مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر-روزی که نفرین نکنی و ناسزا نگی، به راه نجاتت فکر میکنی و رستگار میشی!

مخابرات ما – سردبیر می نویسد “روزی که نفرین نکنی و ناسزا نگی، به راه نجاتت فکر میکنی و رستگار میشی!”

مخابرات ما –  سردبیر-

عزیزان! میدونم گاهی آنقدر عصبانی میشین که بد و بیراه میگین و نفرین می کنید و ….! اما باور کنید ناله و نفرین جز اینکه شما را از راه اصلی گرفتن حق خودتون دور کنه فایده ای نداره!

وقتی بد و ناسزا میگی دلت یه ذره آروم میشه و وقتی نفرین میکنی بطور کلی آب سردی می ریزی روی تمام کارهای بعدی خودت!

در مخابرات مشکلات ما یکی دو تا نیست! ده تا بیست تا نیست! باید دنبال راه حل باشیم و بطور دسته جمعی برای حلش اقدام کنیم.فحش دادن چی رو عوض کرده تا حالا؟

نفرین و ناسزا، به بیراهه کشیدن تفکر و کور کردن مسیر راه حله!

کمی به حرفهای من فکر کنید! هر وقت خواستید در کامنتها حرف نامناسبی بزنین ، چشم ها رو ببندین و با خودتون فکر کنید راه حل شما چیه! راه حل …! بعدش هم چند تا را با خودتون همراه کنید! به ۴ نفر آگاهی بدین.

هرگز راه حل ها تموم نمیشه. تموم نمیشه تموم نمیشه …!

هنوز راه های زیادی هست که دسته جمعی نرفتیم! تکی رفتیم! دسته جمعی نرفتیم!

پس دیگه نفرین نکنید، فحش ندین و …! باور کنید جز اینکه قلب های ما را سیاه کنه نتیجه ای نداره!

من نمیدونم راه حل ها چیه و چکار باید کرد.همیشه شما به من راه نشون دادین.اما هرگز بدون راه حل نیستیم! هرگز! هیچکس اجازه نداره

نا امید بشه! کسی که نفرین میکنه و فحش میده یعنی نا امید شده!

1408240cookie-checkسردبیر-روزی که نفرین نکنی و ناسزا نگی، به راه نجاتت فکر میکنی و رستگار میشی!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
26 نظرات
  1. فرزند شاهد می گوید

    سلام و درود بر شما سرور و سردبیر مخابرات

    فقط یک جواب بدهید بلی یا خیر

    عزیز یادم هست ی جایی گفتید تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران غیر ممکنه بدلایلی که نمیتونی برامون بازگو کنی.

    حالا باز یه جایی میگویید که کار شما تمام شده..

    من که دیگه از دست مخابرات دق کردم البته همون زمان بچه گی بعد از ۷سال اسارت پدرم دق کرده بودم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      من کی گفتم غیر ممکنه؟
      اصلا غیرممکن وجود نداره در این کشور
      من به کی گفتم کار تمامه؟ به شما گفتم؟

  2. بسم الله القاصم الجبارین می گوید

    با سلام . سعدی علیه رحمه میفرمابند. از دشمنان شکایت برند به دوستان. چون دوست دشمن است شکایت کجا برم . به کی شکایت کرد . به کجا تمام درها بسته است . فقط ناله ونفرین مانده و بس شاید خدا را چه دیدی نفرین واه یکی گرفت . به کسی که جز خدا کسی را ندارد ستم مکن . اگر نفرینی بالا رود سرزمینی اتش میگیرد .

  3. جانم فدای ایران می گوید

    یک راه بیشتر نیست اعتصاب و ترک کار سراسری تا برگشتن مخابرات به بدنه دولت ورهایی از چنگال سهامداران حق دادنی نیست گرفتنی است بسیاری از مفاد حق کارکنان از زمان دولتی مانده باید تا احقاق حق محکم ایستاد و نترس بود

  4. بازنشسته می گوید

    سلام خدمت دوستان عزیز این موضوع که از طریق هییت مدیره مطرح شده دریافت تعهد عدم شکایت یک کلک دیگر است که توجه شاغلین و بازنشستگان را به سمت شکایت و وقت خریدن برای خودشان است باید هوشیار باشیم

  5. محمود زنده دل می گوید

    سلام و صبح بخیر به سردبیر وهمکاران شاغل و بازنشستگان محترم
    عزیزان گرامی راه زیادی وجود دارد فحاشی وبه‌ خدا سپردن
    راه حل نیست چون همکاران در سراسر کشور پراکنده اند اولین کاری که باید انجام بدیم درفضای مجازی هماهنگ بشیم و به تمام دنیا نشان دهیم که حق و حقوق ما را عده‌ای کمی پایمال نموده وخودشان با دارودسته شان خورده‌اند وبا همفکری همه به جایی برسیم باور کنید خستگی و نا امیدی کار کوته فکران است بامید خدا به پا خیزید بسم الله

  6. ناشناس می گوید

    باسلام

    زورمندی مکن بر اهل زمین تا دعایی بر آسمان نرود
    بترس از ظلم کردن بر کسی که جز خدا کسی را ندارد !!!!!!!!!

