مخابرات ما(خبرنگار سایت) – از زمان شروع جلسه بصورت آنلاین این صفحه به سرعت آپدیت می شود.لطفا هر یک دقیقه ، یک بار این صفحه را رِفرِش کنید.
11:00 – جلسه با تلاوت آياتي از كلام الله مجيد آغاز شد و با مداحي ادامه يافت.
11:35 – سخنراني مدير عامل استان گلستان بابت خوشامدگويي به مهمانان در حال برگزاري است.
11:46 – مدير عامل گلستان از مدير عامل شركت مخابرات ايران عاجزانه درخواست كرد كه نيروهاي قرارداد مشخص تبديل وضعيت شوند.
11:46 – يكي از دغدغه هاي اصلي كاركنان شركت مخابرات گلستان نيروهاي قراردادي هستند.
11:46 – با اين درخواست مدير عامل ؛ حضار با شور و شعف خاصي از مديرعاملشان حمايت كردند.
11:46 – تا لحظاتي بعد آقاي دكتر سرائيان سخنراني خود را آغاز خواهد كرد.
12:02 – او در مورد چگونگي پيشبرد اهداف جديد مخابرات و نقشه جديد راهبردي شركت توضيح ميدهد.
12:09 – سرائيان: چرا ما دنبال تحول هستيم؟ چرا رهنگاشت طراحي كرديم؟ اگر نكنيم چه بلايي سر ما مياد؟ شركتي كه نتواند روي پاي خودش بايستد گرفتار بلا مي شود.همه ما در آن سهيم هستيم. اصلا موضوع چيه؟ چه چيزي را مي خواهيم طراحي كنيم؟
12:17 – ارزش چيزي است كه شركت بگونه اي حركت كند كه مردم ،مشتريان بجاي اينكه از رقبا خريد كنند، از ما بخرند.
12:20 – سرائیان : در دو سه سال اخير چه اتفاقي افتاده؟ اولين مزيت ما را از ما گرفتند.مردم اكثرا سيم كارت ما را داشتند.سر سه سوت گفتند بايد رومينگ بدهيد و … تمام. دومين مزيت شماره هاي ما بود.912 و 911 شمارهايي بود كه براي مردم ارزش داشت مصوبه اين را هم گرفت. سومين مصوبه اين بود كه اومدن fcp را راه انداختن.نه سوييچ دارند نه بي تي اس دارند.فقط تبليغات دارند.مردم حق دارند انتخاب كنند.
12:23 – مردم حق دارند از كسي سرويس بگيرند كه سرويس بهتري ميدهند. در بخش ثابت هم دوره انحصار تمام شده است. اين فضا باعث شده تا ما ذهنيت هاي خود را عوض كنيم.
12:55 – 50 در صد مصرف در منازل 35 درصد در محل كار و 11 درصد هات اسپاتها و 4 درصد بقيه جاهاست. اين كار دو پيام دارد:
يكي اينكه مردم سرويس يك دست ميخواهند تا بدون اينكه متوجه باشند دراين جابجائي ها سرويس بگيرند. خونه يك سرويس ، اين را قطع كنند و. سرويس ديگري وصل كنند، اين نمي شود. دوم اينكه 85 درصد ترافيك زير سقف توليد مي شود اين فرصت بسيار خوبي براي ماست.حتي بخشي از هات اسپاتها و در حال حركت هم بازار ماست. بايد اين را قدر بدانيم.
12:58 – بايد ما نگاه ، طرز فكر خود را عوض كنيم (مقيد به ساعت كاري ، مقيد به كار مشخص و ..) بايد اول به مشتري سرويس بدهيم.
تك تك شما مستقل از مكانتان دانش خود را حداكثري كنيد
13:00 – هر كدام براي مشتري يابي و حفظ مشتري تلاش كنيد. اولويت اول شما رفع مشكل مشتري باشد.در حوزه مالي اگر سندي آمد مربوط به مشتريان و خدمات است اول آن را راه بيندازد.
13:02 – طرح آموزش مديران جوان را در دو سه سال آينده خواهيم داشت.در اين مورد با دانشگاه هم مذاكره شده است تا اين دوره هاي تخصصي مديريتي را برگزار كند.بخشي از اين دوره ها حتي در خارج كشور است ما مشكلي نداريم مديران جوان را اعزام ميكنيم. البته نحوه شركت در اين دوره ها بزودي اعلام خواهد شد.همه نيروهاي جوان مي توانند در اين دوره ها شركت كنند.
