مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مخابرات انگلیس از نوکیا برای نظارت بر هوش مصنوعی استفاده میکند

مخابرات ما -گروه مخابراتی بریتانیا BT، وندور فنلاندی تجهیزات مخابراتی نوکیا را برای ارائه نرم افزار AVA Analytics برگزیده است و از آن برای نظارت بر شبکه های ثابت خود با ابزارهای هوش مصنوعی استفاده خواهد کرد.

مخابرات ما (مالکی)-به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از اینفورما، این دو شرکت قراردادی پنج ساله امضا کردند که قرار است تجربه مشتری را از طریق هوش مصنوعی و ابزارهای یادگیری ماشین بهبود بخشد. AVA Analytics به کارکنان مرکز تماس یک نمای بلادرنگ از شبکه اپراتور، از مشترکین فردی گرفته تا دستگاه ها، ارائه می دهد تا با هر مشکلی که به نظر می رسد واقع شده، سریعتر برخورد کنند.

نرم‌افزار جدید به BT امکان استفاده از «جریان‌های کاری خودکار با تجزیه و تحلیل عمیق را برای ارائه بهبود و بهره‌وری عملیاتی و افزایش امتیاز خالص پروموتور (NPS) به بی تی می‌دهد.
نیک لین، مدیر عامل خدمات مشتریان در BT، در این زمینه گفت: «همکاری گسترده ما با نوکیا نشان دیگری از تعهد ما به ارائه بهترین تجربه مشتری با سرمایه گذاری در هوش مصنوعی، تجزیه و تحلیل و سایر فناوری های پیشرفته است. “همکاری ما به نمایندگی های خدمات مشتری BT کمک می کند تا بهترین خدمات را در تمام کانال های تلفنی و دیجیتال ارائه دهند و همچنان BT را به تنها شبکه ای تبدیل کند که به صد درصد تماس های مشتریان در بریتانیا پاسخ می دهد.”
حمدی فرید، معاون ارشد برنامه‌های کاربردی تجاری در نوکیا هم در این خصوص افزود: اطلاعات شبکه ثابت نوکیا AVA یک مؤلفه حیاتی برای کمک به اپراتورها برای بهبود فرآیندهای تشخیص و عیب‌یابی شبکه است، در حالی که رفع تعمیرات دستی غیر ضروری را کاهش می‌دهد. ما بسیار خرسندیم که با این توافق همکاری خود با BT را به سطح بالاتری ارتقا می دهیم.
1408300cookie-checkمخابرات انگلیس از نوکیا برای نظارت بر هوش مصنوعی استفاده میکند

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.