  7. کارمند می گوید

    مدیران محترم مخابرات ، لطفا به جای کاهش هزینه ها ، به دنبال استفاده از منابع فیزیکی و انسانی و پیرو آن افزایش درآمد مخابرات باشید .همانگونه که آگاهید هزینه ها از یک جایی به بعد قابل کاهش نیست و بقول بزرگی در بحث تجارت هر دشمن سازمانی، که برای خود و شرکت ایجاد می کنید حدود صد میلیون تومان ماهانه ضرر متحمل می شوید و شما به جای تعیین اهداف بلند مدت که توسعه و بقای شرکت، رشد ، شکوفایی و رضایت همکاران را بدنبال دارد، همواره در کاشت ناامیدی و گسترش خشم قدم بر می دارید . پس خواهشا فقط برابر تفیض اختیاراتی که برابر حکم به شما داده شده عمل کنید و آن هم ارتقا و توانمند سازی شرکت است نه از بین بردن سرمایه های مادی و معنوی آن. کارکنان مخابرات در سالهای اخیر هیچ برنامه هدفمندی برای اجرای کار نداشتند برنامه ای که هیات مدیره و مدیر عامل باید ابلاغ می کرده .تصمیمات ناگهانی و متناقض درهیات مدیره قابلیت اجرایی سازمانی نداشته و نخواهد داشت. حرکت در سازمان نیازمند نقشه راه روشن و هوشمندانه است. پس سزا نیست وقتی شما در راستای اجرای وظایف محوله خود کوتاهی کردید، بقیه افراد سازمان که منتظر تعیین هدف و مسیر از سوی شما هستند چوب خورده و متناوبا دچار یاس و سرخوردگی شوند. بدانید که هزینه هر کارمند ناراضی و دشمنی که برای خود ایجاد می کنید به مراتب بیش از پولی است که ذخیره می کنید .

  8. کارمند مخابرات می گوید

    با سلام.
    به نظر در وهله اول انجمن صنفی یا هر حوزه صاحب اختیاری با مشورت دوستان حقوقی (که مطمئنا از هیچ کمکی دریغ نمی کنند) مثل یک مدعی العموم نسبت به ثبت شکایت از طرف تمام کارکنان اقدام نمایند . به جای اینکه تک تک همکاران شکایت کنند یک شکایت کلی از جانب کلیه کارکنان ، بازنشستگان و… طرح بشه ( البته با موضوعات مختلف از جمله: مطالبات- رفاهیات- بیمه و…) و هر کس تمایل به اخذ وجه و ثبت شکایت نداره انصراف بده. در اینصورت اگر شکایتی به نتیجه برسه مشمول همه گروه مذکور میشه و اگر مشکلی در راه اجرایی شدن یک مورد پیش بیاد سایر موارد رو دستخوش خودش نمیکنه.

  9. کارمند مخابرات می گوید

    با سلام.
    به نظر در وهله اول انجمن صنفی یا هر حوزه صاحب اختیاری با مشورت دوستان حقوقی (که مطمئنا از هیچ کمکی دریغ نمی کنند) مثل یک مدعی العموم نسبت به ثبت شکایت از طرف تمام کارکنان اقدام نمایند . به جای اینکه تک تک همکاران شکایت کنند یک شکایت کلی از جانب کلیه کارکنان ، بازنشستگان و… طرح بشه ( البته با موضوعات مختلف از جمله: مطالبات- رفاهیات- بیمه و…) و هر کس تمایل به اخذ وجه و ثبت شکایت نداره انصراف بده. در اینصورت اگر شکایتی به نتیجه برسه مشمول همه گروه مذکور میشه و اگر مشکلی در راه اجرایی شدن یک مورد پیش بیاد سایر موارد رو دستخوش خودش نمیکنه.

  10. نیروی شرکتی می گوید

    با سلام خدمت همکاران محترم وسردبیر عزیز .تنها سرمایه ما پناه بردن بخدا وامامان معصوم می باشد .از دست مسئولین بی درد وغم که مارا درک نمی کنند.ونمیدانند در این روزگار سخت با این حقوق ها زندگی را با رنج وگرسنگی میگذرانیم .هر چه انها راقسم می دهیم ما را درک نمی کنند وحتی به شکل های مختلف به ما توهین کرده واحساسات مارا جریه دار نموده .چراکسی انها را ملامت نمی کند بخاطر رفتار و طرز تفکر شان .ولی حتی ما ناله ای مکنیم مورد انتقاد قرار میگیریم برادر عزیز تا دلی درنکند کسی بی خود ناله نمی کند . امروز مطالع شدم همکاران الیگودرزی در استان لرستان طرح شکایت خود را از مخابرات دنبال کرده و بابت خسارت چند سال عدم طبقه بندی وطرح کارشناسی من در اوردی TCT . مخابرات را محکوم وازحسابشان برداشت خسارت نموده اند .در صورتی خودمن نیروی فنی وشیفتی هستم وروزهای تعطیل وجمعه ها همیشه حاضر در شیفتم و باداشتن مدرک کارشناسی مرتبط حقوق ومزایای دیپلم رادریافت می کنم در صورتی همکاران قسمت های ادارای باداشتن مدرک های غیر مرتبط (دیپلم وفوق دیپلم کشاورزی ویا تربیت بدنی) شده اند کارشناس مرتبط سر دبیر محترم حالا باز شما بگو مسئولین را نفرین نکنید بهخدا قسم به یکایک مسئولین ومدیرمنطقه ای التماس کردم ولیکن یکسال اندی است مرا گذاشته اند سر کار با وعده ………

