مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تا ۲۱ استان امروز حقوق می گیرند (شرکت طاها)

مخابرات ما (سردبیر) – دوستان گرامی! فکر نمی کردیم دوباره مجبور به پیگیری خبرهای حقوقی بشیم ولی با تاخیر در واریز حقوق کارکنان طاها نسبت به دیگر کارکنان، پیگیر خبر شدیم.

البته این ماه سیاست ها طوری بود که ما نمی تونستیم خبر دقیقی به شما بدیم.واقعا نمی شد. در تاخیر پرداخت حقوق این گروه از دوستان چند عامل موثر بوده که میدونم  شما حوصله خوندن ندارین.پس میریم سر اصل مطلب.

بنا به اطلاع دقیق امروز حقوق کارکنان طاها تا ۲۱ استان واریز خواهد شد.روز گذشته بنا به خبرهای شما،  ۷ استان حقوق گرفته اند امروز نیز ۱۴ استان حقوق می گیرند بنا به تجربه فکر می کنم استانهای کوچکتر باشند.بقیه استانها می ماند برای بعد.

از شما خواهش می کنم خبر را دقیق بخوانید تا برداشت غیر منظور نداشته باشید.

لیست استانهایی که دیروز حقوق گرفته اند در این خبر ذکر شده. اما اسم ۱۴ استان بعدی قرار است به من داده شود.به محض اینکه بدستم رسید اعلام می کنم.

ببخشید این ماه شما رو با خبرهای حقوقی تنها گذاشتم واقعا دو تا مشکل سازمانی داشتم که که هیچکدومش به من یا بچه های سایت مربوط نبود اما .. بذارین بعدا صحبت کنیم. فعلا حوصله این حرفها رو نداریم.

 

1495670cookie-checkتا ۲۱ استان امروز حقوق می گیرند (شرکت طاها)

Please rate this

0 1 2 3 4 5
73 نظرات
  1. م می گوید

    به قران دارم خر حمالی میکنم بابا این مخابرات صاحب نداره؟ اجاره خونه م مانده صاحب خونه از یکم همینطور زنگ میزنه قسطا مانده بانک زنگ میزنه کار کن پول بهت ندن ی مدیر با لایق نیست؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      لابد نیست دیگه
      وگرنه دو خط توضیح می دادن

  2. مهربان می گوید

    خراسان رضوی طبق معمول اخر شد

  3. مهربان می گوید

    اسامی استانهای داده شده را بگویید

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      نوشتیم

  4. مهربان می گوید

    اسامی استانهارو نزاشتن ک کدوم استان داده شده؟

  5. شرکت عجیب طاها می گوید

    سلام و عرض ادب و خسته نباشید خدمت سردبیر محترم.این شرکت …. طاها با آبرو و اعتبار کانال شماهم بازی میکند .آخه چرا اینقدر………

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ظاهرا همه دست به دست هم دادن!

  6. راننده می گوید

    سلام‌ خدمات اولم‌همین مشکل پرداخت حقوق داشت چون تعداد استانها زیاده ومدیریت صفر باز دادن به این شرکت طاها که هیچیش درس نیس کاش این همه استان دست ی شرکت نبود

  7. شرکتی بی پناه می گوید

    از سال ۸۸ که در این مملکت هر کس تشریف می آورد برای قبلی پدر بیامورزی درست می کند حالا برای کج دهنی مسئولین مخابرات به نیروهای مظلوم شرکتی، خدمات اول را حذف کردن و شرکت طاها رو وسیله پدر بیامورزی قرار دادند…چرا این رفتار رو می کنند و این وسط کی از این آشفته بازار سود می برد فقط خدا می داند…

  8. شرکتی پرسشگر می گوید

    سلام سردبیران
    با تشکر از پیگیری ها و اطلاع رسانی های شما . باتوجه به صحبتهای معاون مالی برای پرداخت حقوق تا ۵ هر ماه ، آیا مخابرات پول را به شرکت طاها کامل پرداخت کرده و شرکت قطره چکانی پرداخت میکند یا مخابرات پولی برای پرداخت حقوق ندارد؟ چون الان یک هفته از شروع پرداخت حقوق گذشته ولی این روند تمام نشده است.

