که جلسه گرفتند و نتیجه آن فرمودند از خرداد ماه مخابرات شروع به پرداخت می کند لطفا بفرمائید چندم خردادماه شروع می کنند با تشکر

    1. ناشناس می گوید

      بن خواربار ورفاهیات……….

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        خواهش می کنم کامنت تکراری نذارین.
        خواهش میکنم از کپی پیست کردن مطلب تکراری زیر تمام مطالب مرتبط و غیرمرتبط خودداری کنید
        شما وقت مفید آدم رو میگیرد تا روزی ده تا پیام تکراری رو حذف کنه
        نکنید دیگه

  13. ناشناس می گوید

    تسهیلات ۱۶۲ هزار میلیارد تومانی کارمندان بانک‌ها

  14. ناشناس می گوید

    فاصله حقوق کارگران با هزینه های زندگی بیشتر شده است
    حقوق ماهانه چند درصد بازنشستگان بین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان است؟

  15. ناشناس می گوید

    چرا بانک‌ها وام نمی‌دهند؟
    ماجرای وام با کارت یارانه چه بود؟
    پرداخت وام با کارت یارانه چه شد؟

    1. سهراب نظری می گوید

      سلام ناشناس گرامی

      این سوال چه ارتباطی به مسایل شرکت مخابرات داره؟ گاهی سردبیر متن هایی میزارن که سواد من نمیتونه ربطش رو با مشکلات بازنشستگان مخابرات متوجه بشه

  16. ناشناس می گوید

    چه خبر از مشهد ؟کسی واریزی داشته از خواروبار یا هنوز همه سرکاریم

  17. ناشناس می گوید

    با سلام
    مخابرات ایران کی هزینه های درمانی مربوط به سال ۱۴۰۰ و۱۴۰۱ شرکت SOS ,وهزینه های درمانی ۱۴۰۲ را پرداخت میکند ارزش پول یکصدم شد هنوز مخابرات ایران در خواب است !!!!!

  18. ناشناس می گوید

    به گزارش خبرنگار ایلنا، بازنشستگان مخابرات در چند استان، امروز دوشنبه ۸ اردیبهشت، در تهران مقابل وزارت ارتباطات و در استانهای دیگر، مقابل شرکت مخابرات تجمع کردند.

    این بازنشستگان، در تهران، ایلام، لرستان، مریوان، ارومیه، مشهد، کرمانشاه، خوزستان و دیگر شهرها به‌ عدم اجرای آیین نامه سال ۸۹ اعتراض کردند

  19. ناشناس می گوید

    پرداخت سود ۸۷۷ هزار سهامدار از طریق سجام

  20. شرکت مخابرات ایران به تعهدات خود عمل کند می گوید

    شرکت مخابرات ایران به تعهدات خود عمل کند
    شرکت مخابرات ایران از دی‌ماه سال ۱۴۰۰ به بهانه نداشتن نقدینگی، پرداختی ماهانه خواربار و مبالغ مرتبط با مناسبت‌های گوناگون را قطع کرده و همچنین از تیرماه پارسال سهم پرداختی بیمه تکمیلی خود را از ۸۰ به ۵۰درصد کاهش داده و همان را هم به پیمانکار بیمه تکمیلی نپرداخته است و به همین دلیل خدمات آن از مدتی قبل قطع شده و این در حالی است که بر اساس مصوبه تعیین چارچوب کلی نحوه واگذاری شرکت‌های مخابراتی قابل واگذاری مصوب ۱۷ر۱۰ر۱۳۸۵ هیات وزیران، تمامی تعهدات شرکت مخابرات ایران پس از واگذاری آن باید برای تمامی کارکنان، اعم از حقوق، مزایا، بیمه، بازنشستگی و سایر تعهدات، کماکان محفوظ بماند و در تعهد شرکت واگذار شده باشد که اکنون با توجه به افزایش تعرفه‌های تلفن، باید پرداخت شود.

    1. ناشناس می گوید

      سلام دوست عزیز خوار بار بازنشستگان قطع نشده بلکه قسمتی از ان به صورت کسر پول بیمه درمان پایه وبیمه تکمیلی پرداخت می شود به عبارتی از بازنشستگان پولی از بابت بیمه ها کسر نمی شود ومانده ان به صورت بستانکاری نگهداری می شود پس قطع نشده حتی برای برخی همکاران تا شهریور ۱۴۰۱جهت خرید اقساطی از تعاونی مخابرات منطور می شود وبرخی همکاران که بدهی زیادی( مثلا تا ۴میلیون ) به شرکت دارند به صورت نقد درفیش پرداخت می شود
      پس قطع نشده است

      1. احمد شورکی می گوید

        سلام .باور کن این مطلب نیاز به توضیح داره یعنی بیمه تکمیلی برای بازنشستگان پرداخت شده ؟ به کدام بیمه ؟. برای کی؟پس چرا خسارت پرداخت نمی‌شود و بیمه معلم را جایی قبول ندارن و همه سرگردان هستند لطفا توضیح بدید منظورچیه تا ماهم بفهیمبم تشکر

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          بیمه تکمیلی بازنشسته ها درست مثل شاغلین توسط شرکت ۵۰ درصد وو توسط خواربار ماهانه بازنشستگان ۵۰ درصد باید به بیمه معلم داده بشه
          اخیرا هم که ملک دادن و الان بیمه برقراره
          پول های قبلی رو نمیدونم داستانش چی میشه چون هر روز یه حرفی میزنن

      2. شقایق روستا می گوید

        سلام و عرض ادب

        بدهی خواروبار که موقع پرداختش مشخص نیست یعنی قطع شده دیگه چرا بیخودی به خودمون دلداری بدیم؟

        امیدواری بیهوده هم آدمو از پا درمیاره
        از ناامیدی خیلی بدتره

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here