مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تجمع بازنشستگان مخابرات ایران در استان‌ها‌ی مختلف

مخابرات ما- بازنشستگان مخابرات ایران در اعتراض به عدم تحقق مطالبات خود در استان‌های مختلف تجمع کردند.

 

مخابرات ما – به گزارش خبرنگار ایلنا، بازنشستگان مخابرات ایران صبح امروز، دوشنبه، ۱ مردادماه، در استان‌های اردبیل، هرمزگان، آذربایجان غربی، گیلان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، کردستان، اصفهان، خوزستان، تهران، لرستان و دیگر استان‌ها تجمع کردند. 

اجرای آیین‌نامه ۸۹ تأمین اجتماعی، اجرای عادلانه‌ی همسان‌سازی حقوق، اجرای تبصره ۱ ماده ۲۱ قانون خدمات کشوری و تبصره ۲ ماده ۳۳ سیاستهای کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، پرداخت رفاهیات و رفع مشکلات مربوط به بیمه تکمیلی و کاهش سهم بازنشستگان از مبلغ بیمه تکمیلی به روال قبل، از مطالبات این بازنشستگان است.

1550660cookie-checkتجمع بازنشستگان مخابرات ایران در استان‌ها‌ی مختلف

Please rate this

0 1 2 3 4 5
24 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام هزینه های درمانی مربوط به بیمه دانا از ۵ ماه گذشت کی پرداخت میشود !!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. بازنشسته مخابرات منطقه تهران می گوید می گوید

    هر ماه مبلغ ۱ میلیون ۲۰۰ هزار تومان بابت بیمه تکمیلی از حقوق بنده کسر می کند و این چه بیمه تکمیلی است که متأسفانه بیمه دانا بعد از گذشت بیش از ۴ و ۵ ماه است که هزینه های درمانی را واریز نکرده است چرا؟

  3. ناشناس می گوید

    جناب آقای محمد امیر عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی
    جناب آقای دکتر قالیباف
    رییس محترم مجلس شورای اسلامی
    سلام علیکم
    امروز جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ هست که متأسفانه هنوز هم تکلیف پرداخت تفاوت افزایش معوقات بن خوار بار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از فروردین ماه سال ۱۴۰۱ تاکنون مشخص و روشن نیست چرا؟ به خاطر ناتوانی، دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس تاسف بار است که هنوز هم متأسفانه تکلیف پرداخت تفاوت افزایش بن خوارو بار، مناسبتها و سایر رفاهیات از فروردین ماه سال ۱۴۰۱ تاکنون برای بازنشستگان شرکت مخابرات معلوم و روشن نشده است چرا؟ حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات

  4. ناشناس می گوید

    مگه قرار نبود خواربار بازنشستگان هرماه واریز بشه؟؟؟الان ۲۵ مرداد ماه خبری نیست که..

  5. ناشناس می گوید

    رئیس جمهور بزرگوار
    خواهشا دستور رسیدگی به شرایط سو مدیریت شرکت مخابرات ایران

  6. ناشناس می گوید

    پس چه شد جناب پزشکیان امروز پنج‌شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳هست که متأسفانه هنوز هم تکلیف پرداخت تفاوت افزایش معوقات بن خوار بار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از فروردین ماه سال ۱۴۰۱ تاکنون مشخص و روشن نیست چرا؟ به خاطر ناتوانی، دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس! در مجلس شورای اسلامی بیش از ۳۰۰ الی ۴۰۰ نفر نماینده درخانه ملت حضور دارند و فقط متأسفانه ۱ و ۲ نفر از حق و حقوق بازنشستگان شرکت مخابرات دفاع و حمایت می کنند سوال اینجاست که پس بیقه نمایندگان مجلس درخانه ملت چکار می کنند؟ حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات

  7. ناشناس می گوید

    سلام
    دوست عزیز خواروبار ومناسبتها مربوط به همه کارکنان و بازنشستگان سراسر کشور هست لطفا هی ننویس خواربار مخابرات تهران چی شد بگو چرا خواربار پرداخت نمیکنین
    مگه قرار نبود خواربار بازنشستگان هرماه واریز بشه؟؟؟الان ۲۵ مرداد ماه خبری نیست که..

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ایشون اصلاح کردن کامنتها رو

  8. ناشناس می گوید

    بن خوار بار تیر کی واریز می‌شود؟

  9. ناشناس می گوید

    ۱۰:۱۵۲۱ مرداد ۱۴۰۳
    هر سال سود سهام همراه اول را ۱ اردیبهشت ماه واریز می کردند ولی اما متأسفانه امروز یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ هست هیچ خبری واریز سود سهام همراه اول نیست چرا؟ و کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست چرا؟

  10. ناشناس می گوید

    جناب آقای دکتر قالیباف
    رییس محترم مجلس شورای اسلامی
    سلام علیکم
    امروز جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ هست که متأسفانه هنوز هم تکلیف پرداخت تفاوت افزایش معوقات بن خوار بار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از فروردین ماه سال ۱۴۰۱ تاکنون مشخص و روشن نیست چرا؟ به خاطر ناتوانی، دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس! در مجلس شورای اسلامی بیش از ۳۰۰ الی ۴۰۰ نفر نماینده درخانه ملت حضور دارند و فقط متأسفانه ۱ و ۲ نفر از حق و حقوق بازنشستگان شرکت مخابرات دفاع و حمایت می کنند سوال اینجاست که پس بیقه نمایندگان مجلس درخانه ملت چکار می کنند؟