  11. هیچ بزرگ می گوید

    جواب مارا ندادی؟

  12. کارمند رسمی می گوید

    سلام
    همکاران حقوقی باید از حق و حقوق کارکنان و بازنشستگان مخابرات دفاع کنند.
    اگر راهکاری دارند ارائه بدن . حالا شکایت یا اعتصاب یا …

  13. همکار رسمی می گوید

    با سلام
    اول شکایت و اگه به نتیجه نرسیدیم اعتصاب سراسری

  14. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر محترم سه ماه قول بیمه تکمیلی معلم تمام شده دریغ از پرداخت یک ریال بنده یکسال ونیمه ۱۸میلیون طلبکار هستم چطوری پیگیرباشم وشکایت بکنم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      اینا رو با افراد حقوقی مشورت کنید
      من هم سعی می کنم با افراد حقوقی مشورت کنم و براتون بذارم

  15. خدا هرگز کسایی رو که حق خوردن نمیبخشه! می گوید

    اعتصاب سراسری.
    این هم راه حل.

    1. ناآشنا می گوید

      کاملا موافقیم. همه جای دنیا وقتی طلب یه نفر رو نمیدن برای اون نفر کار نمیکنه. این خیلی طبیعی و بدیهی ست.

  16. رجب می گوید

    سلام و خدا قوت ،مخابرات مشکل مالی نداره دیگه به برکت قبض های نجومی که صادر میکنه از طرف دیگه هم یاد گرفته هزینه هاش پایین بیاره و توقع پرسنل از عرش به فرش آورده بهانه ای نداره که معوقات و بیمه های سال قبل رو پرداخت نکنه ، این بار دیگه شوخی بردار نیست کارد به استخونمون رسیده هر اتفاقی بیفته مسئولش خود شخص مدیر عامل و دار و دستش هست ، پرسنل برا اعتصاب سراسری متحد شدن

  17. نامدار می گوید

    در رابطه با پیشنهادی که قبلا عرض کردم نظرتون چیه،از نظر حقوقی امکان پذیر است؟ (شکایت از خود شخص مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره نه شکایت از شرکت مخابرات)

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      به نظرم برای صندوق ۶ درصد این امکان وجود داره
      هر شکایت یک طرف داره که اون یک شخص است که به طرفیت از مخابرات ازش شکایت میشه
      به نظرم میشه
      دوستان حقوقی مشاوره بدن

  18. علی می گوید

    اعضای شورای صنفی نمایندگان ما هستند خوب ما به آنها می گوییم که شما از پشتوانه آیی به اندازه تمام کارکنان کشور(مخابرات،), برخوردارید پیشنهادما این. است که ما هرگز مدیر عامل و هیأت مدیره را و پشتیبان و حامی خود نمی دانیم دقیقا در جهت مخالف و مقابل ما هستند باید با تحصن یک صدا خواهان اخراج و تغییر در این حوزه باشیم چرا اعضای شورای صنفی سکوت می کنند ما باید صدایمان را به آنها که بصورت غیر قانونی مخابرات را واگذار کردند برسانیم که چه بر ما گذشت می دانم که …. ولی دیگر بس است مخابرات نابود شده و غارت کردند بردند ووووو فقط و فقط اعتصاب سراسری و دیگر هیچ

  19. منتظر گفتگو می گوید

    با سلام خدمت سردبیر محترم و خستگی ناپذیر
    هیچ راه دیگری بجز شکایت پیش پای ما نمانده همه باید دسته جمعی شکایت کنیم. مطالبات به حق ما را که ندادن غارت پس انداز صندوق را که دیگر از جرایم کبیره است .با چه مجوزی سرمایه و پول ما را از استان‌ها بردن و در مخابرات ایران دزدیدن. فقط شکایت کارساز است.

  20. ناشناس می گوید

    سردبیر جان، با فعالین صنفی و همکارانی که با مجلس در ارتباط هستند، هماهنگ کنید و برای روزی ازهفته آینده که وزیر ارتباطات یا مدیران مخابرات در مجلس حاضر خواهند شد، اعلام یک تجمع صنفی در مقابل مجلس شورای اسلامی کنیم. باور کنید حتی حضور اندک هم تأثیر به سزایی خواهد داشت و هم برای وزیر و هم برای مدیران حاضر در مجلس بدون عواقب نخواهد بود. این راه رو هم امتحان کنیم.

نظرات بسته شده است.