13:25 – جلسه با اين سخنان پايان يافت. انگار دكتر فضايي براي انتقال پيامش ميخواست كه بدست آورده بود.
جلسه تمام شد و ما اين مطلب را به پايان مي بريم.
***
سلام
آنچه درروزهای گذشته برماعیان و آشکار شده این است که ما نخواهیم توانست به انجه که باید برسیم به دلایل زیر :
1- در پی تغییر خویش و اطرافیان نیستیم .
2- همه ما می دانیم درد چیست و درمان جیست .
3- همه ما به نوعی در رویای رسیدن به اینده ای هستیم که برای خود ترسیم کرده ایم .
4- زمان به سرعت می گذرد ولی رویاهای ما محقق نمی شود .
………………………………………………………………….. شب خوش به امید فردای روشن
همه نیروهای جوان میتوانند در این دوره ها شرکت کنند. واقعا همه میتونن؟؟؟؟ ویا خواص میتوانند؟؟؟؟
خواص همه! یا بهتر بگویم همه خواص!
سلام من بیش از دو دهه در شرکت مخابرات خدمت کرده ام.بدلیل شغل مدیریتی که داشتم در جلسات مدیران شرکت در تهران و همایشهای استانها شرکت کرده ام . متاسفم بگویم که این گزارش را که می خواندم دقیقا تکرار همه همایشهایی بود که امروز برایم خاطره شده و هیچ شوق و امیدی را در شنونده ایجاد نمی کند و مدیران شرکت که قطعا مشکلات را میدانند فقط میخواهند نابسامانیها را توجیه کنند.چطور میشود شرکتی را که نیروی انسانی آن گله مند است را ترغیب به کار کرد؟ چشم انداز آینده آنان بازنشستگانی هستند که روزانه در راهروهای ادارات کار و دادگستری بدنبال حق خود هستند و مدیران ارشد شرکت چشم و گوش خود را بسته اند.نمی دانم این نوشته چاپ خواهد شد یا نه و یا اینکه اگر چاپ شود بگوش انان خواهد رسید یا خیر ولی امیدوارم که یکبار هم که شده مدیر عامل محترم شرکت مخابرات ایران با ساماندهی مناسب و تشکیل کارگروهی تمام حقوق سلب شده با بخشنامه و بدون بخشنامه همکاران شاغل و بازنشسته را مشخص و شناسایی کرده و با اعلام زمانبندی برای تامین آن ، اعتماد عمومی را به شرکت بازگردانده، و این نقطه عطف تاریخ مخابرات را بنام خود ثبت نماید.هیچ وقت دیر نیست و هیچ کس نیز تنها نیست و خداوند متعال با همه است.
سلام
گویند جلسه ای بود فاضل از این جلسه کارکنان را چه حاصل ما که چیزی ندیدیم و نشنیدیم فقط کار و فقط کار و….کار اینطور نمیشه
دکتر سرائیان از نیروهایی توقع کمک داره که خیلی وقته اعتمادشون از سیستم قطع شده!!!
جالبه مدیرعامل داره می گه که اگر بداد شرکت نرسیم درآمد نداریم و شرکت داره می میره اونوقت شما از هزینه ازدواج نیروهای قراردادی می پرسید؟ تفاوت خواسته ها چقدر است؟
متاسفم بگویم اگر مخاطبین سایت مخابرات ما صرفا در چنین فضاهایی سیر می کنند. لزومی ندارد که سردبیران محترم سایت مخابرات ما در خصوص موضوعات تحول مطالبی را منعکس نمایند.
همین خبرکه: خبری نیست ، وضعیت جدید را معرفی می کنید ، وهمه باید در این وضعیت جدید از حقوق خود سئوال و دفاع کنیم.
سلام
جلسه با پاسخ ندادن به پرسش ها و مشکلات کارکنان به پایان رسید خسته نباشن خیلی زحمت می کشن
ساعت یک شد، نه سوالی نه پاسخی ؟!!!!
ازبازنشستگی چه خبر!ا از وضعیت مدیران پس از ادغام چه خبر!مردیم از بس در دایره الفاظ غوطه خوردیم !وهیچ اتفاقی مثبتی روی داد!
سلام تروخداازوضعیت نیروی شرکتی سوال بفرمایید
سلام
در مورد کمک هزینه اردواج قرادادی های جدید لطفا یکی یه سوال بپرسه.
بلاخره دوس دارن تصویب کنن یا نه؟