  11. ناشناس می گوید

    سلام.این چه بیمه تکمیلی است که متأسفانه بیمه دانا بعد از گذشت بیش از ۴ و ۵ ماه است که هزینه های درمانی را واریز نکرده است چرا؟

  12. ناشناس می گوید

    چرا بن خوار بار مهرماه بازنشستگان مخابرات منطقه تهران ۱۴۰۲ بعداز گذشت ۱۰ ماه و ۱۴ روز است که هنوز پرداخت نشده است

  13. ناشناس می گوید

    امروز شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ هست که متأسفانه هنوز هم تکلیف پرداخت تفاوت افزایش معوقات بن خوار بار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از فروردین ماه سال ۱۴۰۱ تاکنون مشخص و روشن نیست چرا؟ به خاطر ناتوانی، دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس!

  14. ناشناس می گوید

    شرکت مخابرات باید خسارت تاخیر در پرداخت بن خوار بار و معوقات بازنشستگان را پرداخت کند
    مشکلات ما بازنشستگان شرکت مخابرات از سال ۱۴۰۰ تاکنون ثابت کرد و نشان داد که متأسفانه دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس و… در کشور قانون و عدالت را رعایت نکردند و هنوز هم رعایت نمی کنند چرا؟
    مشکلات بازنشستگان مخابرات از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون ۱۰۰ درصد فقط به خاطر بی مدیریتی، بی نظارتی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، دولت و مجلس بوده است.

  15. منتظر مهدی می گوید

    قربان بریم خدا را یک بام و صد هوا رامخابرات بخش خصوصی فقط ظلم به بازنشسته مخصوصا به بازنشستگان کشوری تاکی ظلم !!!؟؟؟ نه نمایندگان مجلس ،نه دولت

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      لطفا پای برخی افراد را به کامنتها باز نکنید

  16. ناشناس می گوید

    سلام جناب سردبیر امروز طاها چند استان پرداختی داره؟

  17. ناشناس می گوید

    نظر من این است،مسؤلان کور وکر شده اند،یا عینک زغالی زدند،وپرده گوششان پاره شده ،وگرنه بیش از سه سال است که داد می زنند وبه ماهواره ها هم رسیده.

  18. رضاخان می گوید

    وای به روزی که بگندد نمکش!!!

  19. ناشناس می گوید

    با سلام
    بر اساس آئین نامه حقوق ودستمزد کارکنان شرکت مخابرات ایران مصوب سال ۱۳۸۹ بن خواربار بازنشستگان ۵۵ درصد حداقل قانون کار همان سال میباشد.
    حداقل حقوق قانون کار در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۵۳۰۰۰۰۰ تومان است پس بن خواربارشاغلین رسمی وبازنشستگان در سال ۱۴۰۲ ماهیانه ۲۹۱۵۰۰۰ تومان میباشد.
    ولی متأسفانه مخابرات تهران کمک هزینه خوار بار فروردین، اردیبهشت و خرداد ماه سال ۱۴۰۲ را و با کمک هزینه خوار بار سال ۱۴۰۰ را مبلغ ۲۲۳، ۶۰۵، ۱۴ ریال حساب کرده است چرا؟
    بن خواربار شاغلین رسمی و بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ماهیانه مبلغ ۳۹۶۰۰۰۰تومان است چرا مخابرات بن خواربار را هنوز بر اساس سال ۱۴۰۰مبلغ ۱۴۰۰۰۰۰تومان محاسبه میکند .
    معلوم نیست که این مدیران مخابرات از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون چکار می کنند؟
    متأسفانه هیچ کاری و هیچ اقدامی برای حل مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکردند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
    مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به همراه مسئولین، عید سعید قربان سال ها ۱۴۰۰، ۱۴۰۱، ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ برای همه بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور مشکل ایجاد کرده است و هم اهانت کرده است و بن خوار بار واریز نکردن.
    و دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره فقط سکوت اختیار کرده اند.
    همه رسانه ها داخلی در این مدت ۳۲ ماه شبانه روز مشکلات ما بازنشستگان شرکت مخابرات را در سراسر کشور چاپ کرده اند ولی اما متأسفانه دولت، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره بررسی و پیگیری و رسیدگی نکرده اند و هنوز هم توجهی نمی کنند چرا؟

  20. ناشناس می گوید

    درآمد شرکت مخابرات به جیب کسانی می‌رود؟ شرکت مخابرات بابت چه ۶۵ هزار میلیاردتومان پس از خصوصی سازی به دولت پرداخته است و این در حالی است که متأسفانه دولت ثابت کرد و نشان داد دشمن واقعی کارکنان رسمی و هم بازنشستگان مخابرات در سراسر کشور بوده است. چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس و… در این مورد به کارکنان رسمی و هم بازنشستگان شرکت مخابرات توصیح و پاسخ به دهند در آمد و بودجه شرکت مخابرات در کجا خرج و هزینه می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here