  9. ... می گوید

    سلام جناب سر دبیر ما نیروی شبکه هستیم..که با شرکت طه کار میکنیم استان اصفهان نمیشه مارو ببرن جز شرکت شسکام

  10. کارگر شرکت طاها می گوید

    سلام
    لطفاً از شرکت ط ا ه ا سوال کنید: توی فیش این ماه،مبلغی در کسورات فیش اضافه شده بنام ((اضافه پرداختی ماه قبل)) که این مبلغ از حقوق این ماه کسر شده!؟
    جالبتر اینکه فیش ماه اردیبهشت نیز عیناً مثل فروردین چاپ شده.
    لابد ماه بعد نیز مجدد مبلغ فوق مجدد تکرار و کسر خواهد شد.
    از هر کس پرسیدیم اطلاع نداشت.

  11. جمال شجاعی می گوید

    رحمت برآباء و اجداد خدمات اول مخابرات که همیشه حقوق راسروقت واریز می‌کرد این چه شرکتیه که نیومده داره اذیت میکنه کارگران را واقعا این چه وضعشه که ماباید همیشه شرمنده زن وبچه بشیم خداازتون نگذره هرروز که به خونه می‌رسیم سوال می‌کنند حقوق واریز شده یانه خدایا شرمنده‌ام پیش خوانواده، باعث وبانی راشرمنده خانواده هایشان بفرما آمین یا رب العالمین 🤲

  12. ناشناس می گوید

    سلام خدا قوت حقوق اردیبهشت کی واریز میشود

  13. طاها تهران می گوید

    سلام جناب آرشیان عزیز
    چرا باز حقوق طاها داره این جوری پرداخت میشه .نمیگم مال رسمی یا شسکام چرا زود پرداخت شده مگه شما نفرمودید قراره تا پنجم همه حقوق ها پرداخت بشه لطفا یه پیگری بفرمایید .همه همکاران گرفتارند این انصاف نیست به خدا….

  14. ناشناس می گوید

    سلام راننده شرکت وایز نشود مشکل از کجاست

  15. پانیذ می گوید

    طبق معمول به فارس ندادن امیدوارم خیر نبینید

  16. علی می گوید

    سلام خوار بار سال ۹۵ هنوز به بازنشستگان ان سالها ندادند

  17. یه شرکتی می گوید

    هنوز بعد از ۳ ماه نمیتونیم یه فیش ساده مشاهده کنیم . یا پرینت بگیریم. این شرکت وقتی اینقدر ضعیف عمل می کنه چرا بهش کاری واگذار میشه ؟!!!!

  18. mehdi56 می گوید

    با سلام میخوام بدونم تا کی باید زیر سیطره شرکت های دروغی باشم چرا مخابرات این روش رو پیش میگیره داره ساختار مخابرات رو خراب میکنه نصف پولی که به شرکت میده به پرسنل بده همه با دل و جان کار میکنند و شرکت میشه گلستان قرارداد هم با نماینده بچه ها ببنده مستقیم هم نمیخوایم آقای مدیر کمی در این مورد فکر کنید لطفا بد نیست چند ورق کتاب های رفتار سازمانی رو مطالعه کنید وسلام

  19. شرمنده خانواده می گوید

    آقایان مسئولین شرکت هشت جهنم
    مگر شما خانواده ندارید،شما میتونین وقتی تو مغازه میری با بچه ات و چیزی ازت خواست جلوی مغازه دار بگی بابا حقوق ندادن وعرق شرم و خجالت رو تحمل کنی…
    آخه مسئول محترم غیرت هم خوب چیزیه…

    هر چند میدونم سردبیر محترم این رو تو نظرات نمیزاره…

  20. بی نام می گوید

    خاک بر سر مخابرات

نظرات بسته شده است.